• Jamie

    zdravím. Máte zkušenosti s tímto shopem? jako jediní nabízejí evoc fr trail unlimited a prý ho mají skladem. Ptám se na zkušenosti, jelikož budu platit předem. díky. Sláva Milošovi, zmar nám ostatním

    0 0
    • Atilla  

      ověřený šop, už jsem tam taky nakupoval. Ten batoh je dost dobrý má ho kámoš. Až dodrbu svůj evoc cc16 FR tak si ho taky koupím.

      0 0
    • tonik666  

      Ověřený shop.. Kupoval jsem tam kola a řídítka na Santu, jelikož u nás to nikdo neměl skladem. Dodání velmi rychlé, asi 4 pracovní dny.

      0 0
    • Elwing  

      To je ten s páteřákem? Kdybych neměla svůj Dakine, hned bych brala. Akorát jsem koukala na velikosti u dámských a láme se to na 170 cm, takže bych si asi hodila kostkou, kterou velikost zvolit :)

      0 0
      • Elwing  

        Ha už to čtu: When in doubt, please select a size larger!

        Jinak s tímhle obchodem zkušenosti nemám, ale nakupuju všude možně a zatím bez problému (až na evanscycles!).

        0 0
        • tonik666  

          jakej problém byl s evanscycles?

          0 0
          • Elwing  

            Zásilka po měsíci nepřišla. Vrátili peníze ale je to opruz no, už si tam nebudu zkoušet nic kupovat.

            0 0
    • jezevec2  

      Zdravím do Lítka. B24 občas beru, když maj lepší nabídku než český šopy. Dávám jim přednost i před CRC. Z Draždan do Prg cca 3–4 dny. Taky jsem jim vracel zboží – hadry Mavic. Vše OK. Cca 7 nákupů. Vždy OK.

      Možná Miloš neistojí nějaký drop a budem volit znovu – mladšího sokolíka bez rudého proškolení.

      0 0
      • Jamie  

        tak z Drážďan je to sem co by kamenem dohodil. Amíci si to dokonce jednou za století spletou…

        Jo, kdokoli jinej by se hodil.

        0 0
    • Yann  

      Overeny shop. Kupoval jsem tam nekolikrat. Dodani rychle. Jednou jsem menil rukavice a zaroven reklamoval blikacku a dokonce mi zaplatili postovne v Eurech (za 128 Kc nejaky dopis to tusim byl).

      0 0
    • Jamie  

      díky za upevnění v názoru a rozptýlení obav.

      0 0
    • john sanchez  

      zdarec, první objednávka na bike 24 asi za 260 euro, objenáno v pondělí, jedna věc skladem, druhá k odeslání za 1–2 dny.. zatím nepřišel žádný mail s potvrzením objednávky. V historii jsem našel, že při první objednávce vyžadovali scan karty, ale je to 3 roky zpátky… Má někdo čerstvou zkušenost s tímto obchodem?? díky

      0 0
      • Jester  

        Potvrzení dle mého nechodí. Taky jsem byl poprvé na rozpacích, psal jsem jim mail, nereagovali na něj. Nicméně zboží v pohodě přišlo (cca do týdne od objednání). Ale měl jsem všechny položky skladem.

        0 0
        • john sanchez  

          v historii jsem našel že chodí akorát potvrzení objednávky a číslo balíku, no uvidím jestli něco přijde do konce týdne, pak bych to začal řešit…

          0 0
          • MlokCZ  

            Kouknul jsem se do historii mailů a z bike24 jsem tam měl několik desítek mailů.

            A vše jak píšeš, první mail potvrzení objednávky a druhý o odeslání objednávky s číslem balíku pro sledování.

            A co si vybavuju, tak sem tam potvrzení objednávky nedorazilo (balík vždy ale pak dorazil v pořádku).

            0 0
            • john sanchez  

              mě přišel zatím jen mail o registraci, nic víc, uvidím jestli přijde to potvrzení a nebo až číslo balíku, ta dostupnost u druhé věci 1–2 dny by snad něměla být problém, ikdyž samo zrovna se to může protáhnout.. Šlo mi hlavně o to, jestli náhodou někdo nemusel dokazovat totožnost atd., jak bylo v historii…ale to asi ne, já se s tím zatím nikde nesetkal…

              0 0
              • MlokCZ  

                Já nemusel. Už jsem ale narazil na to, že nějaký shop takové pravidlo zavedl a chtěl to pak už je po nových zákaznících, po stávajících kde už měl ověřeno, že je vše ok několika objednávkami, tak už to nechtěli.

                Na bike24 už nakupuju hodně dlouho, takže nemůžu potvrzdit ani vyvrátit jak to teď je pro nové zákazníky (po mně nikdy nic takového nechtěli).

                0 0
                • john sanchez  

                  no právě, pošlou mail, že chtějí autorizaci, mail nedorazí, já o ničem nevím, čekám, říkám si kde je problém…:D nebudu dělat unáhlené závěry, když se do zejtra nic nestane, tak jim tam napíšu, popřípadě zavolám…

                  0 0
                  • Jester  

                    Já jsem tam kupoval poprvé před rokem a půl a žádnou autorizaci po mně nechtěli. Dostal jsem od nich jenom mail s potvrzením registrace.

                    BTW myslím, že mi neposlali ani číslo balíku, anžto si většinou maily schovávám a od nich žádný jiný krom potvrzení registrace nemám.

                    0 0
    • Jamie  

      Tak zrovna batoh přišel.

      K mailům od prodejce: nepřišlo potvrzení platby předem, ani potvrzení o odeslání. až když jsem se mailem dotazoval tak napsali, že „včera byl odeslán“ a přidali i číslo balíku.

      0 0
      • john sanchez  

        takže nějakejch 7 dní jestli správně počítám?? mě zatím nic nepřišlo, asi se s tím moc neobtěžujou…uvidím jestli se to hne příští tejden… dík za info…;)

        0 0
        • john sanchez  

          takže vše se má tak, že jsem jim po 7 dnech napsal mail jaký je stav objednávky a na to odepsali, že požadují foto platební karty, to jsem jim poslal, tak snad to už teď bude bez problémů… jen mi přijde ne zrovna dobrý, že kdybych jim nenapsal mail, tak by sami nenapsali, že požadují to a to k dokončení objednávky…

          0 0
          • zdenek  

            A hele, to jsem s nima přesně zažil taky. Už to vypadalo, že jsem měl smůlu jen já, když nikdo jiný stejný problém neměl.

            Jen v mém případě nereagovali na maily a musel jsem jim zavolat, abych se dozvěděl, že čekají na kopii karty.

            Ale já jsem objednávku rovnou zrušil s tím, že kopírování karty považuji za nestandardní.

            0 0
            • john sanchez  

              já sem kartu vyfotil a poslal, šlo jim jen o jméno a poslední 4 čísla, zbytek jsem začernil… ale myslel jsem, že to teď už půjde v pohodě, dneska odpověděli, že objednávku vyřídí co nejdříve…ale mrknu na účet, blokace zrušena, peníze zpět na účtu.. tak nevím jak to chtěj dokončit, když nemaj peníze.. teď mám dělat co? objednat znova a stávající objednávku zrušit?? začíná mě to už vcelku nebavit…na to jak je to velkej eshop, tak mě tenhle styl vcelku zařáží…

              0 0
              • john sanchez  

                a navíc s jejich stylem komunikace pochybuju, že napíšou, že je problém v platbě…a budu jim muset znova psát jestli mají peníze na účtě…atd…

                0 0
                • Jester  

                  Ale to je celkem normální. Na začátku, když nakoupíš, tak si zarezervují na tvém účtu platbu, kterou fyzicky provedou, až ti pošlou zboží.

                  Ta rezervace po nějaké době samozřejmě vyprší.

                  Takže bych čekal, že ti strhnou peníze až ti pošlou zboží a zbytečně bych se neplašil.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Přesně tak. A dost bank má vypršení blokace po týdnu. Tedy až na RB, kde se drží nepotrvrzená blokace nechutně dlouho a to celý měsíc.

                    0 0
                  • john sanchez  

                    jo tak tohle sem nevěděl, tak v tom případě by to mělo být v pohodě… díky za upřesnění…;)

                    0 0
      • zdenek  

        Jakým přepravcem to poslali?

        0 0
    • scota  

      Dá se nějak ověřit v jakém stavu je objednávka? Nemohu na jejich www stránkach nikde nic takového najít. Peníze na kartě jsou bloknuté a přišel mi mail s potvzením objednávky. Dík.

      0 0
    • scota  

      Objednal jsem si rukavice a další věci za cca 47 euro. Bohužel mi rukavice nesedí. Nevíte jak je to s náklady na dopravu při vrácení zboží?

      0 0
      • scota  

        Nikdo nic nevracel? Díky.

        0 0
        • tonik666  

          Vracel jsem na chain, dopravu jsem hradil já. Dopravu ti myslím neuhradí.

          0 0
          • scota  

            Jedna rukavice byla mírně poškozená, tak jsem je vrátil. Doprava byla zdarma, poslali mi štítek pro poštu. Peníze slíbili vrátit na Master card. Jinak bych asi dopravu hradil sám.

            0 0
            • Člověk a jeho svět  

              Ahoj,

              chci se zeptat, jak to je s vracením zboží na Bike24 a poštovným – moc nerozumím tomu štítku – nemá někdo nějakou čerstvou zkušenost?

              Díky předem za info.

              0 0
              • Delkim  

                posledně mi na vrácení poslali štítek k nalepení na balík a na poště mi to vzali BEZ PLACENÍ, i když to tam tedy u nás viděli poprvé a chvíli nevěděli co s tím :)

                co chceš vracet? třeba by se to někomu hodilo

                0 0
                • Člověk a jeho svět  

                  Nevhodná velikost dresu ;)

                  Kam sis prosím o ten lístek psal, normálně na info@bike…?

                  A cos jim napsal aby ti poslali? Díky moc.

                  0 0
                  • Delkim  

                    dej sem link, mrknu se, třeba by mi seděl, taky teď nějaké poptávám

                    napsal jsem jim tenkrát jako REPLY na oznámení o odeslání balíku, tj. ten jejich hlavní email

                    napsal jsem, že mi bohužel velikost nesedí a co mám dělat dál

                    poslali mi zpátky tuhle odpověď a přílohou pak přišel ten Return Ticket, myslím PDF příloha to byla

                    Dear Mister …,

                    We thank you for your request at Bike24.

                    We will send you a return ticket.

                    Please send us with this ticket and a short description the item.

                    Best Regards,

                    0 0
    • raceman  

      beru ted veci z bike 24 za 60 ojro, chce nekdo z ostravy neco? :) pripadne bych byl vdecny za nejaky voucher :D

      0 0
    • lazza  

      Netušíte někdo, proč po zalogování na Bike24 se cena všech produktů o pár procent zvedne a zmizí slevy?

      0 0
      • blaf  

        ruzne ceny pro ruzne zeme?

        0 0
        • lazza  

          Nejspíš. Na Bike-discount to samý. Jde asi o jedno dvě procenta nahoru, takže ve výsledku nic, co by člověk pocítil. Spíš mě to zarazilo.

          0 0
          • bruco  

            Nebude to rozdielnou sadzbou DPH v DE a CZ?

            0 0
            • lazza  

              Řekl bych, že ta sazba by měla být v německým obchodě pořád stejná, ať už nakupuješ odkudkoliv. Těžko budou znát úroveň DPH každý země, kam zasílají, a přepočítávat sazbu pro každou zemi zvlášť.

              Liší se nějak ceny, když objednáváš z českýho shopu na Slovensko?

              0 0
              • bruco  

                Podla tohto zdroja by to mali robit.

                Co sa tyka nakupu z ceskych eshopov na Slovensko skusenost nemam, vacsinou sa to nevyplati.

                0 0
              • Josef Panek  

                Řekl bys to špatně. Je to tak.

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • jIrI___  

      Nebude někdo, ideálně z Ostravy a okolí, v dohledné době objednávat z bike24? Chtěl bych jen dva pláště, bohužel doručení přepravními společnostmi je pro mě totálně nevhodné a poštou neposílají…

      0 0
      • kamaro  

        Já posledně objednával za cca 400 éček a poštovné jsem měl zdarma :-). Co je pro tebe dohledná doba?

        0 0
        • jIrI___  

          Poštovné z bike24 není zas až tak hrozivé, ale nemůžu být celý den vázaný na jednom místě a čekat, až dojede DHL… Dohledná doba je třeba měsíc, nějak obzvlášť na to nespěchám. Zalíbily se mi tam pláště Challenge Gravel Strada Bianca , u nás jsou sehnatelné nejlevněji v podstatě za dvojnásobnou cenu.

          0 0
          • Člověk a jeho svět  

            Celý den na jednom místě být nemusíš, zavolají, v kolik by přijeli, ty se můžeš domluvit na jiný čas, kdyby ti to nevyhovovalo.

            0 0
            • jIrI___  

              To je sice fajn, ale doma bývám většinou až po 17. h (to už v našem „okrsku“ nerozváží), v práci nemám možnost si balíček převzít a úkolovat sousedy nehodlám. Prostě všechny přepravní služby jsou pro mě mimo hru, tečka :)

              0 0
              • krabica  

                Vždycky je možnost zajet si pro zboží do depa. ;-)

                0 0
              • Radek Broz  

                Každej normální člověk si to nechá přivézt do kanclu;)

                0 0
                • jIrI___  

                  Jo, to je ideální řešení.

                  0 0
                  • Fredos  

                    To sis našel dobrou otročinu, každej den si musíš fouknout, jestli si to dobře pamatuju a ani balíček tě nenechají převzít:)

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Tak s převzetím balíčku není problém, ale museli by se s dovážkou trefit do půlhodinové obědové přestávky, což je nereálné :). Ale jestli je možné si balíček vyzvednout v depu, jak psal krabica, tak je problém vyřešen.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Vetsina prepravnich sluzeb ma navic i spoustu vydejnich mist navic k depum.

                        0 0
                        • krabica  

                          Jo PPL a někteří další umožňují přesměrovat balík do nějakého místa poblíž bydliště(trafika, drogerie…)

                          0 0
                      • Radek Broz  

                        Jako jestli to máš fakt takhle, tak tě lituju. Už si ani nedovedu představit, že někdo pracuje tímhle stylem.

                        0 0
                        • wilda81  

                          Zase ve 14:00 sekneš s prací a čistá hlava. Nehrozí, že tě někdo bude budit ve 2 ráno nebo na dovolené a otravovat se servisem. Všechno má svoje pro a proti.

                          0 0
                          • Fredos  

                            To mě taky ne, a pro balíček si můžu zajít kdy chci. Dokonce i sednout do auta a odskočit si pro sváču:)

                            0 0
                        • jIrI___  

                          Takhle v ČR pracují desítky/stovky tisíc lidí ve fabrikách s nepřetržitým provozem…

                          0 0
                          • deekay  

                            To jo, ale necekal jsem, ze i lidi ceske narodnosti :) Co vidam ve fabrikach vetsinou cesky nemluvi.

                            0 0
                • jecnak  

                  +1

                  0 0
    • waters  

      Špatná zkušenost:( objednal jsem early ridera od beltera. Po obj. se mě mailem začali dotazovat, kolik je prckovi, kolik važí, kolik měří.. Že bez těchto informací nedokážou posoudit, zda je kolo vhodné. Zareagoval jsem tak, že vím co objednávám a info jim nedám. Kolo tedy poslali. Po rozbalení jsem musel vyhodit vidlici a přehodit bovdeny, jinak by je malej při prvním zatočení urval nebo by se rozbil:( horší bylo, že jeden pedal original e.r. měl v pytli závit a nešel natočit do kliky. Závit jsem vyfotil, už na fotce bylo ev. že je špatnej ale domluva žádná. Chtěli poslat pedály k podouzení (500,– pošta do De). Ještě jsem jim napsal ale už bez reakce. Kolo jsem tam objednal, protože bylo skladem a v čr. dlouhá čekací doba s nejistým dodáním. Teď se chystám objednat z De. další věci ale bike24 už ne! Dobrou zkušenost mám z r2bike a hibike.

      0 0
      • Člověk a jeho svět  

        Zvláštní, to mi k bike24 moc nesedí. Třeba v tom, že posílají tiket na poštu, když něco vracíš nebo reklamuješ. Zcela běžně a bez nějakých brikulí.

        0 0
        • waters  

          Čekal jsem tiket na poštu, když je chtěli zpět. V tomhle mám fajn zkušenost s Evanscycles – výměna vadných treter: zaplatil jsem si poštovné do UK /350,–, poslali mi nové boty a na platební kartu mi vrátili 30 liber jako kompenzaci:) Chainreaction­cycles – uvedli špatný údaj u řídítek, ihned nabídli kompenzaci nebo předplacený tiket na poštu, volil jsem tiket. Bike24 mě zkrátka zklamal:(

          0 0
          • scota  

            Já jsem dostal ticket na poštu.

            0 0
            • mrozu  

              Taky, jen jsem napsal mail, ze odstupuji od koupe, sami napsali, at jim poslu fakturu za postu, ze to prictou k vracene castce, zatim na ne nemuzu rict kriveho slova.

              0 0
          • lazza  

            Taky tomu moc nerozumím: chovají se neskutečne ochotně. Ja jim poslal zpet vidlici, aniž bych čekal na ticket na postu s tim, ze o tech 700,– poštovního proste přijdu. Napsali, ze to mění zadnej problem a připsali mi postovny v plný výši zpatky na kartu.

            0 0
            • waters  

              Na bike24 jsem opět objednával (maj velký výběr za super ceny:) a musím říct, že ta moje zkušenost E.R. byla asi nějaké nedopatření. Dokonce jsem bral i dalšího Beltera a mnoho dalších věcí.. od spacáků, bot… Od té doby vše ok a jednání velmi vstřícné.

              0 0
    • psedma  

      někdo z Brna něco za víc než 80EUR nechce objednat?

      0 0
    • lukinn47  

      Neví někdo o nějakém slevovém kupónu na Bike.24? Objednávka za cca. 265 EUR.

      0 0
    • CzechJoker  

      Během měsíce mám dvě zkušenosti.

      Poprvé objednávka Vision Trimax 30 KB, cena 488 €. Platba kartou, za tři dny kola doma.

      Druhá objednávka v neděli, Garmin Edge 820, cena 274 €. Platba kartou jako minule.

      Napřed poslali email s potvrzením objednávky, pak druhý – už psaný člověkem – že si musí ověřit, že jsem kartu neukradl. Prý mi poslali nějaké centy na účet a mám jim napsat, kolik to bylo. Odpověděl jsem, že je to druhá objednávka a při první mi žádné problémy nedělali, navíc ta první byla dražší. A oni že musí, že je to standard. Pár dalších emailů, žádné centy pochopitelně nedorazily, peníze v bance zablokované.

      Poslal jsem je do ****** a objednávku zrušil.

      PS: podobné ofuky dělali angličani, když jsem tam na podzim objednával rám.

      0 0
      • Člověk a jeho svět  

        Tak to se mi ještě nestalo a že tam mám už fakt dost objednávek…

        0 0
      • MlokCZ  

        To bude spíš nějaký problematický typ karty nebo problematická konkrétní karta (že se číslo karty např. dostalo do nějakých kradených seznamů čísel karet a oni dostanou od banky při platbě takovou kartou echo, že je to potenciálně nebezpečná karta). Ze několika set objednávek (a z toho několik desítek na bike24) v rámci Evropy jsem tohle nikdy nezažil.

        Zvlášť když se ti to pro danou kartu stalo už vícekrát, tak bych nehledal problém v eshopu, ale v dané kartě.

        0 0
      • Twitko  

        tohle se imho muze stat (a obcas stava) na kterymkoliv eshopu. Kupoval jsem spoustu veci na americkym Cabelas (outdoor shop – nic spolecnyho s kolama). Drahy veci, levny veci .. vse „easy peasy“ za par dni doma. Pak jedna objednavka, ani ne extra draha – ozvala se nejaka Marry, ze se ji to nezda, ze blokuje a overovani jak pises ty … argumenty ze jsem uz kupoval Xkrat na tu samou kartu nefungovaly. Ze pry se overovat musi vzdycky, ze to nejni mozny. No porod. Furt neco chtela, nejaky potvrzeni, dalsi … ojeb. Nakonec jsem pozadal svoji banku at jim posle potvrzeni ze jsem OK. Tim se to prostouchlo, kram za par dni doma. Od ty doby x dalsich objednavek, a vse OK. V potvrzovacich emailech byly ruzny jiny jmena, jen Marry nastesti uz ne. Podle me tohle vzdycky zpusobi nejakej traged, co v ty firme dela par dni a vyrobi chaos … nez ho vyrazi za blbost tak otravi zivot x lidem. Je to o stesti/smule, ze na takovyho trotla narazis … pokud se to nedeje pravidelne a pokud je ten obchod jinak dobrej, nema cenu z toho delat nejaky velky zavery …

        0 0
        • MlokCZ  

          Pro obědnávky z US to bylo ještě tak před 10–15 lety skoro běžná záležitost (chtěli často třeba sken dokladu, apod., řešil jsem hodněkrát). Ale i tam už se to tak moc nestává (aspoň tedy já už v posledních pár letech žádný takový případ neměl).

          V Evropě jsem nečekal, že by to bylo tak běžné, když se mi to nestalo nikdy z tolika objednávek.

          0 0
          • Twitko  

            No ja v US kupuju docela dost uz taky dost dlouho (protoze na muj hlavni konicek u nas proste obchody nejsou a US je v tom trh cislo 1) ale tohle se mi stalo fakt jen parkrat – vyjimecne (nejhur me procvicila jiz zminena Marry). Horsi problem je, ze casto na doruceni pouzivam svoji virtualni adresu v US. A u nekterych (nastesti vyjimky) obchodu jsem v poslednich letech narazil na problem ze nesedi zeme vydani karty se zemi doruceni. Hotovo dvacet. Neresitelny problem. Treba obchod Camofire (coz je takovej Slevomat pro lovecky a outdoor vybaveni) byl driv OK a dneska kvuli tomu zcela nepruchozi. Idealni je, kdyz ma obchod PayPal … a ty ho mas funkcni. Tam zadny podobny zadrhel nehrozi. Jenze ne kazdej obchod PP ma. A pruser je, kdyz chces vec, ktera neni nikde jinde nez v jednom jedinym obchode, a ten te vyhodnoti jako lumpa. To je temer neresitelny problem .. pisu temer, protoze ono to nejak resitelny je .. ale uz ne uplne jednoduse a to uz jsme asi mimo toto tema ..

            0 0
            • oddie  

              Co používáš za virtuální adresu v USA?

              0 0
              • Twitko  

                Shipito … uz roky a az na naproste vyjimky maximalni spokojenost ..

                tu „lepsi“ verzi (myslim ze za 50 USD rocne) .. umoznuje delsi skladovani, a hlavne konsolidaci zasilek do jedne

                0 0
              • Mildee  

                já mám planetexpress.com a taky dobrý. Balík ti nafotí jak přijde a taky jdou sloučit balíky do jednoho.

                0 0
              • Twitko  

                jen jednou jsem pouzil Polonez .. potreboval jsem dovyzt nejaky lak, ktery nejde (zakazano) poslat letecky. A Polonez byl jediny co jsem nasel, ze umi i dopravu po mori. Byla to prdel .. nekde v obrovskym kontejneru se krcily moje 4 pixlicky (normalni stredni velikost) laku .. nebylo to ani nijak extra drahy, jen to trvalo asi mesic .. mozna mesic a pul. Ja na to nespechal, jen me zajimalo zda to vubec pujde. Slo .. jen ten lak stal kvalitou za prd .. takze uz se to neopakovalo.

                Shipito driv umelo posilat pres Polonez (jako dopravce), ale pak to zmizelo – dneska jen US Post, DHL, TNT, Fedex a vse letecky.

                0 0
                • oddie  

                  To jsou dobrý srandy… Já mám virtuálky jen v UK a DE, z USA jsem si kdysi nechal naposílat nářadí, ale dneska už je to mimo… Ale kdyby náhodou bylo něco třeba, abych věděl, co kdyžtak použít.

                  0 0
                  • Twitko  

                    jj, ono se to preposilani nekdy vyplati vic nekdy min. Ale nekdy je to jedina moznost jak se k veci dostat. Ja hodne nakupuju na eBay stary veci – do sbirky, a prodavajici americani velmi casto tyhle veci proste mimo US neposilaji – deklaruji to primo v popisu aukce. Proste to neumi poslat mimo hlavni cast USA, nebo vubec netusi kdo a kde jsme a boji se podvodu. A nekteri proste nechteji prodat starou sberatelskou vec mimo US protoze jsou patrioti (mam Amiky jinak rad, ale s timhle me docela ser**). Tak v tech pripadech to virtual adresa resi.

                    Ale mel jsem jednoho potizistu, kterej nebyl linej si moji adresu ze Shipita najit v Google Street View a zjistil, ze to neni zadnej barak, ale skladiste a napsal mi, ze nejsem z USA a moji vyhranou aukci na eB rusi .. $$ mi vratil a hotovo. Dalsi rec s nim nebyla. Vec sla do aukce znova. Musel ji pro me vysoutezit muj znamej (amik – sberatel v USA) a pak mi to poslat ..

                    0 0
                    • oddie  

                      Jo, podobně mě vyfakovalo asi 10 anglánů, když jsem před lety sháněl dětská kola, psal jsem, že si pro to pošlu kurýra k nim domů, zaplatím předem PP, a stejně část z nich ani ň. Co naděláš. U sběratelů je to jasně ještě horší, to bývaj podivíni :D

                      0 0
                      • tonik666  

                        ja z uk nakupoval 3× a nebyl problem ani s kutyrem, ani s virtual adresou. kupoval jsem vidle a ocelaky

                        0 0
                        • oddie  

                          Virtual adresu nehlásím, ale tohle byly aukce, kde měli collection only, tak jsem předem napsal, zda si pro to můžu poslat kurýra, který to u nich vyzvedne. No a někteří napsali, že ne… Ono taky, Dolphi transport je sice skvělá věc, ale ve čtvrtek jim pošle SMSku s dvouhodinovým oknem někdy o víkendu a oni si nemůžou sami vybrat, to se taky nemusí každýmu líbit :) Jeden prodávající se s ním naháněl 3 tejdny, než se shodli.

                          0 0
                • tonik666  

                  pres polonez jsem se z ameriky stehoval. par obrovskych beden khin, dilu a dalsiho. a taky jednou posilal ram, soukrome. bohuzel mi ho proclili.

                  0 0
      • lazza  

        Možná je to opravdu kartou, jak píšou výše.

        Z PlanetX při první objednávce taky dělali ofuky a zastavili expedici zboží. Musel jsem poslat otisk účtu s alespoň částečně zobrazeným číslem karty pro potvrzení, že jsem vlastníkem karty/účtu. Při druhý objednávce to se stejnou kartou už proběhlo ok.

        0 0
        • MlokCZ  

          Ještě mi napadá, jestli to nemůže souviset se jménem na kartě, které se často při nákupech zadává. Pro samotné ověření platby bankou potřeba není a projde to i bez něj nebo když nesouhlasí.

          Ale je možné, že oni informaci při platbě dostanou a když jim to nesouhlasí s tím co bylo vyplněno, tak to mohou začít prověřovat.

          0 0
        • CzechJoker  

          Na Planet-X jsem to řešil na podzim stejně, jak píšeš. Musel jsem poslat fotku občanky a fotky karty, ale i když to byla opičárna, zabralo mi to půl dne.

          Na Bike24 jsem použil svoji standardní Master Card, nic virtuálního nebo předplaceného. Mám podezření, že to záleží na člověku, kdo to zpracovává. I u nás na firmě jsme měli pár kazišuků, co dokázali kvůli třem korunám ****** obchod za statisíce (nedělám si legraci – „paní inženýrka“ měla za úkol řešit pohledávky a penalizovala zákazníka za nedoplatek 3,50 Kč – jenom to vytištění, obálka a poštovné byly dražší; zákazník od nás pak pět let nenakoupil ani Ň). Dnes mi zrušili blokaci na účtu a oficiálně potvrdili zrušení objednávky, nicméně stále píšou, že mi pošlou pár centů na ověření, ale že to trvá „a few days“. V době, kdy Musk přistává s komínem na plošině uprostřed oceánu a Voyager opustil sluneční soustavu…

          Přes PayPal by problém zaplatit nebyl, s tím mám ale problém já, protože se mi nelíbí jeho poplatky, viz:

          *Náklady na poskytnuté služby jsou celkem vysoké. Za samotný převod sice platíte pouze tehdy, pokud peníze odcházejí ze zaregistrované platební či kreditní karty místo použití „bankovního převodu“ prostřednictvím účtu. V takovémto případě činí poplatek 3,4 % ze zasílané částky + 10 CZK.

          Navíc se ale platí poplatek za převod měny, která je převáděna směnných kurzem platným na finančním trhu, a činí 3,5 % z převáděné částky a poplatek za mezinárodní převod, který se liší dle země odesílatele a příjemce. Pro Českou republiku se pohybuje ve výši od 1 % do 4 %.*

          0 0
          • krabica  

            Já PayPalu nic navíc neplatím, předpokládám, že poplatky platí obchodník a kurzovní převod moje banka (tohle si musíš na PayPalu nastavit, směna u nich je nevýhodná)

            0 0
            • Twitko  

              +1

              .. pokud platis za zbozi/sluzby pak poplatky sice jsou ale plati je obchodnik. Ty zaplatis danou cenu a to je vse. Poplatky te nezajimaji.

              Ovsem, pokud platbu deklarujes jako „gift/dar“ pak je to (by to melo bejt *) bez poplatku … v tom pripade ale nemas .. a to POZOR … narok na pripadnou reklamaci (dar je dar, tak jakapak reklamace, ze? ). Nicmene s temi poplatky v pripade giftu je to slozitejsi … spravne by byt nemely, ale pokud posilam PP platbu jako gift do USA, pak ty poplatky jsou a platim je ja jako darujici … ale to uz jsme (opet) trochu mimo ..

              Kurzovni prevody – opet jak pise Krabica .. vypnout … platba v puvodni mene, konverzi zajisti moje banka. Je to vyhodnejsi …

              0 0
              • tromboonen  

                To není tak úplně pravda… vždycky Tě osolí nějakým poplatkem, klidně i šíleným kurzem když platíš třeba v USD nebo GBP a máš tam koruny, držet si tam tisíce v cizích měnách by byla blbost… jo a taky je to jedna z firem, jejíž zakladatel byl za Trumpem pžed volbama… fuj!

                0 0
                • Goob  
                  1. to není pravda
                  2. evidentně nevíš, jak PayPal funguje
                  0 0
                  • tromboonen  

                    C. používal jsem jej roky na příjímání plateb z USA a jinejch prdelí, tam neumí posílat přes banky většinou, a šek v USD je v Česku za trest… ty poplatky začly narůstat postupně, až se to stalo nesnesitelným, stejně jako pár dalších firem, prej „for free“ :)

                    0 0
                    • Twitko  

                      .. neches radsi pokracovat v komentovani Onuceho bunkru ?

                      Tam ze sebe sice delas taky vola, ale ne zas tak takovyho (tak moc zjevnyho) .. btw … to neni osobni attack, spis pratelska rada/dotaz ;)

                      0 0
                      • tonik666  

                        Ma pravdu. PayPal zacal delat svinarny, aby te mohl osolit.

                        Vsechny platby jsou prednastavene tak abys prevadel jejich kurzem. V jednu chvili ani zmena zpusobu uctovani castky nesla najit (jestli ti jde na kreditku pozasavek v mene nakupu nebo v CZK)

                        Taky te nenechaji prevest zustatek v eur na eurovy ucet v CR pokud mas jako zakladni menu koruny a nuti te prevest to jejich kursem na koruny.

                        Novy masivni poplatek za prevod rodine pikud penize stahujes z uctu pres kartu.

                        Jediny muj pokus prevest penize z paypalu do banky skoncil tim, ze to failnulo, paypal mi nauctoval 200 za storno a banka ani paypal neumelu rict proc to neprobehlo. udaje byly vsechny spravne.

                        0 0
                        • Raf  

                          Není jednodušší pořídit Revolut kartu, tohle neřešit a mít jeden z nejlepších kurzů?

                          0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
                        • milan.v  

                          Je to divné, já s PayPalem mám za poslední roky jen ty nejlepší zkušenosti…

                          0 0
            • CzechJoker  

              O tom nastavení jsem to nevěděl.

              0 0
              • oddie  

                Ono je to tam taky čím dál líp schovávané. Kdysi bylo hned na úvodu, postupně to zastrkovali a zastrkovali, aby to co nejvíc znepřehlednili a lidi si to nepřenastavovali. Předposlední kousek byl, že to chtělo znovu přihlásit. No a předevčírem jsem nas*aně platbu na ebay zrušil a šel danou věc najít na AE, protože mi to ve starším verzi Chromu nevzalo ten odkaz na překliknutí, nevím, jestli to byla jen chvilková závada, nebo jestli mi to z toho stroje nepůjde, ale asi jsem s PayPalem skončil.

                0 0
      • zdenek  

        To samé se mi u nich stalo cca před 5 lety. Objednával jsem zapletená kola, která měli skladem. Když dlouho nic nepřišlo, tak jsem jim psal. Sami se neozvali, že je nějaký problém. Chtěli poslat oskenovanou kartu, že prý musí něco ověřit. To jsem odmítl a zase přestali komunikovat. Přitom tou kartou jsem běžně platil i v zahraničí. Nakonec jsem jim musel zavolat a objednávku zrušit, protože mi pořád visela v blokacích.

        Byla to moje první a poslední objednávka u nich…

        0 0
      • Jakobo  

        Stejna zkusenost. Objednavku jsem zrusil, pac jsem mel jen par dnu na vyzvednuti zbozi a nemel jsem ani chut cekat. Nejake zbozi jsem objednal jinde a pri druhe objednavce na bike24 jsem zaplatil pres paypal a byl klid. Cele to bylo divne a moc nadseni to rozhodne nevzbudilo.

        0 0
        • Doktorzet  

          Tak to vypadá, že se taky nedočkám. Psal jsem email, a žádná odpověď. Už přemýšlím taky o zrušení.. Můj první nákup a asi i poslední…

          0 0
    • krabica  

      Jinak mají teď fajn ceny na Santy, Bronson CC za 2000 éček je fajn.

      0 0
    • Doktorzet  

      Ahoj, jak funguje ověření karty na Bike24? Zaplatil jsem a čekám na ověření. Mají mi poslat pár € centů a já jim mám do mailu napsat kolik. Nebo mě přičetli několik centů k celkové částce? Angličtina není zatím moje silná stránka :)

      0 0
      • Freeedom  

        Zatím ti blokovali částku, zaplacené to ještě není. Za pár dní (3–5) ti na účet přijde platba od nich, musíš si kontrolovat účet. A tu částku (v EURech) jim pak napíšeš mailem, oni tu blokovanou částku přijmou a pošlou ti zboží.

        0 0
        • Doktorzet  

          Tak jsem to se svou AJ pochopil dobře. Jen mě teda nebaví to čekání.

          0 0
      • Doktorzet  

        Tak ověření dopadlo úspěšně, balíček dnes dorazil. Jenže garmin 520 bundle premium je bez snímače kadence a rychlosti. A garmin už byl použitý a nastavený na někoho jiného. Tak jsem zvědavý jak se k tomu postaví… Každopádně můj poslední nákup.

        0 0
    • karlos15  

      Já tam nakupoval 2×. První objednávka naprosto v pořádku. Platba proběhla kartou. S druhou objednávkou problém. Opět platba kartou bez problému. Došel mi e-mail, že zboží odesílají a měl jsem tam odkaz na sledování zásilky. Zboží bylo skladem a mělo dorazit do 3 dnů. Po 3 dnech jsem tam musel napsat, že na sledování zásilky vidím, že byla doprava objednána a jinak nic, tak kde je teda problém. Následně mi odpověděli, že chyba nastala u přepravní firmy, která balík nevyzvedla.

      0 0
    • jarouš2  

      Moje zkušenost pozitivní, mám už tam nákupy tak za 50tis kč a nikdy žádný problém, 2× jsem měnil velikost zboží, vždy to zaplatili oni. Můžu jen doporučit a jinak vždy 3tí pracovní den to mám doma.

      0 0
      • well  

        Mám to úplně stejně. Jen doufám, že jsem utratil trošku míň :-). Jistý to ale není.

        0 0
    • Cavendish  

      V pondělí večer jsem si objednal galusky a lepidlo. Dneska už je to v Jihlavě a zítra to budu mít doma. Za mě spokojenost. Velký výběr, rychlé dodání, super ceny.

      0 0
    • vili  

      V pondělí večer objednáno, v úterý odesláno, dnes dopoledne došlo. Za mě pecka.

      Minulej týden sem objednal ve středu na bike-discount a ještě to ani nedošlo…

      0 0
    • mr.antik  

      Kolik dní reálně trvá to ověření kartou? Píšou že to může trvat více než jeden den. Což je poměrně otevřený interval :-)

      0 0
      • kerim  

        U mě to trvalo čtyři dni, než jsem měl na účtě 80 centů, pak už to šlo rychle, v pátek ráno jsem jim to napsal, odpo odesláno, v úterý doma.

        0 0
      • Člověk a jeho svět  

        To je celkem zajímavé, já tam nakupuji dost často a nikdy žádné ověření nechtěli, podle čeho si lidi vybírají mi je záhadou.

        0 0
        • mr.antik  

          Pokud si pamatuju tak jsem tohle jedna objednával přes mobil, nezádval jisem nikam SMS autorizaci k platbě. A jednak je to vyšší částka přes 500 euro, tak jestli to není tím. A také první nákup, bez registrace

          0 0
    • krabica  

      U mně taky v poho, v pátek objednáno, v úterý doma. Platím PayPalem a ověření nikdy nechtěli.

      0 0
      • mr.antik  

        To tam i píšou, že paypal či převod neřeší, jen kartu. Ale u dražši věci se paypal moc nevyplácí

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • krabica  

          Proč se PayPal u dražších věcí nevyplácí? Vždyť to stáhne z karty ty samé peníze…

          0 0
          • gersa  

            Jestli se nemýlím, tak je tam ještě nějaká provize

            0 0
            • Goob  

              Ale tu neplatí koncák. Jediné, co je potřeba pohlídat, je konverze měny.

              0 0
              • mr.antik  

                No právě…

                Někde to prý jde změnit, zda se použije ten nevýhodný kurz paypalu nebo karty.

                Ale už to nijk moc nepoužívám tak nevim…

                0 0
                • Goob  

                  No a stačí při placení změnit „použít konverzi PayPal“ na „použít konverzi u vydavatele karty“.

                  0 0
                  • milan.v  

                    Přesně tak = konverze na straně banky, NE PayPal…

                    0 0
                  • krabica  

                    Ono to stačí nastavit jednou v nastaveních karty a už to netřeba řešit. :-)

                    0 0
                    • jaja01  

                      ted jsem to hoooooodne dlouho hledal v nastaveni paypalu, nez jsem dohledal, kde se to da u karty nastavit, diky

                      0 0
                  • mr.antik  

                    Tak jako tohle je asi první shop s takovýma obštrukcema…

                    0 0
                    • MiKED  

                      Běžná věc při jakémkoliv nákupu přes PayPal v měně, v níž není veden tvůj účet.

                      0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
      • CzechJoker  

        Díky.

        0 0
        • Autumnbiker  

          mají to tam pěkně zašitý ;-)

          0 0
          • Pajaa76  

            Novej PayPal to zašil ještě více:

            (Nastavení (ozubený kolečko) –> v pod-menu PLATBY –> Spravovat automatické platby –> Vlevo ve sloupci dole ZKUSTE PŘEJÍT NA STRÁNKU PRO SPRÁVU PŘEDEM SCHVÁLENÝCH PLATEB –> tam pak nad tabulkou plateb SET AVAILABLE FUNDING SOURCES –> a už tam je seznam těch karet)

            0 0
            • rosomak204  

              Teď jsem to dělal taky a měl problem to najit ale nakonec to dopadlo ani nevim jak

              0 0
          • coltcha  

            Já to měním vždy při každé platbě, páč globální nastavení jsem nenašel :)

            0 0
    • Twitko  

      jen info .. v utery objednano, placeno Paypal, ve ctvrtek odeslano, i kdyz par veci nebylo primo sklade, ale podle eshopu dostupnost 2–5 dni .. dneska DPD zvonil u me doma. Vse OK …

      0 0
    • Goob  

      Tak jsem si v pondělí objednal, zaplatil přes PayPal a koukám na tracking… těším se, jak si dneska zajezdím.

      DPD zmrdi se ovšem opět předvedli.

      Ze strany bike24 ovšem teda paráda, samozřejmě.

      0 0
      • krabica  

        Jo, na naše doručovatele je spoleh… Radši pro všechno jezdím na depo, bo s většinou se člověk nedomluví…

        0 0
      • milan.v  

        Jojo, DPD Nehvizdy, opakovaně špatná zkušenost…

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • rdx  

        Tak to ja mel stesti. V nedeli vecer objednano a odpoledne jdu montovat prevodnik na kolo (DPD)

        0 0
      • Mildee  

        DPD je havárka, vždycky jsem balíky naháněl po všech čertech, nikdy nevolali a vypátrat balík je fakt umění.

        0 0
    • ms82  

      Bike24 super. Ztratil jsem sroub do leve kliky Rotor, tak jsem akutne objednaval ve stredu v poledne (vetsinou jsou deadliny do odpo, a v noci jsem jen hledal odkud objednat). Dnes v poledne dorazil. Necele dva dny ujdou :-)

      Pro srovnani, wiggle je na tom podobne, casto posila navic z Nemecka. CRC objednano 13., dorazit ma 18., tedy o jeden pracovni den dele, ale je to nadmerne a bez postovneho (za nadmerne si postovne uctuji asi jinak vsude!). Evenscycles to nema zas tak vychytane – to bude dele nez tyden.

      0 0
    • Twitko  

      Tak doplním další, _naprosto pozitivní_ zkušenost s tímhle obchodem. Na počátku listopadu jsem u nich koupil trenažéer Wahoo Kickr18. Hodně nešťastná volba, bo letošní Wahoo modely (Kickr2018, Core) je jedna katastrofa za druhou. Zpočátku sice OK, po dvou týdnech začaly první problémy, ty se stupňovaly a v polovině ledna „kaput“ .. drhnutí, kvičení, klikání .. hrůza

      Byl jsem natolik otrávenej, že jsem okamžitě (ještě před reklamací) objednal a koupil Tacx Neo2 (opět u BIKE24) a teprve potom začal Kickra reklamovat. Poslal jsem jim email, doplnil video a jednoznačně deklaroval, že NEMÁM zájem ani o opravu ani o výměnu. Že chci ten ****** vrátit a refundovat peníze. Upřímně moc jsem tomu šancí nedával – protože já měl trenažér skoro 3 měsíce.

      Další den mi přišla odpověď emailem, že sice nic neslibují, ale že mám Kickra poslat k nim zpět (poštovné hradili oni). Tak jsem poslal. Za další cca 4 dny mi přišel email, že moji žádost akceptují a peníze vracejí. Dneska (za další 4 dny) mi $$ přistály zpět „na kartě“. Žádný vytáčky, žádný ojebávky, žádný vykládání, že to měnit nemůžou protože tohle nebo tamto. Jediná moje starost či nepříjemnost co jsem s celým vracením vlastně měl, bylo ten krám odvláčet na poštu (mělo to 26 kilo).

      Toliko moje aktuální zkušenost s BIKE24. Nakupuju tam docela často a mám vcelku jasno že tam budu nakupovat dál …

      0 0
      • tomo_111  

        tak to si dalsi co ma skevelu skusenost, co doporucujete ak clovek nechce prekrocit tu hranicu 800e a kupovat napr NEO ked chce nieco tiche?

        Mozno pockat do podzimu a snad to nejak vyladia, ale kto vie..

        0 0
        • milan.v  

          Skvělý přístup prodejce…

          Zbytek prosím do vlákna k výběru trenažérů… ;o)

          P. S. : Tichost = 1. Wahoo / 2. Tacx /… Elite

          0 0
          • Twitko  

            vim ze zde je to Offt, ale jen kratky dodatek k te tichosti – Kickr (i kdyz fungoval jak mel) nesahal co se tichosti tyka modelu Neo2 ani po kotniky … ani nahodou. Rekl bych to tak, ze Kickr nebyl hlucny, ale Neo2 je opravdu tichy … i chod toho mechanismu je mnohem hladsi … a to tak ze je to poznat v podstate okamzite … jak pro jezdce tak i pro okoli (reakce manzelky) a znovu – porovnavam je v okamziku kdy oba byly/jsou nove .. tedy zadne problemy.

            0 0
    • Lukecz  

      Mám aktuální pozitivní/smí­šenou zkušenost. Ulomilo se mi přitahovací kolečko (foto) na Giro Aeon (stáří helmy 19 měsíců.). Objednávám v ČR celý nový Roc Loc 5 a pro jistotu posílám foto na bike24 s dotazem jestli to můžou nějak řešit (s poznámkou, že opravdu chci nárokovat pouze přitahovací mechanismus a ne celou helmu). Druhý den odpověď s tím, že se bohužel helma ani náhradní díl už nevyrábí a že mám poslat (zdarma) celou helmu a že budou usilovat o vrácení peněz.

      Posláno, za 2 dny email, že se jim nakonec podařilo vyměnit mechanismus a že posílají helmu zpět. Dnes dorazila.

      Bohužel mi tam místo Roc Loc 5 naroubovali Roc Loc Air (nativní např. pro Giro Synthe), který drží jen v jedné montážní díře místo dvou (jiný rozměr) a zároveň mi to znemožňuje měnit výstelky nativní pro Aeon.

      Přístup super, řešení ovšem tak nějak východňářské :D

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Lukecz  

        Update: bližší průzkum ukázal, že se nekompatibilitou obou upínacích systémů moc nezabývali a udělali mi do helmy novou díru :( Teď se teprve ukáže, jaký mají přístup :)

        0 0
        • tonik666  

          to jsou kkti, roc loc 5 samozrejme stale sezenes, staci hledat. sezenes i mnohem starsi verze kdyz hledas

          0 0
    • Petr Ch  

      Byl někdy někdo v jejich kamenných prodejnách v Drážďanech? Prodávají tam i oblečení, nebo z tohoto segmentu jen funkční prádlo?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Petr Ch  

      Letos v lednu jsem tam kupoval zimní bundu na kolo a velikost neseděla. Postup byl následující: napsal jsem jim, zda je možné vyměnit za jinou velikost a jaký je případný postup. Do 24 hod. přišla kladná odpověď, a že mou velikost mi dávají do rezervace. V příloze byl již vyplněný štítek v češtině, stačilo nalepit na balík, odnést na poštu(kde jsem nic nemusel vypisovat) a čekat na vyměněné zboží. Vše proběhlo bez problémů do samého konce a nic mě to nestálo.

      Na bike-components.de v prosinci ta samá situace, ale zcela odlišný přístup. Oblečení nesedlo, moji velikost měli sice skladem, ale o výměně nechtěli ani slyšet- prý to není jejich povinnost, vrátili peníze, a že jestli chci, musím znovu objednat.

      Nazpět jsem jim to posílal přes Českou poštu, tou nejzákladnější možností s minimálním pojistným a stálo to okolo 120,– Kč.

      0 0
      • Petr Ch  

        Korektura: tento příspěvek je adresován watersovi. Nevím, proč to takto odešlo.

        0 0
        • waters  

          Díky:) Objednával jsem teď mikinu ve výprodeji ale velikost na výměnu už nemají, kdyby neseděla. Tak uvidím, jestli mi pošlou štítek, i když nepůjde o výměnu. Poštovné do de jsem našel nejlevnější 270,– vč pojištění.

          0 0
      • Goob  

        Tyjo. Na bike24 jsem toho už nakoupil opravdu hodně (a mám kliku a nemusel jsem zatím nic reklamovat ani vracet), ale vůbec jsem netušil, že mají takhle uživatelsky příjemné řešení vracení/rekla­mace zboží.

        0 0
        • Cavendish  

          Jo, taky sem na bike24 něco vracel a bylo to úplně stejně, jak to popisuje Petr Ch. Za mě nejlepší zahraniční shop.

          0 0
          • gerrard  

            Taky jsme ted potreboval neco vratit a jen sem cumel. Dalsi plus pro ne.

            0 0
        • lazza  

          Mne dokonce zpetne proplatili zpatky na kartu postovny, protoze sem o nejakym stitku nemel poneti a poslal vidli na svy naklady. Delalo to 800,–

          0 0
    • KRoser  

      Zdravím, mám úplně stupidní otázku. jak mám sakra vytočit na telefonu to jejich číslo na zákaznickou podporu? +49 (0) 351 / 417 497 – 50.

      Neřešil to někdo? Díky za pomoc.

      0 0
      • Vrci  

        Na mobilu: podržet nulu a pak všechna čísla až po 97, pokud se nedovoláš, tak zkusíš ta následující, co končí 98, 99 a 50.

        0 0
      • Karlos009  

        +49351417497

        nebo 0049351417497

        0 0
        • KRoser  

          díky za pomoc, ale nedovolal jsem se ani na jedno. Zajímavé, že když si číslo uložím pod kontakt tak mi to oznámí, že číslo neexistuje, když je ručně vytočím tak to jednou zazvoní a hned se to položí. Nevolal jste tam už někdo? Jaké máte zkušenosti?

          Díky moc

          0 0
          • scota  

            A chat nemají?

            0 0
          • Pikaču  

            Minuly tyden jsem taky klikal a mazal vickrat ale toto fungovalo. :

            +493514174970

            Mluvil jsem a ochotně me pribalili to co jsem zapomněl doobjednat.

            Edit: mluvil jsem nemecky. Vidim ze anglicky je jine číslo.

            Tak volej na to nemecke a mluv anglicky.

            0 0
            • KRoser  

              díky tak jsem to konečně rozlouskl. to číslo +493514174970 je na německou podporu a číslo +4935141749750 je na anglickou. Vše vyřízeno jednoduše a rychle.

              0 0
    • Archer  

      Narazil jsem na to, že v Čechách je problém s doručením baličku, které nemají telefonní číslo příjemce. PPL, GLS – ani nezkouší doručovat, rovnou označí za nedoručenou, DPD ani nenaložili do auta kurýrovi :) Naštěstí to lze vyřešit bud přes web nebo telefon s dopravcem, ale je to ztráta času, nervy a zpožděni dodaní. Duvod je vždy stejny – nemecky eshopy nedavaji telefonní číslo z profilu na baliček. Takovou zkušenost mam s Bike24, R2, bike-components…

      Zeptal jsem na to přimo Bike24, a odpověď je:

      *Please enter your telephone number in your customer account at c / o. This ensures that this will be transmitted to the delivery when future orders are dispatched.

      Yours sincerely

      Torsten Christoph

      Bike24 Service Team

      *

      A skutečně, máji v profilu políčko „C/o:“. Takže kdo nevěděl – welcome. Kdo věděl – tak nic :)

      0 0
      • MirosPikos  

        V pondělí nebo v úterý mi doručili DHL přes PPL a telefonní číslo jsem tam neměl :) Ale doplnil, abych se v budoucnu vyvaroval problémům.

        0 0
      • waters  

        To je asi individualní. Z Bike24 mi včera doručovalo dpd a kurýr se smál, že tam mam uvedené nějaké nesmyslné německé tel. číslo a adresu doručení domu… ale automaticky mi to vozí do práce.

        0 0
        • Archer  

          Asi to bude pražská specifika :) což trochu kurýra chapu – dojit, zazvonit, doma nikdo, a tak xxx krát denně…

          0 0
      • MirosPikos  

        tak to C/o vidím jen u bike24. R2-bike ani bike-components ho nemají. Ještě zkontroluju bike-discount.de.

        0 0
      • Jester  

        Z Bike24 jsem objednal zboží v úterý, dnes mi ho doručují a na mobil mi normálně přišla sms. Koneckonců jako vždy, z bike24 jsem toho objednal už fůry.

        0 0
        • Jester  

          Jo, a políčko c/o mám prázdné. Tel. číslo uvedeno jen v políčku phone.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • kamaro  

        Z bike24 mi na podzim přišel balík v pohodě. Tuším přes DHL a řidič říkal že tam bylo uvedeno nějaké divné číslo, takže na něj ani nevolal. Ale přivezl mi to bez problémů domů bez předchozího volání.

        0 0
      • t-z  

        Thanks for the tip!

        I placed two orders last Black Friday, one with Bike24.com, another with Bike-Discount.de, both international shipping. Ironically, Bike24's did have a phone number on it and it arrived smoothly, but Bike-Discount's shipping label didn't show the phone number (although I did enter it into the phone number input during checkout) and I had waited a month until I realised I have to call the delivery company and inquire about it. So this is indeed an issue.

        I will write my phone number into the „address line 2“ input just to be sure :)

        0 0
    • milan.v  

      Tak dnes dorazil balík přes DPD s nějaký nesmyslným číslem, v profilu vše doplněno…

      Kdyby mě ten chlápek neznal, protože sem občas s něčím přijede…

      0 0
      • mkzvk  

        ..člověk si musí ty balíky z německa trochu hlídat. Německé shopy údajně kvůli GDPR neposkytují přepravním společnostem telefonní čísla. Následně má český přepravce problém ..

        0 0
        • MlokCZ  

          U bike24 to bude tou položkou c/o, kterou jsem také neměl vyplněnou a teď naháněl jeden balík, který neměl tel. číslo. Dříve zřejmě používali i položku phone a teď právě asi z důvodu GDPR musíš mít speciálně vyplněnou položku k předání dopravcům a nestačí jen obecná položka telefon.

          0 0
          • milan.v  

            Já ji právě díky informacím tady doplnil, ale stejně… :o/

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • Rubi  

          němci jsou strašní kreténi v těhle nařízeních, ale my jim poctivě šlapem na paty!

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • kamaro  

      Čerstvá zkušenost s bike24.

      Reklamoval jsem na jednom plášti krátkou patku, která nešla nahodit (ani první patka).

      Dnes přišla odpověď, že mi pošlou nový plášť a ten starý krátký si mám nechat.

      Takže za mě dobrý a prozatím mám s tímto obchodem jen pozitivní zkušenosti. Hlavně je tam široký sortiment a většinou na jednom obchodě jsem schopen sestavit celou objednávku. U nás bych to dával dohromady na několika shopech (tam kde mají pláště co chci nemají zase řadící páky a pod.).

      0 0
      • deekay  

        Mam naprosto stejne skvele zkusenosti. Vicemene uz moc jinde nenakupuju. Snad jim ta kvalita vydrzi.

        0 0
        • Barak  

          Řešíš nějak ceny nebo je ti to jedno?

          Ptam se proto, že když jsem se tam na cokoliv koukal, snad vždy to bylo dražší než v CR a někdy o dost.

          0 0
          • deekay  

            Ceny resim, kde to ma smysl. Zpravidla maji drazsi takove ty veci jako retez, desky apod, ale v radu treba par procent. Jenze ve chvili, kdy tam nakupuju tretry, hadry, predstavec, riditka apod, tak tam je cena vzdy vyrazne lepsi, nez co jsem schopny sehnat tady. Ve vysledku jsem vzdy v plusu, kdyz beru z Bike24. Hlavne veci maji skladem, sortiment siroky. To se neda s tuzemskymi shopy absolutne srovnavat, takze nez bych lovil, kde co u nas o deset korun levneji, vyjde mi lepe to naklikat na Bike24 a setrim cas a nervy :)

            0 0
            • kamaro  

              Taky tak nějak. V podstatě je pro mě podstatné, že tam najdu v podstatě všechno co potřebuji i specialitky typu nábojové dynamo, různé náhradní díly (třeba na Alfine nebo na sedla Brooks), brašny od Ortliebu, sedla od Brooksu. V ČR bych to dával dohromady na 4 shopech a potom kontroloval několik balíků.

              Cenu až tak neřeším, všechny kola si skládám sám, protože mě to baví. Rámy nekupuju. Takže pro mě ani varianta hotového kola nebo kola od stavitele nemá smysl, takže holt mě vyjde dráž nákup po jednotlivých dílech. Drobný rozdíl v ceně některých dílů pak nemá cenu vůbec řešit.

              0 0
              • deekay  

                Naprosto presne.

                0 0
              • kamaro  

                Nedávno jsem kupoval sady na dva gravely, chtěl jsem 1×11 GRX. V ČR v té době (někdy zhruba 01/2020) nebyl shop, který by měl GRX řazení v potřebné konfiguraci (11s vpravo, pouze páka vlevo). Hazka s dlouhým ramínkem pro 42z kazetu také nebyla.

                0 0
            • MlokCZ  

              Také nemají úplně vždy vše skladem (tím myslím zboží, které běžně mívají). Aktuálně třeba nemají skladem ani RK 29" 2,2" protection, ani CK 29" 2,2" prot. (R2-bike má skladem obojí, ale nepatrně dražší)

              0 0
              • deekay  

                Tak jasne ze nemaji skladem vse, ale jak sis jiste precetl, pisu, ze se to neda srovnat s ceskyma shopama. Coz R2 bike neni, ze.

                0 0
            • Barak  

              Tak asi sháním blbé položky nebo nevim. Naposledy jsem tam koukal třeba na Shimano 12s komponentech, brzdách, pedálech a všechno bylo dražší, třeba i o 10% a víc. Nenašel jsem jedinou levnější položku.

              0 0
              • žvejk  

                Mimo sezonu jsou ceny opravdu Top casto i pod VOC nákupními… Ted jsou uz ceny nahore a nevychazi to az tak dobře, az na par veci… ale porad je toho dost skladem, ted mozna méně kvůli corone…

                0 0
              • deekay  

                Nj, asi jak ktere polozky no. Ale shimano Specialne je v CR levne diky kupkolu (nevim jak to delaji :D).

                0 0
                • MlokCZ  

                  Teď navíc šel hodně nahoru kurz eura. Euro za 27Kč je už dost.

                  0 0
                • xtonda  

                  Některý věci od Shimana má levně T.S.Bohemia a mají celkem nízký limit pro dopravu zdarma, ale nemají všechno.

                  0 0
              • goofy  

                Komponenty pohonu jsou v ČR skoro vždy levnější než za hranicemi, včetně brzd od Shimana. To je ten příklad, který se málo kdy vyplatí, pokud nemají zrovna nějakou velkou akci. Taky u plášťů záleží jak co. Zase se tam dá sehnat všechno, což například u nás u Maxxisu bývá problém… Navíc sortiment značek a náhradních dílů je oproti ČR prostě nesrovnatelný. :-) Tímto ten eshop nechci nějak vynášet do nebes. Nekupuji tam nějak pravidelně, ale když jsem sháněl něco hůř sehnatelného, nakonec jsem většinou skončil u nich.

                0 0
          • MlokCZ  

            U nás je levnější spotřebák jako řetězy, apod. Pro pláště už to neplatí, ty bývají na bike24 většinou levnější o dost (případně něco na bike-discount, r2-bike dalších), i když to nemusí platit úplně vždy.

            Bike24 má pak levnější poštovné než ty ostatní německé eshopy, takže při stejné ceně a menších objednávkách beru vždy tam.

            0 0
          • jIrI___  

            +1. Celkově mě překvapuje ta místní obliba německých eshopů. Pokud beru v potaz běžné spotřební zboží, resp komponenty nižší střední třídy (na úrovni XT), tak jsem snad nikdy nenarazil na ceny nižší než v ČR. Opačná situace mi připadá snad jen v případě třeba rámových sad nebo specialit, které v ČR jsou obtížně k sehnání.

            0 0
            • deekay  

              Jestli to nebude tim, ze tu dost lidi jsou fajnsmekri, co nekupuji standardni spotrebak ;)

              0 0
            • xtonda  

              Já tam kupoval Přilbu Uvex Quatro XC, v jedné barvě tam byla výrazně levnější než ostatní barvy a než jakákoliv barva tady, pak do zásoby pláště Smart Sam DD, které se v rozměru 57–622 přestaly dělat a tady už nebyly k sehnání. A teď cyklopočítač Bryton 410, levnější než tady, u nás nejlevnější Decathlon měl navíc vyprodáno.

              0 0
            • MlokCZ  

              To je jen tím, že vozíš Shimano. To tam je skoro u všeho dražší. Ze stejného typu komponent stačí třeba Sram a už je to tam levnější (u Sramu pak jak co, něco je zase levnější na jiných německých eshopech).

              Já toho nakoupím obrovské množství za rok (kupuju pravidelně pro více lidí), takže dělám vždy objednávky z více eshopů a stejně se dostanu v 95% na hranici bez poštovného (i na těch německých, kde mívají 250E). Nemám tedy potřebu brát na bike24 (nebo kdekoliv jinde) něco, co tam není výhodné jen abych to měl v rámci jedné objednávky. Takže na bike24 beru je to, co tam je za dobrou cenu a co je levnější u nás, tak beru u nás.

              Celkově jsem tak na 75% z Německa, 25% u nás.

              0 0
      • cosmo  

        Pres zimu jsem tam koupil dres castelli za cca 1/2 ceny a Sigmu rox 11 full set za 2800 ale to bylo jeste ecko za 25 a nafta za 30-:)

        0 0
    • Pikaču  

      Ja bych dodal ze kazdy německý eshop je lepsi nez český pokud mluvime o fajnovkama. spotrebne veci jsou v cesku levnejsi.

      Tady nakupuju dle cen a dostupnosti:Bike24, r2-bike, rosebike, sportkiosk, bike-discount, bike-components, fahrradXXL…

      0 0
    • mikkke  

      Hoši, věcná. A co takhle tam koupit celý kolo na bike24.de? Zkoušel to někdo? Zkušenosti? Ty drobnější věci vypadají s přístupem OK. Ale kolo cca. přes 100 CZK, že bych si to vyzvedl osobně.. Zřejmě pak holt případný reklamace jen u nich nebo v DE, ale když český shopy nemaji nic skladem…

      0 0
      • Pikaču  

        Proč ne. Uplne v pohode. Reklamace jsou vzdy blbé jedno kde kupuješ.

        0 0
      • unitak  

        Nevím jak kolo, ale jinak můžu jedině doporučit. Přepravce poškodil komponenty za 10 litrů (nechápu jak..asi jim krabice spadla pod kola auta nebo nevím), okamžitě mi z bike24 poslali náhradní zboží, takže za mě přístup úplně super.

        0 0
      • milan.v  

        Mám jedno z kol z Anglie kvůli specifickému designu, naprosto bez problémů.

        0 0
      • mikkke  

        Mělo být 100k CZK ;-)

        0 0
    • člen  

      Chtěl bych objednat pár věcí, ale blíží se čas Black Fridays. Nevíte někdo, zda se i tento e-shop zapojuje do těchto akci? Zda mám vyčkat s naději na nějakou slevu nebo “si na to nehrají” a mám objednat hned?

      0 0
      • k3vi  

        Taky vyčkávám, v košíku věci skoro za tisíc euro. Kvůli sezóně to nehoří, takže v klidu počkám 14 dnů jak to dopadne. Na jejich FCB měli black friday akci zmíněnou v roce 2019. Loni tam nic nebylo a ani google žádný velký akce z minulosti nenašel.

        0 0
        • theedge  

          No vzhldem k nedostupnosti dílů v cyklistice bych nějaký velký výprodeje moc neočekával. Pokud jo tak spíš nějaký hadry …

          0 0
        • k3vi  

          Uz to maji na webu, 26.11–29.11 akce.

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • žvejk  

        Ale jo mají, ceny v akci bývají fakt dobré, ale jen fakt na pár věcí, teda vzhledem k tomu jaký mají výběr..

        ale na komponenty to určitě nebude, spíš na hadry , helmy příslušenství.

        0 0
    • creater  

      nakupuji většinou už jen na bike 24, pláště Specialized Fast trak 30 euro, sadu Sram X01 AXS 600 euro, trenažer Tacx smart… vsechno o dost evnější než tady, poštovné 4 eura a třetí den vždy doma, jen mi to vozí GLS a tady s řidičem je domluva jak s tatarem :-)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Jakobo  

      Zdar. Mohu poprosit o info kdo dorucuje zasilku? Je po vanocich, tak Jezisek ani Santa to nebude, to uz vim. Volil jsem normalni (ne spesne) doruceni. Psali mi dnes z bike24, ze balik je pripraven k vyzvednuti, ale uz nepsali kde. A ani jsem nedostal jinou zpravu od posty nebo PPL a z jejich sledovani zasilky take nejsem moc moudry Die Lieferung liegt im Paketshop (Informationen zum Abholort und -zeitpunkt bei Packeta) zur Abholung bereit. Nemcinu jsem uz sice uspesne zapomnel, ale asi ani rodily mluvci z te vety nepochopi kam jit balik vyzvednout.

      Dik.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Atilla  

        Paketa je zásilkovna.

        0 0
      • Jakobo  

        Dik obema! Budu doufat, ze mi Zasilkovna posle info o mistu vyzvednuti a kod.

        0 0
        • JachymP  

          To už by ti ho poslali. Spíš napiš do bike24 že nemáš info na kterém výdejním místě to je – ať ti pošlou víc informací. Normálně v angličtině, to uměj. Možná by ses chytnul i česky, vždyť jsou kousek za hranicema, nedivil bych se, kdyby tam pár čechů pracovalo ;)

          0 0
        • krabica  

          Klikni v mailu na Track your delivery a na webu bike24 pak na Find further information… a dozvíš se víc z webu Packety.

          0 0
      • Tuplak  

        Teď před vánoci mi to doručovala Zásilkovna. Poslali info až den před doručením. Nechal jsem si to poslat do práce, ale měl jem dovolenou a když se mi nedovolali, tak to hodili do nejbližší pobočky Zásilkovny na vyzvednutí. Takže celkem fajn systém.

        Takže pokud jsi jim nedal svůj telefon, tak tě asi nemají jak kontaktovat. Obvolej si nejbližší výdejní místa Zásilkovny.

        0 0
      • krabica  

        Mně rozdělili jednu objednávku a v jeden den část dorazila GLS, část Zásilkovnou. Normálně chodí GLS.

        0 0
      • MirosPikos  

        Také se přidávám. Zasilkovna. Trochu si vymýšleli s termínem ale nakonec v klidu.

        0 0
      • Czupqa  

        Před Vánocema mi „doručovalo“ GLS. Balík poškozený, doručovatel se neobtěžoval mě ani kontaktovat a balík nechal u sousedky co zrovna vycházela z domu. Kde přišel na to že tam fakt bydlí nevím…a ten balík jim prý už poškozený předal shop. Že kdyby bylo něco špatně, mám to řešit s shopem a ne s dopravcem. Obsah byl naštěstí bez poškození a kompletní. O karbonový řidítka jsem měl trochu strach… Takže naposledy GLS a naposledy bike24.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          1 0
        • MirosPikos  

          Když vím, jak vypadá zázemí GLS, tak bych byl co se týká bike24 absolutně klidný a problém viděl u GLS.

          1 0
          • Czupqa  

            Dopravce by přece poškozený balík nepřijal. A b24 co vím tak nenabízí jiného dopravce. Pokud nabídnou ups, dpd nebo ppl, tak v tom nevidím problém.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              1 0
        • Atilla  

          Jsem otočil u bike24 už pár tisíc euro a nikdy nebyl problém. Takže bych se zase uklidnil:)

          7 0
        • Laudis  

          Stačí napsat na customer service B24, naprosto v pohodě vyřeší. Před Vánocema to samý, GLS mi dovezlo balík s vidlicí, kurýr mi rovnou dal škoďák se slovy: sem to tak dostal na depu, tak se třeba ozvěte…sem myslel, že mě jebne. Krabice evidentně zmáčklá shora něčím těžkým a olepená páskou GLS. Škráblá dolní noha vidle ježkem, kterej lítal po krabici, naštěstí přes samolepku. Vrátili mi přes 70E zpět na účet, druhej balík šel Zásilkovnou domů, borec se vysral na doručení a rovnou to jebl na pick-up point, vráceno poštovný od B24. Komunikace s nima v pohodě na úrovni, všechno pořešeno, nakupuju tam dál. Ono se prostě stačí slušně ozvat a vše se dá vyřešit.

          0 0
          • Czupqa  

            Já neměl co řešit, obsah byl v pořádku. Srdeční arytmie byl jen vedlejší efekt. Jen jsem se podělil o svou zkušenost s tím, kdo a jak rozváží jejich balíky.

            0 0
            • MatS  

              U tech prepravek dejaji jelita, co jim to je jedno. Vsichni tlaci na nejnizssi cenu prepravy. Je to o lidech. Eshop s tim moc neudela.

              My jsme vystridali mnoho prepravcu a si nevyberes.

              0 0
              • Atilla  

                Mě teď psalo DPD že poškodili balík ve kterém jsem posílal rám. Nechápu jak je to vůbec možné, krabice tlustá a jiný rám v ní přišel přes půl světa bez známky poškození.

                0 1
                • MatS  

                  Tak nam treba pri nakladani palety jesterkou borec jesterkou propich reprobednu v krabici. To nevymyslis no. ;-)

                  0 0
            • Laudis  

              Rozumím, ale oba asi chápeme, že e-shop s tou dopravou houby udělá, max jednou za čas, když se jim nakupí stížnosti od zákazníků, zvolí jinou firmu. Jde o ten přístup e-shopu, když se ozveš, že se něco stalo a ten byl velice vstřícnej. I když zrovna v tom mým případě mě klidně mohli odkázat na přepravce, ať si to řeším s ním.

              0 0
          • rasto  

            u mě taky tak. kupoval jsem na nové kolo nové sedlo s karbonovými ližinama. ty jsou samozřejmě tlustší, než slitinové. snažili se mi všemožně pomoci – i hledáním náhradní sedlovky. tam jsme neuspěli. pořešil jsem přímo u výrobce – zaslal mi kód širšich chňapek.

            nicméně, snažili se fest

            0 0
      • Jakobo  

        Je to doma! Volal jsem rano na Zasilkovnu, kde mi pani rekla, ze musim nejprve pozadat o sledovaci cislo. Ale jak uz tu nekdo radil, pozadal jsem ji, aby zkusila zadat me jmeno do jejich systemu. A naslo to zasilku. Dik vsem.

        1 0
    • krabica  

      .

      0 0
    • elfik  

      Zásilkovna doručuje i domů. Mě to tak přišlo.

      0 0
      • milan.v  

        Domů, do práce, mně to normálně doručovali bez bližšího trackingu, najednou se objevili před koncem roku v práci s balíčkem…

        0 0
    • lazy commuter  

      Náhodou jsem si dnes dopoledne všiml slevy na zimní tretry Lake. Hned jsem je poslal do košíku, cena stále se slevou. Ale jakmile jsem zadal platební údaje, naskočila běžná cena bez slevy.

      To je normální? Stává se to?

      0 0
    • Marpat  

      Ahoj ,máte někdo zkušenosti s prodejcem MyBikeOutlet.com?

      0 6
      • milan.v  

        A s bike24 to má společného co?

        Jdi s tím podvodným eshopem mezi dvě půlky…

        3 0
    • Doyle  

      Přidám jednu moji zkušenost. Včera v 11:30 objednáno, dnes v 9:15 doručeno osobně Zásilkovnou. Rychleji jsem neměl nic ani z ČR.

      0 0
      • milan.v  

        Ano, jsou teď rychlí, v neděli večer objednáno, v úterý po poledni u mě osobním doručením Zásilkovnou.

        Jen mi vadí humpolácká komunikace s Ukrajincem, co to rozváží, rozumí ti každé druhé slovo a navést ho na správné místo dá člověku zabrat…

        0 0
      • MirosPikos  

        Tak to je slušnej oddíl. Evidentně se to všechno sešlo. Včetně nálady Zásilkovny něco doručit včas :)

        0 0
      • Bogar  

        Taky. V neděli podvečer objednáno a v úterý dopo sms, že pošťák Pat ze zásilkovny bude zvonit v pravé poledne. Rychlá domluva ať mi to nechá v nejbližší pobočce a cestou z práce už to bylo doma.

        0 0
      • MirosPikos  

        Ty jo, včera jsem objednal ale doma to ještě nemám :) tak snad zítra.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Bocka  

        Moje první objednávka byla taky super rychlá, ale teď jsem objednával druhou (23.3.) a měla by dorazit dneska, tak jsem zvědav. Všechno co bylo v objednávce, tak měli skladem, tak nevím kde se stala chybka.

        0 0
        • MirosPikos  

          U mě se čeká na fyzický dodání přepravci. To si myslím, že proběhne odpoledne a pak to snad dostavníkem přes noc docválá až ke mě.

          0 0
        • krabica  

          Z 22. mi balík dorazil dnes Zásilkovnou, zato ČP zase katastrofa, balík někomu předali a nevím komu…

          0 0
      • vt  

        Objednal jsem v pondeli kolo … + par cetek, kdyz uz se s tim povezou :-) Cetky prisly za 2 dny, kolo jeste neni ani expedovany a z nabidky zmizelo :-) Snad ho ve skladu dohledaji :-)

        0 0
    • tsunami  

      Objednával jsem od nich vícekrát, vždy do práce a vždy to došlo za tři dny.

      Tento týden jsem si objednal na adresu domů – doručuje to Zásilkovna a hned ******* :-/ Balík skončil k vyzvednutí 50km daleko i když máme ve městě několik míst nebo z-box. Navíc u toho balíku asi není evidované mé tlf. číslo, takže ho nevidím v aplikaci zásilkovny případně mi ani nepřišel kód na vyzvednutí (pokud je potřeba).

      Jsem zvědav jak to vyřeší, napsal jsem jak do bike24 tak i do zásilkovny. Ale samozřejmě notifikační email přišel těsně před zavírací dobou obou, takže jestli někdo bude reagovat, tak nejdřív zítra… :-/

      0 0
      • milan.v  

        To už řeš rovnou se Zásilkovnou po telefonu a nechej si to přemístit jinam, když ti to uložení nevyhovuje…

        0 0
        • TheJD  

          Taky bych to teda resil s bike24. Koho si zvoli za dorucovatele je jejich zodpovednost.

          0 0
      • tsunami  

        Tak jsem se dnes dovolal na Zásilkovnu (45min čekání na lince než jsem se dostal k operátorovi :-/ ), s paní jsme se shodli, že zásilka asi neměla skončit 50km od místa určení a nechala ji přeposlat na nejbližší výdejní místo. Tak jsem to napsal i na bike24, že už nemusí nic řešit.

        Zásilka měla správně adresu, ale jak se dostala na 50km daleko od baráku nevím. No snad se to nebude příště opakovat. Po praze mám se Zásilkovnou dobrou zkušenost, tohle bylo poprvé co měla doručovat na adresu na venkově a nějak to neprošlo.

        0 0
        • jaja01  

          u nas v mestecku u prahy mame boxy i zasilkovny, ale vzhledem k boomu objednavani v eshopech jsem vecne plne, takze zasilkovna dalsi baliky dava do dalsiho nejblizsiho boxu … jenze nejblizsiho vzdusnou carou, ve skutecnosti je za rekou a abyses tam autem dostal, je to minimalne 30km

          resilo se to s nimi uz mnohokrat, ze to tam davat nemaji, ale systemy/procesy, ty jsou neprustrelne :-D

          0 0
          • scota  

            přesně někdo za tebe rozhodně kam se bude zásilka doručovat bez tvého vědomí

            0 0
          • MatS  

            U nas zacala Zasilkovna sdilet zbox a Alzabox. Co se nevejde do jednoho skonci v druhem ;-) Jelikoz stoji hned vedle sebe, tak je to fajn.

            0 0
        • Reacher  

          Mám podobnou čerstvou zkušenost. Dnes k doručení zásilka na adresu – nakonec skončila na Pick-up pointu někde v prodejně tabáku. Nemohl jsem ji dnes převzít osobně, měla to převzít recepční, která je na adrese celý den. Kamsi do prodejny ale recepční posílat nebudu že.

          Ještě se to sešlo tak, že mám příští týden dovolenou a 7 dní na vyzvednutí jistě stačit nebude. Čeká mě tak prodlužování (naštěstí v appce pár kliků). Štve mě ale, že doteď chodilo vše na adresu v pohodě, ale poslední 2 zásilky, co doručuje Zásilkovna prostě automaticky nechaj někde v „nejbližším“ krámě.

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jIrI___  

      DHL z nějakých neznámých důvodů předalo objednaný balíček České poště a ta po mně žádá vyplnit informace pro celní řízení. Je to u objednávky z Německa potřeba vyplňovat a zaplatit CLO? Nebo to ignorovat a i přesto balík dojde?

      0 1
      • keymaker  

        Stalo se mi to samé z bike discount. Vyplnil jsem, přidal fakturu a normálně to přišlo.

        0 0
      • Blunderbuss  

        Česká pošta ten e-mail s výzvou k vyplnění formuláře posílá automaticky ke všem zahraničním zásilkám. Pokud je balík z EU, pak můžeš zprávu ignorovat a balík dojde.

        2 0
      • gerrard  

        I kdybys to vyplnil, tak se nic nestane. Podle mně to padá do černé díry. Stejně se ti pak ozve celní deklarantka a chce všechno ještě jednou znova.

        0 0
      • krabica  

        DHL to vždycky u nás předává ČP, pokud bys chtěl doručení DHL, musíš mít objednánu přepravu DHL Express.

        0 0
        • čel.A  

          Me to teď občas přijde přes Zasilkovnu

          2 0
          • krabica  

            To je pravda, to už se mi taky vlastně stalo, dokonce jeden balík rozdělili a část přišla ČP a další Zásilkovnou.

            0 0
          • Cen da H  

            aktualni zkusenost: v patek vecer objednano zbozi deklarovane skladem, vcera tzn. v utery dopoledne dodano zasilkovnou na adresu

            pokazde kdyz jsem od nich kupoval to bylo do 2 pracovnich dnu doma, posta zadne celni deklacrace nikdy nevyzadovala

            1 0
      • milan.v  

        Jiří, vypadá to, že jsi tu týden i s cestou…

        Je to tu zmíněné v několika vláknech k nákupům z Německa, a to opravdu hodněkrát…

        = ignorovat, dorazí úplně normálně, Česká pošta si jen dělá z lidí… srandu…

        1 0
      • Bogar  

        Vyprdni se na to. V rámci EU nic takového není potřeba. Nevím proč to nyní DHL tahá přes Českou poštu.

        0 0
    • bora1  

      Vždy nákup bez problémů. Teď objednáno zboží, zaplaceno a již třetí den pořád čeká dopravce na předání. Po e-mailech slibují jak pošlou a nic.????????

      0 0
      • MirosPikos  

        Asi čekají na dopravce.

        0 0
      • tompca  

        Mám to samé, objednáno v neděli a až dnes se hnulo sledování, ale zase je už balíček na depu v Praze, posílají to zásilkovnou. V minulosti to bylo vždy do 3–4 pracovních dní doručeno, to zas bude dobrodružství :).

        0 0
        • tompca  

          Veškeré údaje ve sledování. Do včerejšího večera, tam bylo jen, že se čeká až zásilku převezme dopravce.

          0 0
          • Slavik  

            Koukám, že už i zde si začínají hrát na Českou poštu. Naivně jsem si myslel, že když bude konkurence, budou ceny nižší a služba kvalitnější… :-(

            0 0
            • keymaker  

              Ono je to hlavne velikosti. Jak vyrostou, sluzby se zakonite musi zhorsit uz kvuli omezenemu vyberu pracovnich sil…

              0 0
            • xtonda  

              Konkurence tlačí na ceny, tlak na ceny vyvolává tlak na snížení nákladů a to se nutně projeví na kvalitě. Nebo by byl ochoten zaplatit třeba Fedex?

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.