Zdravím brytoňáky. Nemá už někdo tento nový model. Do budoucna uvažuji o jeho koupi, tak bych rád nějaké zkušenosti.
Zdravím brytoňáky. Nemá už někdo tento nový model. Do budoucna uvažuji o jeho koupi, tak bych rád nějaké zkušenosti.
Včera mi přišel domů. Moje první navigace tohoto typu, zatím působí trochu nepřehledně, ale uvidíme o víkendu v praxi…
Ahoj, nepřesně myslíš jako, že chytá špatně GPS signál? Jak je čitelný displej na slunci?
Špatně jsem si to přečetl, píšeš nepřehledně ne nepřesně, sorry. Ony tyhle tlačítkové modely tak často zpočátku působí. Když jsem začínal s Garminem, taky na mě tak působil. Člověk si zvykne, vše si nastaví a pak stejně používá pár věcí stále dokola.
Dneska jsem ho objevi…potřebuju něco jednoduchého. Nepotřebuju mapy ale zároveň ocením navigaci na slepé mapě. Vzal bych k němu rovnou i jejich radar. Ale zkušenosti s 460 zatím víceméně žádné. Co mě trochu mrzí je výdrž 32h vs. 35h u předchůdce. Cenově zajímavý na bikeinn.
Papírově právě vypadá zajímavě. Ale chtělo by to nějakou nezávislou recenzi.
Dneska jsem ho konečně trochu vyzkoušel. Bohužel nemám srovnání s něčím jiným, tak jen asi takto:
Ahoj, zkoušel jsi tu navigaci jak? Vytvořit trasu přímo v tom jejich programu nebo jsi ji tam importoval třeba z Mapy.cz. Docela by mě zajímalo, jak se bude navigace chovat u importované trasy při sjetí z trati. Zda se přenastaví na jinou cestu do cíle, bude se chtít vrátit nejkratší cestou zpět na trasu nebo prostě jen (jako třeba Edge 130) zahlásí sjetí z trati.
Vzhledem k tomu, že to nemá mapové podklady. Zahlásí to s největší pravděpodobností pouze sjetí nebo najetí zpátky na trasu. Což je pro mě vlastně značka ideál. Ale vařím z vody.
Aha ono je to už vyřešený :) Takže to funguje jako třeba Garmin Forerunner bez mapových podkladů.
No mám to košíku na bikeinn včetně radaru. Udělám si radost ať je ten den dneska hezčí.
Pomocí jejich appky to asi umí i přeplánovat, ale jak píše Kubajzlik u importované trasy to nedělá, což je dobře. Naopak někdy se může i hodit to přeplánování, to pak bude stačit vytvořit trasu v jejich appce. Obě verze se mohou někdy hodit.
Co sem viděl nějaké recenze, tak se mi líbí, že na té navigační trase jsou vyznačeny odbočky / tvar křižovatek, což bezmapovou navigaci posouvá o velký kus dál. Je to tam i když je trasa původně vytvořená jinde nebo musí být vytvořená přímo v té aplikaci.
Trasu jsem plánoval v Mapy.cz a pak přenesl. Zkoušel jsem to i v Bryton aplikaci, ale není tak uživatelsky šikovná, jako Mapy. A ten přenos je pár kliknutí.
Při sjetí z trasy to jenom hlásí, že jsi mimo, a grafika úsečkou naznačuje, kterým směrem je trasa.
Díky, já se právě díval na nějaké video, kde se trasa sama přeplánovala – 460ka to neumí, ale udělal to mobil – ale to se týkalo právě trasy, vytvořené v té jejich appce. Tak jak to popisuješ je to lepší, asi do 460ky taky půjdu. Mám zkušenosti s Garmin 130, ten je velmi podobný. Jenže už mi v něm umírá baterie.
Ta baterie je trochu bída. A u nadcházející 140 se nedá počítat s nějakým prudkým zvýšením kapacity, co jsem tak hledal. Ale zase je to vaření z vody. Myslel jsem si, že budu chtít všechno Garmin. Jenže radar bez USB-C tak nějak z principu nesnesu. A navigaci, byť jednoduchou, která nedá ani den v kuse také nesnesu.
Ještě by mě zajímalo jak je to s live segmentama ze Stravy, ale to bych chtěl asi moc :) viz. odkaz na zařízení, která to podporují. Škoda, že to nepodporuje ani Forerunner 255.
Tak u 130ky mi segmenty ze Stravy fungují tak nějak po garminovsku. Někdy fungují a pak třeba z ničeho nic měsíc ne. A pak, ačkoliv se firm neaktualizoval zase fungují. Takže Garmin sice segmenty na rozdíl od Brytonu umí, ale je to docela bída. Já mám 130ku asi pět let a baterie s připojeným radarem a widgetem počasí mi vydrží v létě tak 4–5 hodin. A když je okolo 5 st. tak jen hodinu. Možná by šla vyměnit, ale zase bych přišel o vodotěsnost. Takže asi zkusím ten Bryton. Mně u něj vadí jen to, že neumí widgety. Docela jsem si zvykl na Smart Bike Lights a počasí se směrovou šipkou větru. Ovšem za ty prachy…
Ještě bych měl dotaz. Upozorní Bryton nějak zvukově před odbočkou? Garmin vždy pipne, což je v provozu fajn.
Ty jo, ze začátku ten Bryton pípal skoro při každém zmáčknutí nebo potvrzení a strašně mě to s.alo, tak jsem všechno povypínal :-) Ale vyzkouším to.
Tak dneska přišel. Společně s bráchou O'Reylym. V rychlosti jsem to spároval mezi sebou plus tepák. Vše intuitivní, rychlý, spolehlivý, jednoduchý. Překvapilo mě zpracování. Nemám, co bych vytkl. I váha mě překvapila oproti radaru působí výrazně lehčeji.
Trochu si teď jen namlouvám, že jsem měl vzít radar Garmin za tu cenu na Allegru, ale pozde. Beztak bych nepřenesl přes srdce microUSB, menší výdrž a absenci funkce, kdy radar bliká jen když jede auto.
Víc jsem zatím nestihl, hlídám tak jsem s klukem na rybách.
Radaru bych akorát vytkl že mi furt hapruje párování s telefonem a tedy se mi blbě kontroluje baterka. Ocenil bych kdyby mi to ukazoval rovnou tachometr.
Nebo to jde a jen jsem na to nepřišel? (Bryton 420)
Tohle ti asi udělá radost.
Jen škoda, že to nejde hodit do datového pole. Ty by mohl Bryton novým firmware ještě doladit. Stejně tak stav baterie Brytonu.
Zkoušel si jim psát na nějakej support? Že bychom je zahltili požadavky, který nám chybí a který by mohly dávat vývojářům smysl.
Já už jsem starý pán a anglicky umím jen základy.
.
Tak první zádrhel. Nejde mi ztlumit zvuk tlačítek. Ani celkově zltumit. Vypnu, chvíli počkám než se zařízení synchronizuje, vyjedu z menu, vrátím se a přepínače jsou zas zapnuté.
Existuje na to nějaký fígl?
Tak beru zpět. Po restartu už to jde nastavit a celkově je to svižnější. Tak teď uz jen projet :)
Tak jsem včera zkoušel navigovat podle naplánované trasy. Dneska to musím vyzkoušet znovu, protože mám podezření, že se nějak špatně vygenerovala trasa a pokyny, páč to bylo naprosto nepoužitelné v porovnání s Forerunner 255.
Např. rovina 5 km dlouhá. Garmin by mi prostě řekl, že po 5 km zahnu. Bryton mě celkem často otravoval, že pojedu pořád rovně a to tak, že nahodile. Nějakou závislost na křižujících cestách/pěšinách jsem moc nepozoroval.
Naopak mě vůbec neupozornil 150 m předem, že budu zahybat ostrá vpravo (ostrá jako že 90°).
Několikrát dokonce namísto vpravo ukazoval vlevo. Situace kdy jsem jel po sil. 3 třídy a měl jsem odbočit na vedlejší komunikaci.
Takže když to shrnu, na rovinách mě to otravovalo tím, že mám jet rovně. Když jsem měl zabočit, tak jsem to v rychlosti přelítl, protože jsem o tom nevěděl (poslední informace byla, že pojedu po X metrech rovně) a občas si to pletlo levá vs. pravá. Najezdil jsem pár tisíc s hodinkama, kde mě to otravovalo minimálně a nikdy jsem neodbočil špatně kvůli hodinkám. Spíš kvůli nějaké komplikovanější křižovatce kdy nebylo úplně zřejmé, která cesta je ta správná, ale s tím si těžko na slepé mapě Garmin poradil.
Má někdo podobnou zkušenost při srovnání Bryton vs. Garmin? Jestli se mám smířit s tím, že je to vlastnost a tím pádem rychle pryč a nebo to byla nějaká včerejší předbouřková anomálie :)
Díky
Takže všechno špatné beru zpět :) Ufff…
Naklikal jsem trasu na Locusím webu, exportoval včetně navigačních dat (nevím jestli to má na výsledek nějaký vliv), otevřel v Brytoní aplikaci, načetl, nechal doplnit navigační data a nahrál do navigace. Stejný .gpx jsem importoval do Garminů a vyrazil na test.
Všechno v naprostém pořádku, už žádný brikule co včera. Naopak na 2 místech mi přišlo navigování Brytonu lepší jak na Garminech. Plus ty tenké vedlejší a ve městech názvy ulic. Konečně spokojenost. Jen bych rád věděl, co to včera způsobilo. Jestli generování trasy přes jejich mobilní aplikaci? Když dneska jsem to jel přes Locus a import .gpx? Asi to ještě jednou zkusím. Rád bych přišel na to, proč to byl včera takový epický fail.
Jediná výtka. Nevím, zda je uživatelsky možné zoomovat tu slepou mapu. Na maličkých Garminech toho vidím podstatně víc. Dokázal bych si představit tenčí trasu na větší ploše. Pořád by to bylo dobře viditelné a člověk by měl trochu představu, co se bude dít následující kilometry. Možná další podnět Brytonu. Někdy to všechno napíšu a zkusím support. Třeba se tím budou chtít zabývat :) (vím, jsem naivní…).
S tím měřítkem mapy máš pravdu. A stejné je to u grafu převýšení. Ukazuje 100 m na cca 1 cm. Garmin 130 má základ 15 m, případně nazomuje více. Další podnět na zlepšení.
Buď rád, že jsi vzal radar Bryton. Já ho spároval s Garminem a jo, funguje to. Jenže aby to fungovalo, musí světlo v nějakém módu svítit. Pokud radar přepnu na nesvícení, radar se odpojí. U krátkých treků to nevadí, ale u celodenních baterie radaru sotva vydrží. Předpokládám, že s radarem Brytonu tento problém nebude.
Hele jsem rád, kdybych měl Edge, asi bych to chtěl mít pod jednou značkou. Takže přirozeně k Rideru jsem vzal Gardiu.
Ty jejich mobilní aplikace jsou trochu divoký (náladový). Ale už všechno šlape jak má. Snad ještě časem naladím obrazovky, který chci vidět.
Koho by to zajímalo, tak zde sepíšu rozdíly mezi používáním Garmin 130 a Bryton 460. Jak se dalo čekat, některé věci umí lepší Garmin, jiné zase Bryton.
Začnu mínusy Brytonu:
Co je lepší oproti 130ce?
Co je jiné?
Samotná jízda na kole je v pohodě, pípání radaru je slabší, ale stále dost zřetelné, navíc Bryton signalizuje i „volnou vozovku“ když všechna auta odjedou.
Trochu zmatené (alespoň zatím) jsou u Brytonu body zájmu. Jednak se musí zadávat pouze na obrazovce telefonu a kupodivu klepnutím na graf převýšení a ne do mapy. To není u dlouhé trasy moc pohodlné. Navíc je tam několik typů bodů a na některé mě Bryton upozornil, na jiné ne. To budu muset ještě prozkoumat.
Díky za shrnutí. Trochu mě zarazil import trasy z Locusu/Mapy.cz a absence navigačních pokynů na křižovatce. Nečekal bych, že v tom bryton vymyslí nějaký problém. Budu muset rychle vyzkoušet a zjistit jak to tedy funguje a jak to jednoduše „přeložit“ pro Bryton. Očekával jsem že to bude navigovat stejně jako Garmin, tzn. když sjedu z trati nebude mi to samo nic přepočítávat a jednoduše se někde zpátky napojím na trasu.
Problém v tom žádný není. Pokud do aplikačky Brytonu naimportuješ trasu z map.cz, tak aby fungovaly navigační pokyny, tak musíš u zvolené trasy před exportem do tacháku zvolit možnost převedení trasy do souboru s navigačnímy pokyny. Je to u té trasy vpravo nahoře. Vytvoří se nová trasa, která už ty pokyny obsahuje a tu šoupneš do tacháku.
Jasný, díky. Takže je to viz. obrázek níže. Ono zřejmě tohle samé dělá i Garmin, když si tam člověk importuje GPX, jen o tom člověk neví, protože se to děje automaticky. Já mám spíš obavy, aby se podklady z kterých čerpá Locus (v kterém plánuji primárně) nelišily od podkladů OSM, z kterých čerpá Bryton. Vyzkouším a uvidím.
Takže to bude ještě asi malinko jinak. Protože i samotný export z Locusu nabízí možnost exportovat bez nebo s navigačními pokyny. Otázka co tedy s nimi dělá Garmin, jestli je ignoruje a vymýšlí si svoje nebo je použije. A pokud je použije Garmin, tak proč je nepoužívá Bryton a vytváří si vlastní. Jestli to ve finále nesouvisí s tím, že Garmin mi nedopočítá trasu když s ní sjedu a jede tvrdě podle toho, co importoval z Locusu. Naproti tomu Bryton si počítá svoje pokyny a pak dokáže trasy dopočítat když je potřeba.
U Locusu se mi líbí, že si mohu část trasy plánovat pro MTB, část pro Gravel a mohu mít jakoužtakouž jistotu, že mi to Garmin nezmění při importu. Otázka jak moc to změní Bryton vůči Graminu. Vyzkouším a dám vědět.
Garmin je nepoužívá a Bryton taky ne. Stejně tak i s body zájmu. To je u obou společností stejné. S těmi kombinacemi to asi fungovat bude, mně Bryton přeplánoval trasu jen v úseku, kudy nechtěl vést ani Locus, ale já mu to vnutil ručním kreslením. Ale třeba u MTB jsou ty pokyny stejně k ničemu a úplně stačí jet podle linky a tu Bryton importem nemění.
ty navigační pokyny v exportu z Locus web plánovače jsou specificky pro Locus.
Rozdíl je v tom, že Garmin to dělá automaticky a trasu nikdy nemění. Prostě se jen podívá kde se trasa zatáčí a tam dá pokyn. Proto taky neukazuje názvy ulic.
No, to mi právě celkem vyhovuje. Mít jistotu, že trasa bude taková, jakou jsem viděl na pořádný obrazovce u PC a zároveň budu mít pokyny typu za „5km pojedeš vlevo“. Přece jen názvy ulic mě v lese až tak nezajímají :) No co se dá dělat, naučím se s tím žít.
Když sjedeš z trasy, Bryton zapíská
Locus taky používá OSM, ono ani nic jiného neexistuje co by tyhle aplikace mohly používat a nestálo to majlant.
Přesně tak, jen to možná malinko upraví trasu, ale je to spíš opravdu výjimečně. Zkoušel jsem to asi na dvaceti 100 km trasách.
Napřed mě to taky zarazilo, ale ono se to může i hodit. Ne vždy člověk potřebuje ty navigační pokyny, úplně stačí ta linka. V Locusu stačí dát „sdílet jako GPX“, vybrat Bryton a trasa se načte automaticky. Pokud chceš i pokyny, pak do menu a zvolíš to přepočítání podle Brytonu.
Tím přeložením trasy z Locusu/Map do Brytonu je myšleno toto?
přidá to navigační pokyny
Otázka je, pokud to naplánuji v mapy.cz nebo něčem co má jinou verzi OSM, tak jestli Bryton v místech, kde nemá cestu to nepřeplánuje jinudy po cestě.
Pretahuje, ale jen uplne minimalne, bordel mi to udelalo jen jednou a to bylo jakesi divne gpx, a vzdy se da pouzit varianta vez vlozenych doplnkovich informaci
(Nemam 460, ale 420, uz nejaky ten rok, ale apka je jen jedna)
Tu appku by ještě trochu poladit mohli. Třeba ty POI, které najdou zadat kliknutím na trasu, ale jen posuvem na grafu. U 100 km trasy to je dost těžké.
Ja bych jeste doplnil (aspon pro 420, ale predpokladam ze 460 na tom nebude jinak) neuveritelnou odolnost proti ztrate dat. Zatim co u garminu je potreba pro nahrani nove trasy ukoncit aktivitu, nebo pri pripojeni napajeni ji ukonci sam(kamarad letos pri bikepackingu dobijel hodinky a rozpulil si tim svoje prvni dvoukilo), tak Bryton muzu pri zastaveni vypnout, dat obed a zase zapnout a pokracovat v zaznamu, vybiti baterky taky zaznam neprerusi a pokud napojim napajeni zase se zapne a pokracuje dal. Jednou uz mi i zamrzl a po vyresetovani chvaty a hmaty dle manualu nabehl a zeptal se, jestli chci pokracovat v zaznamu.
To je za mne velke +
Nějak se mi nepodařilo najít žádné srovnání 420 vs 460. Nějaký tip kde se něco dočtu?
Možná budu za lamu, ale zaboha se mi nedaří do obrazovky s navigací dostat info o změně směru. V aplikaci mám možnost jen dvou polí, ale v reálu jsou tam 3 plus navigace. Dvakrát zbývající vzdálenost a jednou pole s názvem Turn info, což je ve skutečnosti taky zbývající vzdálenost :-/ Nevíte jak na to?
To pole se objevuje automaticky v rámečku. Pokud se ti pokyny nezobrazují, tak je tam nemáš. Předpokládám, že jsi trasu netvořil v appce Brytonu. Zkus si napřed vytvořit zkušení trasu v ní a vyzkoušej, zda to funguje. Pokud ano, pak použij tu importovanou, jdi do menu u trasy a tam najdeš něco jako „přeuložit s pokyny k navigaci“. Nevím jak se to už přesně jmenuje, ale to tě hned trkne, že je to ono.
Však trochu výš jsem to zmiňoval. Asi tam skutečně budou chybět ty navigační pokyny. Jinak člověk nemusí vůbec nic nastavovat v těch polích a funguje to hned.
díky moc, zkusím
Dnes jsem přišel na zajímavý bug. Pokud záznam pozastavíte vypnutím přístroje – třeba když jdete na oběd – po zapnutí zase pokračuje. To je OK, jenže když se pak podíváte v appce na záznam z jízdy, bude Bryton počítat průměrnou rychlost jakoby záznam stále běžel. Takže ukáže průměrnou rychlost třeba 6 km/hod.
Takže je lepší ho nechat běžet. Tedy vidím, že jsem se dneska rozhodl dobře. Jinak zatím ťuk ťuk na cestě CB – Vranov všechno v pořádku.
Ovšem ještě zajímavější je, že když se trasa z Brytonu autoexportuje do Stravy, tak tam je vše v pořádku. To by vypadalo, že problém není v samotném záznamu, ale v appce a webu Brytonu.
Strava si to přelouská a spočítá average moving speed.
Takze je to vlastne uplne jedno, jestli ho vypnes, nebo ne
Ono jde spíš o úsporu baterie třeba u dlouhých jízd. Jinak to smysl nemá.
Takže včera ČB – Vranov. Zajímavý je rozdíl v nastoupaných metrech. Bryton vs Garmin 1385 vs. 1592.
Jinak všechno jako po másle. Vlastně jedna chybička. Při automatickém přepnutí na climbing výzvu bylo pole grafu černé. Nefungovalo přepnutí na jiné obrazovky. Pole stále černé.
Toho zčernalého grafu jsem si taky všiml, pak to ale zmizelo, tak jsem tomu nevěnoval pozornost. Asi to bude chyba ve firmware. Jak ti seděly ty sklony u climbing výzvy? Já to zkoušel ve Vizovických vrších a nic moc. Nicméně za to určitě nemůže Bryton, ale mapové OSM podklady. A pravda je, že u Garminu to taky někdy nesedí.
No úplně se mi to taky nezdálo. Ale jako představa, co mě čeká, celkem dobrý. Sranda že jak radar tak navigace mi ještě vydrží na zpáteční cestu. To bych asi a Garminem nedal.
A ten jejich radar můžeš nastavovat rovnou ze 460ky? Myslím třeba svícení/nesvícení nebo brzdové světlo. A dostaneš se tam nějak i ke stavu baterie radaru?
Kdepak, nastavit jedině tlačítkem nebo přes aplikaci. Nevím jestli lepší navigace tohle umí. Nicméně kolikrát to potřebuješ nastavovat. Brzdový mi přijde jako zbytečnost (na blikačce mi to brzdí prakticky pořád) a jinak všechno nastavíš adhoc tlačítkem. Stav baterie jsem myslím už posílal, že to umí zobrazit. Teď nevím jestli jenom slovně good/bad nebo i v procentech.
A je tam i možnost jízdy bez svícení/blikání s tím, že se světlo rozbliká při zachycení auta radarem? Já mám Brytona spárovaného s radarem od Garminu a u něj pokud vypnu světlo, odpojí se i radar a nefunguje vůbec.
Ano přesně to tam je a funguje maximálně spolehlivě. Vždycky když nasedám po chladivé chmelové přestávce akorát vidím jak se radar při pohybu kolem znovu připojí a jízda pokračuje. Včera v Bítově jsem opřel kolo u kavárny a akorát sledoval jak radar blikal pouze na projíždějící auta.
Cesta zpátky taky v cajku. Nahrál jsem si špatně trasu bez navigačních pokynů. Nahrál jsem správnou a začal navigovat. Záznam aktivity dále pokračoval včetně již najetých kilometrů.
Radar od prvního nabití a hodně přes 300 km 51% baterie. To není špatný. Tachák 39% s nájezdem 378km. Za mě spokojenost. Garmin by asi tolik nedal, což by mi vadilo. Znám se.
Super, mně dnes opět zčernal graf. Stačilo sjet z trasy a po přepočtu už zase fungoval.
Mě včera ani jednou a to jsem si myslel, že to bude náchylnější u delších tras. Tak nevím.
Taky se mi to párkrát stalo. Jednou pomohlo přepnout na jinou obrazovku, jednou dokončit stoupání a jednou byl dokonce černý i poté a znovu se nahodil až s dalším stoupáním…
Jak hlasité je zvukové upozornění na blížící se auto na 460? Je slyšet dobře i ve sjezdu když hučí vítr v uších?
Hele většinou to slyším. Ale 1 nebo 2× se mi stalo, že jsem o tom nevěděl. Na displeji to bylo. Takže Bryton o autu věděl.
Oproti Garminu 130 je slabé. Nicméně je to takový pronikavý zvuk, takže ho většinou nepřeslechnu ani ve městě mezi auty. Co mi osobně hodně vadí, je stejné zvukové znamení pro radar i navigaci. U garminu to mají odlišné a je to mnohem lepší.
Prostor pro další podnět do příštího update :)
Je pravda, že pár věcí by se našlo, za mě ve 460ce:
U appky bych změnil či upravil:
Jinak asi nemám co bych vytkl. I když to tak nemusí vypadat, se 460kou jsem zatím velmi spokojený. Uvudíme, jak ji prověří týdenní cesta k moři.
Lith mi připomněl ještě dvě věci, které by si u 460ky zasloužily opravit:
2.přidat graf převýšení i když se nejede podle navigace A jak by měl Bryton vědět kudy pojedeš? Jestli teda požadavku dobře chápu…
Graf posledních 2,5 km ujeté trasy. Garmin 130 to tak má a není to špatné.
Kdyby snad někdo chtěl kupovat. Tak tady za hezký peníze.
Cenovka hezká, mít to profily aspoň na dvě kola, tak ho mladýmu koupím.
Ony by ty profily na kola tak úplně nezapadaly do koncepce přístroje. 460ka by se dala spíše označit za tachometr s bonusovými funkcemi než jako sofistikovaný přístroj, jakým je třeba S800 nebo Garmin 540.
Využiju příbuzné téma.
Mám 420, který má patrně stejnou aplikaci jak 460 a občas se přihodí, že se počítadlo vypne během jízdy kvůli vybité baterce a po nahrání trasy na server se tam zapíše třeba 20 km místo 80 a tím je také zkreslené ODO. Protože bych ale měl rád ODO podle skutečného stavu, tak bych ho rád upravil podle skutečnosti.
Bohužel v aplikaci pole ODO v Nastavení kola, které bylo dříve editovatelné a ODO tam šlo změnit už u mne editovatelné není a jediný způsob který znám jak ODO změnit nebo třeba na začátku sezóny vynulovat, je připojit počítadlo k PC a editovat soubor System\System.ini. Což není zrovna pohodlné a navíc Notepad zobrazí místo textu nějaké čínské znaky. Je to pak nutné editovat třeba v PSPad.
Neznáte způsob jak položku ODO v Nastavení kola opět udělat editovatelnou aby se nemusel editovat přímo System.ini? Popřípadě jiný způsob, jak ODO změnit?
A v cyklocomputeru to změnit nejde? U 460ky jsem teď jedno z počítadel nuloval bez problémů.
Tak máš pravdu. Našel jsem to. Je to v Settings – Profile – Bike Profile – Overview – Bike 1 + 2 – a tam se dá ODO upravit.
Díky za nakopnutí.
Takže to má profily pro „alespoň 2 kola“ jak se ptal kdosi nahoře.
Má, teda 420, ale přepínání je tak hluboko v menu že jsem na to rezignoval. Pokud by mě to zajímalo asi nejjednodušší by bylo to třídit ex post třeba na stravě.
Ano, má to profily pro 2 kola a ODO sčítá km z obou.
Problém je, že možnosti nastavení v aplikaci nezrcadlí možnosti nastavení v počítači. Předpokládám, že u 460 tomu nebude jinak.
Ahoj, nikde jsem nenašel srovnani 420 vs 460? Nevíte o nějakém srovnání nebo nemá někdo náhodou zkušenost?
Taky jsem hledal a nenašel nic. Nejvíc informací jsem našel na webu Bryton.
Poznatky s navigací na 900 km z ČR do Itálie:
Podle linky s odbočkami se jezdilo velmi dobře, za celou dobu jsem nepotřeboval mobil s mapou. Jednou mi Bryton zamrznul, ale to bylo 41 st. ve stínu, tudíž teplota na slunci jistě překročila max. teplotu 50 st. Pomohl reset, po něm pokračoval záznam bez problémů. Několikrát mi zmizela z obrazovky navigační linka (navigační směrovky ale fungovaly). Někdy se sama po čase objevila, někdy pomohlo přepínání obrazovek a jednou jsem musel navigaci stopnout a pustit znovu. Úžasná je výdrž baterie, nabíjet jsem musel minimálně. Asi bych uvítal výraznější zvukovou signalizaci radaru a odboček. Na silnici mezi auty ji skoro nebylo slyšet. Taky mi trochu vadilo, že po ukončení stoupání climb se obrazovka nepřepnula zpět na navigační linku, ale na graf stoupání. No a co by si rozhodně zasloužilo vylepšit, je měřítko grafu stoupání. 100 m na cm je velmi hrubé. V Itálii bylo hodně krátkých, ale velmi prudkých stoupání. Na grafu přitom nebyla skoro vidět.
Zase nějaký rychlotest. Kdyby měl 460ku za jízdy spojenou s appkou v mobilu, zjistil by, že trasa se může při navigaci přepočítat a nemusí tak ukazovat jen tu vytýkanou linku. Naopak, že ho navede spět na trasu pomocí normálních pokynů.
Ahoj, mám problém s aplikací a brytonem 460. V aplikaci mi nejde změnit hmotnost a výška, vždy když je změním, tak se neuloží hodnoty a nastaví na 170cm a 50kg, ani ve webovém prohlížeči mi to nejde změnit, aby se to uložilo i do aplikace. Máte někdo stejný problém a vyřešili jste ho, podpora brytonem funguje dobře, americká podpora hned odpoví a snaží se řešit, ale tvrdí, že jim to vše jde, posílal jsem jim nahrávku displeje, ale tvrdí, že u nich to normálně funguje a neregisteují takový problém.
Pozor na tu jejich webovou aplikaci. Když jsem tam šel do nastavení, tak se mi taky tyhle údaje zresetovaly. Ale v appce to šlo opravit.