Máte s touto kombinací někdo nové zkušenosti?
Máte s touto kombinací někdo nové zkušenosti?
nemam s ni problem, ale zjistuju ze je lepsi to delat zvlast clovek si to pak vic uzije :)
Jak kdy.
Nemuzes hodit odkaz na nejaky realny kolo v teto kombinaci?
pokud si pamatuju tak s tim nejak zacal a asi i skoncil Trek 96er ale to byl SS bike…
No ja narazel na to pojmenovani. On to nekdo pouziva udava jako 96, nekdo jako 69.
Takze me jaksi automaticky napadla kombinace s 29kou vzadu, co z jsem teda zatim nevidel.
neboli ma to nevyhody z obou rozmeru:))
zalezitost uhlu pohledu :-) ale myslim ze mas pravdu a proto se to moc neujalo :-D
proste chtel byt Trek jen zajimavej a slapnul vedle:)
což potvrzovala i cena, za kterou šel tehda sehnat, v Kč to bylo rovnych 69k
svým způsobem svédobé po r no, mít tohle v dílne, tak omezim pc. :)
mit to v dilne, jdu to hodit do kamen:))
srabe;)
Ne jenom SS .. fuel 69
vozil to jednu dobu GungHo ale zjistil že to je pizzu.
čistý marketing, přínos negativní
Myslel jsem si že s 29kou ve předu by to mohlo mít lepší průchodnost v terénu ale je fakt že to vypadá hrozně.
a co takhle 26 dozadu a 27,5 dopředu? Mě to napadlo u mýho pevňáka abych trochu položil hlavu zvýšil malinko průchodnost s pevnou vidlí při zachování hravosti. Ale nevim jak moc by to bylo znát. :)
no moc ne.. to uz 650b + 29er
To musim vyměnit rám, takhle by stačilo přední kolo. :) Asi si pučim přední kolo na test.
ale efekt bude nejspis nula:)
No právě,dát na předek 29,tím využít její přednosti a nekupovat nový rám.
To už rozhodíš moc geo.
a co tak pevnou 26 karbon vidlu a do toho 29 kolo, bude to prasopes, ale asi jediná varianta o ktere bych přemýšlel
Myslíš že tak moc?
Hlava se zvýší o skoro 4 centimetry, to už je dost.
Myslíš jako kompletní geometrie? Co kdybych jen odstranil 4cm podložku pod představcem nebo ho otočil směrem dolů?
myslis, ze tim zmenis geo?:)
tobe se postaví celý rám nahoru.. změní se úhel hlavy.. výška středu a pod… úhle sedlovky vlastně taky… prostě to celé bude špatně…
kombinaci 27,5/26 pouziva treba Liteville…
na celopevnaku bych spis uvazoval 29/27,5… kdyz uz to chces mit s rozdil.rozmerama kol…
Mě to jen tak napadlo. Nový kolo stavět nebudu. 26 rulez. :)
takhle to vozim i ja, na jedne postarši vraždě, ať si řika kdo chce co chce, ten rozdil znat je
No ono to bylo tak, že v době, kdy nebylo moc fullů 29 a on chtěl nějakýho vyzkoušet tak koupil 26". A zjistil, že 26 je opravdu na pizzu (alespoň pro něj určitě)a tak se to snažil kompenzovat alespoň větším kolem vepředu. Takže vyměnil vpředu vidlici a kolo aby se nemusel dívat na to pidi 26" kolo. Ten pohled ho iritoval :-) Chvilku na tom zkoušel jezdit, rozhodně mu to přišlo lepší než čistokrevná 26" (takže pro někoho to přínos být může) ale pak koupil dva fuly 29 a tohle měl jako náhradní kolo, které brával jako rezervní na závody, protože na něm mohla v případě nouze jezdit i Lucka. Pokud jde o vzhled, tak se mi to docela líbilo, vypadalo to jako krosová motorka. http://www.bike-forum.cz/…il-5735.html
No nevypadá to zas nejhůř.Mám ninety sixku,šlo by to nebo je to blbost. Zajímaj mě pocity z jízdy.Je tam ta výhoda 29tky znát? Spojí se výhody obou kol nebo nevýhody?Jak je to znát v terénu a jak jen na jesních štěrkovkách?
najezdili jsme spolu toho dost, když si pak pořídil sugara tak uznal že 69 je blbost, ale jasně že do toho šel na test protože HT už jezdil 29 roky
No jasně, tu blbost z toho pro něj dělalo to malý kolo vzadu. Ale pořád to pro NĚJ byla menší blbost než čistokrevná 26. Takže třeba se to někomu bude zdát fajn, lidé jsou různí. A to že to takto zkoušel řešit nebylo vlivem nějakého marketingu ale tím, že se snažil alespoň částečně to kolo pro sebe udělat způsobilé. Vím že jste spolu najezdili dost ale historii jeho prvních kol asi budu spíš znát já ;-) (i když jeden čas se s tím nákupem kol docela rozjel a bylo to čím dál těžší se v tom vyznat) :-)
ono to má největší nevýhodu v tom, že jako to položí vidli, tak se na tom blbě jezdí do kopce. Z kopce to je jasně lepší.
Mohlo by to fungovat přijatelně s nějakou vidlí se snižovacím zdvihem
J8 to vozil na zimáku s pevnou. Přišlo mi jako bych přidělal vidlici s malým zdvihem, nešly mi tolik rány do ruk. Za mě zajímavé, uvidím jestli s tím zase budu jezdit. S odpruženou vidlí bych si to nedal.
:)
ntvl:)))
co :-D
poznatky… nakopne to malinko geo, s touhle vidlí to pak nechtělo ani moc zatáčet. Ale vyblbl jsem se dosyta. Akorát na to nemám blatník, takže zase vozím 26 :(
V terénu jsem s tím jezdil jak drak, docela zábava.
Girvin style = otočit vidli „rejkem“ dozadu, nezkusils?
proc otacet?
Aby se tomu chtelo lip zatacet:)
no mohlo by být zajímavé mít třmen dopředu, vidli podkoplou a celou geometrii zvedlou o kdo ví kolik cm :-D
O jízdních vlastnostech si nedělám iluze. Ale mít to nafocené – kolika cyklosexuálům na B-F bys tím zvednul kýbl (když stěží rozdýchávali „normální“ 96 ;-)
na to nemám ani já odvahu .-) ale o 69 zase přemýšlím. Pokud by na to měl někdo celoblatník co se chytne na vidlici „drátama“, tak mail :D
to by uz mohl kopat spickou tretry do plaste pri zataceni, kdyby to tak udelal s tou svou vidlici
uf :)
A co naopak větší dozadu?:)
Mám na lehokole 20" vepředu a nefunguje to :(
Já s tím jezdil před třemi lety na Gardě několik větších tripů a naprosto běz připomínek.
Tak toto foto bych asi nemel odvahu zverejnit:)
to vysvětluj milošovi, mě se to třeba líbí :)
..a určitě nejsem sám, o se rád podívá
ale to ta muselo prevracat na chrbat v strmych vyjazdoch, ci nie?
Dlouhá zadní stavba zřejmě způsobila to, že to ve strmých výjezdech drželo jak přibité.
a nemusel sis hlídat polohu klik v terénu? Takhle to vypadá, že si v jednom kuse musel pedálama škrábat zem. Zajímavá by mohla být kombinace s 27,5" kolem vzadu, to by se o nějaký cenťák a půl střed zvedl a šlo by to za pedálem určitě ochotněji, než s 29" kolem
uf to je divočina
Nějaká nouzovka po nehodě?
Musím říct, že jsi tímto pro mě jedním z nejodvážnějších lidí na B-F :-)
Kámoš koupil před lety silničku, která měla zadek menší než předek. Rozměry kol ani značku kola ale nevím.