Chlapy ahoj, poraďte chci celopero a neumim se rozhodnout. Bazar tak do roku stary, nebo novy- za ty hrisny prachy
Chlapy ahoj, poraďte chci celopero a neumim se rozhodnout. Bazar tak do roku stary, nebo novy- za ty hrisny prachy
spíš si kup lepší rám a nešetři na tlumič. To ostatní se už dyžtak snáz vymění.
scott genius? Je to trochu nostalgie. v roce 91 jsem měl prvního skotta v Opavě
nevi nekdo kdy bude k videni ctyrcep od RB?to bude totiz muj prvni full.jsem zarytej HTckar,ale chci to jentak ze srandy zkusit.
ty voe ty snad kradeš nebo jak :-) to jako zanevřeš na crx švestku? nebo odstojíš vižla a budeš mít fulla se skarebem -)))))))))))))))
nekradu.ale neco malo vydelam a placeni zadny nemam,takze za 3 mesice bych mohl na ram s floatem usetrit.ale na to je jeste tak rok casu.jeste budu setrit na crossmaxy,na novyho foxe,na…:-)
muzu te upozornit ze veskere famy o 4 cepu od RB jsou liche – Klasicky 4 cep se neplanoval neplanuje a planovat nebude. Z velmi duvernych informaci od zdroje blizkeho RB. Pokud se zacne vyrabet jiny CC full nez SPEEDSTER jako ze drive jak za dva roky ne tak mozna spise neco jako VPP.
Jedna paní povídala? …nebo je to fakt?
VPP je taky 4 cep. Jen trochu zmenili pomery ramen.
Tak VPP od RB bych bral všema deseti :- )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hele ja uz celopero zkousel a je to fakt sila. Jezdim trinact let, ne nejak moc, spis nadseny hoby a zada uz boli jak pr.e. O tom, ze by RB melo delat ctyrcep nic nevim, a to bych sakra mel vedet. Jezdkovice jsou kousek od opavy a pokoukavam na speedstra
RB má v plánu jednočep s přepákováním! To asi myslel, když říkal čtyřčep… Už maj přepákovanýho dragstera! Sám jezdim Speedstera a docela by mě jejich novej počin zajímal!!!
no vidis,to je ono.ja se v systemech fullu vubec nevyznam:-)
a proc te zajima jiny kolo, ten speedster neni to prave. Jsou v nem nejake problemy, dik za info, treba usetrim
asi proto ze je to houpacka:-)
ja si myslim ze u ramu techo typu zalezi uz dnes predevsim na tlumici, kdyz tam das nakej obyc – bude to houpat, dyz tamdas treba SPV tak podle meho ani tenhle ram houpat nebude, ale nevim, nejel sem na tom
Hey, hey, hey kluci, kdybych nechtěl aby se to „houpalo“, tak si nekupuju fulla a už vůbec né jednočep. RB Speedster je žehlička, ale umí bejt taky rychlej a klidnej, záleží na technice jízdy a na osobním pocitu. SPV sem nezkoušel, ale teď mám Manitou QRL a sem spokojenej. Dříve sem jezdil GT LTS a nějakej marakantní rozdíl v systémech odpružení a jejich vlivu na jízdu až tak nepoznávam, oproti HT je ale komfort a bezpečí ve sjezdech nesrovnatelný… Bez fulla v terénu ani ránu!
Jinak samozřejmě ani Speedster není dokonalej – na můj vkus moc vysoká hlava (vyřešeno otočením představce) a čep příliš blízko u nejmenšího převodníku (nutnost lehce zbrousit vodítko přesmyku)… Jinak je to ale krásná práce!
Jeste bych doplnil, ze me na nem tak trochu vadi, ze je dost nizkej. Nekdy si pripadam jak skrtatko… ;-)
no ja bych radsi ram ktery by nevyzadoval vychytralej tlumic,aby se na tom dalo jezdit.no a jestli to bude za dva roky,tak asi budu muset jit do neceho jinyho,ono se toho vyklube… akorat skoda ze se moje „umeni“ v terenu asi dost zhorsi,kdyz budu mit fulla.no mozna to bude ten duvod proc zustanu u HT.
evidentne nemas s fulem zadny zkusenosti. jezdit se da na vsem a vsechno se bude houpat pokud to ma zehlit. kdyz to budes mit nastaveny tak aby se to nehoupalo, zehlit to nebude. v tomto smeru ani tak nezalezi na tom jestli to je jednocep nebo 4cep. zalezi na tlumici (a jeho nestaveni) a na zpusobu slapani. vsechny systemy na potlaceni houpani maji za nasledek jen jedine – snizeni citlivosti.
To by se dalo tesat.
Asi je dobry rozlisovat houpani a houpani. Houpani kdyz slapu neni moc dobra vec. Houpani pri prejezdu nerovnostmi nezavisle na slapani je dobra vec. Neni pravda ze nehoupani = necitlivost. Kdyz se vezu v aute, taky se nehoupe, ale zehli :)
No, ale pokud se mylim, tak me opravte :)
Ale kdyz zehli, tak se (napriklad) v zatackach naklani, coz je nezadouci a proto pridame pricny stabilizator, ktery to eliminuje, ale zaroven znecitlivy pruzeni ⇒ min zehli. Takze asi tak. Proste jakmile treba stavbou ramu zpusobis, ze se zavira pruzeni pri slapani, tak nemuze byt tak citlive v momente kdy slapes a narazis na nerovnost ⇒ jde ti to misto do pruzeni do nohou.
Anebo se to jesště vylepší 8mičepovým závěsem á la A4 a zase žehlí i nenaklání. Ale taky rychle odchází…
Jo a pak se všichni recenzenti předhánějí v nadávání na to, jak je audinka vytřásla … nenaklání (nehoupe), nežehlí …
Hydraulicke tlmice ovladane elektronikou tohleto myslim resi. Nevim s tim zehlenim .. ale myslim, ze to je docela dobry .. viz rallye. Nu kazdopadne, 2 stope a 1 stope vozitko moc dobre srovnavat nelze.
A SmartShock to vyresil? Nemyslim.
SmartShock nebyl dělaný na to aby řešil houpání při šlapání, ale měnil charakteristiku tlumiče v závislosti podle aktuálního terénu. A taky vlivem elektronického vypínání tlumiče žral nenasytně baterky (alkalická 9V mu bez vyndávání vystačila tak na týden) Co by běžný jezdec jsem nebyl schopný hi-end funkci tlumiče registrovat – byla to má první tlumená vidlice.
Vsechno souvisi se vsim :) Smartshock monitoroval jen rychlost pohybu pistku (takova elektronicka obdoba SSV) a impulsy od slapani patri (podle bikove teorie) k tem pomalym, takze se k nim choval jinak nez k impulsum od terenu.
no možná kdyby byl víc sinusojdní přenos síly u auta, jako máš průběh při šlapání, tak by ses v tom autě po rozkmytání, taky mohl zeblejt (c;
Nooo, ale to by melo potlacit tlumeni, ne ?
evidentne jsem to tu uz nekolikrat rikal,takze diky ze jsi tu pravdu o me opet pripomnel:-))
Ale ale, fulla od sponzora Milhaus nechce? :-D A ještě nedávno ses nechal slyšet že fulla nikdy :-)
že nikdy, tak to byl asi jiný milhus. jak to myslíš s tím sponzorem?
Ne Milhus, ale Milhaus. Říkáme tak jednomu kolegovi v Cyklomaxu. I na ICQ je jako Milhaus, tady je jako Tobina, nějak jsem si toho nevšiml. Taxe omlouvám.
nic se neděje.jinak mám notebook a jde na něm blbě klávesnice, proto ty překlepy a taky neumím moc česky. Milhau
:-) Milhus = Milhau = Milhaus
to milhaus. Levná MERIDA Trans Mission s SPV. Mrkni se do e-bazarů.
kluci, díky moc, už to stačí. Jsem přehlcený informacemi. dá se to tu nějak ukončit? milhaus
ano, zmackni tlacitko AUTODESTRUKCE!
jakmile vypustis dzina , neni navratu ;o)