Levnější univerzální pláš?

60 nepřečtených
  • Lister

    Vím, že se tu poslední dobou pláště rozebíraly hodně, ale přesto prosím o radu, protože každý má jiné nároky. Brácha potřebuje koupit nový pláště. Ideální by bylo něco do pětistovky. O váhu vůbec nejde. Spíš potřebuje něco spolehlivého co pod ním nebude moc trpět(má něco kolem 90kg). Teď má slicky, ale chtěl by něco drsnějšího, ale ne zas moc, protože se na tom kole dost často dopravuje za svou holkou asi 15 km po asfaltu. Bahnu se většinou vyhýbá. Prostě nějaký rychlejší levný plášt do sucha.

    0 0
    • MARIN  

      Maxxis WormDrive IRC Mythos XC mozna i v Slick verzi Ritchey Z-Max Continental Explorer,Espa­pe,Twister

      0 0
    • bajker  

      Michelin x comp 360kč

      0 0
    • ravo  

      Kdyby měly být oba pláště do pětistovky tak přidám ještě Rubenu Trilobit, případně kombinaci Tirlobit + Saurus ( obojí drát).

      0 0
      • ravo  

        Jsem si přečetl jen ten asfalt, takže když drsnějšího a levného tak spíš ten Saurus ( případně Acris) než Trilobit…

        0 0
        •  

          Maxxis Ignitor/Dyno Mite – drát cca. 390 Kč / kevlar cca.590 Kč

          0 0
      • Lister  

        Těch 500 je myšleno pro jeden pláš?, ale když se ušetří, tak to určítě uvítá.

        0 0
    • McBlacky  

      irc serac xc 2,1… to by mohlo splnit tvoje požadavky ve všech směrech

      0 0
    • foxhound  

      Doporucuji WTB Velociraptor. Sice je trosku tezsi ale stoji 350KC.

      0 0
      • McBlacky  

        to tohle je zrovna jeden z nejpomalejších pláš?ů :-)

        0 0
      • preacher  

        to asi nebude ten pravý univerzál........

        0 0
    • Pekáček  

      Maxxis Larsen TT 2,0"

      0 0
      • pitelboy  

        hlas pro WTB !

        0 0
      • Pavlos  

        Na ty se chystam az sjedu WTBcka:)

        A co davas do predu taky TT?

        0 0
        • Pekáček  

          Já ho koupil loni na dovolený, roztrhl se mi letitý Python. Jenže pak to udělal i druhej a další TT neměli, vzal jsem MiMo 2,0". Ale příště si pořídím TT na obě kola nebo počkám co bude u Maxxisů novýho. Ještě mám Pythony Air Light, narozdíl od Goldu se málo sjížděj.

          0 0
    • jizby  

      Netroufám si sice radit -spíš uvítám Vaše názory, ale jezdím na rubeně, co má dva cm široký slik dost vysokej na sjetí -cca 3mm a po stranách trochu šípovité drapáky. Nevím jak se jmenuje. Dělá se i v modrým, ale mám černej drát. Moje zkušenost + co splñuje:

      • cena
      • valivý odpor po asfaltu
      • dlouhá výdrž do sjetí
      • odolnost proti defektu
      • dobrej v šotolině a písku (profil čočka)

      a naopak

      • horší boční vedení při podhuštění, hlavně vpředu

      --bláto , -mokrý listí -vůbec, což nevyhledávám

      • blbě se v č shání ,na Slovensku líp
      0 0
      • Lister  

        Nebude to trilobit?? To je ale klasický slick, ale já hledám spíš něco víc univerzálního. Od rubeny když tak saurus.

        0 0
        • martt  

          myslim si, ze mysli taku asi kilo tazku gumu od Rubeny, ktora je za par korun a skutocne neznicitelna. Moja manzelka to ma na biku ktorym chodi do prace a velmi si chvali tu neznicitelnost – dostat v mokre a po tme defekt nie je to najlepsie. Navyse ma ta guma uplne nekonecnu zivotnost.

          Raz som tuto gumu namontoval na moj bike a v porovnani s hocijakou normalnou lacnou gumou v dratenej verzii to ma strasne velky valivy odpor napriek tomu, ze je to slik!!!

          0 0
          • speedy gonzales  

            to bych nerekl..spis bych to podle popisu taky tipoval na trilobita.

            0 0
            • dave lister  

              taky bych rekl bud trilobit nebo to co se delalo pred tim (V45?). jinak bych dal hlas Nanoraptorum. na asfaltu jedou slusne a i terenu se na ne da zvyknout. vydrz je taky slusna.

              0 0
            • jizby  

              No, vzhledem k tomu, co píše Martt -zkusím to zvážit. Krom toho jsem jich už asi dva páry ojel a vím, že jedou dobře, když se nafouknou tvrdě. Asi to chtěj. Co je to za typ bych věděl rád. Ale slik to není, ty mají myslím kulatý průřez, ne? Tahle je na řezu jako obrys zvonu -kvůli těm výraznejm drapákům.

              0 0
              • Lister  

                Takže tohle to není?? http://www.cgs.cz/…lo/V59_D.jpg To je ten trilobit.

                0 0
                • Lister  

                  A tady je acris:http://www.cgs.cz/…lo/V60_D.jpg

                  0 0
                  • martt  

                    ja som tou tazkou gumou myslel toto: http://www.cgs.cz/…UNI_Djpg.jpg http://www.cgs.cz/…lo/V34_D.jpg http://www.cgs.cz/…In_aps_D.jpg http://www.cgs.cz/…rny_In_N.jpg http://www.cgs.cz/…rny_In_D.jpg http://www.cgs.cz/…rny_In-D.jpg

                    ta verzia ktoru poznam ja je trocha ina (nema tie zarezy do tej slikovej casti ale inac je to ono

                    0 0
                    • Lister  

                      Tak to je drsný. Něco podobného jsem měl na svém první horském kole a musím říct, že to byl mazec. Záběrové vlastnosti minimální, odpor maximální. To musíš šlapat i z kopce aby to jelo. Jednou jsem je zkusil dát na své momentální kolo a nestačil jsem se divit. Od podobných ruce pryč.

                      0 0
                      • martt  

                        ono to zalezi od toho na co tu gumu chces. Ak je prioritou neprepichnutelnost na mestskom biku, tak je to uplne ok.

                        0 0
                        • jizby  

                          Jo souhlas, na závody to není. Jezdím hlavně po Praze. A taky s ní jde jet přímo na tramwayové koleji a jak je placatá, nezapadne, jen mírně tahá za řízení. Parní válec. A drapáky dobře zvedaj na obrubník při nájezdu v malým úhlu. Obé praktické. Ještě k tomu odporu – ostatní výhrady uznávám, ale ten odpor na asfaltu ne. Je to proti fyzice. Tam nemá co mít odpor. Snad může být citlivá na podhuštění, ale když je tvrdá a netřou se vrstvy, je to galuska. Drapáky jsou přitom v luftu. Možná že má díky nim víc aerodynamický odpor, ale to by taky nemělo být nějak moc. Tož tak.. Já bych ji těžšímu člověku, co ji chce na pohodu převážně po asfaltu, lacino a s výdrží po všech stránkách –

                          • klidně doporučil.
                          0 0
                          • jizby  

                            A s rukama pryč se to nevylučuje listere. Nebudeš na ni muset sahat :-)))
                            Jen mám někdy dojem, že kritizování Ruben je někdy a pro někoho spíše společenská povinnost. Ale nic, je to jen můj názor. Nikomu nevnucuju a dík všem za Vaše názory.

                            0 0
                            • Lister  

                              Já jsem nekritizoval rubeny, ale tenhle typ pláště. Možná ten tvůj bude klenutější, ale u tohu mojeho stěd běhounu s postranímy výběžky tvořil prakticky rovinu a když jsem na to nasedl tak se to celé přilepilo na asfalt a jel jsem po 3 cm široké ploše a to fakt mělo brutální odpor.

                              0 0
                              • martt  

                                musim potvrdit, ma to brutalny odpor.

                                Hore sice kolega tvrdi, ze to odporuje fyzike, ale je to tak. Ovela zubatejsi Panaracer Smoke ma ovela mensi odpor.

                                Ale napriek tomu su to do mesta vyborne gumy, neznicitelne.

                                0 0
                                • jizby  

                                  Dobře, asi na to něco bude, říká to víc lidí. Neuvádí se to v nějakém objektivním měření?

                                  0 0
                              • jizby  

                                to lister: v tom případě ano. Ty moje to nedělaj, leda sjetý a podhuštěný. Jinak je to klenutí výrazné. Možná, že se dělaly různý varianty a některý byly fakt blbý.

                                0 0
                    • martt  

                      este by som dodal, ze za tie iste prachy (teda u nas za 199,–SKK) sa predava aj Kenda Kross Plus, vidno ju na tomto linku: http://www.kendausa.com/…/comfort.cfm?…

                      Ta je este o kusok tazsia – presne kilo, kym ta Rubena ma asi 900–950g a je este neznicitelnejsia. Moj syn ju ma dokonca na treningovom biku a po 10 tisic km na asfalte vyzera, ze je tak asi v desatine opotrebenia. Defekt nemala ani jeden, to sa neda prerazit snad ani klincom.

                      Este jedna fotka tej gumy: http://www.mtbstore.com/…-TR00110.jpg?…

                      0 0
                      • jizby  

                        Jo tohle je taky hezký, ale zdá se mi, že tam píšou max 600g na jednu. ?? Pokud jde o defekty, tak jsem si myslel že tu moji nelze píchnout, ale pak jsem najel oběma najednou na asi 4 cm dlouhej armovací drát ,co zbyl po kácení kandelábru. O to by píchlo i auto a v tenisce byste měli drenáž chodidla. Jo člověk se nemá rouhat :-)

                        0 0
                        • martt  

                          som ich obe vazil a nove vazia tolko co pisem. Je celkom mozne, ze sa z nich da ojazdit aj viac ako 300 gramov, ta guma je skutocne hruba.

                          Na druhej strane napr. continental (tusim twister), co ma syn na preteky ma sice polovicnu vahu ale je tenka ako prezervativ uz z fabriky a vzdy je zalezitostou nahody, ci ju pichne alebo vydrzi.

                          0 0
                    • jizby  

                      Ano martt, to je přesně on, i s zářezy do slikové části. Dík za info, že nemusím nic vážit, eště bych se leknul :-).

                      0 0
    • Siddha  

      Dam trikrat jetyho Z-Maxe 2.1 za 250Kc

      0 0
    • Lister  

      Tak zatím zbyla čtveřice: IRC Mythos nebo Serac, Z.max, WTB Nanaraptor. Asi vyberem z těhdle.

      0 0
      • McBlacky  

        abych ti to ulehčil/neulehčil tak pokud chceš rychlost tak serac nebo nano, nejlepší co do záběru je z-max, Mythos neznám, ale ta přední je divná, trochu lepší se mi zdá mythos II, zadní mythosy jsou pomalejší což je ale každej pláš? s příčnými špunty. Největší držák je z-max, nano je zase dost měkkej a hodně se s ním defektí (jednu dobu Enjoy píchnul nano při každým švihu – a to není sranda). Serac je zvláštní a je potřeba si na něj zvyknout, rozhodně nejslabší je v náklonech na asfaltu při větší rychlosti… takže :-)

        0 0
        • dave lister  

          tak já abych Ti to ještě stížil, tak na Nanoraptoru jsem měl za cca 2.000 km jeden defekt (2,5 cm dlouhej rezavej hřebík – fakt nevim, jakej pláš? by tomu odolal). a po těch 2kkm je i zadní skoro jako novej… na asfaltu jede jako das. v terénu na měkkym podkladu (třeba písek) docela plave… a pak je třeba si uvědomit, že to není pláš? do bláta a podobnýho sajrajtu;-)

          0 0
        • Lister  

          Já osobně jezdím Notosy (viz recenze tady na bike-foru), ale to už je pro bráchu moc drsný. Asi zůstanem u značky, a? je to v rodině. Mu se nejvíc líbí ty mythosyII, ale asi ho přesvědčím na ten Serac.

          0 0
          • Cipan  

            ten jsem si teď koupil, ale ještě nenazul, doteď jsem jezdil Mythos a uvidím jestli bude lepší

            0 0
      • Cipan  

        a co zkusit IRC Mythos Slick, je o hodně rychlejší než klasický Mythos, a dá se s ním v pohodě i na mokru, já ho používám jako „letní“ pláš? dozadu

        0 0
    • Jirikus  

      Já jsem si teď kupil Maxxis Wormdrive v kevlaru (jeden za 490,–) a jak to tak vypadá, zatím najeto asi 200 Km, je to dobrá univerzální guma na jaro – podzim. Nechytá se pouze v blátě (na to nemá vzorek) a mokré kořeny taky nejsou to nejlepší, ale při troše techniky to jde. Jinak je docela pohodlná a rychlá. Pžedtím jsem měl Panaracer Fire xc pro 1.8 a s Worm. je to podstatný skok k lepšímu. Na zimu jsem si teď koupil WTB Velociraptor, ale ten asi moc na ježdění po asfaltu nebude.

      0 0
    • Jirikus  

      Já jsem si teď kupil Maxxis Wormdrive v kevlaru (jeden za 490,–) a jak to tak vypadá, zatím najeto asi 200 Km, je to dobrá univerzální guma na jaro – podzim. Nechytá se pouze v blátě (na to nemá vzorek) a mokré kořeny taky nejsou to nejlepší, ale při troše techniky to jde. Jinak je docela pohodlná a rychlá. Pžedtím jsem měl Panaracer Fire xc pro 1.8 a s Worm. je to podstatný skok k lepšímu. Na zimu jsem si teď koupil WTB Velociraptor, ale ten asi moc na ježdění po asfaltu nebude.

      0 0
    • Petr 1  

      Sezonu jsem začínal s Maxxisem Hard Drive a tak jsem si nezapíchal jako za mlada.Po 1000km a 20 defektech šly dolů.Teď mám na bajku Kendy bez označení za 160 Kč,natočeno 6000km v tom samém terénu a bez defektu/ještě něco snesou/.Montáž a demontáž je horší,ale já jsem takhle řádil po každých 1000km,kdy jsem přehazoval předek za zadek.Příští sezonu jdu jedině do nich.Střed mají jako slik,po stranách hrubý dezén,takže i v terénu podrží a mají malý valivý odpor/podle výsledků z loňska/. Čau

      0 0
      • martt  

        to budu asi tie iste Kendy, co som na ne vyssie dal link. Moj syn na nich jazdi treningy. Ked potom sadne na pretekoch na zavodne gumy s polovicnou vahou, tak ide ako raketa. :-)

        0 0
    • jpl  

      Conti Explorer taky neni spatna volba. Na to, jaky ma vzorek docela jede, ale na asfaltu bude si trpet. Jako univerzalni plast do terenu dobry.

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce