Casem jsem zjistil, ze zacinam preferovat silnici. Jaky by ste mi doporucili hladky plaste na MTB ?(Muzou mit i bocni spunty). Dik.
Casem jsem zjistil, ze zacinam preferovat silnici. Jaky by ste mi doporucili hladky plaste na MTB ?(Muzou mit i bocni spunty). Dik.
my oblibeny maxxis wormdrive.. :) zvladnou velice slusne vsechno krome blata a na silnici jedou jako drak… nebo cistokrevnou „ziletku“ maxxis xenith… :)
Maxxis Wormdrive! není lepší volby. Existujou sice podmínky, kdy je to celkem dost o ústa – mokré kořeny apod. ale jinak opravdu sehr gut.
Podle me jsou lepsi IRC Mythos Semislick nez Maxxis Wormdrive. Pomaleji se sjizdeji, lepe drzi v zatackach a taky na nich mam mene defektu.
to uz je docela peknej traktor.. :) na wormdrivech mam temer 5kkm a nejsou skoro sjety a defekt jedinej o sklenenej strep, kde by si prorazil i auto..
Neplet si to s IRC Mythos XC! Ten vzorek na Semislickach je obdobnej s WormDrive. To ja jsem zadni sjel tedy o hodne drive (prohazujes predni se zadnim?), nemam to zmereny, ale pocitam tak 2,5 – 3k km. Jinak defekty, to se proste spatne posuzuje, zalezi na stesti.
myslel sem tenhle „traktor“ http://www.bikedirekt.at/…hosslick.jpg
wormdrivy netocim, predni a zadni se lisi… pokud je nekde neroztrham na skalach, predpokladam ze jeste minimalne tuhle sezonu odjezdi… proste maxxismalni spokojenost :)) http://www.bikecentrum.cz/maxxis.php?…
Ten vzorek je skoro stejny.
Jo jeste jsem zapomnel, ten zadni jsem mel obycejny WormDrive, tedy ne WormDrive Rear.
Mám krátce IRC Mythos semislick, a zdají se mi jaksi „měkké“ – ve smyslu bočního vedení v zatáčkách a při změnách směru – zadní kolo nějak moc „plave“.
No na silnici nemam ten pocit, v terenu (na sotoline a sterku) plavou. Ale to asi plavou vsechny plaste podobneho charakteru. Mne teda vadi daleko vic, ze predek nedrzi stopu nez ze plave zadek. Ale treba MARINovi to nepripada (viz archiv), tj. asi zalezi, jak ses na tom s technikou jizdy. Jinak vzadu mam kevlar, vepredu drat. Rekl bych, ze ten kevlar ma i lepsi smes.
Na asfalt som pouzivat Schwalbe City Jet (verzia pre tlakovanie do 6 atm) 26×1,5", prakticky neznicitelne, za sucha drzali aj v terene, potom som mal Tioga City Slicker 26×1.25", dobre, ale do drazok liezli drobne kamienky. Teraz mam na asfalt Specialized Fat Boy 26×1,25", su uplne bez vzorku, dobre za sucha. Po nahusteni na 6,5–7 atm sa jazdi ako na cestaku. Priatelka ma Continental a Ritchey, len pri mojej hmotnosti su plaste 26×1" dost nepohodlne. Vsetky z uvedenych su na cestu vyborne. Problem je s niektorymi iba na mokrej vozovke.
Na silnici jezdim nejvic Ritchey TomSlick 26×1 pri nafoukani na 80–90 PSI to jede skoro samo. Kdyz kombinuju teren se silnici tak predek IRC MythosSlick 26×1,95 a na zadek mam ted nejaky slick Debica (160,– ale ma snad 1kg:)
Taky bych doporučil maxxis wormdrive. Jenom na mokrý trávě velmi dobrej pokus o sebevraždu. Jinak moc se nesjížděj, jsou lehký a za ty prachy / drát /. Když je nafoukneš na povolený max. tak jedeš jak dráha.
Rubena Cobra. Jsou to totalni slicky, myslim 1.8–1.9. maj barvene bocnice. foukam na 4,5atm.
Jedině Maxis Wormdrive. V terénu držej výborně na všem kromě hlubšího bláta.
na asfalt používam kenda 26×1,5 za mokra pozor moc neklopi? ináč v pohode.
ty s svetlyma bokama? ty sem taky vozil letos pres zimu na trenink na silnici.. sice sou tezky jako nejaky 2.0 drapaky(navazil sem okolo 600g), ale maji silnej behoun a stojej 150kc .. jenom nemaj radi vyssi tlaky (okolo 7 baru)- ja me zadni praskl u dratu asi po 4 mesicich. ale za ty penize 100% spokojenost. dokonce prezily i neplanovanou 20km terenni vyjizdku :) jenom na mokrej trave to nebylo ono ;)
Huricane GX od Schwalbe na suchu drží parádně.
No i kdyz ty gumy nemam rad, tak na silnici jsou dobry Trilobity od Rubeny. Malo se sjizdej maji dobrou smes, minimalni valivy odpor a velikou odolnost proti defektu. Vyborny jsou Michelin JET S ale clovek musi pocitat s castejma defektama.
trilobity??? pan je traktorista, ze??? :))
No já nevím, každy asi má hranici jinde… Jestli má do terénu Tiogy DH, tak na cestu trilobit. Já osobně bych do lesa na Trilobitce nevjel…dobrovolně za mokra. Uvažoval jsem nad nimi na Korsiku(už za týden :o)), ale nakonec použiju sjetý Michelin XL. C o kdyby tam bylo něco zajímavého.
Nanoraptor 1.85 – lehoučký a na silnici a v pevném terénu bez závad.
By me zajimalo jak je siroky?
NR 1.85: sire 44mm vyse 40mm
NR 2.10: sire 47mm vyse 52mm
to si opsal sz plastu nebo si to meril suplerou???