Poprosil by som poradit ohladne plastov. Chcel by som skusit bud Nobby Nicy alebo kombinaciu NN+RR. Ale pocul som aj zle nazory na NN, tak mam otazocku na ekvivalent NN u inych vyrobcov, teda nieco s podobnymi vlastnostami…Dakujem
Poprosil by som poradit ohladne plastov. Chcel by som skusit bud Nobby Nicy alebo kombinaciu NN+RR. Ale pocul som aj zle nazory na NN, tak mam otazocku na ekvivalent NN u inych vyrobcov, teda nieco s podobnymi vlastnostami…Dakujem
Na každý plášť budou názory různé. Proto těch plášťů dělají tolik a každý si svého kupce najde. Co by někdo na kolo v životě nedal, druhý „nikdy jinak“. Záleží na tom, co jezdíš a co od plášťů očekáváš.
Tvá otázka proto bez dalšího postrádá smysl.
Co ocakavam? Tak predovsetkym dobre vedenie stopy, ale aj dobre bocne vedenie, o rychlost nejde – jazdim prakticky z 90 percent teren a v nasich Kremnickych vrchoch sa zidu plaste, ktorym nerobi blato ani kamene ani korene problem…
V tom případě vpředu toto vše splňuje WTB Weirwolf.
Proč jsem to očekával? :-) Tak zase až tak tvrdý to soudruh asi nemyslel.
S tímhle si ale opravdu můžeš dovolit všechno. Na obrázku je 2,5" a když dá užší, tak to i pojede.
Poprosil by som nejaky shop kde to kupit – 2,5 je vela :D, ale do mensieho by som mozno aj siel. A keby si to mal porovnat s NN?
WTB Weirwolf plášť drát, 26×2,10'' WTB Weirwolf Comp WTB Weirwolf Race
Je třeba vycházet z toho, že je to plášť, který je doma v brutus terénu a opravdu dovolí prakticky cokoliv a pokud na to máš dostatečně silný motor, tak i všechno projedeš a nějak výrazně nemusíš řešit, po čem nebo kudy že to vlastně jedeš. Pokud zůstaneš v lese, tak je v pohodě, ale jakmile vjedeš na asfalt, okamžitě poznáš, že něco není v pořádku. Jezdil jsem ale jen ten 2,5" vpředu a Motoraptor 2,4" vzadu, a to je vražedná kombinace, na kterou opravdu musíš celou sezónu poctivě trénovat, abys ji vůbec rozjel a mohl si ji pak na podzim užít a vyblbnout se v terénu, kam bys jinak nevjel ani omylem. Ten užší určitě bude rychlejší a pokud se k němu dá něco užšího a tedy rychlejšího i dozadu, mohlo by ti to vyhovovat. Ale chtělo by to něco, aby to byla kombinace vyvážená, tedy rozhodně ne RR. Možná by byl vhodný "Smart Sam 2,1"":http://www.cykloexpert.cz/…rt-sam-sport. I když jsem ho nejezdil, vypadá jako trvanlivý držák a podle lidí, co ho jezdí, je prý i rychlý. Ale to se ti určitě někdo ozve.
Kombinaci NN/RR jsem nejezdil, ale je to především závodní sestava a tu ty nehledáš.
Protože nemám rád kompromisy, vynechal jsem u Schwalbe všechny vývojově slepé cesty a tedy i NN a zakotvil rovnou u Furious Freda 2,0" :-D
Mnou se ale neřiď :-)
Aky je rozdiel medzi Comp a Race, samozrejme okrem ceny.
Ten Race je s kevlarovou patkou, je tedy skládací a lehčí. Krom toho, když se dělají dva stejné pláště – drátový a kevlarový, tak obecně platí, že ten kevlarový má zpravidla lepší směs, měkčí, takže se v terénu chová lépe, ale zase tolik nevydrží. Je ale taky podstatně dražší a proto se používá spíš na závody, na běžné ježdění stačí drátový.
po roznom laborovani a meditovani s kde cim sa mi ako celkom pouzitelny kompromis co momntalne univerzalne jazdim javi este vredu albert vzadu smart sam v uprave alpencross (2.25). rychlstne to neni to FF ale este docela ide a da sa s tym prejst skoro vsetko. ak ti je to malo tak aj dozadu albert. nechem robit reklamu ale mne sa tieto plaste (v uprave alpencross) javia takmer ako neznicitelne s velice slusnymi jazdnymi vlastnostami pokazdej stranke.
100 % souhlas,neporazitelný plášť
Už jsem to tu stejně jako Ty dříve psal. Také jsem vozil jednu sezónu tuhle kombinaci a byl velmi spokojený.
Od předchozích sezón z mnoha defekty (konkrétně ten rok předtím cca 10 defektů na NN/RR dušové obyč verzi) to bylo s minimem defektů. Nakonec 1 proražení (moje chyba) a jeden hřebík (nevydrželo by žádný plášť).
Loni začátkem jara jsem zkusil přejít na UST a to konkrétně zpět na NN/RR a tuhle sezónu jsem byl nejspokojenější s plášti vůbec. Defekt, který by se projevil na vyjížďce a musel řešit za celou sezónu ani jeden (co víc si přát), doma jsem musel 2× kvůli defektu dofouknout (ale nic hrozného, když jsem to zaregistroval až doma) a to pouze kvůli mojí lenosti. V obou případech jsem už delší dobu nedolil NoTubes tmel, který došel a tedy ta dírka se nomhla už 100% dozacelit. Oproti Albert/SS bylo chování v terénu ještě o chlup lepší, UST verze je o cca 3mm širší (na stejných ráfkách úplně stejná šířka jako 08 Fat Alberty 2,35) + jsem to vozil na nižší tlak (opět díky UST), takže v této kombinaci to drželo nepatrně lépe než Albert/SS alpencross. A váhově to šlo také dolu. U UST každopádně zůstávám natrvalo (tedy samozřejmě pokud za xx let nepřijde něco zcela jiného).
Pokud jde o dušové pláště, tak ale teď je třebě také vzít něco jiného. Albert 2,25 v alpencross verzi už není. Nově jsou pouze Fat Alberty (tedy nepočítám teď drátové verze, tam Albert ještě existuje v obyč provedení), které jsou teď k mání 2,25 a 2,4, které jsou komplet předělané. A zdají se mi ještě s agresivnějším vzorkem (v reálu jsem je neměl ani v ruce), tedy, že se rozdíl mezi NN a Fat Albertem teď malinko zvětší. Navíc už existuje i rozdílná verze front a rear.
Takže bych v tomto případě volil buď agresivnější variantu Fat Albert front/Fat Albert rear a tady asi rovnou ve 2,4 šířce nebo pak už rovnou NN/RR. A aby to bylo zase celkem odolné, tak úplně vše ve verzích double defense. A ani ta varianta s Fat Alberty nebude až tak pomalá, dle testů jsou i přes agresivněji vypadající vzorek rychlejší (s menším valivým odporem), což bude nejspíš důsledek přechodu na trojsměsovou verzi. Smart Sama bych asi teď dozadu nevolil (i když samozřejmě také dobrá možnost), když je RR už také v double defense verzi a výdrž Smart Sama bude teď určitě opět nižší (ale odhadju že pořád nepatrně vyšší než u RR), když je nově už také třísměsový (už dvousměsový 08 vydržel výrazně méně než jednosměsový 07).
Rozhdoně bych ale na pohodové ježdění (kde nejde o každý gram) nešel do NN/RR obyč verze (tady buď UST nebo double defense).
Aka by mohla byt vydrz tychto novych Fat albertov – viem, ze este sa to neda povesat, ale aspon vzhladom na predchadzajuce sezon – hlavne aby vydrzal zadny plast. Chcem teraz kupit plaste na celu sezonu – teda aby som nemusel manit v polovici sezony + aby plaste mali relativne dobry zaber na blate, mokru,suchu a nerobili problemi ani kamene alebo korene
Mohol by si prosim Ta Mlok dat odkaz na nejaky shop s tymito novymi albertami…
Já jsem v posledním roce všechny pláště bral tady. U nás byly levnější pouze NN a RR v obyč verzi. Při současném kurzu to ale možná bude už jinak a pohledal bych i v našich eshopech.
O těch nových se nedá říct zatím nic bez vyzkoušení. Už jen to, že je front/rear, tak kromě jiného vzorku čekám i měkčí směs pro přední a tedy i ten zadní by mohl celkem vydržet.
Dlouhodobě jsem Alberta (ta předchozí verze) jezdil pouze na předním, takže ani nevím jaká byla výdrž na zadním (nějaké kilometry jsem najezdil vzadu i s Albertem a něco i na Fat Albertech starších, ale vše bylo kilometrově málo na posuzování výdrže).
v priebehu sezony budem musiet kupit nove a si ma volako zneistil. nie je nahodou double defense to iste co bol alpencross t.j. snake skin+race guard akurat sa to inac vola? aspon podla toho co na stranke pisu tak prakticky je (vid. obr.) aj hmotnoste by to priblizne sedelo. a s tym SS kontra RR je to docela zaujimava uvaha aj ked si myslim ze ss bude z hladiska vydrze na tom furt este o dost lepsie jak rr. konieckoncov aj z hodontenia na schwalbe stranke to vyplyva.
Double defense bude ± to samé co alpencross. A jestli to je úplně to samé nebo se výztuha běhounu mírně změnila vědí jen u Schwalbe.
A výdrž těžko říci. Dual compound Smart Sam manželce vydržel už jen cca 2,5tis. km na zadním. A mně RR na zadním vydrží kolem 1500–2000km s tím, že měním v cca polovině vzorku, žádné sjíždění do mrtě. Mírně lepší by SS na výdrž být ale přeci jen mohl, směs je teď použita u obou stejná a vzorku má o malinko více.
Mně se to trošku obtížněji porovnává, protože RR vozím v UST verzi. A ta je chováním oproti SS tomu staršímu (tedy ne novému třísměsovému) znatelně lepší. Z toho ale část může být menším tlakem, dušové jsem vozil kvůli prorážení s o něco větším tlakem než ty UST.
:)
Souhlas s Rychlým turistou, ale přesto – typický ekvivalent k NN jsou Continental MountainKing. A je to ekvivalent setsakra dobrej :-)
Continental Mountain King :-) Mám 2.2 a nemůžu si je vynachválit, teď je budu pořizovat i na fullíka. Nejsem žádný technik, ale tyhle pláště podrží snad na všem :-)
jojo, verze 2.4 ideální. Mohla by se dělat i tlustší
Drží fakt dobře a na všem – ale jejich životnost je opravdu velmi krátká cca 1000
Mám drátovou verzi 2.2 a po 1000km rozhodně nejsou na odpis…
No tak to samé jsem vozil na zadním kole a jak říkám – vzorek tam sice byl , ale už byl slabej a furt jsem lepil defekty. No ale na podzim, obzvláště na mokré až takové ty slizské kameny je to nejlepší volba – ani se nehne a to jsem jezdil jen obyč. drát
Mám supersonic-vzadu najeto 1500km a předek přes 2000km a ještě je dobrý,jinak se snažím jezdit jenom v terenu na asfalt mám silničku.Nej plášt co jsem jezdil,nevím na jaké kolo to máš ale asi bych vzal 2,4 váha je taky slušná ve verzi supersonic něco kolem 560g
přikladám fotku,continental MountainKing 2,2 verze supersonic
Muzu se zeptat kolik vazis?
No když připočtu batoh a další věci tak kolem 76kg.
Mountain King Supersonic bezvadnej, rychlej, lehkej. Dobré jízdní vlastnosti. Naprostá spokojenost.
Oproti tomu Race King Supersonic je sice o něco málo těžší, ale opravdu pekelně rychlej. Jízdní vlastnosti má nejlepší co jsem zažil. Ve verzi 2,2 je neuvěřitelně objemnej a pohodlnej. Jenže po 500km zaručeně na vyhození. Z toho vzorku se vytrhávaj úplně celé bloky a říznete ho i o oblázek… No a pokud přidáte ještě duši Bontrager XXX lite, tak vás při najíždění těch 500km bude stíhat jeden defekt za druhym. S těma dušema jsem zažil defektové peklo. Přitom light duše od rubeny nebo od continentalu tak hrozný nebyly… :-/
Jak máš ty Race kingy široké? Dle měření bike magazinu má 2,2 Race king 51mm (šířka bez vzorku, což je rozhodující parametr pro pohodlí a možnost foukání na nižší tlaky). A to mi tedy přijde na 2,2 strašně úzké (měly by být o 5mm širší), to je ještě horší než dušové Schwalbe (ty jsou taky podvyživené, ale ne tolik). Tedy s tím objemem bych to viděl přesně opačně, že jsou extrémně podviživené. Třeba RR UST 2,25 mám 55–56mm, tedy o hodně objeměnší, ty už se blíží tomu jak by měly být (i když jim pořád 1–2mm chybí).
No já mám na kole na projížďky s rodinkou a do zimních plískanic na kole (Author v profilu) WTB Nanoraptory 2,1 v kevlaru, což je podle mně vlastnostma podobné jako RR, jen daleko lepší :-) no a na kole do lesa (Trek v profilu) mám teď Continental Gravity ProTection 2,3, což bude vlastnostma asi podobné NN. S obouma spokojenost, své povinnosti si plní.
Kdyz se nekdo pta na plaste,tak reknu jedine Ritchey Z-MAX.Je to totiz fakt MAX.Nemusis na me dat,ale bikuji dobrych 12 let,nic lepsiho a univerzalnejsiho jsem nepoznal.Ted to vypada jako reklama,ale ten vzorek se dela uz asi 15 let,ja ho sice zkusil prvne loni na Drasala,ted se tlucu do hlavy,ze jsem Z Max nejezdil uz driv!Schwalbe jsem sjel za 2 mesice.Hodne defektu.U Continentalu jsem prorval bok pri dlouhem technickem sjezdu,u patky trhlina 15 cisel,navic se rychle sjedou.Diky Tome Ritchey! :-)
Jo Z MAX jsou velmi dobré, já ale jezdím na Schwalbe Smart Sam 2.25 – vydrží cca 5000, podrží velmi dobře na štěrku, dobře na mokrém, defekty jen dva za celou sezonu, pohodlné jsou velmi ( 2.25)
Jezdil jsem Nobby Nic,ale za 2 mesice byl zadek uplne bez vzorku.Spatne ale nebyly,akorat ty defekty,na Ritchey mam najeto 5× tolik a defekty dva.NN v 1,8 ma 423g a Z Max v 1.9 ma 505g.Oba v kevlaru.Vetsi sire jsem jiz opustil,prevazuji zapory vyssi hmotnosti,kolo je na nich celkove pomalejsi,nad klady pohodli a snad trosku vetsi jistoty.Jo,jeste jsou vyborne Rubeny(Scylla)a Kendy(najel jsem na nich 6000km) (!).
S tou šíři pro použití v terénu se to tu už řešilo. Už bylo jednoznačně objektivním měřením prokázáno, že širší plášť je pro většinu typů povrchu naopak rychlejší a to samé platí o menším tlaku. Samozřejmě nemluvím o asfaltu, ale o terénu.
V historii jsou tu i odkazy na ty prokazující testy, kde to bylo měřeno.
Ty superúzké pláště jako 1,8 se navíc musí zcela nechutně přefukovat, aby se pořád neproráželo.
Tedy je to přesně naopak, ty úzké mají samé nevýhody a zůstává jim jediná výhoda a to menší hmotnost. Tohle bylo v tom testu také řešeno a energie potřebná navíc kvůli větší hmotnosti těch širších plášťů byla řádově mnohem menší než ta potřebná na větší valivý odpor těch užších.
A valivým odporem na tom Z-maxi nijak zázračně nejsou, opět změřeno, ne jen subjektivní pocity.
A co se týče defektů, tak tu jsou double defense verze u Schwalbe (ale je fakt, že jsou o něco těžší) nebo ideálně přejít na UST. Opět dávno mnoha měřeními prokázáno, že UST mají znatelně menší valivý odpor než dušové verze a navíc ta výhoda tmelu a méně defektů.
Ježdění superúzkých plášťů jsou přežitky převzaté od silničních kol, které reálným vlastnostmi v terénu vůbec neplatí. Testy to konečně jednoznačně prokázaly (dokud nebyly k tomuto testy k dispozici, tak to bylo jen subjektivní dohadování dvou táborů).
A kdo by to nechtěl hledat, tak tady je ten odkaz na ten asi zatím nejlepší test vlivu tlaku a šířky plášťů pro různé povrchy. Pro rychlejší otvírání jsem ten článek hodil na svoje stránky.
Akorát tam není řešen vliv aerodynamického odporu. A pokud tedy někdo jezdí asfalt nebo pěkné zpevněné cesty a přitom má dobrou výkonnost (tedy tohle se týká třeba i některých závodů v ČR, které nemají s terénem nic společného), tam když vítěz závodu jede průměrem 30 nebo ještě větším, tak tam se už projeví výrazně aerodynamický odpor a tohle je pak samozřejmě velké plus těch užších plášťů.
Pokud se ale bavíme o terénu, tak tam nikdo 30 průměr jezdit nebude a pro menší rychlosti je aerodynamický odpor plášťů zanedbatelný faktor (podstatný začíná být někde od 25km/h, do 20km/h je zcela zanedbatelný).
Chlape ty bys mohl psat knizky, kdyz prolejzam historii tak cumim :)
I na silnici plati, ze sirsi plast nemusi nutne znamenat vetsi valivy odpor.
Jasně, při stejném tlaku ten širší bude mít i na silnici menší valivý odpor, což pak může limitovat u širších plášťů, že tak vysoký tlak jako ty užší nemají už povolený.
U těch mtb plášťů je to ale zvýrazněno tím, že ty širší se mohou současně foukat na nižší tlaky a pořád to bude platit.
to je teda první německý test navíc dělaný u Conti, kde Conti nevychází nejlíp, ale skoro nejhůř. škoda, že tam nejsou novější typy plášťů (GP 4000s, M Pro3)
Jinak ten vliv šířky pláště na aerodynamiku mě teda nechává víc než klidným – když zvážím, že plocha těla + kola je odhadem o 2 řády větší než plocha silničního pláště, tak mě nějaké 2mm šířky navíc leda pobaví…
jak mam rozumiet tomuto?
The best rolling tubular tires also include Latex inner tubes, which reduces rolling resistance even further compared to a Butyl inner tube…atd.
jak moze inner tube ovplyvnovat celkovu rolling resistance ?
Proč by nemohla. Při jízdě se musí deformovat v místě styku kola s podkladem jak plášť, tak duše. To je podobné jako to, že bezdušové pláště na MTB mají ± o 5W menší potřebný výkon na udržení stejné rychlosti jako ty stejné s duší.
cize ak tam vnutorna je tak nafukana na rovnaky tlak tak sa deformuje resp. ovplyvnuje deformaciu takeho isteho vonkajsieho plasta natolko rozdielne? to su mi veci.....iba ma to tak zaujima.
Jaký to přesně způsobí rozdíl nevím, to asi nebude vůbec tak jednoduché určit.
Větší množství měření pro dušové pláště x stejné UST a v posledních měřeních i navíc dušové pláště s duší x dušové pláště s bezdušovým kitem ukazuje ten rozdíl cca 5W. Dušové pláště s bezdušovým kitem vycházeli ± stejně jako plnohodnotné UST. Dále se testoval i rozdíl mezi jednotlivými bezdušovými kity, i tam byli nějaký minimální rozdíly, tedy i tohle mělo nějaký minimální vliv (rozdíl byl tedy do cca 1W).
ju grafy… a jak se zmeni cisla v naklonu? takze to porovnani brat asi s rezervou?
Proč v náklonu? Ty snad jezdíš většinu trati v náklonu? Tohle tedy moc nechápu.
Bylo to testováno při normální reálné jízdě, není důvod to brát s žádnou rezervou.
myslim, ze se te DrTyc zepta, jestli jis maso;)
Drtic jezdi plochou drahu, tak pro nej je to s rezervou.
ty jezdis jako povrch idealni rovinu zkontrolovanou vodovahou?
Ne, jezdim na zvlastne ve zvlastne deformovanem gravitacnim poli.
Tazko nieco radit,kym to sam nevyskusas,Ja patrim medzi spokojnych majitelov Schwalbee NN na prednom kolese a nestazujem sa.
Kazdy ti odporuci nieco ine,takze v tomto pripade,ked sa nevies rozhodnut,tak daj na svoje pocity a nieco vyskusaj a uvidis…
Zkus se kouknout po Kenda Nevegal nekde si tu psal ze 2.5 je hodne tak zkus 2.35 ja ho mam v predu v zadu 2.1 i tak maji dostatecnou velikost. jsou teda pomerne pomale na svfaltu, ale ze me zatim nikde nesklamali nemaji ujizdeci tendenci jako continental MK ani jako nemaji problemy s hodne ridkym blatem ( v ramci moznosti ) jako NN, alespon me se to takto tvari. ostatne na svoje bajky je dava hodne jak GT tak Giant
To vypadá, jako zadní plášť. Určitě patří i dopředu?
Mas pravdu, ze puvodne byl kendou delan jako zadni plast, ale ja ho mam od vyroby na reignovi i v predu sandra take a GT ho davaji take do predu nejake kony na obchodech co ho meli tak byl take i na prednim a no problem :) a drzi vazne super. A ten co byl kednou jako k tomuto doporucovan do predu je Blue Groove
Blue Groove mi byla nedávno doporučována na závodní XC (i NoTubes) jako rychlejší varianta ke Karmě a na sušší terén, tak nevím
Po Conti Gravity teď jezdím Geax Sturdy 2.25 vzadu a vpředu Geax Lobo loco 2.3. Odolný univerzály na ježdění v terénu. Kupuju na Trinnity, drátový verze jsou trochu težší.
Jaký jsou ty LOBO třeba v porovnání s Mountain Kingama? A je to poctivá 2.3 nebo je to podle měření typu continental,schwalbe
Sturdy v kevlaru je na 2,25 hrozně široký i vysoký. Drátěný Lobo Loco 2,3 je asi taková ošizená 2,3 stejně jako Conti Gravity. Proti papírově menšímu Sturdy je užší . Večer změřím a napíšu.
Kevlarový Lobo Loco mám ještě netknutý složený ale píšou na něm šíře 58.
Gravity 2,3 51 mm měřena šíře pláště bez špuntů 56mm v nejširším místě vzorku
Lobo Loco 2,3 52 mm v nejširším místě vzorku cca 57 mm
Sturdy 2,25 56 mm špunty nepřečnívaj – takže největší objem pláště
Dovolil bych si zneuzit tohoto vlakna.
Jezdi tu nekdo Pythony v UST verzi? Jak jsou na tom s vydrzi vzorku? Daji se sehnat i sirsi nez 2,0"?
Po zvazeni by som zobral asi Mountainkingy, ale neviem ci 2,2 alebo 2.4. MK su vraj zrovnatelna s NN. Tie WTD Weirwolf neviem no na XC ci by boli dobre…
Psal jsi, že to máš na ježdění cestou necestou po těch vašich horách a že nikam nespěcháš. Na XC jsou samo, že úplně jiné pláště, než je Weirwolf.
Nenapisal som cestou-necestou, ale: jazdim prakticky z 90 percent teren a v nasich Kremnickych vrchoch sa zidu plaste, ktorym nerobi blato ani kamene ani korene problem…
Jednoducho sa tu nielen klasicke XC cesty (urcene pre klasicku cykloturistiku), ale cesty kde su kamene, korene a pod., ktore nie su pravovane…
zvazuju jaky plaste na enduroko : ) dojizdim spoustu starsich plastu, protze mi je jich lito vyhodit/nechat zpuchret. chtel bych neco lehciho, idealne 2,2–2,3 a rychleho. 5000km vydrzet nemusi :),ale neco by vydrzet mohly. po silnici valim taky a vzhledme k bydlisti- ne malo:(.
mate nekdo ty MK navazene ? 2,2/2,4?kdyztak primo jaka verze to je :) zajimaji me dusaci samo :)
zatim zvazuju NN a MK necekane:) asi by to chtelo zjistit sirky na podobne sirce rafku jako me
MK 2,2 drat 2ks – 610 a 615g.
MK 2.2" SS 2ks – 467, 488g ale na enduro jsou imho uzke, tam rozhodne 2,4
paja+darius:diky
mrkal jsem na ty race kingy na tom rassu zde v kolech. 2,2 desny balon,asi to bude uzsim rafkem :) tak ja jen naby me ty MK neznicily v 2,4 :P
tj. RaceK je balon, ale MK ne… nahrubo je MK 2.4 jako rk 2.2, urcite pujdou vystourat presne mm nekde v historii
MK supersonic kevlar 2,2 , na takej starsej vahe mali nieco nad 450g, pri 4ks bol minimalny rozdiel cca 5g, udavana hmotnost 460g, takze je to dost blizko :-)
sirku som nameral 49mm a 53mm cez najsirsie vystupky, vyska od rafika 44mm
plaste su uplne nove, zatial nafukane na cca 2,8 B
perfekt, moc jsi mi pomohl dik :P
:-) len som ich este nevyskusal, len z obyvaku do chodby :-D, zmes sa zda byt vyborna, len aka bude vydrz?
snad pri mojich kilach vydrzia aspon do jesene
Nevite nekdo, jestli je u MK nejak oznacena verze plaste – supersonic, protection? Dosly mi z Bikesportu 3 ks 2,2 protection, ktery maji podle katalogu vazit 620g – v realu vazi 2ks o dost min. 517, 528g a jeden 607g. Napadlo me, ze by to mohla byt klasicka kevlarova neprotection verze – ktera ma vazit 580 g, takze je to bliz;) navic na strankach Continentalu pisou, ze na te „nevylepsene“ verzi neni Made in Germany, takze na Supersonic a Protection by to melo byt, kazdopadne na tech z Bikesportu je Made in India;) stejne jako na dratove verzi.
Jeste dodatek k puvodnimu dotazu a vaham – dalsi 2 ks dratovych MK – 607 a 578g.
moje protection verze SpeedKinga ma na boku napsano „protection“ (prekvapive) a tusim, ze i supersonic MK to ma poctive z boku napsane… kouknu se ti za chvili doma
Dik, na zadnym obrazku na internetu jsem napis nevidel a mel jsem jenom ty drataky a ted ty mozna protection…
tak uz jsem tu… SS MK ma na boku velky napis „Supersonic“ a jeste „handmade in Germany“; na SpeedKingu protection mam jen „ProTection“ a dale je na boku oranzove jakoby pletivo… (tenhle plast uz mam ale dele, takze je mozne, ze se design i oznaceni meni)
lisi se nejak vizualne ty tvoje plaste 517 × 607g?
Praveze ne, vypadaji uplne stejne;) ale ten rozptyl je teda drsnej. Maji takovy pletivovy srafovani – viz. obr2, napis made in India je dole u patky – obr3.
Takze to asi bude obyc. kevlarova verze. Bezna cena protection verze je cca 900, obyc. kevlarovou verzi jsem nasel jinak jen na cykloexpert za 690, takze tech 620 za protection od Bike sportu byla az podezrele nizko (u supersonicu maji cenu „normalni“ – 840). V podstate mi to nevadi, ikdyz to neni supercena na protection, za kterej bych 900 nedal, je to i za klasickej kevlar nejnizsi cena, akorat by to nemeli nabizet jako protection – poslu jim emajl.
Co myslite dala by sa spravit kombinacia Weirwolf dopredu a velociraptor do zadu?
Tak pro masochistu dobré. On to ani turista asi nemyslel moc vážně. Ber Nobby Nicy nebo kombinaci NN+nanoraptor a budeš happy.
Já bych toho Weirwollfa až tak nezatracoval. Je to ukrutný zakusovák, bez problémů tě vytáhne z bahnité koleje nebo s ním můžeš jet po šikmém svahu a věřím tomu, že když dozadu místo té brzdy Motoraptora dám něco rychlejšího, že to i pojede. Až se k tomu někdy dokopu a přezuju, tak to prubnu. V merku mám právě toho Nanoraptora nebo Pythona.
V blátě jezdím Michelinku WildGripper Front S 2,1", v blátě je parádní, ale není moc vysoká a na makadamu defektí.
"bez problémů tě vytáhne z bahnité koleje nebo s ním můžeš jet po šikmém svahu " – to stejné mi zvládá i ten Nobby Nic za cenu mnohem menšího odporu. Pokud už něco nezvládne, tak mi to nestojí za to, abych se quli tomu 99,9% cesty ničil.