• BigKarel2

    Nazdar,

    něpozná někdo z fota jestli je to verze která jde dát na 120mm zdvihu? Měla by být z kola Focus Raven 6.

    Díky…

    0 0
    • kubad  

      všechny jdou dát na 120, ty hodně staré jen na 115 ale to je asi fuk :D

      0 0
      • BigKarel2  

        Aha, já myslel že ty nové jdou jen na 100.. :D

        0 0
      • Jakobo  

        Ale u novych solo air se musi navic dat delsi pist patrony nebo tak neco, nevim presne, ne?

        0 0
        • kubad  

          jo je to tak, cca do litru to vyjde

          0 0
          • BigKarel2  

            Takže tedy když je to dual air tak jde tak jak je přenastavit na 120mm no a když solo air tak potřebuju ten delší píst?… O to mi šlo, jestli to z fota nněkdo pozná, jestli tato jde předělat bez nákupu jiných dílů.. :)

            0 0
            • kubad  

              pokud je to modle 2013+ tak to přestavit bez nákupu dílů nepude

              0 0
              • BigKarel2  

                No a je nějaká rada jak to poznat bez rozebrání?

                0 0
                • mr.nikdo  

                  Mas tam ventilek pro negativku?

                  0 0
                  • BigKarel2  

                    Zjistim zejtra… Ale pokud tam tedy bude, tam jde předělat bez nutnosti nákupu těch střev? na těch 120mm?

                    0 0
                    • mr.nikdo  

                      No melo by odstranenim Spaceru.

                      Problem je jen u SoloAir – tam musis koupit novou patronu, ale ted nevim kterou :-D.

                      0 0
              • Kouba_2005  

                Podle fota to zas ale vypadá na starší, než 2013.

                0 0
                • tomxxx  

                  Je to 2012

                  0 0
                  • mr.nikdo  

                    Taky si myslim, ale mela uz zamek, ktery pri zatahnuti odemyka vidlici?

                    0 0
                    • Kouba_2005  

                      Podle toho popisku na ovládání je to právě tak, že neovládaná je odemčená. Což 2013 má naopak.

                      0 0
                      • mr.nikdo  

                        Ja ten obrazek chapu tak, ze zatahnes a tim ji odemces.

                        Bike uz u sebe nemam – bohuzel :(.

                        Edit: Mas recht, ted jsem se dival na net – mela by to byt 2012 a tim padem i DA.

                        0 0
                      • tomxxx  

                        JJ, ale nic to nemění na tom, že tohle zamikání je hrozná sračka, už bych to na kole nechtěl…

                        0 0
                        • mr.nikdo  

                          A proc?

                          Osobne si myslim, ze je horsi to nove. Ucpes lanko a vidli neodemces.

                          Tady u tohoto obcas jezdim uplne bez lanka – porad na otevrene vidlici :).

                          0 0
                          • tomxxx  

                            Jo to jo, to nový je ještě horší. U tohohle, když se to posere, tak aspoň v pohodě jezdíš…

                            Jinak se to zamykání furt sere, když se to zajebe bordelem, tak to je konec, na závodě lepší vůbec nepoužívat. Ta objímka je děsně pitomá, takže mně dost blbě drží a logicky ani pořádně držet nemůže…myslim si, že nejsem technickej debil, ale u tohohle se mi to nepodařilo vykoumat tak, aby to fungovalo normálně. Přitom stačí tak málo – přepracovat to kolečko, jako to má třeba fox, nwm proč to v RS nevyřešej. A to nový zamykání se jebe snad všem. I Epicon má to zamikání gráněný proti bordelu…

                            Příští vidle bude Sid s hydroulickym, nebo RCT3.

                            0 0
    • BigKarel2  

      Tak jste měli pravdu, je to 2012. A ještě dotaz, na tu rozborku, u ventilku to povolím třeba nějakym trubkovym klíčem, to je mi jasný ale když vycvaknu kolečko na štelování odskoku, tak tam to taky povolim inbusem? Páč vždycky to tak bylo co sem zatim rozdělával ale co sem koukal na videa s RS s těmahle nohama tak nevim.. někdo jen povolil u ventilku a vytlouk to ven…?..

      0 0
      • mr.nikdo  

        Mam zkusenost jen se starym. Uvolnis cast ventilku. Trochu uvolnis inbus u odskoku a trosku polechtas kladivem :-D.

        Gumovou palici, plastovou mozna taky anebo pres neco klasickou zeleznou.

        0 0
        • BigKarel2  

          jj, ale tadyten bazmek jak to má dutý nohy a je to tam zapuštěný tak tam vidim kulový…

          0 0
          • Sup7  

            pravou stranu povolíš 10kou stejně, jako na pravý noze a zaklepneš dovnitř, až se odlepí, potom matku povoliš úplně. Hlavně nic nestrkat do díry po inbusu pro štelování reboundu.

            0 0
            • BigKarel2  

              Jak pravou stranu jako na pravž noze? Takže jen tu matku, jinak nic?

              0 0
              • Sup7  

                Jo pravou nohu – tlumící. Vytažený inbus od reboudu už máš, tak, už jen povolíš klíčem 10mm.

                0 0
    • nitraq  

      Mám stejnej dotaz. Tahle reba je aktuálně na 80, dá se na 100 nebo na 120 mm?

      A ještě dotaz, kterej byl zodpovězenej už asi tisíckrát, ale někde se ty odpovědi lišej. Jaký jsou hlavní rozdíly mezi touhle rebou (asi ročník 2009 nebo 2010) a neupraveným epiconem X2?

      0 0
      • kubad  

        měla by jít v klidu na 100 nebo 120 je to Dual Air, stačí vyndat spacery

        pokud je OK určitě bych ji neměnil za epicona

        0 0
        • nitraq  

          Já myslel tu výměnu naopak, teď mám epicona, tak řeším jak a jestli bych si polepšil.

          0 0
      • mr.nikdo  

        Kde ji maji a za kolik? :-D

        Predelas ji na 120 jen vydanim Spaceru, jak psal Kubad.

        Tahle ma PopLock. Ze by to byl nejaky Team anebo novejsi SL?

        0 0
        • nitraq  

          Ti to povím a ty pro ni půjdeš, tůdle nůdle:P Vím jen to, že je z roku 2010, SL a dual air.

          0 0
          • mr.nikdo  

            Mozna bych o tom uvazoval. Vim, ze bych ji vymenil za uplne stejnou Rebu na svem kole a svoji dal na dalsi kolo :-D.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.