Hutchinson Python - kapitola sama pro sebe

49 nepřečtených
  • noah_

    Ahoj.. myslim ze se prihlasim do anti-fun klubu tehle plastu. Na suchu a jeste k tomu asfaltu v pohode. Ale jakmile trosku zaprsi.. hotovy peklo. Navic mi prijde ze i kondom je silnejsi.. takova slupka… vyzkousel sem uz dost plastu, ale tenhle to je opravdu bonus.. Jezdite (jezdili) jste je nekdo? Treba se pletu a jen ty dva co mi prisli s novym kolem jsou nepovedeny kousky.

    0 0
    • Tinker  

      Já se spíš hlásím do fun klubu :-) Já lepší pláště fakt nejel. Odjel jsem na nich už asi 9 maratonů + spoustu XC… ani jedno píchnutí, univerzální na sucho i mokro a hlavně strašně pohodlný. Nejdůležitější je ale správnej tlak! Když jsou přehuštěný, tak na mokru kloužou… Jiný už nikdy nechci! :-)

      0 0
    • Pekáček  

      Nemáš Air Lighty? Já na ně přešel, a hned jsem jednoho rozřízl o šutr. Ale na Králi a v Brdech nic a tam sem se fakt bál. Loni jsem jezdil Goldy, nepíchnutelný a neprorazitelný. Jinak Pythony jsou úžasně pohodlný, hotová peřina pod zadkem :o) Třeba jsou ty na sériovkách šizený, já koukal na Mosquita 2,0" sundaný z Mongoose a byly proti Pythonům 2,00" hrozně hubený a se strašně tvrdým drátem. Já mám taky drá?áky, ale jsou nějaký jiný. Co se týče bahna – přežil jsem na nich loňskou Šelu bez újmy, ale do marastu si dávám na předek Vertical (je těžší) nebo Z-Max (je hubenější přesto že je 2,1"), chci zkusit Motoraptora, je stejně tlustej a lehčí než Vertical.

      0 0
      • noah_  

        Jo jo.. mam Air Lighty. Ja sem z nich byl na zacatku nadsenej, to se vsak uz neda rict ted. V mokru sem si na nich nedal na hubu, ale nejsem si na nich moc jistej a to nemluve o bahne. Vzhledem k tomu ze nejsou moc jety (680km)tak se mi je nechce zatim sundavat. (student takze nemam na rozhazovani) Hlavne me strasi defekty.. pravidelne kontroluju tlak v kolech.. nestalo se mi na nich ze bych prorazil, ale pichnul sem uz 2krat za 3mesice a to je na me fakt dost (Za minulou sezonu jen jednou) Jo nemate nekdo zkusenost ze zelenejma dusema Hutchinson.. udajne by mely byt odolnejsi.. a vubec.. jaky pouzivate duse??

        0 0
    • biker007  

      no ja sem jel letos poslednich 20km Krale (kratkyho) s Pythonem Gold pod zadkem, a rikam paraada. to kolo jelo jak raketa, drzelo na sterku, asfaltu, bahne. a to byl nafoukanej min. na 4,spis 4,5 atm. dost o nem uvazuju, jan ta cena.

      0 0
      • Pekáček  

        Právě proto jsem koupil Air Lighty, sehnal jsem je za polovinu ceny. Zla?áky sou lepší. Jen mě dost ubejvaly, chce to šetřit si je na závody.

        0 0
        • Vendelín  

          mam python air light drát, je to nejpohodlnější plast co jsem jel. Na suchý počasí dobrá volba. Zkoušel jsem i drsnější povrchy-štěrk a bez defektu. Ale hrozně rychle se sjíždí hlavně asi proto , že má minivzorek. Jinak v předu vozim Vertical – taky supr, pohodlnej a hlavně podrží. Chystám se koupit dozadu Survival , máteho někdo?

          0 0
    • kimi  

      Podle me ty plaste nejsou prezentovany jako univerzaly, tak co furt kemrate?

      0 0
      • Pekáček  

        No, však já nic neříkám. Ale jsem hroznej hrachař. Pro ty co nevědí o co jde: hrachy je to co te tlačí v p…i když se bojíš :o)

        0 0
    • RomanH  

      Tak ja se taky pripojim – Python Gold jiz nikdy vice. Nejdrive se mi moc libil, jsou uzasne pohodlny a v rozbitem terenu mi svoji sirkou psychicky pomahaly. Na blate a mokrem listi to bylo sice o hubu, ale naucil jsem se na nich jezdit a objel jsem s nimi bez problemu treba blativou Meridu pred dvema (tremi ?)lety. Jenze pak jsem dva nove Pythony prorizl z boku a tim pro me zkoncily. Dat 1000 kc za plast, u ktereho je vydrz sazka do loterie se mi nechce. Ted jezdim Maxxis Medusa 1.8 a jsem maximalne spokojenej. Jeste tak najit plast do hor a mam vyreseno.

      0 0
    • Daf  

      Pythony jsou naprosto super. U me to jsou neprosto bezproblemove gumy. Je to idealni maratonskej plast. Jede jako semislick ale navic dobre brzdi a hlavne je pohodlnej. V mokru zadna slava, ale uz od pohledu na nej je jasne ze tam urcenej neni i kdyz projet se s nim da vsechno.

      0 0
    • kovar  

      to nejsou nepovedene kousky, to je u Pythonu normalni. Jsou to plaste do sucha, ale to je samo o sobe podivne, nebot vzdycky se v lese mokro najde. Neodolnost vuci propichnuti je u techto plastu extremni.

      0 0
    • ddd - andy  

      Pythony jsou dostatecny na suchu, ale ne na sotoline – to je spatny. Na mokru je to hroznej plast – to jsou lepsi slicky. Jezdil jsem je tak pred 3–4 rokama na bezdusakach protoze v ty dobe to byly jediny slusny plaste tady. Ale fakt je ze jsou pohodlny..

      0 0
      • Elmaco  

        Jazdim Python Air Light v predu aj v zadu. Rýchlejsie plaste som este nevozil. Do zadu na sucho asi nic lepsie nevymyslim. Mam na nich najazdene 1500 km bez defektu. Ked nemusim, tak v blate nejazdim, takze mi vyhovuju. Jazdne vlastnosti v predu by mohli byt lepsie, ale kym nenajdem plast s podobnym valivym odporom/vahou, tak menit urcite nebudem.

        0 0
        • MARIN  

          Na suchu budou i rychlejsi a nektere i lehci plaste treba IRC MythosXC Slick,MAXXIS Wormdrive,CON­TINENTAL Doublefighter a Twister a urcite by se dalo pokracovat

          0 0
          • lubos  

            schwalbe fast fred treba

            0 0
          • Elmaco  

            Zabudol som dodat, ze kladiem doraz aj na pohodlie: valivy odpor / hmotnost / pohodlie a v tomto ohlade su Pythony zatial fakt najlepsie…

            0 0
            • MARIN  

              V tomhle ohledu mi nejvic vyhovuje ten IRC Slick

              0 0
              • Elmaco  

                Genialne na Pythonoch v zadu je to, ze ich mozes dooost podhustit cim VYRAZNE ziskas na pohodli s minimálnym vplyvom na valivy odpor. IRC Slick som nejazdil, ale od pohladu mozu podla mojho nazoru Pythonu konkurovat len valivym odporom…

                0 0
                • kovar  

                  resit pohodli pomoci Pythona je kontraproduktivni )take jsem to tak kdysi naivne delal). Nedej boze podhustenyma, s tim se ani z kopce pak nemuzes spustit. A nahustim-li Pythona, tak aby ho nekousal had, tak razem z neho je odskakujici tezkozvladatelna mrcha, u ktere o pohodli nemuze byt ani reci.

                  0 0
                  • Daf  

                    Ve srovnani s jinejma gumama je ale rozhodne pohodlnej. Ja ho pri sve hmotnost muzu foukat na 2,75Baru na maratony, kdezto treba nizkeho Twistra jsem musel nabouchat na 4Bary abych ho necvaknul.

                    0 0
    • HonzaV  

      Jezdil jsem 2 roky Python Gold – dratenou verzi ( 70kg – 2,8 – 3,0 bar husteny) bez defektu celorocne, vzadu i v blate bez potizi, vepredu do blata jsem ho menil za IRC Mythos. Byl jsem s tema Pythonama tak spokojenej, ze jsem si pak koupil Golda s kevlarovou patkou. V roce 2002 za 1300,– nekrestansky penize. No a po 500km byl plast sjetej a rozparanej na boku. Skoda ze uz se nedela Gold v dratu, sel bych do nej znova. Airlight jsem radeji ani nezkousel, ted jezdim vpredu i vzadu IRC Mythos 2.1 Pythony byly pohodlnejsi.

      0 0
    • ptth  

      Tak nevím, někdo píše že super a někdo že bída:) divné

      0 0
    • Maadaf  

      Dají se ješte někde koupit 26" s 127TPI ?

      0 0
      • michal1968  

        já kupoval loni 29…

        výhradní dovozce je KCK Zlín..přes ně jsem je i sehnal..tak to zkus tam

        0 0
    • SloM  

      Zdravím, máte někdo zkušenost, co tyhle gumy udělají po cca. 2000km (1rok)? Je tohle normální stav při 70/30 (silnice/teren)?

      Vypadá, že se začíná docela rozpadat. Objevují se trhliny, jako by byla guma stará nebo nevím. Přece není normální, aby toto udělaly po tak málo kilometrech. Nebo se pletu?

      Za bláto se omlouvám, nechtělo se mi tahat hadici.

      0 0
      • svářeč  

        bohužel je to normální.

        cobra to nedělá…

        0 0
        • Manzak  

          No, pamatuju tady fotky s nazvem prezrana cobra, a vypadalo to podobne.

          0 0
          • svářeč  

            na cobře kamarád najezdil fakt kotel,hlavně asfa a šotolina a byl pěknej až do uplného sjetí.kotel myšleno 8k+

            možná už jsem to tu zmínil…

            prostě za mě cobra v pohodě rychlá guma

            0 0
        • SloM  

          Tak teď nevím, jestli to dál jezdit až do bodu, kdy mi to rupne pod zadkem nebo vyměnit v řádu pár stovek km (to snad ještě dají)?

          0 0
          • svářeč  

            nerupne to,dojezdi ho.-

            0 0
          • kubad  

            však tomu nic není?

            0 0
            • SloM  

              Nemám s tím zkušenost, proto se radši zeptám vzdělanějších. Teď už budu vědět, že to nic neudělá a dojezdím je do konce.

              0 0
      • Evilcleaner  

        no u hutchinsonu bohužel normální, dělá to jak cobra, tak python, ostatní nevím.

        0 0
    • ptth  

      Zdar, koukal jsem že už je dvojka těhle plášťů. Nemáte někdo vyzkoušeno? Nebo něco v ceně lepšího?

      0 0
      • n_bye  

        Za mě nic moc. Drží se v nich bláto. Dřív než sem je sjel, měli zteřelý boky. vypadalo to jakoby se měly jezdit na tlacích 3 atm+. To stlačení a narovnání při styku se zemí je úplně dodrbalo.

        0 0
      • michal1968  

        já je jezdil až do loňska…mám na mysli dvojky..

        vždy s kevlarovou patkou a duší…bez defektu..ale potvrzuji jak bylo navíc natlakováno tak ho drcalo jak žebřiňák..

        až loni v létě jsem přešel na bezduše..a jeden defekt..( tady spíš smůla, prořízl mi ji kámen schovaný v listí..)

        na sucho jako je písek,kameny je to raketa…ale jak jde do vlhka..ježiš to jsou sáně..hned se zanesou a jsou plné bláta ještě snad ,,měsíc"…

        co se týká výdrže vzorku tak jsem nebyl nikdy nadšen..nepočítal jsem si to ,ale sezónu maximálně..což je cca 2000–3000km

        ceny byly drsné..až jsem našel na kupkolo a už to není problém..

        https://www.kupkolo.cz/…7-tpi_z5955/

        letos jsem už zkouším tajpan a tory…zatím nevím..

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.