.
.
Anketa: kdy tu bude new "PR" thread od jedné ze slečen
? nechápu
no nějakej jouda na 27,5" trochu vypálil rybník ostatním na svěťáku :D
sorry, zatím tě skryju, at nedávám nápovědu .. :)
dobře no :D
pochopíš :) je to jen otázka času
WTF? VO CO GO?
Někdo vyhrál něco na 650b? :)
Začnou hustit až na to přijdou :-)
No je politováníhodné, že o tom Zlatka ještě neví. Tím zcela ztratila kredit prvního věrozvěsta této zbytečnosti.
Zatím první vlaštovka: http://www.bike-forum.cz/…-thread.html#…
No podle toho, jak to tam dolů pouštěl na těch šutrech, tak to nemohlo být průměrem kola ale totálním vypnutím všech ochranných pudů.
nejaké video alebo tlačová správa by nebola?
Video čeho? Zlatky nebo závodu? Zlatku nemám, záznam chlapů je tady
Článek je na MTBS, idnes atd.
:D dík
Díky :).
Je krásně vidět, jak se do tý jedný točky nemůže Stander vejít a má tam problémy, zatímco Shurter jí dává v pohodě.
A já se tomu vůbec nedivím… Ten rozměr prostě má potenciál, i když mu tu Zlatka moc dobrý jméno nedělá. 29ka je líná a neobratná, ale zase na větších překážkách má jednoznačnou výhodu a kompromis mezi nima by nemusel bejt až tak špatnej. Minimálně pro mě to bude horkej kandidát, až se trochu rozšíří. Teď uvažuju o 29ce, ale odrazuje mě to, jak mě to na nich nudí.
jj mě se to taky libí :) tak snad to do dvou let bude běžný až budu kupovat nový kolo :)
Možná to myslíš ironicky stejně jako já v legraci, ale kdy už pochopíte, že to není o kole ale o nohách?! :o)))
ironicky to nemyslim … je fakt ze mi to Zlatka dost znechutila ale klidně bych 27,5 er bral … mohlo by to vypadat docela pěkně a bejt to trochu klidnější při rozumný manévrovací schopnosti :)
jasný je to o nohách …
zvláštní je že o tom jak Venge ušetří pri 35km/h přes 15W výkonu oproti Tarmacu SL3 nikde moc nepíšou přitom to je docela velkej rozdíl si myslím a Venge vs zbytek světa na tom bude podobně … jediná nevýhoda je údajně nepohodlnost…
a taky by mě zajímalo jak to měřili jestli na stejný vybavě (chlavě kolech) nebo ne.
15W je ***** hodně. Tom Boonen přes M-SR psal, že jeho Venge ušetří 25W, což je dost možný, oni jedou v klasikách průměr 45–50 dle závodu.
Nakonec se smotal v poslední točce, ale na bednu by stejně nejel
jj 15W je hodně a 26 vs 29er ti dá možná tak 1,5W :)
jinak v háku to asi moc neušetří když tam skoro nefouká :)
Ale samozřejmě,že o nohách, ale já jsem například už daleko před Zlatkou rozhodnutý, že když půjdu do fulla, tak jedině do 27,5 a je mi jedno, co si o tom kdo myslí, stejně jako když jsem si na jaře před 4mi lety kupoval 29ku.Prostě to tak cítím a hotovo.
Rozhodně to není o kole v první řadě, ale správá volba kola může hodně pomoct… A když na svěťáku jsou rozdíly pár vteřin (a nejde jenom o ty výsledný, hodně udělaj ty drobný úniky, který musí soupeř sjíždět), tak to umí udělat fakt hodně, když se 27,5kou už jsi v záběru na výjezdu a se 29kou ještě srovnáváš kolo na cestu. Nehledě na to, že člověka to musí v první řadě bavit… Já bych byl se 29kou třeba taky o něco málo rychlejší, ale prostě mě to na ní nebaví, tak se držím 26ky.
Odblokovávat si ty její témata kvůli tomu nebudu… Dejte pak sem někdo report ;-)
Až tu bude většina uživatelů zabanovaná, tak ti bude určitě jasné odkud vítr vane..:o)).
Od Buchlova? :-))
Stejně nechápu proč vždycky ty rozměry vzbuzujou tak vášnivý diskuze. Přitom u aut a motorek se dělají kola všechn možných i nemožných rozměrů a nikomu to divný nepříjde a taky má velikost kol vliv na jízdní vlastnosti. Jako kdyby třeba všechny auta měly jen 15" kola.
Já už jsem to říkal po první prodaný 29ce, že kdyby se začlo seriově prodávat 27.5 jdu do toho hned :)
Máš pravdu, ale IMHO jen částečně. Nepředpokládám, že by v F1(nesleduju to hloupé kroužení) měli víc rozměrů kol, stejně jako v jiném typu závodů(ale fakt nemám přehled). Čili ano, je fůra rozměrů, ale každý pro jiné použití, jiný typ závodů.
Nemyslím si, třeba v Rally můžou mít různá auta různé velikosti kol. Když bude někdo závodit s oktávkou s 15" kolama neboi s 16" kolama tak se nad tím nikdo nepozastaví.
A především jsem vůbec nemluvil o závodním pojetí, nevím jak jsi na to přišel :)
Tady jsou všichni závodníci, liší se jen tím, jestli to už ví, nebo ještě ne :o)
poprskala som si noťas kávou :D
Tak to se velmi omlouvám, příležitostně ti jej očistím :o)
Tak to by už mohli silničáři začít jezdit na 32" nebo větších, když už rozmanitost, tak pro všechny:)
jo jeden od nas z teamu by to asi ocenil pze na normalni silnicec vypadá jak na odrážedle a hlavovou trubku má dlouhou jako já tu od hlavy k sedlu :D
No a proč ne, jeden čas se používaly do vrchařských etap i 26" kola.
tak kdo tipoval do oběda tak vyhrál :)
Tak páni asi vás sklamem. Bohužiaľ som si tie výsledky prečítala až dnes ráno a už som reagovala v inom vlákne :) Napíšem iba toľko. Komu sa jazdí dobre na 26tke, ostane na 26tke. Kto si obľúbil 29er, bude jazdiť 29er. Kto chce vyskúšať 650b, pri prvej príležitosti ho vyskúša. Obchodníci budú nasr…, že budú musieť držať na sklade ďalší rozmer ráfkov, plášťov a drátov, vidlíc, rámov,… Víťazom je však bajker, ktorému sa rozšíria možnosti. Zatiaľ sa však nič nedeje. Žiadny z výrobcov ani len nezačal marketingovú kampaň na sixfity. To príde až na Eurobike. Ale na fórach po celom svete sa o tom hovorí ako o horúcej novinke. Je to presne naopak ako to bolo s 29er. To sa mi na tom páči najviac :) A navyše hneď 2 víťazstvá z dvoch pretekov. Scott si nemohol želať lepší začiatok. :)
Zatiaľ v obchodoch ešte dlho budú ťažko dostupné 650b kola a komponenty. Ale prakticky všetci veľkí hráči majú vidlice pre MY2013 (RockShox, Fox, Manitou, DT Swiss, Magura, Sunour, …), DT Swiss už má dokonca aj formu na karbonové ráfky (Enve vraj tiež vyrobil prototyp ráfkov) a to je hodne veľká investícia. Som zvedavá ako rýchlo zareagujú ďalší výrobcovia obutia a ráfkov. Schwalbe, Kenda, IRC, WTB, Pacenti už majú nejaký čas na predaj skutočné modely. Bohužiaľ sa to samozrejme zadrhne na českých distributéroch. Napríklad Alex má cenovo dostupný model ráfku XD-Lite avšak disributér pre ČR a SR mi povedal, že žiadne ráfky sa nechystajú doviezť! :( Disributér Notubes ich taktiež vozí iba na objednávku. Na ďalšie objednané kusy čakám už 2 mesiace. Dodacia doba Schwalbe RaR je cca 4–6týždňov. Pekne zareagoval domáci Remerx.
wow poprvé snad s tebou souhlasím a je to i rozumně napsaný :)
akorát dráty už teď každej má – ty problém nejsou.
ráfky taky starší krámy budou rádi že se zbaví ráfků na starou Esku, zbytek máš pravdu :D
+1
A kdo vsechno na tenhle rozmer uz ted vyrabi ramy?
Všichni. :)
mas peknej prehled, parada
Nevíte někdo, jestli bude zase na ForBikes testovací okruh a jestli tam někdo bude mít 650B testovačku? Zatim těžko hodnotit dokud to neni osobně vyzkoušené, ale nevypadá špatně a jednou by dalo uvažovat i o změně z 26, ač jsem jejím zastáncem a 29" mi po vyzkoušení do domu nesmí.
Testovací okruh tam bude, to je potvrzený, ale jestli tam někdo bude mít 650B kolo tak to netuší možná dneska ještě ani vystavovatelé, aspoň jsem to nikde neslyšel.
Testovací okruh bude no pár překážek ze dřeva z cyklo školky na rovném štěrkovém povrchu a počítám s TREK, GIANT produkcí jako minule.