• scret

    Zajimal by me vas nazor.Koupit si fulla FR z druhe ruky,kdyz nevim jak ten clovek prede mnou s tim jezdil apod. Ano nebo ne? Pripadne na jake veci mam hned koukat,kontro­lovat…(prasklin­ky ramu,vidlice,ruzne vule…) A kdyz uz podstopit takove riziko,jaka je cca good price v % z PC?U XC uz tyhle veci myslim znam,ale FR pusobiste je pro mne neorane pole:)

    0 0
    • wroum  

      odpovim ti takhle. zalezi na tom, co to je za ram. ja mam brutalne jetyho RB bandita Fr (nejaky cas ho jezdil Marosak a pak Metal z 901 bikes – dohromady tak 4 roky), u Franty Mrazka byl ten ram asi 6X a pokazdy oprava za par korun (kvuli me tam byl jen jednou). ram sem koupil za 10 000 (tretina puvodni ceny) s hlavovkou, tlumicem a napinakem DMR. nelituju. zatim ho mam sezonu (tedy asi 5 rok uzivani tohodle ramu) a pohoda. nebal bych se. jen zkontrolovat svary, a jestli to neni krivy.

      co kupujes? za kolik?

      0 0
    • MartinXC  

      Když nemáš důvěru v předchozí historii rámu, pak jedině po kontrole svarů a exponovaných míst ultrazvukem nebo rentgenem.

      0 0
      •  

        bohužel, takhle kontrola vyjde na víc než pc rámu :(, teda pokuď člověk nemá přístup k těmto pruyslovým zařízením

        0 0
      • Banjo  

        Na tak tenky steny a svary je ti RTG a ultrazvuk k nicemu, vlaskovy praskliny nepoznas – a to je to nejdulezitejsi. Na tohle se hodi KPM(kapilarni metoda), stoji to par korun.

        0 0
        •  

          to je ta s el mag polem a olejem s železnejma pilinama?

          0 0
          • Banjo  

            Natiras svary nejdriv nejakou reflexni barvou, potom bilou a kdyz tam je chyba, tak to vyvzlina. Ty barvy by meli mit v kazdym kramku se svareckama.

            0 0
    • Tomcat  

      Osobně bych si ojetý FR,DH nekoupil. To že člověk může čekat že to tu a tam praskne je normální, ,ale co když bude vyměkla zadní stavba? Nebo odejdou pouzdra. Seš si jistej, že to repasuješ? Vono pouzdra a ložiska který nejsou metrický se blbě sháněj nebo stojej stejně jako rozdíl ceny toho bazaru a novýho rámu . Pokud vezmu trh v ČR „bezpečný“ kola pro FR a DH sou

      Kangaroo RedSoil i Prodigy Benest Hatchet RB Bandit i Dragster Cannondale

      Jedná se o jednoduchý a řešení na který je dostatek náhradních dílů a možnost servisu.

      Ohleddně toho Coilera neni to FR ,ale Enduro ten zdvih neni úměrnej použití to by byl Marzocchi DJ s 80mm zdvihu na vrcholné XC. FR kolo je kolo na velice drsný zacházení pokud si viděl RedBull Rampage tak tam byl borec s pevnou Balfou a RS Boxxerem (150mm zdvihu). I stím svařováním nejde to furt dokola třeba dualslalomovej Scott po Márošákovi byl na vyhození, ikdyž se prodal za slušný money . Prasklin bylo tolik kolik bylo sváru.

      0 0
      • rider  

        Jednoho Benesta DS nikdy neprasklyho prodavam a jednoho Benesta Dh mam doma dvakrat prasklyho a jsem spokojenej, ..neni proc prodavat :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.