Jen by me zajimalo jestli vam tento model vidle od RST rika, pry je slusna a docela se pochvaluje… diky za info… :-)
Jen by me zajimalo jestli vam tento model vidle od RST rika, pry je slusna a docela se pochvaluje… diky za info… :-)
jsem ji asi sezonu a pul vlastnil a jezdil, co bys rad vedel?
Jak se chovala vim ze je to vzduch pruzina a ze docela par lidicek co znam si ji pochvalovala ale jinak nic slavneho mohu ji mit novou za dobrou cenu tak o ni premyslim… napis vse co a jak se s ni jezdilo… dekuji.
jezdilo se mi na ni velice dobre, ale po zakoupeni nove vidlice (pruziny v oleji) jsem dodatecne zjistit, ze se mi na tej RST Zeta zase nejezdilo tak dobre.
Takze zaver je ten, ze pokud clovek ví malo , je stastny a spokojeny.
Hlavne na vetsich nerovnostech citelne chybelo tlumeni odskoku a na malych nerovnostech prekazela mensi citlivost RST. Ale to jsem si jaksi uvedomil az dodatecne, jak jsem nadhodil vyse. A upresneni – je to elastomer-pruzina se vzduchovym „tlumenim“ No To tlumeni spis nic nez moc, ono uz principialne to vzduchove tlumeni nemuze dobre fungovat.
taky jsem ji asi rok a půl jezdil, byla to ZETA EL, tenkrát jsem byl naprosto unešený, přechod od pevné vidlice byl famosní.....ale.....absence zpětného útlumu je znát, kope do řidítek, zejmena rychlé střídání nerovností /kořeny atd/ takže jsem přešel na Marfušku Z4 olej vzduch zpočátku zdvih 8O, přešel jsem na 100 (výměna dorazových pružin za kratší v garáži) a jsem opět unešen :-)
Jinak Zeta se výborně servisovala – samodomo, potvrzuju vybavení, v obou nohách stejně – pružina a modré elastomery ve vaselinovém loži a tak si vzpomínám, že jesm tenkrát chtěl řešit to tlumení a snad existovala nějaká firma v trutnově, které to dělala – zatěsnila nohy a vyrobili otevřenou olejovou lázeň, ale prý to nefungovalo a teklo-mluvil jsem s týpkem co to dělal a poradil mi ji přitlumit tak akorátním množstvím vaseliny – znamená to hodně ji nacpat, ale ne úplně ??? tak si zkus titrovat, ale myslím že plechovku vaseliny to sežere.
Z 4 se taky dobře dělá na koleně, manuál na webu, pár klíčů a svěrák a výměny oleje po sezoně nejsou problem, vč. změny zdvihu jak je libo…
tak si z toho něco vyber, ale jestli to myslíš s kolem trochu vážně a nechceš jet jen občas terenem s rodinkou nebo přes les na pivo, tak kup vidli s tlumením, jakou nejlépe asi psát ani nemusím :-)
je mi to uplne jasne zacinam tedy setrit na Marfusku… :-) ale stejne dekuji za info moc pomohlo…
no moment, pokud primo presednes na pruzinovou MArcoki, tak to bude takove fadni a prijdes o nadseni z prechodu z RST → MArcoki, a to stoji za to. Rozmysli si to , a porid aspon na jednu sezonu RST. Pak teprve ocenis olejove tlumeni a citlivost u vidlice :-).
mam ted RST GILA T4 a uz vim jake to je neni spatna ale je to opravdu hrubej zaklad… ale uvidim… o pocity me moc nejde spis mi jde hlavne o to abych ve 30 nebyl mrzak asi mi vsichni rozumite… :-) presto dekuji za navrh…
aha, takze ty uz mas RST, tak to jo, rozdil mezi Zeta a Gila neni zas tak veliky, takze o nadseni z prechodu na tlumici vidlu (nejmenovanou)neprijdes:-)
tak tak… :-)