prosím vás ve starším čísle cykloservisu (nevím číslo) psali o sedle, které mělo ve střední části otvor a zespodu tam mělo takové lamely, aby to vhánělo vzduch do toho otvoru a chladilo to při jízdě.Nevíte jak se to sedlo jmenovalo.
prosím vás ve starším čísle cykloservisu (nevím číslo) psali o sedle, které mělo ve střední části otvor a zespodu tam mělo takové lamely, aby to vhánělo vzduch do toho otvoru a chladilo to při jízdě.Nevíte jak se to sedlo jmenovalo.
Zajímavé, že bych si přidal lamely, ale to bych si zas mohl nachladit …
Já jsem taky na prdeli velmi citlivý… Proto raději jezdím bez lamel:-)
možná kdyby byly nastavitelné, třeba z řidítek :o).V pařácích by sis to páčkou nastavil na proudění vzduchu a při zimě zase odklonil bokem, A nebo ještě lépe, bylo by tam teplotní čidlo, Ty bi sis pouze nastavil při jaké teplotě jak moc větrat.a proč spoléhat na pasivitu.Dáme tak normální větrák na 9v baterii. :o))
Neboj, i tohle jendou přijde. Když už nebudou mít co vymyslet, tak začnou vymýšlet pí..viny. I když je pravda, že elektonické řazení už tu kdysy bylo a neujalo se – zůstalo jen u šimaňáckých komfortních řad – Nexave nebo co – tyhle výbavy mají skoro všechno v elektronice.
O tomto sedle som uvazoval ale kamosi ma odradili..predsa ked je pod 20°C tak je mi us tak z kopca chladnejsie na nohy..a neviem si predstavit co by to urobilo z mojou najvecsou cennostou :-)
eshop.bikezone.cz/index.php?switch=detail&id=3413&kat=542&trideni=ID_KAT&pocet=10
Když už jde o cennost, tak tam máš stejně polstrování cyklokalhot. A to se ti opravdu nepodaří přes to nachladit cennosti. Nehledě na to, že optimální vývoj pulců je při nižší teplotě než je v těle. To je ale na trochu delší psaní. Každopádně kvůli tomuhle bych to neodmítal, jakkoliv se dá jezdit i bez toho.
To není větrání, to je blatníček, aby ti nestříkalo bláto na prdel.
otazka jak gdo to ma rad:)
zkus triexpert