V-brzdy s "přívodem" lanka z opačné strany

48 nepřečtených
  • jihra

    Nevíte náhodou někdo, zda existují nějaké V-brzdy, které by měly přivedené lanko z opačné strany, než je běžným zvykem? Potřebuji, aby měla přední V-brzda přívod lanka z levé strany a nikoliv z pravé. Osobně jsem nikde nic takového neviděl, ale víc hlav víc ví.

    0 0
    • libi  

      by me jenom zajimalo k cemu je potreba vedeni lanka z druhy strany?

      0 0
    • kubad  

      Jsou takové, musím to najít, dá se na nich přehodit šroubek a uchycení lánka. Ale nebylo to nic levného.

      0 0
    • Gorgov  

      myslim, ze Avid SD Ultimate tohle umej

      0 0
      • Mamutt  

        SD Ultimate: www.bicy.cz/detail.php?… CaneCreek DC5 také. Oboje bohužel vcelku drahé možnosti.

        0 0
      • kubad  

        Jo Avid SD Ultimate. Doufám , že mě majitel téhle fotky nesežere za krádež.

        0 0
        • kubad  

          Mamut byl zase rychlejší- ach jo

          0 0
        • jihra  

          Když tak na ty Avidy koukám, tak m¨ne napadá, že i obyčejné V-brzdy by se možná takto daly předělat. Musím se na to zítra pořádně podívat.

          0 0
          • Mamut  

            Tazko. Musel by si vyrobit zavit na srubku, ktora chyta lanko.

            0 0
            • black.horse  

              jestli má přístup k dostatečnýmu kladivu, tak v pohodě:-) Když Tě všechno zradilo, vem do ruky kladivo:-)

              0 0
    • Nikdo  

      Zkus se podivat na nektery Direct curvy od Cane creek ty to mozna umi.

      0 0
    • MartinXC  

      Avid Ultimate (jak výše) – upnutí lanka a vodítko je kompatibilní na obě strany (doleva, doprava). Ovšem za cenu čelistí pořídíš kotouč i s nábou a ráfkem.

      0 0
    • martt  

      mna by trocha od veci zaujimalo, ci sa s takymto vehiklom moze ist oficialne na verejnu komunikaciu. Netreba aj na bicykle nejaku certifikaciu?

      0 0
      • kubad  

        O kterém vehyklu mluvíš ?

        0 0
      • kubad  

        O kterém vehyklu mluvíš ?

        0 0
      • kubad  

        O kterém vehyklu mluvíš ?

        0 0
        • kubad  

          Nějak to sem zkočilo 3× omluva a až teď sem si všimla nahoře těch fotek, beru zpět

          0 0
      • jihra  

        Pokud to má povinnou výbavu jako klasické kolo, tak v pohodě. Jak známo, kola nepodléhají nějakému schvalovacímu procesu. Mimo lehokol jsou zajímavé i „lehotříkolky“ – viz obrázek.

        0 0
        • MartinXC  

          Zajímavé, kde se to brzdí ?

          0 0
          • jihra  

            Když tak na to koukám, tak taky nevím, kde to má brzdy. Brzdové páky to má, ale brzdy nikde nevidím. Možná to ještě není dokončené (stáhnul jsem to někde z netu). Takže posílám ještě jeden obrázek, kde je tříkolka kompletní. Viděl jsem ji nedávno v reálu a majitel už to má zase vylepšené – má tam kotoučovky. Svezl jsem se na tom a je to paráda.

            0 0
            • martt  

              clovece, to ma kazde kolo riadene samostatne? Nejak tam nevidim spojovaciu tyc riadenia… Osobne vidim ako nebezpecie, ze tie lehokola su velmi zle viditelne (su nizke) z aut. Ak by som v tom jazdil, asi by som to obalil do reflexnej vesty.

              0 0
              • jihra  

                Kola jsou spojená pod rámem, takže se hýbou společně. Ohledně viditelnosti – na lehokola a lehotříkolky se dávají cca 1,5 m tyčky s praporky (jako třeba na dětské přívěsné vozíky za kolo).

                0 0
        • Thidney  

          na cestu od pigiho by se občas hodilo .-)

          0 0
      • lubos  

        Myslim, ze len ked to nie je pohanane vlastnou silou, tak to musim mat certifikat ci co.

        0 0
    • Vrci  

      proč se nedělá hnané přední kolo a řízené zadní zvlášť u tříkolky.

      0 0
      • Vrci  

        jen taková otázečka – Na tom tvém kole čepy na Véčka nejsou nebo je jen nevidim?

        0 0
        • jihra  

          Na přední vidlici původně čepy na véčka nebyly – měl jsem tam čelisťovou „brzdu“ favorit. Kolega mi pak na vidlici naletoval čepy na véčka. Kdyby mi včas došlo, že véčka mají přívod lanka z opačné strany než ta čelisťovka, tak jsem ty čepy nechal naletovat zezadu vidlice a bylo by po problému. No už je pozdě.

          0 0
      • jihra  

        Hnaná přední kola se občas dělají (viz. obrázek), ale řízené zadní kolo je prý blbost – taky jsem se na to ptal a zdůvodnili mi to na www.nakole.cz/…ze/tema.php3?…

        0 0
        • jihra  

          Hergot nějak jsem zapomněl přiložit obrázek toho lehokolo s předním hnaným kolem – takže tu je.

          0 0
          • martt  

            spravne to chapem, ze tu sa meni aj poloha noh pri zatacani?

            0 0
            • jihra  

              Ne. Otáčí se jen přední kolo, převodníky zůstávají na místě. Je to sice divné, ale řetěz se v pohodě „zkroutí“ podle potřeby. Při normální jízdě po silnici není třeba dělat nějaké ostré zatáčky (kolo se vychyluje opravdu jen minimálně), takže je to v pohodě. Na cestě se s tím ale asi do protisměru neotočíš.

              0 0
    • jihra  

      A co řeknete na tuto karbonovou nádheru? (viz obrázek)

      0 0
      • lubos  

        parada

        0 0
      • Lone1  

        Výkřik do tmy.To je tak na dvě věci.Na nic a na h… Přední kolo malý průměr,to je drncák.Na normálním kole,když chci zvýšit úsilí,jdu do pedálů.Tady si tak maximálně navalíš do gatí,nebo ti vylezou hemeroidy!

        0 0
        • Mamut  

          Lehociped je pri rovnakom usili ovela rychlejsie, pretoze ma ovela mensi odpor vzduchu. Pri praktickom pouziti je to idealny cestovny bike. A tam ti nechyba sa stavat do pedalov, pretoze o vykon az tak nejde a jazdis vacsinou asfalt, takze nevadi, ze si nad korenom nevstanes.

          0 0
          • martt  

            u nas v Bratislave na hradzi obcas stretavam nalozene lehokola (Dunajska cyklocesta) a sledujem, ze bez namahy na tom valia ako ja na cestaku, ked riadne maknem. Myslim, ze priemer cez 30 bez problemov.

            0 0
            • Mamut  

              Spolubydlo na intraku mal lehociped, tak som sa na tom tiez parkrat povozil. Ma to par nevyhod. Do strmeho kopca sa lezi vlastne dole hlavou, na nerovnostiach sa nemozes postavit. Naopak aj s plnymi brasnami je to velmi stabilne, pertoze su nizko nad zemou. Takze ako cestovne je to ideal. A mozno este na rychlostne rekordy.

              0 0
              • jihra  

                Je pravdou, že do kopce je to ze začátku problém – šlape se jinými svaly a je to makačka. Zkušení lehokolisti tvrdí, že to chce alespoň 500 km na lehokole, než si nohy zvyknou.

                0 0
        • jihra  

          Ten karbonový speciál je spíše na rychlost a dobré povrchy. Na horší povrchy se dělají celoodpružená kola (třeba www.azub.cz). Co se týká výkonu, tak na lehokole vyvineš do pedálů větší sílu, než na kole. Na kole se postavíš do pedálů a ještě „taháš“ nohou (pokud máš nášlapy). Je spočítáno a změřeno, že tak vyvineš sílu cca 1,25-násobek své hmotnosti. Na lehokole vyvineš do pedálů sílu cca 2-násobek své vlatní hmotnosti a to proto, že se zapřeš zádama do sedadla (možná si při tom fakt pustíš do gatí). Lehokola drží veškeré rychlostní rekordy na kolech. Sosenka loni v Rusku udělal v hodinovce tuším nějakých 51 km, na lehokole je rekord v hodinovce nějakých 72 km. Mezinárodní cyklistická federace dokonce v roce 1934 zakázala účast jakýchkoliv lehokol v cyklistických závodech, protože lehokolisti vždycky normálním cyklistům natrhli prdel.

          0 0
      • MartinXC  

        To bych si do bikové stáje dal líbit :-)

        0 0
    • jihra  

      www.youtube.com/watch?… Tady se můžete podívat, jak se jezdí na lehokole rychlostí 65 mil za hodinu (kolikže je to km/hod???)

      0 0
    • jihra  

      Heuréka! Tak jsem sehnal V-brzdy s přívodem lanka z opačné strany. Nic moc, obyčejné V-brzdy zn. Point, pár jen za 188 Kč. Ale jsou a brzdí.

      0 0
    •  

      Máme rádi zvířata!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.