• Turbo

    Nakupoval už tam někdo? Jaké máte zkušenosti. Skoro vše mají skladem, nekecají?

    Díky za info!

    0 0
    • raf007  

      nekecají.

      0 0
    • michalmSK  

      co maju uvedene skladom aj maju. horsie je to so „short supply“:)

      • sedlovka – uvadzali mesiac – cakal som rok, nakoniec som ju vzalz usa (to asi ale nebola len ich chyba, v celej EU moj priemer nemali)
      • sroubky – uvadzaju 2 weeks – cakam treti mesiac.

      Inak, skusenost velmi dobra, kupoval som oddtal uz parkrat.

      0 0
    • Kysky  

      3roky je dlouhá doba. Někdo s novějšími poznatky o shopu? případně nějaká reklamace?

      Uvažuju o tom, tam vzít pár komponentů :-)

      0 0
      • unitak  

        Taky by mě zajímalo, jaké jsou aktuální zkušenosti? Plánují v brzké době nákup… díky

        0 0
        • tonik666  

          normalni seriozni shop

          zamereni na hmotnost

          maji veci co jinde nejsou

          0 0
        • sibicz  

          Bral jsem odtamtud za poslední rok DT náby (mnohem levnější než tady) a Maxxis pláště (levnější a širší výběr), obojí bez problémů skladem a do tří dnů doma, pečlivě zabalený přímo v jejich brandovanejch krabicích. Můžu jenom doporučit.

          0 0
        • th74  

          Nakupuji dlouhodobě a už jsem v zimě i reklamoval Stages kliku. Reklamace bez problému, vygenerují ti číslo pro DHL zásilku a tak nic neplatíš za zaslání k nim. Do 4 týdnu jsme měl doma novou kliku a nestálo to nic.

          0 0
        • novas752  

          Úplně v pohodě eshop. To co píšou že mají mají, rychlé vyřízení objednávky. Taky je fajn že mají všechno možné nafocené na váze.

          0 0
          • MlokCZ  

            Hlavně i teď v dubnu a květnu vyřizovali objednávky okamžitě a neměli zdržení jako bike24 a b-d.

            0 0
        • unitak  

          Tak jsem u nich minulý týden objednal 27,5 Lyrika Ultimate a dnes mi došel balík s 29 karbonovým SIDem..

          Super první zkušenost :-)) jsem zvědav na příběh reklamace..

          0 0
          • goofy  

            No Lyrika tam mají za pěknou sumu se dívám… :-) A taky Fox Transferku… :-)))

            0 0
          • unitak  

            Zatím tedy katastrofa…žádná omluva nic, jenom ať pošli vidlici zpět. Na dotaz, zda mají mou vidlici skladem, když už není v nabídce vůbec neodpověděli, jen že se reklamace řeší a až bude vyřešeno, tak správnou vidli pošlou…kdy to bude jsem se nedozvěděl.

            0 0
    • bop  

      Ahoj, v zimě jsem kupoval sadu XT 12s, vyjma brzd. Jednotlivé komponenty v orig krabicích, doručení s DHL. S klidným svědomím můžu doporučit…

      0 0
    • Atilla  

      Letos jsem tam kupoval 2× lyrika a DT náboje. Dnes ráno jsem objednal další DT350 přední plus zadní a už jsou poslané. Solidní shop.

      0 0
    • magadafagada  

      nekamenujte mě, ale z ciziny vůbec nenakupuji a teď bych potřeboval.

      platí se nějaké clo? na soukromou osobu je dph 21%? skákalo mi tam různě pořád 16% a 21%..

      0 0
      • Slavik  

        Clo se z DE neplatí…

        0 0
      • goofy  

        Pokud se bavíme o R2-bike, tak to je německý eshop, a tam se nic neplatí. EU má obchodní dohodu, kde se platí DPH v daných státech.

        0 0
        • tomxxx  

          Pokud jsi společnost – kupuješ na IČ a DIČ.

          Ale pokud jsi spotřebitel:

          „V případě prodání a dodání zboží do jiné členské země spotřebitelům, musí být prodejce zaregistrován v dané zemi, a podle tamější sazby také účtuje DPH. V případě, že celková hodnota prodaného zboží do dané země nepřesahuje limit dané země (např. 35.000 Eur), není potřeba, aby prodejce splňoval předchozí podmínku.“

          Proto mu tam skáče české DPH, po tom co záda adresu odběru.

          0 0
          • goofy  

            Jo blbě jsem to napsal… Hodnota DPH je stejná jako u nás, ale platí se už hned při objednávce a je v ceně zboží na eshopu.

            0 0
      • milan.v  

        Nikdo tě nekamenuje, jen to jsou všechno informace, které průměrně inteligentní člověk dnes najde během dvou, tří minut na internetu i s nastudováním…

        Ten příspěvek sem tě stál víc času, než si to najít a přečíst…

        Jinak s uvedeným e-shopem mám velmi dobré zkušenosti, dost často jsou tam nové věci, které jinde teprve listují…

        0 0
      • embi  

        DPH je podle zeme doruceni.

        0 0
      • kubad  

        Výše DPH je podle země kam zboží bude doručeno

        CZ tedy 21%

        0 0
    • Micey  

      Jenom bych přidal pozitivní zkušenost.. to, že si člověk něco za slušný peníze objedná a za tři dny to přijde už beru jako standard, nicméně teď jsem s nimi poprvé řešil i nějakou reklamaci.

      Lehce házela nová Sram XPLR kazeta kterou sem tam kupoval i s AXS hazkou, normálně bych to asi neřešil, ale vzhledem k tomu jak jsem se s tim zjednopřevodní­kovánim gravela crcal, nějak mě to štvalo. V servise mi bylo řečeno že je to málo a ať to neřešim.. ale já na to nemohl přestat myslet:)

      Tak jsem jim napsal, poslal ilustrační video a číslo kazety, oni že to na dálku bohužel nevyřešíme a ať ji pošlu. Poslali štítek pro poštu, jenom vytisknout, nalepit, dojít na poštu, nic neplatit. Po pár dnech potvrdili převzetí a že to budou řešit. Po cca třech dnech zpráva že to sami neřeší a že to posílaj na SRAM servis/zastoupení, nebo co. No a po tejdnu zpráva že jako v rámci dobrejch vztahů a „goodwill“ posílaj novou kazetu, dopravu hradí. Tu teda sice ještě nemám, ale už mi psalo DHL že převzali.

      Sakumprdum rychlá dobrá komunikace a vyřešení k velký spokojenosti.

      Až mi ve středu přijde zas křivá kazeta, budu aktualizovat..:)

      1 0
    • krabica  

      Jak teď r2 fungují? Objednal jsem víc než před týdnem zboží, které bylo skladem, a nic se neděje, status paid, na 2 maily nereagovali, ale měl jsem teď 2 nepřijaté hovory z Německa, jenže to bylo v době, kdy jsem to nemohl vzít…

      0 0
      • JakeF  

        Asi proto ti volali :))

        Já objednávka předevčírem večer, odesláno včera ráno, takže asi fungujou…

        0 0
        • krabica  

          Vzhledem k tomu, že jsem jim poslal maily, tak by měli pochopit, že nechci volat a mohli by mi odpovědět stejným způsobem…

          0 0
    • Ondrejst  

      Jojo fungujú. Mne na nezrovnalosť v objednávke odpovedali mailom, predvčerom.

      0 0
    • Markony  

      Trošku to oživím vidlice objednaná 28.3 a dodaná 31.3 super komunikace žádný problém a cena oproti nám cca 4 600 Kč levnější .

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.