Mám mechanický kotouč vepředu (Avid CPS) a hledám k tomu slušné páky. Do teď XT, ale jsou měkké. Jakýma pákama brzdíte ?
Mám mechanický kotouč vepředu (Avid CPS) a hledám k tomu slušné páky. Do teď XT, ale jsou měkké. Jakýma pákama brzdíte ?
Ja mam kotouce Shimano mechanical disc, paky Shimano Avid, jsou tak akorat, muzu vrele doporucit!
to jsou zajimavy paky :)
zeby alivio?
kurna to je fakt narez:-)
jo jo a brzdy má mavic se špalkama rubena :-)
Ja je asi chci, ty paky.
Tak se konecne rozhodni. Necekej nebudou:)
predni brzda Avid CPS, zadni Vcko Avid SD7, paky Avid SD7 a nema to chybu…
Ja mam integrovane LX, prepnute do pozice HIGH (co nejblize k ruce), Avid CPS a nestezuju si – mam ale rad dlouhy krok. Jedine, co mi psychicky vadi, je jejich vakl, ale s tim nic nenadelam. Jsi si jisty, ze je to pakama a ne zpusobem vedeni bovdenu ?
Prosím tě nemohl by jsi mi změřit jaká je délka od čepu té páky po místo umístění toho lanka v brzdě.Prostě jak dlouhou páku má ta lx v nastavení high od uchycení páky po místo uchycení lanka.Díky Jinak Jak moc je ten krok dlouhý brzdíš naplno až je páka úplně u řidítek nebo tak v polovině.Dá se stím zabrzdit opravdu na doraz, myslím přední do smyku, nebo to v tomto nastavení pouze přibržďuje.
Zmerim. Sotva pohnu pakou malinko k sobe, zacinaji desticky lizat kotouc. A v pozici, ze mi zbyva par milimetru na zbytek ruky tu paku jiz blize k riditku nedam. Takze se da opravdu zabrzdit nadoraz 9nadoraz jsem byl nucenej za minuly rok zastavit 3× – jednou zajic, pak pulmetrova odkryta jama a pak kocka) – pokazde jsem mel strach, ze me vylitne vyplet :o)) Jinak pouze „pribrzduji“.
ještě prosím tě až bude doma jestli by jsi mi změřil tu délku od uchycení páky po uchycení lanka.Díky.
U XT páky nastavené na High je vzdálenost osa otáčení páky ↔ střed uchycení kladky lanka = 23mm.
Asi neni XT paka jako XT paka. Vcera jsem jednu mel v ruce, a ta mela vzdalenost 26mm, jenomze, vypadala jako z plastu, ale byla (pry kovova) a nemela high nastaveni, jenom takove divne bazmeky uvnitr v dire, kde je uchycen drzak konce lanka., a dva male sroubky, nejakej divnek system.
No to je ono – 2 podložky pod rolničkou – LOW, 1 podložka MID, žádná – HIGH. Ta rolnička pak chodí v otvoru páky a zajiš?uje větší vzdálenost špalků od ráfku v poloze volno. Pro kotouč jsem rolničku vypodložkoval dolů, tedy na HIGH.
Aha, zajimavy system. Tedka prave premyslim, jake paky na mechanicke kotouce, mam nejake, ale asi bych chtel neco lepsiho. No a tyhle paky bych mohl mit za 1000,– a nekde jsem videl Avid SD5 za 800,– (Sk ale). Avid SD5 vozim na Vckach, jsem spokojen, a rikas, ze ti tyhle XT pruzi ?
Pro upřesnění – páky XT integrované s řazením (mají větší domeček na spodní straně, takže to může být jeden z viníků propružování). Samostatné páky XT neznám. Ale jak píšu jinde – Avid FR1 s CPSkem byly vynikající, jen nemají žádná štelovátka.
Aha, divam se na modely 2004, tak uz vlastne ted vsechny paky krom eultimate vypadaji jako FR1. Tak tedy zvolim asi Avid.
U LX taky
Taky mam LX paky a tahle vzdalenost se tam meni podle toho,jak moc mas tu paku stlacenou – napred je vetsi a pak se zmensuje,stejne (i kdyz trochu jinak technicky reseno)je to i u XT pak.
Jo, s bowdeny jsem si hrám minulé týdny, tam to není (teda pruží maličko taky). Opravdu propružuje: uložení páky a ten plechový domeček, a uložení kladky od lanka. Páku mám na high a rád brzdím až u rodel – a tam se každá desetinka vůle projeví. Tento týden jsem měl jsem v ruce páky Avid FR1 – to chodilo na konci jako hydraulika. Proto můj dotaz nahoře – zjistit, jak jsou na tom ostatní.
No, nova zkusenost. Vcera jsem menil bowdeny a paku na mechanicke Hayes. Predtim tam byla nejaka noname packa a obycejny bowden (krouceny) za 20,– metr. Brzda pruzila. Vymenil jsem packu za Avid SD5. Brzda porad pruzila. Jinak, bylo videt, ze bowden chodi docela dost v tom ohybu pod pakou napravao (predni brzda). Vymenil jsem bowden za nekrouceny .. podelne draty uvnitr, cena asi 45,– metr. ( menil jsem i koncovky). Brzda uz nepruzi. Tesne pred koncem je malinko citit pruzeni, ale je to rozdil nebe a dudy, jak se rika. Akurat me sere, ze nemuzu tu sprostou brzdu nastavit aby mela minimalni odpor a jeste se vracela. Vcka mi chodi jako hydry, ale tohle ne. Grr.
Co to znamena mekke? To jako ze propruzujou? To snad ne… Jinak ja bych doporucil Avid SD7.
SD7 jsou spolu s FR nejvýše hodnocené, ještě bymě zajímaly Ultimaty… Až se mi rozsype řazení, tak půjdo do některých z nich.
Mam kotouce Avid a paky SD7, ty paky maji po 3 letech provozu docela peknej vakl, ale jinak jsou naprosto tuhy, stelovani delky kroku je super, mam ladenou kazdou brzdu na jiny krok paky a moc mi t vyhovuje.
Funguju tie Avid FR aj s V-ckami. Mam LX v-cka a potreboval by som nove paky.
K V-čkůmTo bych sáhnul raději po SpedDialech (k LX 3 nebo 5).
Avid CPS vpedu aj vzadu, paky Avid SD Ti (tvaria sa presne ako SD7, len maju Ti skrutky).
Kotoučky šitmánový deore. Páčim to Avidama AD3. a je mně to celke jedno :o)
Až si dám někdy v budoucnu dopředu kotouč, určitě zůstanu u umělohmotnejch Sram 7 s regulací kroku. Sice nejsou nejtužší, ale mě sedí.