Avid Juice7 nebo Formula ORO K18 ??

79 nepřečtených
  • tb

    …moje stary Formule B4 racing dosluhuji a musim koupit nove brzdy. Vaham mezi juice7 a oro k18… Muzete mi pls nekdo poradit? diky

    Anketa: Avid Juice7 nebo Formula ORO K18 ??

    4x
    21%
    15x
    79%
    0 0
    • apache6000  

      Oro sice nemam,ale mam Avid 7 a to je des.Pred tim jsem mel Shimano LX a lituju toho,ze jsem je menil. :-(

      0 0
    • Mathaus  

      Avid code, nebo ultiamte. Ale Oro je jistota. Nemuzu si na ne stezovat.

      0 0
    • ed v  

      zdar. oboje dobra volba – je videt , ze nejezdis par tydnu! vzdycky je lepsi, se radne poptat, nez koupis, ale hlasoval bych pro brzdy Gatorbrake – i ve Velu mely dobry ohlas. a na webu je koupis za hubicku – www.bikeprofessionals.cz . tak zdarec.

      0 0
    • McBlacky  

      Pořídil jsem ORO 18, ale v podstate jen proto že Avid7 je už dost rozšířená a ora mi i líp ladí ke kolu :)

      7 jsem zkoušel na kotoučích od 160 – 203. Oro zatím jen na 160. Přijde mi že avid má lepší max výkon, a formula lepší dávkování.

      Oboje jsou ale špičkový brzdy.

      0 0
      • MlokCZ  

        Na 203 kotouči už maj určitě J7 lepší maximální výkon než ORO na 160. Ale při stejném kotouči určitě ne. Mám K24-ky na 180ce vepředu a J7 na 185ce a K24 mají maximální výkon rozhodně lepší.

        0 0
    • tachmude  

      mám Oro K24 a pohoda.Jen se udělala malá vůle na pakně.Jinak bez problému.

      0 0
      • McBlacky  

        jsem nevěděl že ORO 24 jsou bubnové brzdy :) :)

        0 0
        • cabbage  

          :-D

          0 0
        • tachmude  

          Já brzdovým pákám říkám pakny.Přehazovačce-šaltr atd.Takže jestli se to dotklo nějakých auto(jakoby)mecha­niku tak se hluboce omlouvám,ale vlastně proč :D

          0 0
          • blue  

            buď v klidu, byl tu i jeden takovej, co představci říkal hlava, nebo něco takovýho…

            0 0
          • Sobi  

            :-) Já jsem si když jsem to četl vzpoměl na svojí starou škůdku a na ty její pakny… a při představě že by tohle někdo tahal na kole… :-) Pobavil jsem se :-)

            To je myšleno v dobrém! :-)

            0 0
            • McBlacky  

              přesně já :)

              0 0
              • Sobi  

                A právě když jsem viděl ty škodovácký pakny tak jsem zjistil proč měla tak silnou jedničku!… Aby překonala odpor zarezlých a slepených paken a mohla se rozjet! :-) To byl fakt děs-běs :-))) A ty zvuky při brždění… to i polygony jsou bezhlučné! :-) To vlastně se tady řešilo i v jiným threadu, zvuky při brždění… největší bordel stejně dělaj Škodovácký pakny! :-))) takže to co mi vydávají J7 fakt neřeším! :-)))

                0 0
    • eXcream  

      Techhle threadu je tu spousta … klasický porblém. Dřív juicy pískaly, což je vyřešeno. Takže v tuto chvíli jsou tyto brzdy tak vyrovnané, že tady už opravdu hrajou roli snad jen sympatie, vzhled a tvar páky. Ostatní považuji za placebo … no nějak si ty vyhozený prachy za nový brzdy musíme odůvodnit ne? :) Obě jsou kvalitní. Já zvolil ORO.

      0 0
    • MlokCZ  

      Hlasoval jsem pro K18-ky, ale ta volba by pro mě nebyla tak úplně lehká. Mám na jednom kole K24-ky (které mám tedy ještě s karbonovou pákou, ale to na průběh a výkon brzdy nemá žádný vliv a štelovací šroub chodu páky mám na nejkratší chod, což zhruba odpovídá K18-kám, takže ve výsledku to je to samé co K18). Na druhém kole mám J7-čky.

      ORO brzdí o něco lépe. Každá má ale trošku jiný chod a tvar páky a tady si každý musí zkusit, co mu lépe sedne. J7-čky pak mají o něco větší vzdálenost destiček od kotoučů, což se mi líbí. Pokud bych šel do J7, tak asi s o jedno větším kotoučem než ORO a byl bych taky spokojený.

      0 0
      • MlokCZ  

        A ještě J7-čky lze nastavit, aby zabíraly dříve než ORO. ORO na nejkratší chod zabírají cca jako J7čky když jsou nastavené někde v polovině (tím červeným kolečkem).

        0 0
        • MlokCZ  

          Tohle neříkám, že je dobře nebo špatně, ale pokud má někdo rád brzdy s co nejrychlejším záběrem…

          0 0
          • Pi†el  

            ..podle toho co pises, budou ty J7 hodne jedovate, pri urcitem nastaveni.. jak velkou silu je potreba pri tomto nastaveni vyvinout, aby brzda zacala „opravdu hodne brzdit“ ?? Mam ted na kole el-camina. Maji hodne jemne davkovani, ale kdyz chci zabrzdit, tak za ne musim dost vzit. Moc mi jejich chod nevyhovuje, tak ted vybiram mezi J7 a K24..

            0 0
            • MlokCZ  

              J7 jsou určitě o něco jedovatější než K24ky. Síla na páce potřebná k vyvynutí určité brzdné síly se subjektivně těžko porovnává při rozdílném chodu páky. Podle mě je tedy třeba při stejných kotoučích u J7 větší síla na páce pro ostré zabrždění než u K24. U J7 je pak díky té o něco větší jedovatosti (a tedy o něco horší dávkovatelnosti) na zadní brzdě snažší kolo zablokovat, ale nemám s tím problém.

              0 0
              • Pi†el  

                diky za info, ale moc jsi mi pri rozhodovani nepomohl.. Kazda ma dle tve zkusenosti neco. Jedna vyssi max vykon a druha jedovatejsi prubeh..

                0 0
                • MlokCZ  

                  Taky hodně záleží jaký budeš dávat kotouče. U větších bych vůbec maximální brzdou sílu neřešil a pokud sedí průběh J7, tak je bral.

                  0 0
                  • Pi†el  

                    No jeste nejsem rozdodnut. Bud 6/6 nebo 7/6 palcu..

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Tak se 160kou dopředu bych já do J7 nešel, i když se tu najdou tací, co to jezdí a vyhovuje jim to. 185/160 už je celkem ok.

                      0 0
                      • Pi†el  

                        oki.. dik za info.

                        0 0
                        • Pi†el  

                          tak nakonec jsem se rozhodl pro aivd J7 185/160 .. Nastaveny jsou na maximalni jedovatost. Prubeh brzdeni se mi docela zamlouva.. Zatim maji za sebou jen malou vyjizdku, ale uz ted brzdi lepe nez predchozi el-camina..

                          0 0
        • ota  

          souhlas,mám ORO i K18.zásadní rozdíl nevidím,jen v tom dávkování.abych měl přesné srovnání,schodil jsem z fulla ORA ,namontoval juicy a testoval.páka avidů mi ale seděla víc,a zdají se mi i trochu ostřejší- oboje s orig.deskami

          0 0
    • Cryzyy  

      ja vymenil J7 za K24 a zatim se mi zda ze jsem spokojeny uzivatel, na J7 mi nesedel dlouhej chod paky, zatim na nich mam tak 500 km, takze na nejake dlouhodobe porovnani to moc neni

      0 0
      • MlokCZ  

        Ten dlouhý chod páky, to nějak moc nechápu. Pokud J7 nastavíš na nejkratší chod páky a K24 taky, tak J7 ho mají kratší. Teď jsem to šel exaktně změřit, abych nepsal jen pocity, měřil jsem změnu vzdálenosti konce páky od řídítek: K24 – začíná brzdit po pohybu 3cm J7 – začíná brzdit po pohybu 2cm Kolik je pak třeba dalšího pohybu pro zvětšení brzdné síly už exaktně doma nezměřím, ale pocitově je ten chod na J7 také kratší.

        0 0
        • Cryzyy  

          tak je to mozna jenom pocit, nikdy jsem nic nemeril

          0 0
          • MlokCZ  

            A jak jsi vozil ty J7 nastavené tím červeným kolečkem? Teď jsem pro zajímavost ještě změřil opačnou polohu, tedy nejdelší chod a na net zabírají až po 5cm.

            0 0
            • assassin  

              co dela to kolecko?

              0 0
              • Cryzyy  

                tim koleckem se serizuje vzdalenost desek od kotouce, coz ma za nasledek zmenu chodu paky, vzdalenost paky od riditek se da jeste seridit samostatne

                0 0
                • MlokCZ  

                  Vzdálenost desek od kotoučů se tím neseřizuje, ta je pořád stejná, mění se pouze délka kroku páky.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    A ještě k té vzdálenosti desek od kotoučů dodám, že je asi největší ze všech hyder, co jsem viděl. A proto se někomu pak zdá, že mohou mít J7 kousavější chod. Když se totiš nastaví kolečko na nejkratší chod nebo někde blízko nejkratšího chodu, tak sice zabírají poměrně brzo, protože tu větší vzdálenost dožene krátký krok, ale tím je v tu chvíli i krátký krok záběru a jsou opravdu malinko kousavější. Na nejdelší chod pak už nejsou, ale to ten chod je zase šíleně dlouhý.

                    0 0
                    • ota  

                      tím pádem i méně cinkají,alespoň mě prakticky vůbec,díky té vzdálenosti destiček.

                      0 0
                  • assassin  

                    jj prave to si myslim … desky dal nez kam je rozhodi kotouc nejdou…

                    0 0
            • Cryzyy  

              jasne, ze na nejkratsi krok, ale kdyz uz jsou desky sjete tak na pulku, tak mi to prestavalo vyhovovat

              0 0
    • kolobrnda  

      ahoj. jednoznacne formula. mel jsem moznost porovnavat i mezi vice bzdama…J7…nic moc…pripada mne ze to brzdi az pri 203 kotouci. jo…kdyz si je koupis oro, tak tam jsou desticky tzv…montazni. maji zivotnost tak 1400km, pak si objednej origos synteticky pro max vykon a strcis do kapsy i s 160 kotouc. jel jsem s nema 4km staleho brzdeni po sjezdovce a kamosuv hayse nestihal..ja dojel v naprosty pohode…jen mne bolej jeste ted ruce :::--DD bez do oro !!!

      0 0
      • marapara  

        ORA jsem sice nebrzdil, ale mám J7 a nemám s nima při kotoučích 185/160 problém. I když na druhém biku mám J5 a ty brzdí líp, než J7 při stejných kotoučích.

        0 0
    • assassin  

      no taky premyslim nad vymenou, ve hre je ale J7 a LX… formule uz jsou zas o 2tis drazsi… a to uz se mi moc nelibi… nebo nekdo vite kde by je prodavali kolem 5ti?

      jinak u tech J7 … muze mi nekdo objasnit funkci toho sroubu? co vlastne dela?

      0 0
      • MlokCZ  

        Mění délku chodu páky, máš to tu ode mně dokonce teď změřené pro obě koncové polohy toho šroubu. Samozřejmě s tím jak se mění vzdálenost, kterou musí páka urazit než začnou zabírat se pak mění i stekmě chování od okamžitku kdy zaberou.

        A pokud Shimana, vzal bych XT, nejsou o moc dražší než LX a cenově odpovídají J7 spíše. www.netbike.cz/select_det.php?…

        A ORO určitě nejsou o 2tis. dražší, tady jsou za 6200: www.netbike.cz/select_det.php?…

        A J7 za to samé co XT: www.netbike.cz/select_det.php?…

        Takže cenový rozdíl všech velmi malý a ORO jen o chlup dražší.

        Ani K24-ky nejsou o celé dva tisíce dražší: www.netbike.cz/select_det.php?…

        Ale ten příplatek za K24ky se asi nevyplatí, i když je dobré si zkusit chod páky K18-tek a zkusit porovnat pro různá nastavení K24-ke.

        0 0
        • MlokCZ  

          *mění i stejně

          0 0
        • MlokCZ  

          Tamto byly tedy 2006, tady 2007 model: www.netbike.cz/select_det.php?…

          A jinde jsem viděl J7 i o malinko levnější, ale vždy s těmi kotouči, co jsou na netbiku ty 2006 modely, takže to jsou asi taky 2006 modely.

          0 0
          • assassin  

            no ja co sem koukal tak 2006 je stejny s 07 az na detaily jako jina barva a to reguacni kolecko dural vs plast… takze bych klidne bral ty 2006… a asi bych se i domluvil ze je vezmu bez kotoucu .. mam na kole 200/180 ze stavajicich hayesu… 160 je malo…

            0 0
        • assassin  

          jj sem se prepsal… myslel jsem XT.....

          no me spis jde o to co to dela principielne… vzdalenost desek od kotouce se mi zda moc menit nejde ne? to jak daleko se dostanou od kotouce je tim jak daleko je kotouc rozhodi… si nedokazu predstavit jak by to bylo reseny…

          paka-versu riditka je klasika jako u vsech -to chapu…

          me prislo ze to meni prurez pistku v pumpe… tzn zmensim prurez – delsi chod paky, ale zaroven vetsi hydraulickej prevod – tzn vetsi pritlacna sila a naopak… nebo se pletu?

          0 0
          • MlokCZ  

            Vzdálenost desek je pořád stejná. A páka x řídítka většinou bývá, že se nastavuje vzdálenost páky od řídítek (i když třeba K24-ky mají nastavení jak vzdálenosti, tak chodu, takže to co mají J7 mají taky, jen J7 mají tím kolečkem mnohem větší rozsah).

            Vevnitř jsi nejsem jistý jak to funguje, takže tohle není zaručená informace. Ale buď to musí měnit průřez pístku jak píšeš, aby to dělalo to co to v praxi dělá nebo by to mohlo měnit velikost páky působící na pístek (tedy by se měnila vzdálenost osy otáčení páky od místa působení na pístek). Ať je to cokoliv z těch dvou variant, tak obě mají stejný výsledek v praxi tedy změnu délky kroku páky + i změnu přítlačné síly na destičky).

            0 0
            • MlokCZ  

              Jinak v návodu Avidu píšou pouze o tom, že se mění ta vzdálenost chodu páky než dojde ke kontaktu s destičkami (což jsem tu i měřil, tohle je jasné).

              0 0
              • MlokCZ  

                Ale jak moc se mění chování po kontaktu destiček s kotoučem teď taky objektivně neřeknu. Jezdil jsem celý loňský rok na nejkratší chod páky. Teď jsem ho sice trošku prodloužil, jenže zase jezdím téměř výhradně na druhém kole s ORO, takže jsem to pořádně ani neotestoval.

                0 0
            • assassin  

              jj tak s tou pakou je to taky mozny… jinak teda ty K18 vs K24 je rozdil v hmotnosti a v absenci serizovani ala J7 u tech k18? jestli to dobre chapu, brzdice budou plus minus stejny asi?…

              jinak me vyhovuji i J5 na bratrove kole… MAGy na mem ted nejak nebrzdej… zkusim to jeste nejak poladit a dyztak asi zainvestuju… ale fakt tezkej vyber… nekdo rika jedine shimano, nekdo jedine formula a me sedej ty J5 … teda hlavne nemel sem moznost vyzkouset formule a shimana…

              0 0
              • MlokCZ  

                Jediný rozdíl by měl být jak píšeš v hmotnosti a v možnosti seřídit krok páky. Ale já mám ty ORO takový hybridy dodávané speciálně pro Cube, mají K24kový třmen + karbonovou páku (která je super). Ale K24-ky by normálně měly být úplně to samé jen ta páka není karbonová.

                Jinak ten výběr lehký není, sám si nejsem jistý, co bych vzal z trojice XT x J7 x K18 a to jsem každé z nich dlouhodobě jezdi a stejně nevim. I přesto, že J7 z nich brzdí nejhůř (ale ne o moc a pořád brzdí super, zvlášť pokud jsou s 203/180 kotouči, tak brzdná síla je zcela dostatečná), tak bych o nich taky uvažoval.

                Nejzásadnější rozdíl je v tvaru a chodu páky a zde se nedá říct, že jedny jsou lepší než druhé, každému sedne něco jiného a mě právě skoro možná nejvíc sedí chod J7. I když ty K24 mi sedí taky :-) Osobně bych nešel do XT i když ty naopak maj možná nejvíc obecných výhod, brzdná síla téměř jako ORO a minerální olej výhodou, ale subjektivně mi seděly asi nejhůř (i když samozřejmě taky dobrý).

                A to mi do srovnání chybí Louisy (které jsem bohužel stále ještě ani nevyzkoušel), které podle mnoha referencí brzdí ještě o něco lépe než ORO. Ale jsou o něco dražší, takže ti výběr komplikovat nebudou.

                0 0
                • MlokCZ  

                  A na J7 se mi ještě líbí ta větší vzdálenost desek od kotoučů, to je plus zvlášť při použití větších kotoučů.

                  0 0
                • MlokCZ  

                  A pro XT tu je také ještě jeden argument. Jsou to z těch trojich nejméně poruchové brzdy. Ne že by ty ostatní na tom byly nějak hrozně. ORO mají tendenci častěji mít problém se špatně vracejícími pístky, J7 zase poměrně často měly problém s vibracemi, ale za to mohly především kotouče a to ten původní polygon u 06, tak ten Clean Sweep i když třeba u mě přecho na Clean Sweep problém vyřešil, ale dnes už bych do něj nešel a v každém případě kupoval kulatý kotouč s malými dírami, něco nejlépe na zppůsob www.trinnity.cz/DetailPage.asp?…

                  0 0
                  • assassin  

                    diky za postrehy … ja zkousel zatim jen hayesy – sole/9/mag a nejak zadne nadseni… pak J5 na big hitu a sedi mi tvar paky i jak chodi…(vzdau je ale 200kotouc) pokud by mi J7 chodilo vzadu na 180ce stejne… ale ty ostatni jsem nezkousel a preci jen 6tis pro me nejsou uplne zanedbatelne penize.. abych pak zjistil ze treba ty shimana jsou lepsi… chtel bych hlavne velkej brzdne ucinek, klidne hned z pocatku chodu …hlavne abych jednim prstem zablokoval zadek zcela bez problemu… to mi ted na Magu nejde a je to celkem bida – jsem totiz zvyklej dost si zatacky ladit zadnim kolem ve smyku… asi to neni dobre ale me to tak proste vyhovuje…

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      J7 nebudou brzdit více než J5. Takže určitě nepočítej s tím, že J7 bude brzdit na 185-ce stejně jako J5 na 203jce. Marapara tu psal výše, že mu J5-ky brzdí dokonce lépe. To mi přijde ale divný, J5ky jsem zkoušel a přišlo mi, že brzdí stejně.

                      0 0
                      • assassin  

                        ja jen jestli prave tim ze na tom kolecku na ukor delsi drahy nenakroutim vetsi prevod a tim ze bych mohl dokazat i vetsi brzdnou silu…

                        nejdriv odservisuju ty magy…abych 1 prstem nezablokoval kolo na 180ce prece neni normalni…

                        0 0
                        • goofy  

                          No to opravdu neni normalni, protoze co ja jsem vozil Magy, tak nepozoruju zadny extremni narust brzdneho vykonu u XT. Dle me to mas mastne, nebo proste nekde je chyba. XT maji oproti Magum hlavne lepsi davkovatelnost (samozrejme ze i trochu lepsi maximalni brzdny vykon), ale neni to nejaky extremni narust.

                          0 0
                • Archer  

                  Osobně bych nešel do XT i když ty naopak maj možná nejvíc obecných výhod, brzdná síla téměř jako ORO a minerální olej výhodou, ale subjektivně mi seděly asi nejhůř (i když samozřejmě taky dobrý).

                  Proc te nesedely

                  Jsem na svojich XT udelal maly upgrade – vymenil paky za DangerBoy :)

                  0 0
                  • Archer  

                    Byl tam otaznik :)

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Z těch tří subjektivně mi nejméně seděl průběh na páce. Jednak záběr páky příliš brzy a pak pocitově prostě chodí trošku jinak a nedokážu přesně popsat, co mi na tom sedí méně. No a pak mě rozčiluje ta jejich malá vzdálenost desek od kotoučů (naštěstí jsou na kole, které teď jezdí manželka, kde jsou jen 160-ky kotouče tak to moc nevadí, ale na větších, které bych si tam dal…), což způsobuje i to brždění příliš po malém pohybu páky.

                    A pak jedna věc a to tvar páky, ale to je dané tím, že tam jsou duály a neduálová páka je lepší (takže tohle neberu v hodnocení v úvahu). Pak se říká, že neduálové páky chodí i lépe, ale ty už jsem zkoušel a tam rozdíl téměř není.

                    Tohle je ale vše hodně subjektivní hodnocení a rozhodně tím netvrdím, že jsou špatné.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Ale zase se jim musí nechat, že jsem kromě výměny destiček na ně za více než dva roky ani nešáhnul a neřešil žádný problém.

                      0 0
                    • Archer  

                      Taky jsem se to vsiml, ze dualy (mam na kole pritelky) maji rychly zaber. Vzdalenost desticek muze byt jeste spatnym odvzdusnenim, prilis hodne kapaliny.

                      Ja mam desticky vzdaleny tak 0.5–1mm.

                      Na svojem kole mam packy Deore, trmeny XT. A chod paky uplne jiny nez u Dualu. Jako bych to byli ruzne brzdy.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Samozřejmě že tam nějaká mezera je a ten 0,5mm asi jo. Co jsem viděl jiné XT a LX, tak to bylo cca stejné, takže problém tam nejspíš žádný nebude. J7 maj tu vzdálenost ale o hodně větší.

                        0 0
                    • marapara  

                      Já jsem zkoušel hydry LX. Kotouč 203/180, bylo na testovací Meridě AM 800. Brdilo to velmi dobře, i dávkování bylo výborné, ale ta shimaňácká páka mi také vůbec nesedla. Avid páky mi sedí perfektně. Dobře padne do prstů, páky jsou ploché, takže z nich nebolí prsty. Shimana jsou úzké a „řežou“ po čase do prstů a navíc mi tam dost vadí to zakončení páky.

                      0 0
    • halcyon  

      Mam K24 180/160 a brzdi fakt dobre, vyrazne lepe nez stare Louisy (model 2000) 160/160. Ale mouchy by se daly najit taky. Treba propadala se mi pri brzdeni paka a kdyz sem ji rozebraz zistil sem, ze tam Talosi nechali sponu po obrabeni. Jeste sem musel maznout pistky ve trmenu protoze se nechtely moc vracet. Jo a protoze sou desky dost blizko ke kotouci tak obcas cinkaji, ale to muze u me byt i tim, ze nemam origo kotouce. Nerad bych te od tech OR odradil, protoze si myslim, ze to sou dobre brzdy s paradnim brzdnym ucinkem, dobre padnou do ruky a sou celkem festovni.

      0 0
      • MlokCZ  

        Třeba XT mají desky ke kotoučům ještě blíže. Pouze ty J7 je mají dále.

        0 0
    • mdk  

      Pridam dotaz …Jak som isiel na netbike.cz tak som nemohol uverit tym cenam k18 za 6200kc a k24 za 7100…Ale hlavne sa chcem spytat ja som uvazoval o brzdach Magura Louisa…a tie ma vyjdu na cca 9500kč…oplati sa kupit lujzinky???

      0 0
      • Seadat  

        Hele s Orama luisy vyjdou tak nastejno, navic magura ma silnejsi tuzsi kotouce a narozdil od OR nemaji tak forovy paky, ktery tak s oblibou vytrhavam z pistku :-) no je to najednu stranu dobre, jelikoz kdyz du pres a rididla se chtej pretocit tak neurazim paku, ale jen ji vytrhnu z pistku :-) ale pohoda. odvzdusnovani je u OR trochu horsi ale da udelat, na oboje potrebujes sadu . . Nu jestli ti ty tri tisice neublizi, tak bych sel jednoznacne do magur! a ser na pomluvy typu na maguru nic nesezenes :-) – sezenes jen musis vedet kde :-))

        0 0
    • Sobi  

      Tak jsem se rozhodl udělat malou osvětu :-) několikrát se zde objevoval výraz „pakny“ u kotoučových hydraulických brzd. Pakny jsou ovšem součást bubnových brzd viz obrázek. Tyto bubnové brzdy asi málokdo používá na biku, proto by mě zajímalo co si pod výrazem pakny představujete u hyder. :-)))

      Sobi :-)))

      0 0
    • assassin  

      jo a kdyby chtel nekdo vymenit tyhle (obr.) za XT,J7 nebo K18(24) pripadne lepsi tak klidne…

      brzdej vykon slusnej, akorat trosku tezsi no:)

      0 0
      • Manas  

        Tyhle ne, ja chci Nissin :-)

        0 0
        • assassin  

          tak nissiny jsou prave prohozeny za tyto tokica… ale ty uz bych teda za J7 atd nevymenil

          0 0
      • Mug  

        Ale to je na dva kotouče dopředu. To bude slušně brzdit! :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.