Zdar cyklisti, plánuju koupit krátkého focuse a nemá střešní lyžiny ani nosič, snad nebude problém s montáží nosiče, stará na favorita tam asi nepůjde – máte někdo zkušenosti ?
Zdar cyklisti, plánuju koupit krátkého focuse a nemá střešní lyžiny ani nosič, snad nebude problém s montáží nosiče, stará na favorita tam asi nepůjde – máte někdo zkušenosti ?
Buď si kup originál nosič od forda, nebo se prodávaj univerzální, který pasujou na většinu aut.
zajdi někam, kde prodávají THULE a oni ti to oblíknou od příčníků až po držáky a je to kvalitní, nebo pokud tam budeš mít tažný můžeš dát nosič na tažný
kup si kombi a voz kola vevnitř
Originály od Forda nejsou moc dobře vyřešený – musí se nejdřív smontovat a jejich nasazování není nijak „elegantní“ – nicméně drží na prosto perfektně – mám Mondeo s kt. jsem na něme.c dálnicích jezdil s kolama do 170 a ani se to nehlo.Jako vlastní nosič kola jednoznačně tady doporučovaný Thule
to jsi musel mit dobry vir v nadrzi :) ja se zatim s thule odvazil 150 a spotreba byla kolem 15 litru, jinak dlouhodoba je 6.. takze ono to i cloveka donuti zpomalit kdyz si to spocita kolik ta sranda stoji..
2 horská kola se Ti vejdou v pohodě dozadu (po sklopení sedaček).
kup bud originaly od Ford a nebo Thule, jen ne nejake smejdy z carrefour a pod.Uz jsem videl par kol, ktere letely po dalnici, kdyz se odpoutaly i s nosicem z auta.Hlavne na tom, nesetri a pokud ano jezdi maximlne 50 km/h.No a starou favoritku fakt nedoporucuji, neni delana na obliny a zlably, ktere ma zrovna ford.Ja bych si to na auto nedal a na tomhle bych nesetril.
moje řeč
Mám ty nedoporučovaný levný nosiče ala Baumax, asi 300kč/kus a překvapivě to vydrželo asi 3 roky docela pravidelnýho převážení, ale moc to nedoporučuju. Koupil jsem to jen proto že jsem neměl prachy, ale už je to rezavý jak čert, celý je to z takovýho tenkýho plechu, brr. Jezdil jsem s tím po dálnici i 140kmh a kola se nijak neklepaly, ale je to jen otázka času kdy se to pos*re, takže na příští rok určitě koupím Thule. Když máš na Focuse a na bajka, tak je blbost ušetřit 1500 a zničit si obojí a ještě někde udělat *******. Příčníky mám nějaký kvalitnější z autoprodejny, značku nevím, ale při 3 kolech co vozím se trochu prohejbaj při brždění a bacha, mám je moc nízký a tudíž jsem musel řezat nějaký šrouby protože mi při brždění udělaly ďubky do střechy, byly jen asi 2mm nad -ještě že nemám nový auto.
Ja mam taky ty nedoporucovany nosice za cca 300 (ale koupeny v bikeshopu) a myslim ze sou v poho kdyz je poradne prisroubujes a hlavne pridelas rafky reminkama k lizinam tak by nemel bejt zadnej problem jel sem s ti cca 160 (matka 200)!! a vydrzelo to (radsi davam este reminek okolo spoje vzpery nosice a dolni ramove trubky)
problem tech levnych je predevsim v tom, ze utahovaci sroub se uvolnuje a pak ty spoje, hruza!to drzi jen silou vule. pokud to fixujes reminky, delas sice dobre, ale ja osobne to nechapu, na cem chces usetrit? Tve kolo asi take nestalo 1990,– (cena kola v Carrefour) a zniceni kola, auta a nedejboze i zpusobeni havarky z duvodu uvolneneho kola, to stoji za tu tisicvku, co jsi usetril?Za svou praxi jsem se setkal uz vicekrat s ulitlim kolem i s ohradkou a nebo bez. Vzdy to bylo o znicenem kole , parkrat i aute a jedenkrat doslo i na nejhorsi, kdy ridicka jedouci za autem, ze ktereho ulitlo kolo, to dostala naplno a byl z toho smrtak.Takze jeste se chlub tim, ze s temi smejdy jezdis 160 a Tva matka 200, jsi takovy … a nebo jentak nezodpovedny a nedochazi ti mozne nasledky? Ja osobne, jak vidim pred sebou nejakeho silence s upnutama 4 kolama na "stojato"v drzacich ala carrefour, jak si to hasi po dalnici, tak ho co nejrychleji predjizdim s patricnym odstupem,uz vim jak to muze dopadnout. Ten kdo tomu rozumi ma kola upnute za predni vidlici, schvalne se podivejte jak prepravuji kola profici.
Jako zas na druhou stranu je to homologovany. Kdyz to prezenu, tak nemuzes jezdit ani v novym aute, tam obcas treba praskne zarovka :) Konec koncu by se nemelo jezdit vubec. Je to strasne nebezpecny! :)
no to bych tak uplne netvrdil, a mam pocit ze maximalni rychlost auta je 50 km/hod s koly na strese (nekde jsem to videl v navodu, ktery neni ani prelozeny)Jinak Tve srovnani trochu kulha, ne?
Tvojí matku jsem viděl, jednou jsem jel asi 160 (bez kol) mimo dálnici, tak jsem myslel že mě moc aut předjíždět nebude a najednou Oktávka, jela nejmíň 180 s bikem na střeše. To upevnění řemínkama je jasný, to je naprostá nutnost! ale mě se nezdá ta konstrukce jako taková, je to zkrátka poměrně fórový a dovedu si představit že se to ohne nebo někde prdne. A ta barva, to je katastrofa, pokud máš nějaký lepší auto a na střeše řezavý drzáky, tak to je fakt nádhera :-) Takže v nouzi v pohodě, i do Itálie to dojede, na nový auto bych si to ale nedal.
No tak nakonec jsem koupil Nissana Almeru místo Focuse, má už střešní lyžiny, tak pořídím příčníky a nový nosiče kol.
:)))
nevite nekdo jak je to u FocuseII pokud mam originalni stresni nosic od fordu. Tak jestli tam pak muzu na to hodit treba jakejkoli nosic od thule nebo jestli musi bejt i ten nosic of Fordu? Čili jestli original „zahradka“ nema nejaky sirsy tyce nebo tak?
hele měl bych na Focuse II příčníky a ještě litá 16R kola 205/55 R16 letní/ zimní na nové auto už je to malé :D … případně napiš na mail Hlina60 zavináč gmail.com