• kubajs mtb

    ahoj, mám problém téměř každých 50km utrhnu ventilek, nevim čim to může být, už sem zkoušel podlepit ráfek kde se dotýká duše s ráfkem a stejně to nepomohlo, jediné co mě napadlo tak je,m že málo dotahuju ten kroužek na ventilku co se přitahuje k ráfku a pak by tam možná lítat,ale jinak fakt nevim, nemáte s tim někdo zkušenosti? Jezdim galuskový ventilky a pláště hutchinson python airlight

    0 0
    • blue  

      krouzek na ventilku s tim nema co delat… mam pocit, ze tvuj problem vyresi jiny plaste, JIRA by mohl vypravet svy, pokud se pamatuju, mel zrovna s pythonama stejnej problem…

      0 0
    • wroum  

      myslim ze s autovenztilkem by se to nestalo

      0 0
      • zirecek  

        Pekáček s Mosquitem cvaká i autoventilky. Je to taky o stylu jízdy z kopce.

        0 0
      • JIRA  

        Ale jo...........­.ověřeno. :)

        0 0
    • zirecek  

      Zkusit něco jiného než Hutchinson. Odmastit ráfek, novou pásku (lepící), odmastit patku pláště. Pak plášť Schwalbe – mají systém proti protáčení (patka potažená blbincem, aby drželo). Extrémní varianty menšího účinku, pudrovat, lepit plášť, atd.. U mne stačí vše občas odmastit a vozit na předku Schwalbinu. I tak se protočí po delších sjezdech, jinak OK. Počítám, že máš Vbraky a jezdíš menší tlaky.

      0 0
      • kubajs mtb  

        nn mám kotouče a nevim na kolik to foukám jenom od voka nemám pumpu s měřákem

        0 0
    • JIRA  

      Pomoc neexistuje (Python+517) – testováno na lidech. Zničil jsem více než 10 duší, následně jsem vyzkoušel Panaracery a přešel na Continentaly (Explorer, Vapor, Vapor UST). Od té doby se mi to NIKDY nestalo! Taky mi přišlo, že to Pythony začaly dělat až od roku XXXX. Ty první (těžší) byly bez problémů. Jde tedy jen o to se vymanit ze závislosti na plášti, který sice jede ale nezatáčí, nebrzdí a jeho cena neodpovídá tomu jak dlouho vydrží.

      www.bike-forum.cz/…0/forum.html#…

      0 0
      • JIRA  

        Jen ještě doplním, že jakoliv související alchymie (odmaštění, lak na vlasy, pudr, coca-cola) mi přijde jako totální blbost. Když jsem musel otáčet přední kolo po 1 km sjezdu, tak jsem si připadal opravdu divně. Mělo by to funfovat bez vytváření „laboratorních“ podmínek. :)

        0 0
        • kubajs mtb  

          jj asi budu muset koupit jiný pláště, ale teď mám rekord 70 km bez utržení:o)

          0 0
          • JIRA  

            …což znamená, že jsi jel jen do kopce a nebo po rovině. :) Taky mě to štvalo, ale zpětně mě spíš mrzelo, že jsem na jiný pláště nepřešel dřív..........ale to samý jsem si říkal při koupi prvního FS (bylo lepší než HT) i druhého FS (bylo totiž lepší než FS I). Držím palce při výběru ale Explorerama asi chybu neuděláš (už jenom proto, že stojí polovinu)

            0 0
            • kubajs mtb  

              zatim to vidim na tohle www.bikesport.cz/detail.php?…

              0 0
              • JIRA  

                Přesně to bych Ti stejně doporučil! :) Líbí se mi jak mezi sebou e-shopy soutěží kdo zrovna tyhle pláště bude mít levnější. ;)

                0 0
                • Ivoch  

                  Jo! Měl jsem taky Pythony a podařilo se mi urvat ventilek. Před 4 dny jsem namontoval Kontíky Explorer Pro a snad to bude lepšé. Taky jsem uvažoval, že stojí polovic. A budou v terénu víc držet. Pythony jsem sjel brzy… Proč jsi přešel na ty Vapor? V čem se ti zdají lepší, než Explorer Pro? Vždyť stojí zase litr :-(

                  0 0
                  • JIRA  

                    Přešel jsem na UST a měl jsem je za 600. Předtím jsem vozil i drátový VAPORy a taky dobrý. Přítelkyně už má na VAPORech asi 1500 km, já na UST 1300 a zadní je na výměnu, přední je tak v polovině. VAPORy se (podle mne) pomaleji sjíždí, ale také se nepatrně hůř čistí od bahna. Samotný Continental jej popisuje jako „maratónského specialistu“ :)

                    0 0
                    • Ivoch  

                      A kde jsi sehnal ty UST za 600? teda jestli to není tajný. Dobrá cena. Bych do nich i šel. Kevlar UST za 600. Hmmmm.

                      0 0
                      • JIRA  

                        Byl to výprodej (běžná cena 1460) a tak jsem koupil poslední čtyři. Za podobnou cenu asi lze doporučit třeba www.bikestore.cc/…id/7401.html

                        0 0
                        • enjoy  

                          zajimavy,ze hned jak jsem tu stranku otevrel tak na me vyskocilo kerio se systemovym varovanim.tak ti teda dik!:-)

                          0 0
                          • JIRA  

                            Neboj – ta stránka nekouše. :) …ale kdyby jen přece tak tam mají EXPLORER UST 2ks za 44,90 EUR.

                            0 0
    • la-da  

      Mel jsem podobnej problem – bylo to tim ze plast nemel pogumovany boky a patka zacala byt po case kluzka.Bylo mi lito plast vyhodit tak jsem patky natrel zredenym chemoprenem a nechal zaschnout.Po zaschnuti jsem plast namontoval a uz se neprotacel a tak jsem ho dojezdil.Pri vymene duse se sice cast chemoprenu strhla ale fungovalo to furt.Od te doby kupuju jen plaste s pogumovanyma bokama…

      0 0
      • kubajs mtb  

        a to mám prostě vzít chemoprena zředit ho s vodou a pak tu patku natřít a nechat zaschnout? jak asi se to musí zředit? dík moc

        0 0
        • alpo  

          Chemoprén se vodou neředí, jen natřít na patku a nechat důkladně zaschnout.

          0 0
    • George81CZ  

      Docela často se mi poslední dobou utrhne ventilek. Tak jako je na obrázku. Někdy po sjezdu, ale někdy taky při normální jízdě po rovině na silnici.

      Plášťě mám Continental Race king 2.2 a naposledy mi to udělala duše Continental MTB 26×1,75–2,125. Předtím dvě Kendy o stejném rozměru a předtím nějaká Rubena o rozměru tuším 26×1,5–1,9 (tady bych řekl, že to je malou duší).

      Není to tím, že plášť je 2.2 a ty duše jsou do 2.125?

      0 0
      • Vilém  

        Rozdilnym rozmerem to neni. Spis bych hledal problem v ostre hrane diry v rafku, dotazene maticce ventilku, nebo treba prokluzujicim plasti.

        0 0
        • Quik  

          Ale hovinko =) … moc dotahuješ tu matičku co je na ráfku

          0 0
        • George81CZ  

          Když jsme u toho, na co je tam ta matička? Vozím ji, ale dotahuju jenom zlehka.

          Na díru v ráfku se podívám a případně ji zkusím zbrousit, kdyby byla ostrá.

          0 0
          • Balvan  

            tipnul bych to na to samy co se tu resilo, prokluzujici plast. Delalo mi to taky a pomohl ten chemopren na vnitrni hranu rafku – zkus to nic tim nezkazis, pouze nechat zaschnout 24 hod nez nasadis plast zpet.

            0 0
      • Flegmatik  

        Zkontroluj ještě pásku na ráfku, zda se neposouvá (může být pod ní prach). Odmasti patky na ráfku a plášti. Duši ještě můžeš zkusit poprášit mastkem, aby nebyla „přilepená“ v plášti. Může tam být drobný pohyb pláště a tedy i duše, který ti ventilek „stříhne“. Pakliže to nepomůže, dá se použít ještě (zaschlý) chemoprén na patky pláště, který zajistí, aby se plášť po patce neposouval.

        0 0
    • xshreck  

      Kdyby někdo řešil ventilky…

      měl jsem kombinaci Michelin (nevím přesně typ, tj ale jedno) a DT X1900. Po 20km se ventilky pěkně naklonily (zadní při šlapání popolézal, přední rychleji při brždění).

      Jako první ráfek i plášť asik odmastit…

      Vzal jsem trošku NoTubes tmelu a pěkně s ním prokapal patky (kápl na jedno místo a nechal protéct čistě po patce).

      Navíc jsem přilepil lepicí páskou pásku v ráfku (moc jezdila).

      Teď na tom mám 150km a ventilky jsou stále v pozoru .-)

      0 0
      • pepek  

        Mám stejný ráfky, klouzaly na nich vlaštovky. Stačí patku na několika místech natřít chemoprénem a nechat zaschnout.

        0 0
        • xshreck  

          Chemopren zrovna nevedu … byl jsem mimo barák, v „terénu“ na dovolené a s bednou plnou nářadí na kolo :) tohle bylo jediné, co bylo po ruce a docela to funguje. Navíc vím že to nic nepoškodí (i když chemopren to taky snad nepoškodí) a jde to smýt

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.