29 HT carbon - Spesl nebo Canyon

156 nepřečtených
  • sharkeeCZ

    Diky neocekvanemu prisunu financi se rozhoduji zdali neprovedu update za meho zanovniho MRX AL 29. V teto chvili premyslim nad vyprodejovym Speslem http://www.cyklo69.cz/…ver/d-78261/ Stumpjumperem HT Comp Carbon 29, nebo Canyonem 2014 Grand Canyon 6.9 Carbon SL http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

    Ktere doporucujete? Oboji bych potreboval v Mku 17,5

    Nebo mate jiny tip?

    Anketa: Specialized Stumpjumper

    15x
    45%
    0 0
    • sharkeeCZ  

      s ohledem na spatne nadefinovanou moznost sepsla v ankete, davejte hlas pro spesla do varianty jine kolo. Dekuji.

      0 0
    • JakeF  

      Kdybys to měl obojí za MOC, tak by se Canyon asi pořád ještě vyplatil, ale při týhle slevě už není moc o čem. Jedinej možnej problém bych viděl v tom, že Spešl nemá lock z řidítek, pokud často zamykáš. A navíc bůhví, kdy bude reálný dodání toho 2014 Canyonu…

      0 0
      • sharkeeCZ  

        stavajici kolo budu prodavat, az budu kit nove, takze tahle otazka mne netrapi

        ani s nakupem nebudu nijak pospichat

        0 0
        • Azmir  

          A co od toho nového kola očekáváš nebo jaký je vlastně důvod přechodu? MRX ti nevyhovuje nebo jenom se prostě potřebuješ zbavit peněz?

          0 0
          • sharkeeCZ  

            jelikoz uz jsem chtel upgradovat nedostacujici brzdy Avid Elixir 1 160/160 (neubrzdi mne to) a obycejna kola za pevnejsi

            pak mi vadi drncani na hrbolatem podkladu, coz by prave carbon mohl udajne castecne eliminovat a zaroven si myslim, ze by mi vyhovovala varianta 2×10 vice, nez stavajici 3×9 (sramX7/X9)

            …asi bych kolo stejne do roka a do dne menil, tohle to jen uspisi a usetri mi starosti s investici do MRX (asi)

            0 0
            • JakeF  

              S kolama si zrovna ani u jednoho z výběru moc nepomůžeš… Vyšší Canyon už měl STčka, to už bylo o něčem…

              0 0
              • sharkeeCZ  

                ani oproti NABOJ logic Prime v kombinaci s rafkem Logic?

                vyssi model u Canyonu ma DTcka, ale ma gripy misto pacek

                0 0
                • JakeF  

                  Proti tomu si pomůžeš určitě :D. Výhoda kol u Spešlu je, že se daj snadno hodit na bezduše, to Crossridy ne… Ale žádnej zázrak nejsou ani jedny.

                  0 0
                  • sharkeeCZ  

                    o notubes jsem zatim neuvazoval, nebot bych se asi o to neumel starat

                    jinak spesla jsem nasel u nas v Ope pod 50.000 a jsem si jist, ze jeste v tom shopu dostanu slevu, nebo aspon pedaly zadara ;)

                    0 0
                  • MARIN  

                    Crossride jdou na bezduse taky bez problemu

                    0 0
                    • JakeF  

                      Bez kompresoru? To museli předělat ráfek, na starších teda ani za boha…

                      0 0
                      • MARIN  

                        Delam to jen dilenskou pumpou a bez problemu ani si nepomaham dusi nebo mydlovou vodou

                        0 0
    • Pumsc  

      canyon ma pevny osy vpredu i vzadu,libi se mi vic

      0 0
      • jonti  

        na HT je pevna osa opravdu velky prinost :)

        a designove se mi libi taky vic

        0 0
        • vsn  

          je … máš rychlejc nandaný kolo, sedne si vždy stejně … aspoň u předku, zadek nevím.

          • za předpokladu, že nemáš u RU upilovanou zarážku.
          0 0
        • Breakpain  

          To je ironie? Mně pořád každý tvrdil, že na HT vzadu pevná osa netřeba … ?

          0 0
        • Pumsc  

          jestli je to ironie pak nechápu to „taky“ ve druhé větě:)

          0 0
        • jonti  

          To prvni je ironie.

          A druhou vetu jsem psal asi za 10 minut.

          Me ta kola prijdou docela srovnatelna, trochu vic se mi libi design u specialized, ale to neni dulezite. Pevna osa nema u ht zadny prinos v tuhosti celku, manipulace taky srovnatelna.

          Nemam rad Rebu 2013, kterou i vozim, proto bych bral toho canyona s foxem.

          Pohodlim u zadneho z techto kol oproti mrx nepolepsis, nebo jen minimalne. Full je uplne jinde.

          0 0
          • sharkeeCZ  

            Rebu mam nyni a nespokojen nejsem, ale mam 100ku a tam je jen 90ka

            ten full byl odemene spise jen vtip, protoze pak bych si nevedel rady vubec a asi bych nevyuzil vsechny schopnosti fulla

            0 0
    • king-bike  

      Specialized No.1

      0 0
    • drhor  

      Toho Stumpa jezdím asi 3 týdny, bral jsem taky ve výprodeji a se slevou, cena 47 t., jinak puvodní cena 62 tis. je teda šílenost, a to bych nikdy nekoupil, ale platíš značku :-)Jinak zpracování je vyborné, krásný lak, kolo jede krásně, je to prostě zavodak, velikost 17,5 ( to co chces), bez pedalu 10,7 kg, velmi lehke kolo . Přední kolo má RWS upínák a osu 9 mm, ve srovnání s pevnou osou žádný rozdíl jsem nepoznal, stejně tak ani vzadu ne, tuhost rámu výborná, spíše je rám tvrdší, žádný velký komfort. Geometrie je užasná, mě sedí ideálně .Určitě ani Canyon nebude špatné kolo, ale určitě vyšší model na kolech DT . Já měl stejné dilema jako Ty, nakonec vzal Stumpa, nebot toho canyona nemuzu zde vyzkoušet a dát ty peníze jen tak se mi nechtělo . Jinak určitě bych bral rady uživatele JakeF, ten to kolo jezdí a ví určitě více .

      0 0
      • sharkeeCZ  

        byl jsem se na nej rano podivat…okamzite cana na 48 a jeste se sa jednat

        nejcetsi rozdil u rech kol bude asi ve vidlici, ale bevim jaky

        0 0
    • Milvus888  

      Taky bych vzal stumpa, pokud nevážíš metrák tak pevné osy na canyonu nepoznáš…

      0 0
    • frederick  

      jedině Canyona…jak vůbec můžete srovnávat toho stumpa s tím canyonem. Stump má na sobě navěšenej šrot za 50 a Canyon už aspon něco funkčního a ještě je levnější…

      0 0
      • drhor  

        Nevím jaký šrot máš na mysli ?Řazení SLX nebo XT nevidím žádný rozdíl, přehazka obě XT, přesmykač XT nebo Sram oboje bez problemu, kliky XT nebo Sram, mě se zdají kliky Sram ještě tužší, brzdy jsem zkoušel oboje Formula nebo Magura ± stejně, vidlice Fox nebo Reba – pro mě obě dobré vidlice, Fox bych nechtěl pro přepínání CTD režimu, jen další potenciální zdroj problemu, já vidlici nezavírám nikdy- vidlice má pružit . Kola Crossride jsem zkoušel, mám 80 kg a tuhost žádná, prostě zadek plaval, Roval bez problemu, tuhost do záběru výborná . Jsou to jen moje osobní zkušenosti, vše jsem zkoušel na vlastní kůži, žádná dojmologie !

        0 0
        • frederick  

          tak kliky sram…tuhost je hodne irelavntní pojem obvzlašt při 80Kg váhy.:D To asi těžko poznáš.Nebo poznáš, že se ta klika pohla v záběru o desetinu milimetru?:DJinak ty kliky nejsou ani oficiálně prodejné…takže je to dělané přímo pro Specialized jako montážní klika – váha šilená, ložisko k prdu.

          řazení atd ok, ale kazeta a řetěz? naporosto nejhorší co jde¨…je to spotřební material, ok, ale proc budu kupovat to nejhorši.

          Vidlici reba i fox jsou podle mě nesrovnatelné…vzhle­dem k nefunkčnoti reba RL je ten fox uplně jinde.

          Crossride jsou osvědčný kola…opět nechápu tvou poznámku při 80kg blato.:D

          Rovaly jsem nikdy nejel, ale stačí co vidím na servise..Nechtěl bych to doma ani za nic.

          Btw..se zaviráním vidlice plně souhlasím, naprosto zbytečná věc. Vidlice má pružit

          0 0
        • Nikovlas  

          Jo jo – vidlice má pružit. Nejvíc miluju, když jdu ze sedla a předek mi líta 6cm nahoru a dolu při každym záběru. Ok – asi neumím správně šlapat „dokruhu“, když spurtuju ve stoje do kopce.

          0 0
        • Kubiczech  

          Crossridy s 80 kilama plavaly? (:

          0 0
          • drhor  

            Jak říkám, je to jen muj subjektivní pocit, když jsem to zkoušel, že Roval je tužší než Crossride, toď vše, jsem jen hobby jezdec a ne odborník na zapletená kola .

            0 0
            • Kubiczech  

              Neříkám, že jsou nejtužší, ale že by byly měkké, tak to mi vážně nepřišlo. Jestli spíš tuhle charakteristiku nepodědily pod starších modelech. Naposledy jsem na nich jel s metrákem v Kruškách a nic jako plavání jsem nezaznamenal. Ale je fakt, že nejsem z těch, co slyší trávu růst. (:

              Nezatracoval bych je, kór na XC.

              0 0
              • drhor  

                Jo,jo i mě by ta kola stačila .

                0 0
              • Dag  

                CR29 jsem měl a než problém s tuhosti, tak byl problem s vaklem v zadním náboji, ktrý nešel nijak vymezit. Když jsem reklamoval, bylo mi řečeno, že je to běžná provozní vůle.

                0 0
        • JakeF  

          Tuhý kola nejsou ani Crossride, ani Rovaly…

          0 0
          • Dorsiflex  

            Pozor, Spešl kola na kolekci 2013 upgradoval a Rovaly 2013 jsou lepší než byly ročníky 2012 a starší. A podle mě je to docela znát.

            0 0
            • JakeF  

              V tom případě bych nechtěl vidět, co byly za bahno ty starší :D. Oni ty ráfky samotný nejspíš nebudou špatný, ale když se tam daj tenoučký DT Swiss dráty, navíc vepředu zapletený napůl radiálně, tak prostě nemá nárok žádnej ráfek. Možná karbonovej.

              0 0
              • Dorsiflex  

                Aha, já mám SJ FSR 29 2013, kde mají Rovaly jiný výplet. Možná to bude tím. Tvoje kola budou ale asi lehčí.

                0 0
                • JakeF  

                  Samozřejmě, to jsou úplně jiný kola… Podle nich můžeš těžko soudit XC modely. Podle mě by vůbec neuškodilo, kdyby se daly širší ráfky (tak 21mm místo 19), radši trochu těžší dráty a samozřejmě zapletený klasicky 3* křížený a 32 drátů. Potom by to mohly bejt hodně zajímavý kola…

                  0 0
                  • Milvus888  

                    Spíš myslí ten výplet, jakože on ho nemá radiální, tak stejně jako já, mám normální 3× křížený, takhle je to u modelů COMP, ty dražší už mají radialni, jine naboje i rafky než COMP..

                    0 0
      • JakeF  

        Dobrý žblebty :D. Osazení je ± stejný.

        0 0
        • diessel  

          Právě řeším totožnou situaci, prodal jsem kolo, HT29, a zvažuji koupě carbonu, v cenové hranici něco přes 40t.

          CUBE,GHOST,CA­NYON,MRX,FOCUS

          Má 95kg,nevím jestli to není na carbon moc?

          na kole jezdím rekreačně po lese, žadny závody.

          0 0
        • sharkeeCZ  

          pak, ale vyvstava otazka, jestli neozelet carbon a radeji jit do lepe psazeneho Canyona

          http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

          0 0
          • drhor  

            Tak to je nelehké rozhodnutí …

            0 0
          • diessel  

            jsem se ted právě zbavil hlíny na SLX abych zkusil karbon, je samozřejmě otázka, jestli na mé ježdění ten carbon využiju, a pak je to otázka peněz, zda slušně osazenou hlínu, nebo hůře osazenej carbon…s tím že třeba za rok, se daj ty komponenty obměnit :-)

            0 0
            • sharkeeCZ  

              jojo, vzdy je to otazka praveepodobne nejlepsi volby ze vsech moznosti, ale vybiram kolo na dalsich par let a tak chci vybrat tak, abych zase za rok nedelal obmenu, protoze je neco totalne spatne

              takze je i otazka vyhod carbonu a jestli to ocenim (mimo nejakeho pocitu)

              0 0
              • drhor  

                Běž do carbonu :-)

                0 0
              • Bombík  

                Karbon jede mnohem lip, tak o 20%. Je lehci. Je krasnejsi, lip se clovek citi na kole z karbonu. Na karbonu jen tak nekoho nepotkas. V servise se mechanik mimochodem zmini, ze je to karbon. A nakonec ten pocit jet na kabonu je skvely. A btw je to karbon, ktery je puvodem z letectvi a motorsportu. Celkove K nezaplaceni! Proto bych nevahal, hlinu ani titan nebrat.

                0 0
            • RUSH  

              Karbon je lepší investice jak z hlediska časového, tak i pohodlí. Ale chce to dobrej karbon!

              0 0
              • n04r3d  

                a kvalitu karbonu předpokládám že poznáš podle toho jestli je tam nastříkanej nápis „specialized“ „mrx“ apod nebo tam žádnej nápis nastříkanej není :-)))

                0 0
                • JakeF  

                  Kvalitu karbonu většinou poznáš po prvním projetí, hned potom až poprvé protočíš při pádu řidítka nebo odložíš rám do šutrů :).

                  0 0
                  • sharkeeCZ  

                    proti proroceni riditek ma Canyon takovou zajimavou vychytavku ;)

                    0 0
                    • JakeF  

                      Jojo, vím… Skoro se divím, že už se to nedělá na rámech běžně…

                      0 0
                      • sharkeeCZ  

                        asi rozhodnou podobne dronosti

                        jeste mne zajima jak ma vedena lanka Spesl, nebot Canyon je ma v ramu, coz jiz asi budu vyzadivat, nebot s lanky bojuji kdyz vytahuji bidon a pri prenaseni kola

                        0 0
                        • JakeF  

                          Spešl je má pod horní rámovkou, ale jsou tam vedený bowdeny vcelku a šikovně uchycený, takže nepřekáží a ani to není problém za horní rámovku chytit… Naopak jsem za to rád kvůli snadný výměně, co jsem měl předtím Scotta s vnitřním vedením, tak to byl celkem boj. Bohužel novej SJ HT už je má vedený taky vnitřkem. Ale tak pokud to člověk často nemění, tak je to asi skoro jedno.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Od té doby, co jsem si našel poměrně rychlou a spolehlivou metodu spojení dvou lanek (pomocí starého lanka se protáhne nové) tak aby to pevně drželo a přitom prošlo otvorem do rámu, tak je výměna bowdenů a lanek v pohodě i pro vnitřní vedení.

                            Trvá mi to teď cca o 2 minuty déle než když by vedení nebylo vnitřkem.

                            Nejdříve jsem na vnitřní vedení dost nadával, teď už jsem rád, že ho na fullech mám.

                            0 0
                            • JakeF  

                              Jasně, když už to máš jednou natažený, tak to jde… A i tak se s tím dá poradit, otázka je, jestli to má nějakej smysl. Já bych podle toho bajk nevybíral.

                              0 0
                              • sharkeeCZ  

                                tak výměna lanek mne netrálí, neboť já to sám určitě dělat nebudu a servisáci si jistě poradí ;-)

                                0 0
                • RUSH  

                  Já jsem nepsal nic o tom, jak se pozná dobrej karbon. Každý nechť si vybere sám. Jsou různé značky, různé geometrie, různé převody, je třeba hledat a zkoušet.

                  Ale máš pravdu, ten Spešl STJ je podle mne dobrej karbon, něco jsem na něm už najel, a fakt velká spokojenost. Na Canyonu jsem nejel, takže nemohu sloužit. Doporučuju jen to, co mám osobně vyzkoušené.

                  0 0
    • logoman  

      Nedokaazu posoudit vlastnosti karbon ramu, ale geometrii jsou ty kola extremne podobny, dokonce Canyon ma o milimetrik kratsi zadni stavbu. Vzal bych to s lepsim pomerem cena/vykon, asi Canyon.

      0 0
      • sharkeeCZ  

        u men prozatim take vede Canyon, ale kvuli drobnosti

        asi si udelam tabulku plusu/minusu a rozhodnu se :)

        PS: doma uz se smirili s tim, ze bude obmena v podstate noveho kola, tak uz nic nebrani :-)

        0 0
      • MlokCZ  

        Poměrně dost se u nich liší hlavový úhel. 70° x 71,5° je na 29" HT dost velký rozdíl.

        A teď neříkám, co je lepší, to obecně ani jedno. Zadní stavba je krátká u obou, takže točivé a obratné to je už i se 70°. S tím větším úhlem ale ještě znatelně více a už zase je to méně stabilní.

        Já bych si pro sebe vybral těch 70°, to je přesně akorát dle mého vkusu (sám jezdím 71,5°, ale pro pevnou vidlici, odpovídá to zhruba 70–70,5° s odpruženou dle, tedy skoro tomu Canyonu).

        0 0
        • sharkeeCZ  

          přesně na ten rozdíl jsem se chtěl pozeptat, takže jen děkuji za odpověď na neopolženou otázku ;-)

          0 0
        • logoman  

          Jo na hlavovy uhel jsem nekoukal :-), je to na nem zda chce tocivejsi 71 nebo trosku stabilnejsi 70, ale nemyslim, ze to bude nejak zasadni rozdil. Ja bych vzal canyon i se mi vic libi …

          0 0
    • AleZ80  

      Ještě bych možná koukl, jestli nebude nějaká zajímavá nabídka na Scott Scale nebo Giant XTC.

      0 0
      • sharkeeCZ  

        na Scotty jsem tady četl mnoho negativných komentářů, ale nevím proč. Jinak cena za 930 je nějakých 48.900 Kč a postavena na kombinaci se SRAMem

        GIANT je za 47000 Kč na SH, což je možná lepší volba nežli Stumpjumper od Spešla, ale nevím jestli je tomu tak i ve skutečnosti :-)

        0 0
        • JakeF  

          Geometrií jsou oba o něco míň obratný. Scotty celkem praskaj, Giant jsem jel a přišel mi to jako hodně slušnej rám, ale subjektivně mi přišel hodně ošklivej :).

          0 0
          • sharkeeCZ  

            vzhledově mi tedy Giant vadí méně, nežli Scott, to je teprve divočina

            geometrie mi u Gianta přišla podobná SJ, ale detailně jsem nepátral

            0 0
            • drhor  

              Zkoušel jsem obě kola . Giant měl rozhodně kratší posez, kolo bylo lehce lépe ovladatelnější, hravější, ale do zatáček a z kopce trochu neklidné. Stump delší posed, kolo klidnější ve vedení stopy, hlavně z kopce, lepší asi na delší vyjíždky . Jezdím spíše delší trasy a žádné technické ježdění, takže pro mě jasně je Stump, nyní najeto cca 300 km a bomba kolo . Uvažoval jsem i toho canyona, ale neměl jsem možnost ho vyzkoušet, parametry má výborné, ale naslepo jsem nechtěl nakupovat, když už jsem dal ty peníze . Asi tak, jen moje osbní zkušenost .

              0 0
              • sharkeeCZ  

                díky za zkušenosti

                já se té koupě na slepo až tak nebojím, už jsem na slepo kupoval i nové auta, takže tohle není tak strašné a navíc, kdyby bylo nejhůře, tak asi nebude problém nového Canyona prodat, ale jak jsem psal, ještě nejsem rozhodnut

                0 0
              • JakeF  

                Neřek bych, že by byl Giant hravější…

                0 0
                • Milvus888  

                  Pokud se bavíme o Giant XTC carbon 29 tak je pro mě především hrozně tuhé, neutlumí vůbec nic, možná tak na rychlé závody ale na normalní ježdění vubec…

                  0 0
                  • JakeF  

                    Jojo, měl jsem z toho stejnej dojem… Ale počítám s bezdušema by to nebyl zásadní problém. A u SJ HT ta zadní stavba taky moc nepobere…

                    0 0
                    • drhor  

                      Jo, dnes jsem předělal na bezduše a ten rozdíl v pohodlí je hodně velký . Otázka, jestli by ještě nepomohla carbon sedlovka ?

                      0 0
                      • JakeF  

                        Pomohla… Dvojnásob, kdybys dal něco typu Syntace HiFlex nebo se dá sehnat samostatně i ta z Cannondalu Flash.

                        0 0
          • joachim12  

            Taky jsem měl přemýšlení co si koupit za kolo jestli 26 nebo 29 a jen v jednom jsem měl jasno musí to být full.Vyhrál u mě na celé čáře Cannondale Scalpel 1 29 ER má kola od Reylnolds karbony a dávají na ně 2 roky pojistku proti poškození.Je to radost s tímhle kolem každý kilometr a sjezdech a výjezdech ani nemluvím.Jediný co jsem vyměnil byli páčky a přehazovačka XO za XTR+ pedály.Doporučuji ti mít možnost si obě kola vyzkoušet a pak srovnávat.Takový dilema jen u compu je věčné téma a každému se líbí něco jiného.

            0 0
            • sharkeeCZ  

              to je sice super, že jsi spokojen, ale nemám problém s výběrem 26 nebo 29, to mám vyhjasněno a to kolo je asi tak 2–3 dražší nežli plánovaných cca 50.000 Kč ;-) ALe díky za názor.

              0 0
              • pepek  

                Nebuď na něho zlý, chtěl se skromně pochlubit, za co vyhodil majlant, a ty ho takto odpálkuješ.

                0 0
                • diessel  

                  Nebudu zakládat nové vlakno, mám možnost lehce jeté kola…

                  http://4ever.cz/…scanner-2–29

                  nebo

                  http://www.superiorbikes.eu/…m-elite.html

                  0 0
                  • Azmir  

                    Z těhdle asi radši ten hever

                    0 0
                  • JakeF  

                    Z těchhle dvou jednoznačně 4ever, tenhle rám se Superioru opravdu zle nepoved…

                    0 0
                    • diessel  

                      jak to ?

                      no s limitem do 40tk…

                      z novejch, na carbonu…nic moc, a a ten hever se mi libí:-)

                      0 0
                      • diessel  

                        http://mtbs.cz/…ike-technika

                        tady to je sice o fous vyšší model, ale docela ho chválej :-)

                        0 0
                      • JakeF  

                        Sice zastávám názor, že praská všechno, ale tenhle Superior praská naprosto neskutečně… Znám pár lidí, co ho vozí a problémů hromada. Prasknutý, zaseknutej řetěz do toho regulérně udělal díru (dvěma), u jednoho 26" přeražená zadní stavba přehazovačkou. No hodně špatný, jeden už ho jenom za letošek reklamoval dvakrát a to mu ani nijak extrémně nenakládá a kilometrově na něm taky nebude mít moc.

                        0 0
              • joachim12  

                Myslel jsem to spíše tak,že je lepší vyzkoušet obě značky na stejné trase a pak je hned jasno.A a no pochlubit jsem se,že jsem si koupil Scalpela.Tahle značka je pro mě srdcovka.I když se pořád najde dost škarohlídů co mě popichují,že jsem stratil druhou nohu :-)

                0 0
    • sharkeeCZ  

      tak jsem si udělal srovnávací tabulku a podle ní a subjektivního bodování jasně vede Canyon.

      Pokud máte někdo zájem podívat se a případně opravit mé chybné bodování (2 nejlepší – 1 dobrý – 0 nejhorší), budu jen rád, ale prosím uveďte i proč. Díky všem dopředu.

      http://www.dropbox.com/…%20Giant.pdf

      0 0
      • MlokCZ  

        Hlavní problém je to zvolené bodování, kde je ti jedno, zda srovnáváš zcela nepodstatné se zásadním a oboje se na celkovém hodnocení projeví stejně.

        0 0
        • sharkeeCZ  

          s tim musim/mohu souhlasit a jiste to tak budu posuzovat

          z meho pohledu je nedulezitesji geometrie/vidli­ce/kola – celkove/brzdy/pre­hazka/stred/pres­myk/ aj

          samozrejme je to poradi dulezite i z toho pohledu, co je nejdrazsi a nejslozitejsi/nej­nakladnejsi pripadne vymenit za lepsi, ale abych vymyslel nejaky slozity algoritmus nemam cas a ani zkusenosti ;-)

          0 0
          • sharkeeCZ  

            tak jsem se prece jen odhodlal k aktualizaci podle vyzunamnosti jednotlivych komponent a tady je muj osobni pohled na vec (zohlednil jsem i pripominky k brzdam, byt to neumi objektivne posoudit)

            stale vede Canyon, jen Giant predehnal na body Spesla

            UPGRADED – http://www.dropbox.com/…nt%20upd.pdf

            0 0
            • AleZ80  

              A třeba by se dalo s Canyonem domluvit na SLX nebo XT brzdách, když to stejně budou teprve kompletovat

              0 0
      • Milvus888  

        Teda SLX brzdy jsou rozhodně o dost lepší než C1 nebo Magury..

        0 0
      • drhor  

        No tak ted už je to jasný, ne ? Máš vybráno a objednávej :-)

        0 0
    • daymaker  

      hlavně Spešla jezdí každý ******… .-)

      0 0
    • drhor  

      Tak které kolo se Ti teda hlavně líbí ? Přece nekoupíš nadupané kolo kvuli komponentum a nebude se libit . Co je Tvoje srdcovka sharkeeCZ ?

      0 0
      • sharkeeCZ  

        nemam vyhranenou znacku

        vzhledem, ostatne jak je i v te tabulce, se mi nejvice libi Canyon

        0 0
    • lukas___6  

      Neviete náhodou, či sa dá pri objednávaní Canyonu dohodnúť aj na zmene niektorých komponentov? Napr. na CF SL 6.9 šupnúť kolesá zo 7.9?

      0 0
      • pendergast  

        Nechcú ani vymeniť bielu vidlicu za čiernu z inej farebnej varianty rovnakého modelu, takže meniť niečo z iného modelu považujem za absolútne nereálne.

        0 0
      • blaf  

        s tim urcite nepocitej

        0 0
      • jeniiiik  

        Nejde to. Mění akorát představce a myslím, že řidítka za nějaký poplatek. Řešilo se to v Canyon vláknu.

        0 0
      • jeniiiik  

        Nejde to. Mění akorát představce a myslím, že řidítka za nějaký poplatek. Řešilo se to v Canyon vláknu.

        0 0
      • sharkeeCZ  

        to bych bral taky

        ze 7.9 design a kola :-) z 8.9 pak střed/kliky a asi i brzdy Ale nejde to

        0 0
      • lukas___6  

        hm, som si myslel, škoda, geometria sa mi naozaj pozdáva, ale niektoré komponenty mi dosť vadia

        0 0
    • sharkeeCZ  

      tak jsem se rozhodl pro Canyona CF SL 29 6.9, jen ten termin dodani je delsi nez kdyz objednavam nove auto :)

      0 0
    • sharkeeCZ  

      jelikoz cekani na nove kolo je dlouhe, zacal jsem premyslet nad koly, brzdama apod. Tak jsem zacal i resit, jestli nema tedy smysl nakonec jit rovnou do vysiho modelu Canyona CF SL 8.9.

      Njevetsi rozdily jsou v brzdach, kolech, klikach, kazete, ale nejsem si jist, jestli to za ty penize stoji. A samozrejme ve vidlici. Jestli tomu dobre rozumim, pak vidlice si sama urcuje tuhost, nebo se pletu?

      http://www.canyon.com/…parator.html Srovnani 6.9 a 8.9 krasne vedle sebe

      co si myslite? Stoji tech 23.000 navi za ten upgrade, nebo radeji 6.9 a treba i postupne vymenit kola, brzdy, pripadne i kliky? To ostatni je dle meho v pohode.

      0 0
      • Azmir  

        Podtstaný rozdíl je jenom prakticky v kolech jinak to podle mě za to nestojí, radši bych koupil tu levnější variantu, ušetřil 23 tisíc a okolo 10 bych nechal zaplést něco na hope nábach/crestech nebo něco podobného a budeš mít raketu za dobré peníze.

        0 0
      • radek01  

        Tak za mě 7.9 nejlepší poměr osazení/ cena.Nebo 6.9 a ten rozdíl když hodíš do upgrade bude smysluplnější,podle tvých představ a určitě bude více muziky.

        0 0
        • sharkeeCZ  

          7.9 ma gripy, ktere nechci a je na Sramu

          jinak asi souhlas s tim, ze 6.9 je dobry zaklad peo upgrade po svem, nicmene ta kola asi vymenim ihned, ted jiz jen vybrat jaka kola na to nahodit

          0 0
        • KUX  

          Všiml jsem si, že nedávno přibyla ještě jedna verze do série Grand Canyon CF SL, a to verze 7.9 SE.

          http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

          Sám nevím, jestli to za těch 10 tisíc rozdílu stojí a nebo je lepší upgradovat 6.9. Na té původní verzi 7.9 mi asi taky trochu vadí gripshift a taky barva. Víc se mi líbí ta černo-zelená. :D

          0 0
          • sharkeeCZ  

            ja stale cekam na 6.9. 7.9SE jsem zaznamenal, ale i Ted bych sel do 6.9 a upgrade

            0 0
    • Petey  

      Riešil som podobnú dilemu. Canyon bol tiež v úzkom výbere, nakoľko na ceste jazdím Ultimate CF a spokojnosť. Nakoniec som sa rozhodol pre Stumpjumpera. Geometria/osadenie je podobné ale dizajnovo sa mi viac páči. Navyše kto pohľadá, najlepšiu cenu som našiel niečo vyše 43tis! Platil som pri súčasnom kurze czk 1610€. U Canyona netreba zabúdať poštové vyše 50€, a to už je celkovo slušný rozdiel. Prvé dojmy: spracovanie fakt pekné, krásny lak. Kolesá pripravené na bezduše. Magury MTS ale majú fakt dlhý chod. Skúsim to poriadne odvzdušniť, lebo polovicu chodu páky sa nič nedeje. Doteraz som jazdil XT-785, som zvedavý na porovnanie ale to si počkám na jarné dni.

      0 0
    • Cube10  

      Určitě bych se podíval na ostatní Německé značky. Cube, Ghost , Focus …

      Pár tipů:

      http://cyklokyjovsky.cz/…29–2014.html

      http://cyklokyjovsky.cz/…9r-2013.html

      http://cyklokyjovsky.cz/…29–2014.html

      http://cyklokyjovsky.cz/…77–2014.html

      0 0
    • king-bike  

      Volba je jasna!! jedine Specialized No.1

      0 0
    • Tomas78  

      Ahoj využiji vlákna a poprosím o rady, zkušenosti.

      rozhoduji mezi koly Canyon Grand CF „7.9“http://ww­w.canyon.com/_cz/mou­ntainbikes/bi­ke.html?b=3170 a „7.9SE“http://­www.canyon.com/_cz/mou­ntainbikes/bi­ke.html?b=3282

      Je někdo, kdo by poradil popř. se podělil o osobní zkušenost, kdo měl možnost porovnat, testnout, jezdit tyto vidlice nebo jím podobné:

      • „RS SID29 RL“http://www­.canyon.com/_cz/mou­ntainbikes/bi­ke.html?b=3170­#tab-reiter2
      • „Fox 32 Float 29 CTD FitFactory“http://ww­w.canyon.com/_cz/mou­ntainbikes/bi­ke.html?b=3282­#tab-reiter2
      1. hlavně by mě zajímalo jak se pocitově liší (citlivost, průběh,

      komprese) fox(performance) vs Sid RL?

      1. možná brzo na to se ptát ale, jak je to se spolehlivostí a údržbou

      v porovnání u těchto vidlic, spíše z pohledu jak často ho vidle (ne serv. manual) vyžaduje.

      0 0
      • Tomas78  

        sory za odkazy nějak se to vy…

        „1“http://www­.canyon.com/_cz/mou­ntainbikes/bi­ke.html?b=3170

        „2“http://www­.canyon.com/_cz/mou­ntainbikes/bi­ke.html?b=3282

        0 0
      • Tomas78  

        sory za odkazy nejak se to vy..

        „1“http://www­.canyon.com/_cz/mou­ntainbikes/bi­ke.html?b=3170­#tab-reiter2

        „2“http://www­.canyon.com/_cz/mou­ntainbikes/bi­ke.html?b=3282­#tab-reiter2

        0 0
      • Tomas78  

        sory za odkazy nějak se to vy…

        „1“http://www­.canyon.com/_cz/mou­ntainbikes/bi­ke.html?b=3170

        „2“http://www­.canyon.com/_cz/mou­ntainbikes/bi­ke.html?b=3282

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.