• petik

    má smysl kupovat mechaniky.jsou lepší než ‚V‘?

    0 0
    • Luka  

      Jsou hezci a v zime te netrapi jestli ti zmrzne na rafku rozbredly snih :D

      0 0
    • X-biker  

      Pokud si koupis mechaniky ktere budou lepsi nez tvoje „V“ tak se to vyplati. Pokud si koupis naky shity tak se muzes zabit. Bohuzel je to tak. Nektery mechaniky sou na tom s brzdnym ucinkem velmi spatne. Ale pokud se to umi seridit pripadne kdyz vymenis desticky za lepsi je tu ta moznost ze sem tam neco dobrzdis :-) Zalezi kolik chces investovat.

      0 0
    • default  

      Kdyz by se jednalo o mech. Avidy nemusela by to byt prohra… Ale nasetrit si na hydry napr Shimano DEORE M525 taky nejni vod veci (cena cca 2800,–/ks ale mozna i min) ;-)

      0 0
      • Luka  

        S timhle souhlasim, po nebrzdenym Drtici diky pochroumanym Avidum mam zaostreno na 525 (555) hydry.

        0 0
        • vlty  

          jo tak to by mně velmi zajímalo porovnání tvejch avidů s těma hydrama 525/555 tak si je rychle kup a otestuj :-) dík :-))

          0 0
          • Luka  

            Nepotrebuju si je kupovat, pritel ma na bajku 525. A po pravde. V porovnani s nima moje mechaniky nebrzdi vubec. A pak kdyz si prohodime bajky, tak mam tendenci za to „chnapnout“ a pak litam pres riditka, protoze 525 jsou fakt vostry. Me to prakticky jen pribrzduje. 90ti kilovyho chlapa to zastavi z 20km/h po 5ti metrech, coz je docela slaby. 525 proste zablokujou obe kola kdyz za ne fakt vezmes.

            0 0
            • onegear  

              Muzes se prosim zminit co se ti stalo s avidem ?

              0 0
            • kOmE  

              me moje mx2 8" kotouč zabrzdi uplne v poho ,v sede to postavim na predni,paku mam deore a mam je tak ,abych ukazovackem drzel konec paky a ty avidy jsou urcite lepsi ,mozna si to chce s tim jenom pohrat

              0 0
            • fousac  

              juuuuu.. :) ty uz si na to prisla????

              0 0
              • Luka  

                Neser! ..... jo, prisla. Zadni uz zase zacina brzdit po znovu nastaveni. Predni po vymene nejakych posahanych desticek brzdi o neco vic nez kdyz nebrzdila vubec. Jsem ale bez penez a Slovinsky alpy za tyden budu muset jet s tim co je. Maximalne kdyz se tenhle vikend ukaze ze fakt nebrzdej, tak preplest nahradni kola a nasadit vecka.

                0 0
                • RomanH  

                  Ty, ja si myslim, ze problem bude jinde. Sam mam na predku stejneho Avida s orig. destickami C4, 160 kotouc a brzdi to jak das (vazim 75kg). Podle me mas bud zamasteny kotouc nebo desky, nebo to mas blbe nastaveno – vnitrni desticka ma byt co nejblize u kotouce (to ale asi vis). Taky zavisi na nastelovani paky – ja mam LX nastaveny v pozici HIGH. Proti pocitu houbovitosti (nesouvisi az tak z brzdnym ucinkem) pak pomuze lepsi bovden a lanko (ja mam napr. Aligatora). Pred necelym mesicem jsem se vratil se Svajcu a Francie, kde jsem tomu daval v dlohzch sjezdech zahul a musim rici, ze Avid byl fakt vybornej.

                  0 0
                  • Luka  

                    To nevim. Mam originaly desticky (ted nove, 0 km), paky AVID MAG… a oproti 525 to proste nebrzdi. Instalace je spravne. (pomahal i chlap a taky to nebrzdi). Nevim, odmastim jeste kotouc a pak se uvidi.

                    0 0
                    • lubos  

                      Zkus to zajet, najdi si nejakej dlouhej ne moc strmej sjezd a porad pribrzduj. Ono se to musi chytit.

                      0 0
                      • Luka  

                        Dik za radu.. ty nove desticky nejsou moje prvni… precijen na avidech mam uz nejaky ten tisic najeto…

                        0 0
                      • -b-n-x-  

                        na zajizdeni je podle me nejrychlejsi vzit nejaky spagat a nechat se tahnout autem v takovych 50kmph. Pritom podle potreby brzdit aby se neblokovalo kolo. Po max 10 km to musi byt v pohode. Kdyz neni je asi problem v necem jinem nez v nezajetych destickach.

                        0 0
                    • X-biker  

                      Skus to teda odmastit a poradne seridit. Neska sem prodal svoji krute jedovatou avidku predek 185mm a je to jed na jedy. Ted mam konecne svoje vysneny XSIV DBH 12 s 200mm kotoucema a to je pobrzdenicko :-) takze ted mam na prodej svoji pred tydnem zpravenou zadni deore 555 v tuningu.

                      0 0
              • Luka  

                PS: celyho drtice jsem jela s pribrzdovanim zadni brzdy, bez predni uplne. Bylo to maso, ale hodila jsem dve drzky. Kolik ty fousku?

                0 0
                • onegear  

                  Takze na drtici jsi nebrzdila kvuli destickam ?

                  0 0
                  • Luka  

                    Hihi, da se to tak rict.....

                    0 0
                    • onegear  

                      Pakti asi nepomuze zadna hydraulika . . .

                      0 0
                      • Luka  

                        Nemusis ze me delat idiota. Predni mela nejspis mastne desky, ale zadni je ma OK, nebrzdila podle meho nikdy poradne, ale ted byla blbe nastavena. Mozna je to tim systemem podlozek, treba nebyl dost dotazeny sroub a mozno se to pohlo, ale nez se s tim zlobit, to jsem radeji pribrzdovala. Bohuzel nahradni desky jsem nevezla bo jsem je uspesne zapomela na ubytku. Chapu ze jakozto zenska kdyz mi neco nejde me tu velke procento povazuje za uplnyho ****** a technickyho antitalenta, omlouvam se vsemohoucim technicky zdatnym.

                        0 0
                        • RomanH  

                          Bacha – po te, co jsem odmastil IzopropylAlkoholem, jsem kotouc opet zajizdel tak 20–30 km – nejlepe v prasnem prostredi. Co mam zjisteno, tak nejlepsi je (pokud to brzdi) na to vubec nesahat – po omyti (byt jen vodou) zase ucinek trosku klesa. To je snad jedinej komponent na kole, kde plati, ze Cim vice prachu a bordela, tim lepe funguje :o)

                          0 0
                          • Luka  

                            Uz jsem odmastovala parkrat… ps: myslim ze k novejm destickam je blbost kotouc neodmastit… bo jestli je mastnej, tak se zas*erou i desky. Ne?

                            0 0
                            • RomanH  

                              Presne tak jsem to delal taky :o) No vidis, ani toho chlapa k tomu nepotrebujes :o)

                              0 0
                              • Luka  

                                K brzdam ne, to je fakt, ale k ledascemu jinemu se hodi…

                                P.S.: muj chlap avidy nesnasi, tvrdi ze to nebrzdi a ze na tohle sahat nebude :D

                                0 0
                        • onegear  

                          Vubec me nebavi delat z nekoho idiota nebo tech. antitalenta ale kdyz jedes 60 km v horach jen s pribrzdovanim zadni brzdy, protoze se ti nechce nastavit avida ( 5 minut kdyz se nedari ) . . . a doufas, ze to bude s hydraulikou lepsi . . .

                          Vsemohouci technicky zdatny v.r.

                          0 0
                          • Luka  

                            60 jsem ani nemela, kupodivu. Maximalka na drtici jen neco kolem 40. A protisvah to jistil. Neni hrdinstvi jet to s nebrzdenim, ale jak mi vcera zabralo nastavovani zadni, tak jsem to delala pres pul hodiny, a upozornuju, ze to nebrzdi porad ani na 60% puvodni sily. Takze az zjistim proc ty kravy nebrzdej, tak vam to, vsemohoucim napisu, a pak muzete radit.

                            0 0
                            • onegear  

                              Ja zacnu radit uz ted :)

                              zkus jemne prejet nove desticky i kotouc velmi jemnym smirkovym papirem

                              nekdy se povrch uhladi a nebrzdi a toto pomaha

                              0 0
                              • Luka  

                                Konecne neco, co mi treba pomuzu. Diky vsemohouci, jsem rada ze z tebe padaji i nejake kloudne rady a ne jen kritika.

                                0 0
                                • Martin  

                                  Má pravdu. pomáhá to. ale fakt zvol ten nejjemněší smirek.

                                  0 0
                                  • Luka  

                                    600 staci??

                                    0 0
                                    • onegear  

                                      S takovymi techn. znalostmi se muzes vykaslat na chlapa a delat si vsechno sama.

                                      Prejed si s nim po povrchu nehtu a kdyz nezanecha skrabance na laku ale matnou plosku tak staci.

                                      0 0
                                      • wroum  

                                        vsechno asi ne ze? ?:-)

                                        0 0
                                      • Luka  

                                        Vsechno ne, na neco ten chlap je VOPRAVDU potreba… chjo :))))))))

                                        Ale jinak: dobre, sezenu si neco hustshiho, bo 600 poskrabe. Jestli ale nebude nic jineho, bude muset stacit. mirne to zdrsnim a uvidime, dam vedit po vikendu zda to pomohlo! Dikes!

                                        0 0
                                        • Martin  

                                          Obrus trochu kotouce (teda, předpokládám, že samozřejmě nejsou mastné:-) taky přejeď smirkem destičky, dej si nějaký delší brždění a uvidíš, že to bude zas krásně fungovat.

                                          0 0
                                          • Luka  

                                            Diky, jsem konzerva a mam Avidy rada, jestli zase zacnou brzdit jak maji, budu jenom rada…

                                            0 0
                            • Cryzyy  

                              Zkoušel jsem už docela dost kotoučovek, protože se mi zdálo, že bych mohl vyměnit AVIDy, za něco lepšího, ale došel jsem k závěru, že si v brzdném účinku moc nepomůžu (bavíme se o XC brzdách), můžu si přidělat problémy s údržbou a něco ušetřit na váze… takže prozatím zůstávám u AVIDu. No a co se týká Tvého půlhodinového snažení o seřízení, tak pokud máš takovýto talent, tak jsem zvědavej jak se vypořádáš s kapalinou.

                              0 0
                              • Luka  

                                Dekuju za zhodnoceni meho talentu, kazdopadne: zadni brzdi aspon tak, jak brzdila na zacatku (coz je asi 1/2 ucinku pritelovy 525). Predni se nechyta, ale uspesne zajizdim desky. Vse odmasteno, zdrsneno smirkem 600hrubosti. Zadny vetsi rozdil se neprojevil. Zitra to zkoukne muzskej a kdyz to ani pak nepujde, do alp jedou se mnou vecka.

                                0 0
                                •  

                                  hm mozna to mel ten muzskej udelat uz davno a ne te nechat se trapit a nebo to bylo ja to zvladnu?

                                  0 0
                                  • Luka  

                                    No, nebylo to ja to zvladnu… bylo to spis „kdyz sis koupila mechaniky, tak si je nastav sama, musis se to taky nekdy naucit“.. ale samo ze zertem, zitra mi je zkoukne, uz vymejsli v cem by mel byt problem, tak se uvidi…

                                    0 0
                                    • Martin  

                                      těch problémů tam zas nemůže tak moc. jsou to: mastnota, sjetý nebo špatně uchycený destičky, špatný seřízení, mnoho bordelu v bovdenu, vytahaný lanko. Kontrola toho všeho zabere asi tak 15 minut. Pokud je tohle všechno v pořádku, tak ti to prostě MUSÍ BRZDIT!!!

                                      0 0
                                      • Luka  

                                        ¨pockam na muze, seridi to… myslim ze tohle je v rukach. Zadni uz jde krasne, s predni si nejak nerozumim. zkontrolujem, vzmenime kdyztak lanko a hyn sa ukaze.

                                        0 0
                                    • MartinXC  

                                      Tak to sem potom plácni, a? my Avidisti vidíme čeho se vyvarovat. Opravdu jediné co mi vadí, že si desky s kotoučem dlouho sedají (>100km) a u velkého kotouče když je včas neseřídíš, že se brousí zešikma. Ale hůř než 525ky by CPSko brzdit nemělo.

                                      0 0
                                      • Luka  

                                        No tak tady ten muzskej…jsem se na to teda podival, jak si Luka prala…prenastavil jsem trmen, poladil desticky a je to rozhodne lepsi, nez to bylo..Ale na hydru to nema..Nevim, mozna to bude tema deskama, predni jsou novy, tak uvidime casem. No, pro me z toho vyplyva, ze mechy ne/brzdi hur nez hydra, dobry vecka jsou na tom stejne jako mechanika. A ze by mely lehci udrzbu, to se mi taky nezda..o stelovani nemluvim…

                                        No, netlucte me, moje zkusenost s mechanikama je JEN A JEN POUZE u bajku co ma Luka, takze je asi dost subjektivni..ja jsem proste ty svoje hydry sestavil, napustil, odvzdusnil a ted uz jen jezdim…kdezto Avid se porad steluje a vysledek zatim neuspokojujici… Toz tak Habib

                                        0 0
                                        • MartinXC  

                                          To vypadá na hnutý třmen při přepravě… to se může stát u každé kotoučovky, Včka jsou na to méně citlivé. Pokud jsou přední desky originálky, tak si po 50km (nebo delším klidném sjezdu s brzdama „on“) sednou a bude to brzdit dobře. Držím palce :-)

                                          0 0
                                          • Luka  

                                            Po peclivem serizeni muzem, jsem se jela projet jen kolem domu, potkam dodavku, chnapnu za predni jak jsem zvykla a malem jsem letela .. az se to zajede, potes panbuh! :) Ale diky vsem za rady, ted by mely byt idealne nastaveny, odmasteny, osmirkovany a hura zajet a jezdit. Mam strasnou radost!!! A priste uz na ne sahat fakt nebudu! Necham to na prirozene sikovnosti muzskeho plemene a budu se venovati nadale maximalne vymene plaste, myti retezu a mazani vsehomozneho – brzdy jakoby tam nebyly :)))

                                            P.S: ale reknu vam jedno: jsem strasne rada ze to jsou volshovy ruce a ne brzda bo na novou nemam :)))

                                            0 0
                                            •  

                                              zupa gratuluju, nevim proč bys měla být nešikovná, jen to chce koukat přes rameno v pravej moment a nechat si to vysvětlit, pak to zvaldneš levou zadní ;)

                                              0 0
                                            • K2  

                                              Brzdy radši nemazej:)))

                                              0 0
                • fousac  

                  kolik sem hodil tygru???

                  drtice napohodu s cistym stitem.. :) zato ted na rabstejne sme se vsichni pekne kaceli brzdy nebrzdy.. :)

                  0 0
            •  

              hm zvalštni, ja mam na kamaradovym avidu 185 pocit že moje deore 525 nebrzdí, ale asi to bude tim kotoučem, má větší no

              0 0
              • Martin  

                Zalezi nejen na brzdach, ale taky na jezdeckem umeni toho ktereho soudruha:-)

                0 0
        • X-biker  

          Kdybys chtela tak mam za 3000 deore 555 s fungl new XT hadici a deskama. Fakt mazec bomba tuning super chod. Jak nova. Paka trosku podrena ale je to ta hadice a desky cca 10 dni stare! Jeste nezajete a uz to brzdi jak cert!

          0 0
    • Tomcat  

      Není mechanika jako mechanika.

      Takové RST, Tecro, Formula je tak na úrovni candiveru.

      Grimeca, Hayes, PROmax,Shimano je lepší „véčko“

      No a Avid a ProStop je hodně dobrý.

      Každí lankový kotouče jdou vylepšit jinejma destičkama , větším kotoučem , lepším vedenim ,ale pak se dostanem na cenu hydry.

      0 0
      • miki  

        to jo ale furt je to jen mechanika a v německu přijde sh 525 na 70 eur takže koupit či nekoupit

        0 0
        • Luka  

          Zacinam prechazet na tenhle nazor: „Mechanika je mechanika.. ale hydra je hydra.“

          0 0
          • RomanH  

            Hydraulika ma jednu obrvskou vyhodu – krasny hladky chod s tvrdym koncem. Jenze ja si nemuzu pomoct, ale co tady ctu a vidim problemy svych kamaradu s hydrama (Formule B4, Deore, HFX9), tak snad jedina brzda, na kterou si nikdo nestezuje, je Gustav – ten je zase na XC zbytecne tezky. Mne to prijde, ze proste v lehkem provedeni se neda zabranit prehrivani kapaliny a zavzdusnovani. Vzdyt jak by bylo mozne, aby firmy, ktere hydry vyrabi radu let (napr. Magura rafkace, Hayes brzdy do motorek) to najednou nezvladali u kol – bud jeste nedozrala doba nebo to proste nejde.

            0 0
            • default  

              Do seznamu bych si dovolil pridat jeste jedey brzdy, ktere jsou „nema problema“ a to Hope M5. Uz je mam druhy rok a jsou super! :-D

              0 0
              • RomanH  

                M5 nezmam, ani na jejich strance nejsou (jen M4, Mini, M6) – co to je zac ?

                0 0
                • default  

                  Uz tam nejsou – je to starsi typ. Nevim presne rok, kupoval jsem to s mym byvalym bikem, ale tipoval bych 2000 – 2001… …cca. zlomenina.chlif­.cz/ P5250137.JPG Jsou tam ponekud blbe videt, zkusim je dnes vecir nafotit nejak lepe, pak dam vedet. :-)

                  0 0
            • lubos  

              XTR a Avid Juice jsou docela dobry tez. Jinak tvrdy konec umim i u mechaniky. Ale pak nechodi paka tak lehce a mam dojem, ze to tolik ani nebrzi jako kdyz mam cantilever paky :o) No, ja jsem se zatim rozhodl, ze mechaniky staci. A kdyz nahodou budu mit solidni vidlici dopredu, nahodim 180 nebo 200 kotouc a zadnou hydru nebudu nepotrebat.

              0 0
              • RomanH  

                Souhlas.

                Jinak tech XTR ale zase tak moc nejezdi a Juicy jsou zde moc kratkou dobu (btw. to jsou zatim asi jedine hydry, ktere bych si bike dal, ale zatim je to jen teorie – nechci byt tester)

                0 0
                • lubos  

                  No ja kdyz tak jedine Avid Juice nebo Hope. A spis Juice, kvuli hezkym pakam a kolecku :) XTR sice brzdi dobre, ale paky se mi moc nezdaj, a originalni desticky jsou hodne drahy. A kotouc mozna tez. Pry desticky na XTR prase nikdo jiny desticky nedela. Jsou zas ale z tehle tri nejlevnejsi.

                  0 0
          • Tomcat  

            Jenže to taky neni 100% pravda.

            Nádherní ,nový , lehký XC Formule nebrzdej pak ty starý z 1996 brzděj super!?

            Starý Hayesy (1997) taky to nebyla žádná sláva.

            Shimano taky maj za chvíli(brždění) dost. Takže spíš je pravidlo že:

            Metalický destičky kotouč 180mm nebo 200mm kapalina DOT perforovanej kotouč pevnej třmen a kotouč pístky z obou stran otevřený systém.

            0 0
            • lubos  

              Metalický destičky – rozhodne ano kotouč 180mm nebo 200mm – pomuze vic nez dost, to je jasny :o), ale jeden je omezen vetsinou na predni a jenom kdyz ma solidni vidlici. Na XC dost tezko. kapalina DOT – souhlas perforovanej kotouč – tez si myslim pevnej třmen,koutouc – sundanej lak z mista uchytu, zadna vazelina, nebo neco co dobre odvadi teplo do vidlice pres uchyt. pístky z obou stran – souhlas otevřený systém – rozhodne

              0 0
          • Martin  

            Hyder se bojím. Lanko vozím v batohu, bez problému ho vyměním. Ale co si počnu, když mi vyteče kapalina? A nejlépe k tomu jestě zamastí kotouč? Nevím – jezdil jsem obojí a nevidím obecně v mechanikách žádný problém.

            0 0
            • sharkcom  

              Tak tak. Vozím AVID CPS druhej měsíc. Mám páky ALIVIO, Nerez lanka clarc, dobrý bovdeny. Už jsem taky lecos zkusil, ale avidy brzdí víc než leckerý levný hydry. Když jsem nachvíly sedlal bike s véčkama, konstatoval jsem, že to nebrzdí, protože jsem nemohl s lehkým 1 prstem převrátit na přední kolo. Takže pokud někdo konstatuje, že AVID CPS nebrzdí, bude to asi individuální problém zrovna tak, jako někomu nebrzdí luxusní hydry, kterým se CPSko jistě v brzdé síle vyrovná!

              0 0
            •  

              hh to je dobrej duvod proc je nemit, hm znate nekoho komu se to stalo? Co pak si asi řikaj sjezdaři…radši budu brzdit až v cíli aby mi nahodou nevytekla brzda…

              0 0
              • lubos  

                chytis vetev, vytrhne ti hadici a mas to :)

                0 0
                •  

                  LOL, tohel se ti už někdy s večkama stalo? tam maš taky „hadičky“ a nic se neurve, nj je tam to lanko no… ale to sou jen výmluvy :)

                  0 0
                  • lubos  

                    Mne ne, ale stalo se. Vcka ti to nevytrhne, hadici jo. Vzdyt to tady nekdo i psal :)

                    0 0
                  • Pavlos  

                    Stat se muze vsecko;)

                    0 0
                  • Tomcat  

                    No s HFX-9XC sem už lehnul hodněkrát a nic, ale tu trubičku véčům sem do pekel poslal už mockrát. Jinak si myslím, že pokud trhnete pri kreši některý hadičky a uchycení hyder, tak chci vidět v jakym stavu budete. Myslím, že Vas nějaký kolo v tu chvíli asi nebude zajímat ;-)

                    0 0
              • Martin  

                právě že znám. a popisované jsém spoluzažil.

                0 0
                • Gumicuk  

                  Nejak nechapu jak tohle muze nekdo resit, kdyz uz padnu tak blbe ze vytrhnu hadici z jedne brzdy porad mi zbejva druha a stou se da naprosto v pohode dojet temer kamkoli, je fakt ze je to potom horsi s opravou. Jen bych chtel vedet jak by jste treba resili vytrhnuty lanko z razeni… Podle me se ta hadice da vyrvat pouze na jedinem miste a to u riditek, protoze jinde dost presne kopiruje ram…

                  0 0
                  • miki  

                    jezdím hydry už 5 let napřed deore a ted XTR a nikdy se mi nestalo že bych vytrh hadici nebo ušla kapalina pouze stačí jednou za cas doladit vzdálenost destiček a cca po 4000 km vyměnit destičky -to je celá věda u hydraulik

                    0 0
                    • Martin  

                      tak to máš kliku a a? ti vydrží co nejdýl!!! Já zůstanu u mechanik a budem všichni spokojený:-)

                      0 0
                    • TinkTink  

                      Budu stourat…5 let hydry a napred Deore? Jooo? Deore tu je tak 3 roky…takze jsi byl testovaci jezdec? :o)))

                      Jinak – vytrhnout hadici – povedlo se mi myslim asi jednou…co vim teda…Formule…sub­tilni paka…no…tam se toho da urvat vic :)

                      0 0
                      • miki  

                        jo ty můžeš štourat kdykoliv můj úsudek udělali tvoje brzdové páky /odborně odvrtané od odborníka/možná když se ti bude chtít zjistit kdy už byly na německým trhu tak přijdeš na léto-podzim 1999

                        0 0
                        • TinkTink  

                          Ty jsem vozil asi pul roku a nepraskly…cim to?

                          Ted mam sram 7.0…ty jsou lehky dost…

                          Hele…tak to mi hod nakej odkaz nebo neuverim…mam tu katalogy…ale nemecky ani jeden…a v Ceskym to taky nenajdu…takze ce­kam…

                          0 0
                        • TinkTink  

                          PS: odvrtani nevadilo, ale rezani uz neprezily :o)))

                          0 0
                  • lubos  

                    No, kdyz ti pujde do kopru predni, muze to byt nekdy dost spatne, ale jinak jo, da se to. Vytrhnout/znicit to muzes kdyz chytnes neco presne mezi upnuti hadici na rame a ukoncenim. Jinak, samozrejme, je to cele dost malo pravdepodobne :), asi min nez zlomeni patky prehazky/prehazky. Myslim, ze ale i tomu jde predejit, treba zalepenim paskou, aby to nic nechytlo a pak zustava jenom ten uchyt na paku.

                    Vytrhnute lanko .. no imho presmykac je v pohode, protoze mas nejmensi pilu, a pres nastavovaci skrutku to myslim jde dat na stredni. Nebo sundat presmykac a pak v pohode, jenom rucne. Zadni, to je horsi, ale myslim, ze nejake to drivko poresi hodne.

                    0 0
    •  

      Kočička! Haf!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.