chci si koupit novy v-brzdy i s pakama. nemuzu se rozhodnout jake z nich. u sramu nevim, protoze s nim nemam zkusenosti. u XT me vadi ten paleogarm nebo tak nejak. tak co myslite???
chci si koupit novy v-brzdy i s pakama. nemuzu se rozhodnout jake z nich. u sramu nevim, protoze s nim nemam zkusenosti. u XT me vadi ten paleogarm nebo tak nejak. tak co myslite???
Osobne bych nevolil ani jedno. Kdybys mel hodne penez, tak XTR. Paralelogram ma neco do sebe, ale neni to nutnost.
Ale jinak bych nejvic volil Avidy brzdy aj paky, to je jistota.
no jo ale ja je nikde na netu nemuzu najit. abych si precetl nejakou recenzy nebo neco. co jsem nasel v eshopech bylo docela za dost
no, nejde ani tak o recenze jako o to, ze se to da sehnat i celkem levne. Recenze treba tady: http://www.mtbr.com/…rake_system/
a proc bys bral XTR? U paula langeho mi treba rikal clovek znaly pres techniku shimano, ze u toho XTR uz jde spis o vahu… a ve vykonu moc rozdil nepoznas…
co jsem zatim videl ruzne rocniky XT a XTR k porovnani, tak mi prislo XT „odflakle“ a XTR dotazene do dokonalosti. Takze proto jsem si koupil XTR na predek. Ale nove za plnou cenu bych si nekoupil, sehnal jsem malo jete za neco malo vice nez nove XT04. Takze proto. Tedka maximalni spokojenost=vubec o ni nevim, zadne vyhrady.
O vahu? Vzdyt XTR vecka jsou tezsi nez Deore.
Ale na Deore neni napsany XTR:))
A tri pismenka jsou o dost lehci nez pet pismenek. Tzn.samotny celisti musi byt z olova :)
Loni jsem v Jedovnici viděl véčka „Deore“ přepajcovaný na „core“. Prý to jde lehce a bez spešl nářadí :o)
Místo Sram 9.0 klidně 7.0 i páky, místo XT se koukni na LX, nový už nemá pantograf. Já používám čelisti Avid Arch Rival s tříbodovým pantografem a jsem pohoda. Alespoň nemám problém s pískáním přední brzdy jako brácha u LX a XT, obojí pantograf. Jo a páky mám stříbrný Sram 7.0, nejsou nejtužší, ale drží druhej rok bez vůlí a s účinností (špalky Kool-stop) jsem spokojenej.
ted jsem koukal na ceny a sram7 vyjde komplet paky+celisti/predni +zadni na 1840, sram9 3100, avit 4900. nevim jestli nekoupit rovnou komplet sram7. cena je rozhodne nejnizsi a zajimalo by me , jestli bych poznal takovy rozdil jako je rozdil penez.
Myslím, že mezi 7.0 a 9.0 (X7 a X9) rozdíly nepoznáš. Třeba na přehazkách jde hlavně o kolečka na valivých ložiskách a vnitřní vodítko je z hliníku místo oceli. Shifty maj jinej tvar otočných rukojetí a hezčí sklíčka. Brzdový páky se liší jen barvou a čelisti 9.0 maj špalky Kool-stop. Lepší mít sedmičku a špalky si dokoupit.
asi koupim paky s9 a celisti s7. myslim, ze je to idealni kombinace a neprijde zase na tolik penez.
no za tu petistovku navic to asi nestoji, koupim komplet sedmicku. jinak diky za radu :-)
Není zač.
jeste jeden dulezity dotaz!!! ja nemam otocne razeni ale shimano deore. neni sram optimalizovany pro grip shift???????
Páky Shimano taky chodí s Gripšftem, ale raději a? se vyjádří někdo, kdo to tak vozí. Záleží hodně na tom, jak se to namontuje.
To bych nezkousel. Minimalne to bude vypadat blbe :) Ono totiz paky sramu maji dost sirokou objimku na riditka. Gripshift, nebo i nove packove razeni Sramu se montuje bliz ke gripu pred brzdovou paku. Shimano razeni se montuje az za brzdovou paku no a tam bude nejspis vadit ta siroka objimka sramacke paky. Ja bych koupil radeji paky od Avidu, nebo Shimano a nebo proste nejake paky tohoto typu.
Gripshift urcite, ale i packy SRAM pred brzdovou paku? Ani pri nejlepsi vuli jsem ho tam nedostal.
Mas pravdu mel jsem pocit ze jsem to nekde videl obracene. Jo a taky jsem ted koukal na ty novejsi sramacke paky uz maji i tenci tu objimku takze si snad budou rozumet i s tim deorkem.
Celisti sou stejny, ale 9.0 ma cartridge spalky
Kdyz si je koupi novy treba od Alhonga rozhodne ho nebudou stat 500Kc cenoveho rozdilu.
Pred 3.5 rokmi som vymenil brzdy Sram 7.0 za LX-ka a bola to PODSTATNA zmena k lepsiemu. Pokial viem, tak 7.0 sa odvtedy nijak nezmenili, LX prisli o paral. ale XT ho maju.
Hm, já mám na zimáku komplet brždění Sram 5.0 s Kool-stopama a ráfky Remerx Country a nevidím rozdíl v účinnosti oproti kombinaci páky Sram 7.0 a čelisti Avid Arch Rival se stejnýma špalkama, i bráchovo LX a XT (až na to že pískaj přední brzdy) nejsou lepší. Jaký jsi používal špalky? Jinak XT brzdy teď vypadaj jako loňský LX a ty se viklaj dost (nemít pružinky v paraleogramu tak nevím nevím).
Tak zrovna tvoji zimni kombinaci bych videl jako uuuplne nejhorsi a podle me to snad nemuze ani zastavit :) Pruzici paky, celisti dobry az na to zpracovani a trochu se rozpadaj:(, cerny koolstopy nebrzdej nic moc a na remerxech rafkach mi to vzdycky brzdilo hur nez na Mavicu.
Zatím jsem zastavil když jsem potřeboval :o) Šedý 5.0 páky jsou oproti stříbrnejm 7.0 tuhý. Ano, čelisti se ti rozpadnou:
Má-li někdo problém s účinností brzd, a? mačká gumový silič prstů :oD (já nemusím).
Ja to delam, ale od te doby co mam Hayes si asi budu muset koupit jeste jeden :(
Hayes nebo gumovej kroužek? :o))
ja jsem stejne zmenil nazor. nasel jsem na netu celisti avit single digid 7 a paky avid speed dial 7 vsechno komplet za 4544+nejaky to postovny. takze jdu do toho, az je vyzjusim, tak sem napisu, jak to brzdi. doufam, ze budu jenom chvalit. zatim
Na Sramoch nejaky noname nieco cez 100 za 1 par. Na LX-kach „Bike positive“, co je vraj nejaky madarsky noname. Takze v podstate to iste. Tie madarske mam dodnes (cca 8000km) este stale tie iste kusy (kazetove) a vyzera to, ze este daju aj celu zimu. Su celkom tvrde a myslim, ze s inymy gumickami by brzdili este ovela lepsie. Len akosi uz silnejsie nepotrebujem.