Po delším sjezdu ( krásně fialovýmu ostínu) se kotouč sice srovnal, ale ne uplně, hází cca tak o 0,5 mm na každou stranu a tím pádem škrtá. Nemáte nějaký finty, jak tenhle masivní pružnej bazmek narovnat? Díky.
Po delším sjezdu ( krásně fialovýmu ostínu) se kotouč sice srovnal, ale ne uplně, hází cca tak o 0,5 mm na každou stranu a tím pádem škrtá. Nemáte nějaký finty, jak tenhle masivní pružnej bazmek narovnat? Díky.
Povolit a dotáhnout šrouby ke koutouči 0,5 mm už jinak nesrovnáš
myslíš dotáhnout k nábě?
Jo
Ja som na maratone hodit strasnu bradu a ohol oba kotuce. Vyrovnal som ich total brutal rukami priamo na biku a vobec neskrtaju.
Záleží, co je to za kotouč… Avid CPS 185mm (má v brzdné ploše šikmé otvory) jde dobře srovnat tak, že do výřezů pod brzdnou plochou opřu nějakou tyčku a zapáčím na tu stranu, kam chci kotouč rovnat. Pak to chce trošku zajet (jestli se nepohne na druhou stranu)Jde vyrovnat skoro do +/- 0 mm.
+/-0mm kecáš
+/- 0 v rámci rozlišení, které mi poskytnou brzd.destičky:
Atd až do srovnání (když se mi chce – většinou toho nechám ve stavu, kdy neškrtá 2 zoubky přes pracovní polohu desek). 185mm kotouč je přece jen tvárnější než 160mm.
Je to shimanackej na 525
Ten je dírkovanej, že ? U dírkovanýho kotouče je rovnání bez záruky, pnutí materiálu se tam blbě kompenzuje deformací. Ale za pokus to stojí U lamelových prořezů to jde, deformace se má kam „vstřebat“.
+/- 0 v rámci rozlišení, které mi poskytnou brzd.destičky… Tak to jo protož,e 0,2mm tam určitě bude. Mimo tohle nelze podoudit u systémů s plavoucím třmenem
CPS má třmen a pravou desku „natvrdo“. Oběma deskama se dá hýbat přes regulační šrouby, ten posuv je cca 0,1 (neměřil jsem). Takže úplně přesně bych měl napsat, že rovnání je tak přesné, jak velký je posuv desky regulačním šroubem (na něm poznám, že drhne všude stejně nebo ne. U plovoucích desek – jedině nějaký přípravek s mikrometrem, metoda pak může zůstat.