Má, nebo zná někdo video či animaci zobrazující rozdíl při brzdění mezi 4 a 1 čepem? Dohadoval jsem se s kamarádem a chtěl bych něco co mu ten rozdíl ukáže.
Má, nebo zná někdo video či animaci zobrazující rozdíl při brzdění mezi 4 a 1 čepem? Dohadoval jsem se s kamarádem a chtěl bych něco co mu ten rozdíl ukáže.
nemyslíš čtyř a jednopístkový systém? :D
myslím, že myslí jak jednotlivý typ odpružení funguje při brždění… 4 vs 1 čep
Ne, myslím jaký vliv má na zadní brzdu vliv konstrukce odpružené zadní stavby systémem 4 a nebo 1 čepu.
spíš mysliš vliv sil vznikajících při brždění na zadní stavbu/odpružení
snad je to tam vysvětlený. Já to radši nečetl :-)))
Já myslím že nejdůležitější z toho je poslední věta:
„Never forget, we are in this sport for the fun we get out of it.“
:)
někde na b-fku je link na video od kony, kde je skoro toto natočeno. jestli víš jak je ted třmen zadní brzdy na vysokozdvižných meridách uchycen na čepu a udržován táhlem k středové mufně… tak toto je přesně kvůli tomu. okopírovali to od někoho myslím-kona a právě od toho kdo to vymyslel pochází skvělé video kdy ten třmen je umístěn jednou na otočném adaptéru (nezávisle k zadní stavbě) a pak je normálně na zadní rámovce.
sice se jedná stále jen o jednočep, ale je tam vyřešena jeho velká nevýhoda
No a právě kamarád má takovou Meridu a diskutovali jsme proč to má takto řešené. Nedokázal jsem mu vysvětlit proč to já na svém kole nemám a že to moc velká výhoda pro něj není.
tak to je jasný, s takovým nápisem na rámu se může jít zahrabat…