• Tapil

    Ahoj cyklisti. Mam otazku. Mam v merku tyto komplet rafky. Co na to rikate vcetne naboju?

    https://www.kupkolo.cz/…021_z110941/

    Ted mam origo co byli s kolem Mach1 Klixx 23c Tubeless Ready.

    Doporučili by jste nebo něco jiného.

    Jinak se omlouvam,jestli tu nekde povidani okolo nich je. Jedine co jsem nasel je nejaky problě v naboji a pal neco malo v novinkach. Děkuji za pripadne odpovedi.

    0 0
    • 1james1  

      Psal jsem do jiného vlákna stejný dotaz, ale nikdo nic neodepsal… Nakonec jsem je koupil a čekám až dorazí Alma… Jediný co zatím můžu říct, že vypadají pěkně a není potřeba páska na bezduše. Dnes mají přijít pláště, tak zkusím nahodit a doufám, že to bude dobře těsnit :)

      0 0
      • Tapil  

        Mam taky Almu m50 a premyslim no. Ale jsem nerozvaznej. Radeji vic nazoru jinych a pak se mezi tim rozhodnout. Jeste jsem nasel tyto tyto. Ale je znazelnej v cene. Ale nevim proc tak velkej.

        https://www.koloshop.cz/…e-12sp..html

        0 0
        • petyn  

          Cena je stejna. Musis se divat na orech micro spline.

          0 0
          • Tapil  

            Oboje stejny orech a i central lock na kotouce. Jen u tech prvnich cena paru cca14 tis za par a u druhych 7500 tis za par.

            0 0
            • Alojs01  

              Jsou to kola o tridu vejs.

              Ja mam na biku i gravelu ty obyc crossmaxy a jsem s nimi max spokojenej. Bezduse drzej, za skoro 2 sezony nebylo potreba centrovat, jen nepatri mezi nejlehci, ale nezavodim, tak mi to nevadi :-)

              0 0
        • 1james1  

          Je to jiný typ kol, zde je potřeba páska na bezduše, jiná úprava ráfku, jiné niple a dráty a větší váha…

          0 0
          • Tapil  

            Uz to porovnavam. A mate pravdu. Dekuji. Tak ze ty davam pryc. Tam bud ty prvni a nebo jeste jsem nasel DT Swiss X1900 Spline DB 29" 25mm CL. Ale i podle par bude Mavic lepsi coz?

            0 0
            • grafik  

              Pokud bych měl na výběr Mavic/DT vzal bych DT.

              0 0
              • MatS  

                Přesně tak.

                0 0
              • Chlebovnik  

                +1000

                0 0
              • yetti  

                jenže stejně lehké DT vyjde výrazně dráž. DT je dneska prostě dražší značka a za stejné peníze od nich budeš mít kola sice kvalitnější, ale rozhodně těžší a díky tomu hůře jedoucí. Mavic už rozhodně není co býval, ale poměr cena/ kvalita je pořád slušnej.

                0 0
            • 1james1  

              Ve výběru byla taky kola DT 1900, protože DT kola vozím na silničce a jsou to držáky, ale nakonec padla volba na Crossmax skrz váhu. Nemám v plánu jezdit extra náročný a blátivý terén, tak snad Crossmax budou bezproblémové…

              0 0
            • MatS  

              Musíš porovnávat stejné kategorie kol. U Mavicu by mi vadilo že mají jen 24 drátů a navíc drátů, které seženeš většinou jen u dovozce Kastar.

              DT Swiss za 14t Kč seženeš už X1700 Spline Two 29 25mm. A to už je oproti těm Mavicům jiná liga.

              Nebo si nech v Bikepartu za ty peníze něco uplést. Dostaneš špičkové záplety.

              0 0
              • 1james1  

                Jen k doplnění, ke kolům jsou v balení dva náhradní dráty ke každému kolu. Doufám, že při mých 57Kg nebudou potřeba :D

                0 0
              • nooski  

                Kastar už Mavic nedováží, to jen pro pořádek.

                0 0
                • MatS  

                  Tak to se omlouvám, už je delší dobu nejezdím a ani nechci jezdit, tak to nesleduju kdo to po nich převzal.

                  Tak tu:

                  ASPIRE SPORTS, S.R.O.

                  Jinačovice 514, 664 34 Jinačovice

                  BRNO

                  Czech Republic

                  Phone : 420 532 199 550

                  Website : http://www.aspire.eu

                  0 0
        • Bandicoot  

          Já teď na svou almu hodil CrossMaxy Elite modelovka 2020 (je pravda, že byly z 2. ruky jeté sezónu v super stavu za 8ku oboje) ale v super stavu a vystřelili to kolo do vesmíru, letí to jak pichlé šidlem. Až to budeš přezouvat potěžkej si ty origo výplety, mě padla brada až do sklepa, co to byly za těžítka, brrrr

          0 0
      • Tapil  

        Pekne rafky. Ale ceny jinde jestli chapu dobre viz obrazek ze je to cena od za jeden rafek.?

        0 0
        • Alojs01  

          Ne, to je za komplet kola.

          0 0
        • MatS  

          To je za komplet a cena od je tam psaná kvůli možnosti vybrat typ ořechu.

          Navíc jsou ochotni udělat téměř jakoukoliv úpravu dle přání a dostupného materiál. Výsledek stojí za to, jak ti tu potvrdí mnoho spokojených uživatelů. Ale nechci jim dělat reklamu. Jen mi přišlo dát za ty Mavicy 14t Kč nesmysl.

          0 0
          • libisenuj  

            Potvrzuji. Mel se na byvalem kole Pancho a za me pecka. Letos pojezdim DT X1900 co mam na novem kole a opet pujdu k Radkovi.

            0 0
    • Tapil  

      Dekuji vsem za odpovedi. Ted jsem neco pohledal. Tak ze kdybych vzal ráfky DT Swiss XR 391 a k tomu naboje DT Swiss 350 tak urcite chybu neudelam. A kdyz obcas prolitnu lesem. Par kamenu nebo korenu tak vydrzi.

      0 0
      • grafik  

        Vybíral jsem na podzim stejně jako ty, a nakonec jsem si nechal zaplést DT Swiss. Teď si nejsem jistý názvem ráfku, ale zkus si ještě zjistit, jestli je svařovaný nebo lepený. Sice je to už jen jen kosmetika …

        Mám to zapletené komplet v černé barvě, pull stright, mircrospline, černé niple, černé ventilky, prostě radost pohledět a těším se, až je pořádně protočím …

        0 0
    • MatyW7U  

      Ahoj řešil jsem zde také ráfky, sice o trošku dražší ale skončil jsem u také v bikepart.cz, jednání super a cena/kvalita také nebál bych se jít do této kombinace Pancho je opravdu kvalitní ráfek.A zapletená jsou od nich kola opravdu profesionálně­.A náhradní díly vždy dostupné viz:DTSWISS,SAPIM atp.(dostupné za normální situace nevím jak v době covidové)

      https://www.bikepart.cz/…t-swiss-350/

      Ovšem i tato kombinace je supr:

      https://www.bikepart.cz/…-ray--1625g/

      Co se týká nábojů DT350 jsou opravdu supr a jednoduché na údržbu a dle videíí na youtube.com si sám oservisuješ skoro vše.

      již několikátou sezonu jezdím DT240 na silničče(cca 20tis km) a kromě promazání rohatek neřeším nic a to je práce tak na 10min.

      0 0
    • 1james1  

      Dnes jsem na kola hodil pláště. Na první pokus a bez problémů…

      0 0
      • Tapil  

        Vypadají suprove.

        0 0
      • TJK  

        jde z toho sundat ta hnusna grafika?

        0 0
        • 1james1  

          Jde, je to jen nálepka, ale docela se mi líbí. Je to věc vkusu…

          0 0
          • TJK  

            hele to je vpohode.. pokud jede sundat za me super. kola pekny a nalepka jak rikas.. diky

            0 0
    • Tomkac  

      Má někdo další nějaké zkušenosti? Hlavně se zadním nábojem s ID 360..

      0 0
      • tonik666  

        Na první pohled to vypadá jako klasická zubatka DT Swiss. Dokonce snad i matici pro preload ložisek odstranili, to byla hrůza.

        Původní ITS-4 jsem měl a byla to hlavní slabina jinak dobrých UST kol Mavic Crossmax SX.

        Takže by to stálo za vyzkoušení.

        0 0
      • Wilhelm  

        ID360 je to temer to same co rohatka od dt swiss, mam oboje, udrzba a provoz bez problemu. kvuli cene uz koukam nejdriv na mavic, az pak na dt …

        0 0
        • Cavendish  

          Tak ještě aby jim přestaly praskat ráfky a budu jim věřit :) aspoň co se silničních kol týče

          0 0
    • jirkaRS  

      Za mne bych se ID360 nebál, za loňský rok díky práci a COVID-19 jsem stihnul a ID360 pouze 4000km a bez problémů. Údržba ořechu v pohodě a když se z náboje vyndá tlumič, má to parádní zvuk :-)

      0 0
      • Tomkac  

        Super.. Tlumič je ta třetí věc z leva?

        0 0
        • jirkaRS  

          Přesně tak.

          0 0
          • Tomkac  

            Je problém sehnat náhradní výplet kdybych něco vytrhnul? A jaký centrklíč je potřeba koupit? Vím že v balení dostanu dvě náhradní špice, ale kdyby náhodou..

            0 0
            • Cavendish  

              Kastar má. Pocitej 150Kč kus (drát včetně niple) a ráfky jsou problém vždy a jsou drahé. Cca 3–4 tisíce

              0 0
            • jirkaRS  

              Nevím, zatím jsem nemusel řešit.

              0 0
            • yetti  

              Centrklic jsem vzdy k Mavicu dostal. Jinak všechny díly jsou v pohodě k sehnání na různých eshopech u nás í v zahraničí, ale levné to není

              0 0
      • petyn  

        Ten tlumič, není to nějaká vymezovací podložka? Nemůžeš díky absenci tlumiče zničit ten náboj ?

        0 0
        • jirkaRS  

          Tlumič je gumový kroužek, který tlumí zvuk z ořechu. Není třeba se bát, loni jsem to konzultoval přímo s Mavicem.

          https://youtu.be/Zq5j3jm7AQk

          0 0
          • nooski  

            Přesně tak. Navíc proč mít v ořechu navíc věc, která tlumí zvuk ořechu? :-)

            0 0
            • Tomkac  

              Hecnul jsem se a kola teda koupil… Vypadají úplně úžasně. Ve výsledku mi to třeba na zadním hodilo – 200g.. Když ještě odečtu 180g duši, tak to na celém kole hodí +/- 700g a jede to jak čert.. Prvně jsem zadní kolo nahodil s tím tlumičem zvuku v ořechu.. Bylo to strašně tiché, až nepříjemné.. Pak jsem ho vytáhl a teď je to mega rachot.. Můžete mě prosím ještě někdo uklidnit, že je to opravdu v pořádku a že si tím neodvařím náboj?

              0 0
              • jirkaRS  

                Gratuluji ke koupi a ve zvuku je rozdíl obrovský :-)

                0 0
                • TK75  

                  No je.....jen si říkám, že ten gumovej kroužek (tlumič zvuku) je opřenej o ložisko a potom je teprve ta zubatka.....když gumovej tlumič odstraním, neopírá se pak ta zubatka zadní stranou o ložisko?

                  Možná je to blbost…jen se radši ptám

                  0 0
                  • jirkaRS  

                    Ne, opírá se o to kroužek, aby to „těsnilo“ a tlumilo zvuk. Už mám bez těsnění cca 5000km a vše OK, takže No stress :-)

                    0 0
    • Bandicoot  

      Zdar,

      já mám na Alme 050 tyto:

      Crossmax elite 29 boost

      jen jsem musel sehnat boost nábu a microspline ořech, což byl docela oříšek

      kolo s něma neskutečně zrychlilo, ty origo co na ní davaj jsou těžké paštiky, ty Crossmaxy SL budou slabší, ale mě jako tréninkové kola uplně napohodu, popř jdi do DT Swiss 1900

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.