Prislo mi postou, kdo jel zna, doslova domaci zavod pro Prazaky, hlavne zapad.
Prislo mi postou, kdo jel zna, doslova domaci zavod pro Prazaky, hlavne zapad.
Bohužel :( chtěl jsem, ale v úterý jsem si zlomil klíční kost, takže jsem v prdeli. Loni jsem jel, jako závod nic moc, ale závodíme tam mezi sebou hlavně s kámošema :)
Jedu stopro, hrozně se na tenhle závod těším, takový tyhle menší „rodinný“ akce mám radši než Kolo pro život a co je hlavní, účast je zdarma a je možnost vyhrát i nějaký ceny, prostě závod jak má být…ano, ta trasa není nijak náročná, z větší části asi stejně jako loni povede po asfaltu, ale to vůbec nevadí…je to dělaný hlavně pro hobíky a sváteční jezdce a skláním se před pořadateli a sponzory, že do toho věnují svůj čas a peníze, je to SUPR!
Už jsem nalákal i některý kámoše, kteří pojedou svůj první závod … bude sranda. Loni bylo na startu 218 závodníků a poměrně malá konkurence, takže je velká šance se slušně umístit a shrábnout ceny:-D
voe dit je to zavod vo zivot, zlaty kpz:-D
voe jedu!!! Chci poukázky do mekáče :D
Jo, ty se hoděj, obzvlášť, když pro řadu lidí to bude 2. závod v jednom víkendu…sobota je Houštec, bude se lítat!
zlaty voci ze je sance :) Leda by se jel lepsi zavod / post profici by se nekde vytloukli. Ale i tak tohle da kazdy (40km)
S tim asfaltem je to kazdy rok lepsi, jeste par let a nebude zadny :D
Kdo jel, zná, a pokud není sebevrah, tak už nikdy nepojede.
O čem to mluvíte…já jel loni prvně a závod jsem si perfektně užil, pole závodníků se po pár km krásně roztrhalo na skupinky s menšími či většími rozestupy a celkem sranda. Ano, z 80 % vedla trasa závodu po silnici, v některých místech projelo i pár aut, ale pokud na to člověk myslí a nejezdí zbytečně v protisměru, což normální člověk nedělá, tak se nemůže nic stát – křižovatky byly zajištěný pořadateli všechny, takže nebyl žádnej problém. Letos si závod velmi rád zopakuji, protože je to takovej pohodovej relaxační závod, kde se nemusíš stresovat kvůli každý hovadině, jako je to právě na drahých masovkách typu Kolo pro život, kde nevíš, jestli neuvízneš hned po startu v příšerný koloně závodníků…Tak abych to nezakřikl, zítra zrovna jedu KPŽ Mladou Boleslav:-)
2009: závod neoznačen, zaváděcí vozidlo jen pár km a jinou cestou než v mapě, křižovatky nezajištěny, pořadatelé pouze líně ukazovali, o zastavování aut nemůže být řeč. Na rovinaté asfaltové trati opravdu roztrhání nehrozí (tam, kde se závodí a nejede na pivo), takže balík jede celou trať pospolu (když tedy nezabloudí, což se stalo pokaždé, a nepředjedou ho zezadu). Právě v případě velkého balíku je zajištění trasy ještě důležitější.
Pořadatelé mají finanční prostředky, avšak nemají žádné pořadatelské zkušenosti a koledují si o velký malér (to, že sportovní hodnota je držkou na zemi, když je trať špatně označena, není až tak podstatné).
Policie v okrese Praha – západ letos nepovoluje cyklistické závody bez úplného uzavření silnic. Pochybuji, že to takto bude a že policie závod povolila bez toho. Takže předpokládám, že je závod ilegální.
Ilegální ? Podepíšeš přec papír, že jedeš na vlastní nebezpečí.. :)
Kde stojí, že budeš dodržovat pravidla silničního provozu a na hlavě budeš mít blembák.. Toť vše, oni jsou z obliga.
obecne nemuzes poradat verejnou akci bez povoleni,,, podpisy ucastniku jsou jen malou casti, ktere k legalite cele akce maji daleko…
Ano to je pravda, já jsem to jen zlehčovala..
Každopádně jsem na to zvědavá, předminulý ročník měli pokud si dobře pamatuji okolo 100 účastníků, minulý rok to bylo přes násobek a letos jich může být přes 500. :)
To se na to parkovišťátko za tesco ani nevééjde.. :)
pockej :)
parkoviste kde poradaji program je jejich (Avion) a na silnici podepisujes papir o jizde v provozu. A jestli nekde u krizovatky stoji brigadnik ve veste.. na to zadne povoleni nepotrebujes.
A kdyz se nekdo rozsekne, je to jeho problem.
Pokud pořádáš závod na silnici, musíš mít povolení od dopravní policie, i když se jede za plného provozu.
tak jo, ale co se resi, ten zavod je ofiko vyhlasenej. :) Jestli papir maj, to uz neni moje vec :D
Chybami se člověk učí, loni to byl totiž skvěle zajištěnej závod, značení tratě taky vyhovující, takže OK!! Pořadatelé vychytali mouchy a teď je to celkem v pohodě závod, loni tam dokonce byli i 2 nebo 3 eliťáci, což o něčem taky svědčí! Ale jak říkám, je to závod určený především pro hobíky a když vemu v úvahu cenu startovného, tak je to nejlepší závod v republice!!
Vloni tam prý zase chyboval pořadatelský vůz, nevím, jak to bylo. Každopádně po totálním propadáku 2008 jsem myslel, že se poučili a o rok později zjistil, že absolutně ne, tak proč to zkoušet zase…
pobavilo mě, že tam někdo loni Otu vyloktoval až k zemi. V půlce závodu, ve skupince 4-x :)
já to celé pozoroval jen jako doprovod, což je u tohohle „klání“ asi nejlepší varianta.
trasa by měla být postavená jinak. Ze začátku kopec-dva a bylo by to bezpečnější. To by zase ale muselo být více pořadatelů a déle na křižovatkách. No celý to je divný. Ideální kolo je 29" s FF a hrazdou
Idealni je nejaky cyklokros bike, na silnici uteces a teren co tam davali loni te neshodi :)
Tak já si včera vybavila, že to bude masovka a radši si zajela s klukama do Poděbrad. Na některý věci vyzávoděná nejsem a nač se zbytečně někde nervovat :-) ikdyž poukazy na McD by se šikly
Musíš se držet nejhůř ve 2./3. skopině, tam je to vpoho. Tam jedou lidi, který na tom kole aspoň jezdí. Vzadu je to mordor.
Pustej me na trat s CX? :)
nepustej, a musis mit licenci Elite/U23;-)
a chcije a chcije.. :) dobrou chut vsem co jedou.
Tudíž nejedeš ?
byl sem hodne na vazkach… a nakonec jsem nejel, tisic duvodu…
v noci sem zase nemohl spat a kdyz zacalo prset tak sem dal vesele ponocoval.. a pak spal a spal jak sipkova ruzenka.. a kdyz v 11 zazvonil budik tak sem ho poslal pod postel a s vedomim ze na kole mi neco skripe v SPDcku (v nedeli rozborka: totalne tuhy loziska, asi neopravitelny) a ze bych to musel proverit pred nastupem na start.. chm.
blato? ale to bylo jasny, domaci vedi jak to tam vypada po celonocnim desticku :) priserne.
Jak ale ctu Sarku tak si vazne gratuluju.. ikdyz na tu predelanou trat sem se docela tesil.. ale pomysleni na ty asfalty tam.. v patek sem si to projizdel nanecisto a na silnicnim kole :p takze asi tak. Dost me to odradilo.
Planuju ze si tam na mape nacrtnu nejakou celotereni jezdivou trat' konecne.. a pak jim to poslu.
Nevite kdo to konkretne porada? Kdyz uz tolik hromadite stiznosti, tak jim poslete link na tohle vlakno at si sami udelaji audit.
Vcera jsem mela sto chuti mi na jejich adresu info@avioncup.cz napsat pani Jane Lucove nejaky pekny mailik, ale dneska uz jsem docela vychladla a kaslu na to, nema to cenu.
Chtěl bych vidět jednu jedinou firmu, kde mail info@xxx znamená něco jiného, než koš na spamy, které nečtou ani brigádníci :-)))
Loni na to docela reagovali, kdyz jsem jim psala ohledne zaruky na vyhrane kolo, takze si myslim, ze si to i prectou, ale jen se nad tim pousmejou a konec, efekt pro dalsi rocnik nula.
Přitom, jak jsem si stačila všimnout tak to organizují stejní lidé, tedy pokud se mezitím nemění jejich vyšší nadřízení.
Kterým zřejmě nejde o závod se vším všudy jak má být, ale pouze o reklamu. Obávám se, že s tím napříští rok seknou.
Atombike.cz, Bikez.cz a máš rovnou dvě :)
Zřejmě proto je na BF tento thread :-)
Ono by stačilo zavolat policii a bylo by hned po dalším ročníku :)
už je to tady dobrý :) je teda veliký mokro, ale už aspon neprší … Tak snad nám to vydrží !!!
Asfalt uz je suchy. Do 13 je to pohoda ak nezacne znova liat.
Uz sa tesim :)
Opravdu pěkně vylepšená trasa, musím pochválit pořadatele.
Teda až na to počasí a tedy mazlavé blátičko. Čekala jsem zase letecký zážitek se zamčenou vidlou a to byl velký omyl, trať byla obtížná, teda jak pro koho. :)
Mne dnes vytrestaly 180 kliky, neboť se na ně hůře zvyká, jezdila jsem teď mé druhé kolo, hlavně Gardu a zvykla jsem si na 175 a trocha více frekvenčně a tak ty 180 dám asi pryč.. :(
Mám 02:11 a 18tý flíček.
gratuluju
Dík, ale nemáš k čemu. Navíc v of. výsledcích na netu jsem až 20, tada asi někoho disk na místě. (?)
Diplom mám na 18. :D.
Každopádně letos můj první závod a takový výsledek. :(
já bych 180 XTčka možná bral :-)
Ok, ale byly by bez ložisek, ta už nemám.. Navrhni cenu nebo výměnu za XT 175 s vyrovnáním.
Nebo s těmi sting za aukra, jeden klučina je chtěl a teď se už neozývá, napiš mi na email.
no vozím 175 XT, nevím jaký je aktuální stav ložisek.
Výměnu si umím představit. No zatím je to okamžitý nápad.
Jak moc vážně to myslíš? A co mají za sebou?
Asi 600km, více jsem na nich nenajezdila. Od té doby co ho mám tak jsem na tom pořád něco přehazovala a tak se na ňom nedalo jezdit. To na druhém kole mám letos už 5735km. Výměnu, prodej myslím docela vážně, pomalu ale jistě se učím jezdit frekvenčně než silově. Jsou na nich fakt prima rovinky, ale závodně kopce, bláto jako dnes, na to prostě nemám a jen jsem se o tom již poněkolikáté ubezpečila..
Hele, 600 km jetých nezávodně holkou po polňačkách a asfaltu :-)))
Sakra, proč mám pocit, že jiné díly a kola se neprodávají :-)))
No přece záleží kdo je prodává.
Tyto kliky jsem nekoupila přímo sobě, neb jsem vždy jezdívala 175, ale kupovala jsem je nové jako upgrade šéfovi ocelových letců při opravě jeho bajku. Jelikož se ale rozhodl zpět pro 175 a to je o dost větší a silnější než já, tak mi tyto zbyly a já si je dala na můj bajk namísto těch co tam byly originální, které se mi ani trochu nezamlouvaly. 180 jsem jezdívala dříve na fullu, myslím RF a vyhovovaly mi než jsem začla jezdit závodně na HT, což je kapku rozdíl.
Ještě k tomu jen poznamenám, že už fulla nyní žádného nemám, ale snivé plány jsou nastaveny opět tímto směrem.
to je jasné, my drsní bajkeři ty díly spotřebujeme.
Jenom holky co je nejezdí je můžou prodávat dál :-)
Samozřejmě tím nemyslím Zlatku, ale drsní bikeři prodávají své biky a díly zásadně po sezóně, jeté pár set km nezávodně 160 cm vysokou dívkou jako pírko, která si jen shodou nešťastných náhod pořídila karbonový full v plné palbě ve velikosti 21" a zjistila, že je pro ni moc velký :-)))
Ty ****** zrovna jsi mi zkazil inzerát :-(
Teď abych ho psal znovu.
koupim :)
Tak dneska mi závod hodně krutě nesedl. Očekával jsem, že po včerejším totálním vyndání na Houšteckém cyklomaratonu mi to dnes moc nepojede a tak se i stalo. Prvních zhruba 10 km vedlo po silnici a fakt to letělo, dlouho jsem dokonce visel v čelní skupince, ale už před nájezdem do terénu se pole lehce potrhalo a já se mohl na vlastní oči kochat ve skupince, kde 2 ženský bojovaly o 2. místo (Šárka Vejvodová a Jana Martinková). Už od prvního nájezdu do terénu se zdála být Šárka dneska o něco silnější, ale to zdaleka nebylo to, co mě překvapilo nejvíc…vůbec jsem netušil, že v noci na dnešek vydatně pršelo a co to udělalo s lesními cestami? To bylo něco neskutečnýho, všude bláto, takovýto hnusný mazlavý, hluboký louže, na hodně místech se muselo tlačit. Dokonce na trase byli 2 nebo 3 brody, takže letos toho terénu bylo víc, ale bohužel v takovýhle podmínkách jsem ho nedokázal ocenit. Po včerejšku jsem asi byl víc unavenej, než jsem si myslel a už na 21. km mi došlo…po 50 minutách závodu se mi tohle ještě nikdy nestalo:-) Nakonec mě dojela skupinka s Janou Martinkovou a rezignujícím eliťákem Stanislavem Hejdukem a za nima jsem vlál v podstatě až do cíle. Asi nejvíc mě pobavila občerstvovačka, která byla v prudkém asfaltovém sjezdu. Podle pořadatelů měly být občerstvovačky 2, ale tu druhou jsem teda neviděl!
Ano, Šárka na tom byla dneska výborně a věřila si i na Bublinu, která nám lehce cukla ve sjezdu před brodem, kdyby ovšem nesjela z trati a neztratila tak přes 10min blouděním… Značení teda příšerný, hlavně, že po půl kilometrech ukazovali, kolik zbývá do cíle, fakt demence, jako by to někoho zajímalo… Na první mezičas, kde jsem se vrátila na trať (koukali docela překvapeně, když jsem do oblouku najela z opačnýho směru), jsem přijela někde na 180. místo celkově a 13. v ženách, mezi těma lidma na chvostu teda fakt peklo, mi přišlo, ze stáli na brzdách z kopce i do kopce, motali se, šli pěšky co šlo jet v pohodě na střed… Nakonec jsem to teda dotáhla na 74. místo celkově a 5. v ženách, čas 1:45.
Takže pořadatelé se dneska teda fakt vytáhli:
Kolem a kolem, Avion je rok od roku horší, trať sice hezčí, ale když neumí zabezpečit nepřehledný odbočky v terénu mlíkem nebo pořadatelem, je to k prdu, to už je lepší asfaltovej let, kde se dá šipka naprejovat na silnici a je to přehlednější. Navíc ceny už taky nestojí za to, takže dneska jen takovej lepší trénink a teď strávit praním a servisem víc času, než na trati, a to se vyplatí!
Ty jsi vytočená jak žába v mixéru poslouchej. Máš pravdu, bylo to přesně tak, ale já jsem měla stopu vyjetou. :)
njn, ne každej měl to „štěstí“
Já to zase tak vážně neberu, vždyť je to závod bez kategorií, když už přejdu také k těm „drobnostem“ nedokonalého závodu.
Pak ještě to čekání na motorku bylo docela psycho. :))
No nevim, nektere ty drobnosti byly jen neprijemne, ale jine mohly skoncit dost osklive (ctyrproudovka…). Jo a motorkar byl fakt komickej, jsem ho dojela na vyjezdu na louce, kde mu to chciplo a pak se mermomoci tlacil mezi zavodniky, smrdel tam s tim, jsem mela sto chuti ho poslat nekam.
Jako je fakt, ze za startovne zdarma nelze cekat zazraky, ale tohle byl fakt propadak, kdyz to srovnam treba s lonskem, kde sice byla trasa echt asfalt, ale zase lip zajistena.
mozna by se ta marketingova spolecnost co to porada dala presvedcit k tomu aby najmuli aspon jednoho konzultanta ktery to trosku umi zorganizovat, je videt ze ani po 2 letech se nepoucili…
No oni hlavně zřejmě nevěřili rychlostním rekordům (a zaměřili se na to) při předchozích ročnících a tak se zabezpečili dvěmi koberci. :)
první občrstvovačka byla jen tak aby se neřeklo v kosoři před tou autobusovou zastávkou.
Jinak to blato bylo neskutečný a honě težký.
to blato na trati mi ani nevadilo, spis potom – kola, boty, dresy… hnus, kterej likvidujem doma jeste ted :-(
to taky myslim, kolo sem ted myl tak 45 minut a mám z toho pokururve.ý brzdy :(
Dnešní avioncup byl dost povedený. Jel jsem to poprvé a byl jsem fakt nadšenej!cesta v lese byla opravdu dobrým zážitkem, protože bahna bylo všude fakt požehnaně:) řekl jsem si, že to dám pod 2 hodiny a naštěstí se mi to povedlo :) tak mám radost!
hlavně, že to bylo bez defektu, protože měnit to tam v tom bahně to bych to radši vzdal a někomu dal čip :))
těším se, až kouknu na celkově pořadí cupu :)
nedotahovali jsme spolu jednu skupinku na silnici? Ja bilej NoSaint a Eleven dres:)
jasný vím :D já celej v černým a zasranej jako prase !:D
..vzdal a někomu dal čip. Asi vcelku běžná záležitost, kolik takhle čipů projede cílem bez cyklisty ??
malé se líbylo č.80, první závod :) celkově 9.
Jsem se smál názorům, že v tomto závodě jde o zdraví. O zdraví šlo od první zatáčky, začít závod několikakilometrovým sjezdem po asfaltu je vskutku nezvyklé. A ani ta poukázka do MCD nebyla :-(
Nestál jsi vedle mne před samotným závodem pod tou střechou ? Na dresu přes-dva-kopce a myslím okolo-horo ? Říkám si je to on, není ? Hlavně nebyla prvním udělena slibovaná hlavní výhra – nové kolo.
Ano, z druhdy slavného teamu OKOLOHORO jsem asi posledním mohykánem na závodech mimo Přes dva kopce a Loudání :-)
děti o poukázky ošizeny nebyly ;-)
Tak aspoň všichni vidíte, proč jsem to tady tak ostře kritizoval a proč bych tenhle závod po ročníku 2009 už v životě nejel.
Byl jsem to zkouknout, jestli se opravdu nepoučili, že bych to třeba za rok jel, ale ani náhodou.
Týpek v Solopyskách takticky schován za popelnicí, aby ho auta na silnici neviděla, tak jsem tam čelu pohlídal provoz. Kdybych tam nebyl a něco jelo, tak masakr. To samé u čtyřproudovky, kde borci zpátky valili rozličně po stezce, ve směru i v protisměru. Anděl strážný měl dnes zase plné ruce práce, naštěstí se nic nestalo, ale co příště? Za čtyři roky prostě pořadatelé nepochopili, že na křižovatkách má pořadatel zastavovat provoz a ukazovat a ne jen mávat nějakou nečitelnou cedulkou.
Nechci nijak obhajovat počínání pořadatelů, mouchy tam stále jsou a od profesionálních závodů se stále mají hooooodně co učit, ale při prezenci se podepisoval nějaký papír, ani jsem ho nečetl upřímně. Nejspíš tam bylo, že se jede za plného provozu a na vlastní nebezpečí. Těsně před závodem nás dokonce pořadatel do mikrofonu upozorňoval, že na křižovatkách máme dávat přednost podle značek, na rovnocenných silnicích přednost zprava jedoucím vozidlům, na semaforech na červenou zastavit … Takže bych řekl, že jsme na všechno byli dostatečně upozorněni. Ale ta 4proudová silnice, jak tady Šárka píše, tak ta mě taky celkem vyděsila…jel jsem zrovna v asi 12členný skupince a polovina skupinky to vzala do protisměru…v zápalu boje se člověk nechová úplně racionálně a tohle bylo opravdu nebezpečný místo…když už takový zvolit, tak pro jistotu s pořadatelem.
Tak to pak byla zřejmě blbost těch, co nezastavili a nerozhlídli se na všechny strany. Ale takhle závody zkrátka nefungují a chtělo by to nějak řešit nebo se tam opravdu něco stane. Řešení je udělat z toho cyklovyjížďku.
Mno, cestou do cíle se po té čtyřproudovce vůbec nemělo jet, trasa vedla po cyklostezce souběžně s ní. Druhá věc je, že tam nebyl pořadatel a málo kdo si té odbočky všiml, každý valil tak, jak si pamatoval ze startu…
dá se někde zjisit celkové pořadí ? předem díky :)
Děkuji !:) udělala si mi velikou radost … ted jsem konečně zjistil kolikátý jsem dojel. Jsem mile překvapen :P
já ne :D
byl jsem potěšen když jsem zjisti že můj stanovený čas jsem měl jen o 7 minut delší. a z výsledků je to o 10 navíc :(
cestu jsem neznal …
89. Místo čas 1:49:01 … spokojenost :)
aspon je o čem vyprávět :D
Ja som cestu tiez nepoznal :) Bol to moj prvy zavod, takze som siel viac menej po skusenosti a vyskusat si to. Navyse mi to poslednych 10 km nejako prestalo valit a stratil som peknych par minut a miest, co trochu zamrzi. Po druhom medzicase som sa pohyboval ovela vyssie, nakoniec to bol cas len na urovni dvoch hodin. Ale ako vravim, prvy zavod a nabuduce budem skusenejsi.
Ale oproti vysledkom na mieste som klesol o jedno miesto.
Ráno se mi chtělo jet na pivo do Haloun a měl jsem to udělat :)
po startu až k brodu nebezpečný neskutečně. Na čele skupina jako hovado, vlny a brzdy. Minimálně půlka lidí v balíku jet neuměla. Na Kosoři jsem byl v pohodě ve druhý skupince s Otou, Taťuldou, Davidem, Vencou a klukem ze Superioru, před námi jen Hejduk, Plesník, Musil. Jelo mi to pěkně, ale bohužel v Solopyskách jsem rozřízl nejspíš o sklo zadní plášť. 2cm díra, 800kč a závod v prdeli. Nikdo mi nestavěl, až Kuba Sládek mi dal duši. Zablácený a oslizlý od mlíka to byla lahůdka, navíc bez montpák. Plášť jsem podlepil rychloflekem, ale bylo to tak na dojetí i s 15PSI to lezlo zle ven.
Na výjezdu ze Solopysk jsem pokecal s Márou, tou dobou někde kolem 120–140 fleku a pak jsem se začal s velkou nechutí přesouvat do cíle.
Nakonec 47 flek 1:38 ve výsledcích. Na tachometru 1,25,10 což není zas tak blbý, na to, že jsem to jel ze Solopysk celý sám.
příště jedu na to pivo…
klidně se zadarmo nabídnu, že jim pomůžu s návrhem trasy a značení. Bloudilo se opět hodně.
Příště jedu s tebou. V životě jsem se na kole nebál tak, jako včera. Radost mi udělalo pouze to, že jsem dokázal, po tvrdém boji, slátat řetěz nýtovačkou kofrovi, co byl ještě trochu méně šikovný, než já :-)))
taky mi tachac ukazoval o 10 min méně.
Jinak já jsem naštestí nezabloudil
já ten čas ale ztratil vědomě čekáním než mi někdo hodí duši a pak opravou defektu bez montpák :)
jo takle,tak to pak je jiná:D
A to myslím, že nebudou mít úplně malý rozpočet, že by neměli na to udělat to vše mnohem lépe, tedy pokud jde o samotný závod.. Ale je to bohužel spíše jen taková show na parkovišti, kam se přijde podívat ten, kdo jim ty peníze na to dal..
Přitom měří 2 mezičasy, což nebude úplně levné.. Sehnat pár brigádníků navíc na zajištění křižovatek a někoho místně znalého jako traséra, to by je už až tolik nestálo..
trasu bych jim udělal klidně zadarmo
Návrh značení, to už je víc práce, ale pořád za den to je hotový, další den trvá to vyznačit v terénu a rozmístit lidi.
no a ted vazne, kdo mate zajem udelat s poradatelskou agenturou workshop ohledne pristiho rocniku? pomoct s vyberem vice XC trati (a ze to tam jde), vymyslet nejak ten start.. doporucit zkuseneho krosare na doprovodne vozidlo (chm.. a je vubec potreba?) atp.
PS: Velky Bratr to vidi ;)
ja sem jim psal a staci se jim ozvat radi uvitaji pomoc
…ale mnohem sympatictejsi by od tech mrtvych brouku bylo kdyby si tu zalozili ucet a aktivne si ten svuj zavod prodiskutovali nebo se s lidma co nabidli pomoc dohodli naprimo.
jen ze zvedavosti, cos jim napsal a co odpovedeli konkretne?
ve zkratce sem napsal to ze to vypada ze ani po 2 letech se zavod nevylepsil (psal sem jim uz kdysi v 2009 nejaky pripominky) a odepsali mimo jine ze :
„Začátek byl letos komplikovaný, protože nám tam vjela paní, která jela 20 km/hod a neměla kam uhnout. Proto se trasa ucpala. Policisti naštěstí situaci pochopili od safetycar a udělali nám místo. Zbytek trati byl dle mých informací již co se týká provozu v pořádku.“
takze hlavni problem asi je ze oni o problemech ktere jste tu zminovali ani netusili nebo jim neprikladaji takovou vahu …
Samozrejme link na tuhle diskuzi dostali a uz si ji precetli.
ja jim taky psal, at si to tu prectou jestli chteji feedback :) Ozvala se mistni poradatelka a podekovala za feedback plus pozadala o soucinnost (ozvou se) s pristim rocnikem.
Je fakt ze si tu muze vypovidat sama, ale spis bych apeloval na zkusene zavodniky a samozrejme na domaci bikery pro vyber trate. Aby do toho nekecal kazdy a nedopadlo to jako kdyz pejsek s kocickou delali dort.. :D
Ten sjezd je fakt do startu vzdycky prvni vec..
pokud ovsem ty lidi neposles pres pole (viz. loni), tam se da verit tomu ze je to dost roztahne. Ale nesmi to byt singltrack, to je spis k placi..
To uz je ale spis uloha z deskriptivy/topografie najit ten spravny rez krajinou… :)
já klidně.
Start je ok. Jinde to zázemí nedáš, navíc je tam možnost parkingu, vody, dětské trati… ale měl by následovat co nejdřív kopec rozřazovák -alespoň 500metrů „na střední pilu“ a dost široký na tři vedle sebe alespoň.
Pokud chceš nechat zázemí na tom místě, co je, ten kopec budeš muset postavit, protože jestli se nepletu, tak nedaleko je nejvyšší bod Prahy :-)))
jako člověk s backgroundem v marketingu bys měl chápat, že pokud to je Avion Cup, tak to asi těžko odstartuješ v Prokopáku :)
Nejsnažší varianta je to poslat na křižovatce s tou 4proudovkou místo doprava, doleva a jsi dole v Řeporyjích. Asfaltový výjezd nahoru nad dálnici a tam pak doprava a jsi v Ořechu s naděleným polem.
Sice budou muset po startu mít dole v Řeporyjích pár lidí a uzavřít to, ale jinak pohoda – relativně.
tak tomu rikam telepatie
takhle se startoval závod Stodůlky-Kalrštejn-Stodůlky, start u BISky, průjezd za zaváděcím autem až dolů do řeporyjí, kde byl ostrý start a jelo se nahoru…začátek sice trochu adrenalin, ale dalo se to v pohodě…
tak zrovna tenhle zavod letos nejspis prave kvuli zajisteni nebude…
je v tom zajištění trati
taky proto ten minulý čas :-(
a stejně tak Brdský švih, toho je mi líto ještě víc, Šlap okolo Slap a asi budou i další, pokud se to nevyvrbí jako Křivoklátské Peklo…
Za vše je třeba poděkovat rovným dílem jednak pořadatelům loňského ČP, kde se srazili cyklisté s motorkářem a druhak tzv. „novým standardům“ pro povolování sportovních akcí PČR..
tohle všechno vim, vyptával jsem se Šlapek, proč není Šlap okolo Slap, akže ty podmínky Policie znám…
Ty podmínky jsou dost tvrdým úderem pořadatelům menších amatérských závodů, byly by tvrdým úderem i pořadatelům profi závodů, to by se tady ale nějaké musely pořádat :-)
tak celkem pomaha ta dalnicni pripojka tam.. vybrani jedinci si muzou zazavodit mimo cyklochodnik a predjet si na rovince… chtelo by to hodit cely peloton dolu do Reporyji a pak pres kopecek nad dalnici ke stopce:
to je samozrejme masakr v provozu (prednosti, stopky)
Dalsi co me napadlo je letmy start:
odstartuje se symbolicky, doprovodna vozidla dovezou peloton pod kopec a tam je pusti do boje. Pokud by nekdo predjizdel staci aby na startovnim vozidle vezli kameru a prislusny horkokrevnik by mel diskvalifikaci / penalizaci.
Jizda trpelivosti.. uz ted se mi to libi :D
Tak to jsme asi jeli spolu, – kluk se superiorem – 48 celkově, taky sem pích, ale notubes fungoval na jedničku a zalepil to po cca 300 metrech, ale potom na silnici to nechtělo jet, tebe jsem viděl, jak sis bral tu duši ze sedlovky od kámoše. Jel jsem takovej závod poprvé a jsem fakt hodně spokojenej s výkonem, dral jsem se snad ze 150 místa na startu(konec boční pásky).
nemyslím, já jsem do defektu jel skupinku 4–10 flek a po opravě jsem už jenom předjížděl. Občas mě někdo na chvilku zahákoval. Ty jsi dojel 48, já koukám na výsledky a najednou jsem 49 v neděli to bylo 47. Ale to je fuk, stejně jsem to zabil.
Taky jsem měl NoTubes, ale díra byla obrovská, plášť už je v popelnici :) klika, že jsem dojel vůbec do cíle
:) hmm hmm, no já jsem měla nabombíno s dušemi a můj vraník skákal jako o život.. :D
Neviete ci niekto na trati nieco fotil? Ci budu nejake zive fotky toho blata ? :)
Ja som spravil zopar fotiek, ale len na zaciatku pred startom.
jo par fotáků tam bylo, řekl bych tak 3 minimálně, ale nevim co za firmu to dělalo,tak nevim kde budou online
Tak uz su prve fotky na oficialnych strankach http://www.avioncup.cz/…dospeli.html
Syn (roč. 2002) jel dětský závod a musím chválit! V porovnání s Tour de Kids, kde se objede náměstí a rozhoduje spíše šikovnost a hlavně dobrý start, na avion cupu rozhoduje především fyzička. Trať je totiž asi 3× delší a převážně v lehkéch terénu. Prostě férovej závod, kde vyhrává ten fyzicky nejlépe připravený. Byl jsem příjemně překvapen.
zavod deti sem pozoroval loni a myslim ze je tam honili po sterku, coz je pro male deti i dost technicka vec (180* vracecky si pamatuju, deti tam sem tam i padaly)
Ja to vlastne tehda pochopil jako nejaky detsky den kde tatinci si muzou odskocit na rychly zavod, zatimco matinky povzbuzuji deti…
ale pak kdyz sem videl startovni rohozku a nektere zname firmy tak mi doslo ze se deje neco zvlastniho.. :p ale to uz sem tu kdysi okomentoval.
Fotogaleria uz na oficialnom webe