tak jsem se nad jednim prispevkem zamyslel, k cemu vlastne jsou testy v papirovych casopisech. V samotnych testech z testera obcas vyleze, ze testovane kolo na nej bylo male nebo velke, neni poradne popsana metodika testu. Nejcennejsi mohou byt srovnavaci testy, kdy stejna kola testuje stejny tester a primo se vyjadruje, ktere je v cem lepsi a horsi a nakonec udela zebricek. Ale takove testy u nas moc nevidim. Pokud zverejni metodiku, jako napr. zmineny test vidlic ve Velu, tak hned nekdo prijde na to, ze je to vlastne k nicemu, ze test spravne nesimuluje funkci vidlice. A o cem jsem se vlastne nikdy nedocetl, je dlouhodoba spolehlivost a narocnost na service. Proto se hodne zajimam o zkusenosti bikeru, treba na tomle foru. Ale ma to taky hacek. Spousta lidi pise sve prvni zkusenosti s komponentem, kdy jsou okouzleni novinkou a vetsinou je to bomba a super. Nemohli byste taky psat zkusenosti a hlavne negativni zkusenosti treba po roce, po dvou letech ? Obcas mam dojem, ze kdyz si nekdo koupi nejaky komponent, tak povazuje za svouji svatou povinnost presvedcit co nejvice lidi, aby si to koupili taky. Proto budme k sobe ferovejsi, nepisme prvni zkusenosti v dobe poblouzneni a hlavne pisme vsechny negativni zkusenosti. Tim si prokazeme dobrou sluzbu v situaci, kdy to do nas perou marketingovi experti od vsech moznych firem.