Sa chcem opytat,ci je mozne dosiahnut vacsej vzdialenosti dosticiek od kotuca. Pretoze po nahodeni noveho to skrta jedna radost a paka zacina brzdit hned na zaciatku chodu. Je to dane od vyroby?
Sa chcem opytat,ci je mozne dosiahnut vacsej vzdialenosti dosticiek od kotuca. Pretoze po nahodeni noveho to skrta jedna radost a paka zacina brzdit hned na zaciatku chodu. Je to dane od vyroby?
Zkus zatlacit ty prasatka do stran.
pistky ?
To by pomoct nemelo. Vetsinou se totiz vzdalenost desticek reguluje sama. Vyjimkou by mohli byt treba Avid Juicy 7.
Tam se to da regulovat tim cervenym koleckem ?
To bych musel nekde nasosat info, ale predpokladam, ze kdyz se tim meni delka kroku, je to prave vzdalenosti desticek od kotouce (resp.mnozstvim kapaliny mezi pistkama). Ale je mozny, ze to funguje jinak.
na progresscycle pisou tohle
… Všimněte si u Juicy Seven mechanismu Speed Dial, který umožňuje bez použití nářadí seřídit moment dotyku brzdové destičky s kotoučem v závislosti na poloze brzdové páky pro dosažení dokonalé rovnováhy nalevo i napravo, vepředu i vzadu …
Asi to bude ono, ale chteji tim snad rict, ze u tech brzd, co tohle nemaji, to lze nastavit, i kdyz s naradim ?
na mojich Hope Mini sa to nastavuje takou malinkou skrutkou na imbus na brzdovej packe.
mám MPH3 myslíš,že to bude podobný způsob ja k u tebe ,taky na páce???myslel jsem že tam je pouze pro vymezení vzdálenosti páky od řidítek.Jakou s tím máš zkušenost?
Myslel jsem ze brzdy na Giantu maj uzavrenej system, kde se da takovym vroubkovanym koleckem nastavit vzdalenost desek.Teda aspon ty co jsem videl takhle fungovaly.
No panove, ale to je uzavreny system. (Holinky nebo hodinky oboje se natahuje :))
na MPH3 se vzdalenost packy od riditek steluje imbusem pod pakou(v miste uchyceni pistku k pace) – aspon myslim. na vzdalenost desticek od kotouce je to velky vroubkovany kolecko na „expanzce“ – ale to preci vis
Na MPHckach ta nadobka se stelovacim koleckem nejni expanzka.Tyhle brzdy ji nemaj.Je to uzavrenej system a proto pri zahrati kapaliny tvrdne krok (kapalina zvetsi objem a desticky se pak priblizi ke kotouci,aniz by se hnulo s pakou).
jasne expanzka – proto taky pisu v uvozofkach
Sorry jsem si tec uvozovek nevsim.
Zapomel jsi dodat, jake mas brzdy, takhle ti nikdo nemuze poradne poradit.
To je jedno. Ale ak chces tak Hayes… Tym malym sroubom sa nastavuje na vecsine brzd len vzdialenost paky od riaditok.
eviem, ci len vzdialenost paky od riaditok, ale dal som bike minuly tyzden na garancku a jedna z veci, co som potreboval doladit boli brzdy na tvrdsie. chlapik mi to nastavil a potom povedal, ze ak to chcem urobit sam, tak su tam na packach tier male skrutky, ktorymi sa to robi. inak, kym som kupil Hope, tak sa mi pacili aj Avid Juicy 7 prave kvoli nastavovaniu tym cervenym koleckom na packach.
některé hope jsou také nastavitelné.
Ale zatim jen ty s uzavrenym systemem.
Chci se ještě teda zeptat.jaké jsou nevýhody/výhody uzavřeného prtoti otevřenému systému.Otevřený znamená to že tam je ta axpanzka.Tedy stejně jak na motorkách ne?Jak funguje teda uzavřený.Prosím o radu s uzavřeným jsem se ještě nesetkal.Díky
Rafkovy hydrauliky jsi videl? Prehrivajici se kapalina nema kam expandovat a tlaci na pistky.
Jo ráfkový jsem viděl.takže uzavřený systém prostě nemá expanzku a když to hodně přehřeji,tak se můžou kousnout?Jeto tak?Tak takové brzdy bych asi nechtěl.
No ono to nejni zas az tak zly.Rafkovy hydrauliky prehrivanim az tak moc netrpi (mam HS 33 a Wendler) a navic u uzavrenych systemu mas vetsinou prave nejake stelovatko kroku (MPH,Hope),takze kdyz ti zacne tvrdnout,tak si ji proste povolis a nebo kdyz vis,ze pojedes dlouuuhej sjezd,tak si ji povolis predem.
O uzavrenem systemu jsem neco malo napsal zde: http://www.bike-forum.cz/forum/forum.php?…
Tim ti maximalne poladil paku bliz/dal od riditek.
Když už ste to nakousli. Odvzdušňoval sem HAYES HFX9 a prostě jak sem roztáhnul pístky odzvdušnil a zavřel systém a začal brzdit (pumpovat), tak mi jeden pístek vylezl o dost víc než ten druhej. Nevim teda esli to nemám rozebrat a celý radši čeknout, nebo je na to nějakej fígl, jako zkusit podržet jen tu jednu stranu co vylejzá víc, aby se ta druhá rozhejbala?! (což budu zkoušet asi dneska) A ještě sem zjistil že mám malej únik kapaliny na páce u odvzdušňovací dírky a nevim esli je to po odzvzdušnění normální a přestane to nebo jestli to netěsní. Díkes
Tak nic???
Tak to vyzera, ze je to urcene od vyroby. Problem je v tom, ze niektore brzdy maju zadnu tvrdsiu ako prednu, coz ja by som radsej opacne. No jedna z dalsich pricin, preco nechcem kotuce…