• terekade

    Ahoj…viete mi poradit prosim ktore brzdy su lepsie a preco ? …Avid juicy 3 alebo Shimano M486… Dik…

    0 0
    • Vilém  

      486 jsou novinka, takze tezko ma zatim nekdo vetsi zkusenost a taky se nevi, zda nebudou mit treba problemy jako meli 485ky. Juicy 3 je uz proverena brzda.

      0 0
    • 1349  

      Já mám vzadu juicy 3 a nemůžu si stěžovat, akorát mají malinko delší chod než HFX-9(možná i juicy 5).

      0 0
    • ravag3r  

      Jak už sem psal jinde, podruhý bych už Juicy 3 nechtěl. V kategorii levnejch brzd bych volil spíš Shimano. Juicy 3 sem jezdil 2 roky a nebyl sem spokojen. Ale nejspíš sem měl smůlu na kus (teda dva kusy). Upozorňuju, že ač sem Shimano M486 v ruce neměl, tak zpracování u Juicy 3 je špatný až hrozný, vypadaj jak kdyby je vykovala opice bouracím kladivem(aspoň ty moje).

      Objektivně, Shimano maj výhodu v jednodušším servisu (ale zas kolikrát člověk odvzdušňuje), jinak to asi velkej rozdíl nebude. Ozkoušel bych obě a vzal tu, co víc vyhovuje.

      0 0
      • marapara  

        J3, J5, J7 mají páku téměř podobnou všechny. Co se týče kvality zpracování, tak je celkem standartní, tak nevím, jak bys mohl mít vyloženě odlišný kus od jiných J3 :).

        Avidy mají příjemně zpracovanou páku, to se mi líbí. U J3 mě překvapil delší chod páky, než brzda zabere. J5 a J7 ten chod má tak poloviční u J7 jde navíc regulovat kolečkem.

        Osobně jsou mi sympatičtější Juicyny, než Shimana, i přes horší výměnu DOT a odvzdušnění. Juicy má příjemnou a plochou páku, takže netlačí i při delším brždění do prstů. Co se týče funkce a brzdné síly, jsou na tom všechny Juicy po zajetí velmi dobře.

        0 0
        • Honzyn  

          Souhlas,ja bych sel do Juicy.Mne se zda chod J3,J5 i J7 shodny.Jezdil jsem J3 a J7 carbon-prislo mi to uplne stejne.To kolecko musi stejne byt furt na nejtvrdsi nastaveni a i tak jsou juicyny mekci,zabiraji pozdeji nez Shimana.Paka je lepsi rozhodne u Avidu.

          0 0
        • ferry  

          J3 jsem jezdil a nemohu doporučit, neustále se přehřívaly, po 100 m ve sjezdu nebrzdily po pátém servisu jsem je sundal a a vzpomínal na véčka (na držkopád v Železných horách vzpomínám do dnes). Přešel jsem na J7 a nemůžu si stěžovat sjez z Růžohorek do Pece po zelené jsem nezaznamenal žádné přehřívání atd. Jako kompromis bych viděl J5.

          0 0
          • qasko  

            Verím tomu. Uvariť sa dajú takmer každe brzdy – stačí stlačit páku tak napól držať ju stlačenu a krokom sa vliecť z nejakého kopca aby sa kotúč nemal ako ochladiť. Týmto spôsobom som zrušil k18 pred rokom :)

            Odvtedy som sa naučil brzdiť prerušovane.

            Aby som neból úplne OT – skúšal som 485 (vadnú sériu) po 500m išli na reklamáciu :(

            J3 skúsenosť žiadna.

            Btw: brzda je len jedna časť veci ako to bude nakoniec brzdiť záleží na symbióze kotúča a platničiek.

             
            0 0
    • jimiAJ7  

      Ahoj tak se podělim o svoji zkušenost avidy jsou podle mě super brzdy jak mechaniky tak vecka tak hydry. Vozil jsem prvně juicy 3 první moje hydry zápasil jsem s odvzdusnovanim ale potřetí už jsem měl ten správný cvik a trvalo mi obě brzdy za 15 minut. Potom juicy 5 brzdny účinek stejný jak u j3 a to vše na 203 kotouci žádné přehřívání nic a to mám 1 00kg přišly j7 touch kolečko super věc nastavís i přímo při sjezdu když vidíš že se mění vlivem teploty chod.brzdny účinek lepší než u j3 j5 no a potom ještě z této řady ultimate ale to pouze na test kole srovnatelné s j7 ovšem váha…a jezdil jsem je na 160 kotoučích packy jsou skoro shodne u všech. Krásné meke netlačí do prstu dobře se drží.po té jsem přešel k sjezdové řadě a to code 5 a momentálně vozím code7.....nes­kutečně kotvy!!! Problém s nastavením jsem neměl nikdy žádný výměna destiček je jednoduchá díly dostupné ovšem trošku drazssi . Jediné co vždy dělám je že po koupi si sám odvzdusnim. Sada stojí kolem 5 kil origo Začátky byly ovšem kruté a má znalost hydraulickych byla na bodů mrazu takže boj ale výsledek a průběh je super.doufám že tahle míní recenze ti aspoň trošku pomůže. shimana jsem nikdy nevozil

      0 0
    • jimiAJ7  

      Ahoj tak se podělim o svoji zkušenost avidy jsou podle mě super brzdy jak mechaniky tak vecka tak hydry. Vozil jsem prvně juicy 3 první moje hydry zápasil jsem s odvzdusnovanim ale potřetí už jsem měl ten správný cvik a trvalo mi obě brzdy za 15 minut. Potom juicy 5 brzdny účinek stejný jak u j3 a to vše na 203 kotouci žádné přehřívání nic a to mám 1 00kg přišly j7 touch kolečko super věc nastavís i přímo při sjezdu když vidíš že se mění vlivem teploty chod.brzdny účinek lepší než u j3 j5 no a potom ještě z této řady ultimate ale to pouze na test kole srovnatelné s j7 ovšem váha…a jezdil jsem je na 160 kotoučích packy jsou skoro shodne u všech. Krásné meke netlačí do prstu dobře se drží.po té jsem přešel k sjezdové řadě a to code 5 a momentálně vozím code7.....nes­kutečně kotvy!!! Problém s nastavením jsem neměl nikdy žádný výměna destiček je jednoduchá díly dostupné ovšem trošku drazssi . Jediné co vždy dělám je že po koupi si sám odvzdusnim. Sada stojí kolem 5 kil origo Začátky byly ovšem kruté a má znalost hydraulickych byla na bodů mrazu takže boj ale výsledek a průběh je super.doufám že tahle míní recenze ti aspoň trošku pomůže. shimana jsem nikdy nevozil

      0 0
    • jimiAJ7  

      Ahoj tak se podělim o svoji zkušenost avidy jsou podle mě super brzdy jak mechaniky tak vecka tak hydry. Vozil jsem prvně juicy 3 první moje hydry zápasil jsem s odvzdusnovanim ale potřetí už jsem měl ten správný cvik a trvalo mi obě brzdy za 15 minut. Potom juicy 5 brzdny účinek stejný jak u j3 a to vše na 203 kotouci žádné přehřívání nic a to mám 1 00kg přišly j7 touch kolečko super věc nastavís i přímo při sjezdu když vidíš že se mění vlivem teploty chod.brzdny účinek lepší než u j3 j5 no a potom ještě z této řady ultimate ale to pouze na test kole srovnatelné s j7 ovšem váha…a jezdil jsem je na 160 kotoučích packy jsou skoro shodne u všech. Krásné meke netlačí do prstu dobře se drží.po té jsem přešel k sjezdové řadě a to code 5 a momentálně vozím code7.....nes­kutečně kotvy!!! Problém s nastavením jsem neměl nikdy žádný výměna destiček je jednoduchá díly dostupné ovšem trošku drazssi . Jediné co vždy dělám je že po koupi si sám odvzdusnim. Sada stojí kolem 5 kil origo Začátky byly ovšem kruté a má znalost hydraulickych byla na bodů mrazu takže boj ale výsledek a průběh je super.doufám že tahle míní recenze ti aspoň trošku pomůže. shimana jsem nikdy nevozil

      0 0
      • jimiAJ7  

        Hrozně se omlouvam za tolik vložení jsem na horách a mám tady problémy s netem omlouvám se

        0 0
        • stan.zak  

          … co že nejsi na svahu, asi málo sněhu…?

          0 0
          • jimiAJ7  

            no snehu je tolik ze to je maras…takze na kolo to ted moc neni…skoda skoda..ale zaclo poradne mrznout tak se to krasne uslape a to bude posusnanicko pak

            0 0
        • mr.antik  

          Proč že s tim točíš ve sjezdu? Za jízdy? Mě to kolečko jde pekelně ztuha.

          0 0
          • jimiAJ7  

            me slo taky pekne stuha u J7 rozebral promazal a slo krasne…kdyz se ti meni packa tak ze ti treba pri opravdu dlouhem sjezdu zacne tuhnout tak si povolim aby mi sla blize k riditkum…

            0 0
    • coffield  

      Pokud kupuješ teď, tak jednoznačně Juciy3. Za tu cenu je to plně funkční blbůmvzordná brzda. Možná není tak sexy jako vyšší modely jiných brzd, ale při téhle cenové hladině jde především o funkci a ta je u ní prověřená.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.