Chci vyměnit brzdy, mám tam šroty. Má někdo zkušenosti s Avidy (stojí přes 2.50) ať nevyhodím prachy do vzduchu. Páky nechávám původní tj. Deorečkové. Díky. Tom
Chci vyměnit brzdy, mám tam šroty. Má někdo zkušenosti s Avidy (stojí přes 2.50) ať nevyhodím prachy do vzduchu. Páky nechávám původní tj. Deorečkové. Díky. Tom
Nejsou špatné brzdí to dobře, ale záleží na ceně za plnou cenu je to dnes nesmysl. Pokud chceš výkonné V-čka s paraleogramem ber XT nebo XTR. Pokud bez tak Avidy Single Digit 7 nebo SL
Díky, můžu je mít(nové) za 2.500,– což nevím zda byla původní ceny. za obdobnou cenu se dají pořídit už XT (cca,– do 2000,) za pár). Máš osobní zkušenosti s těmi Abvidy? Které z těch dvou vzít XT or Avid. S tím, že mám páky Deore (ty měnit nebudu, páč jsou součástí řazení). Díky mooooc
Jo měl sem je 2 sezony na kole, měnil sem je za XTR pokud se ti líbí tak proč ne. Původně stály tuším 2500Kč jedna. Ale podle mě jsou to zbytečně vyhozené peníze. XT koupíš za polovinu obě třeba tady: www.kolokram.cz/…uct_info.php?…
Vozil jsem je několik let, pak odešly jako každé jiné véčka s pantografem na zvětšující se vakl. Na páce jsou trošku měkčí než klasické „V“ brzdy, teď mám právě klasické brzdy a k pantografům bych se asi už nevrátil. Jo, stály mě tenkrát přibližně 2200kč. A ještě něco, moc se mi líbil jejich design ;-)
Jedná za 2.200,– nebo obě? Ještě mi psal borec, že Xt or XTR jsou lepší. Máš stejnou zkušensot? Dík Tom
XTR sou rozhodně silnější.
Pokud mají lepší špalky ;o) U véček je to všechno o špalkách.
se stejnýma špalkama, XTR mají delší ramena a jsou silnější. Až zbytečnš moc :-(
Třeba by pomohly páčky s možností nastavení kroku jako mají lepší Avidy nebo měly Sramy z plastu. Nebo nějaké spešl jednoprsté páčky ;o) A nebo extrémně neúčinné špalíky :o)
to neřeš to je 3 roky historie, už dávno jezdím kotouče a navíc to bylo na keramice :-)
Pochopitelně obě. XTR neznám, asi jsou to držáky, to ti poreferuje Žireček, ten je má. XT jsou dva druhy, staré a nové. Ty staré vydržely všechno, byly ale velice robustní a vyčuhovaly ven přes obrysy např. zadní vidle. Ty nové jsou v podstatě jen jinak nastříkané LX brzdy. Staré XT www.bicyclebuys.com/…/1428826.jpg Nové XT www.rajsportu.cz/…pics/137.jpg
staré XT jsem měl (přesahovaly), ale brzdily super, ve spojeí origoš páky Lx, ráfky mavic , chudáci co jeli za mnou. Ovšem kolečko stěma véčkama mi lohli.. Star= úž nemůžu sehnat. A nové jsem pochpolil ,že to jsou vyozený peníze, když jsou obdobné jako LX. XTR vypadají pěkně, ovšem zmíněné Avidy Arch Rival(2.500,– obě) a XTR na netu za 3.100,– (snad obě). Tak nevím nevím.. Tedy čím delší rameno, tím lépe..
Jinak díky všem nadšeným bikerů, co se rádi podělí o zkušenosti!!!!! Bikeři sobě!!!!!
Jezdil jsem 2 roky XT 02, 3 roky Avid Single Digit 7 a teď rok XTR 960… XT brzdily parádně, ale měly hned po měsíci vakl v paralelogramu, Avidy byly taky dobrý ale s horším dávkováním a s XTR jsem teď hodně spokojenej. Vakl nikde, pěkně se dávkujou a max výkon vysokej. Určitě je doporučuju, jen je to chce chvilku shánět za rozumnou cenu (já 2 páry za 35$).
to je necelý litr za obě? Odkud je máš? Kámoš, obchod, po netu z USA? Díky Tom
ebay v USA no…
tsss…pry stary, to jste nikdy nevideli stary XTcka 97? :) nedam na ne dopustit.....stacilo vyhodit ty nesmysly z pacek a hned to brzdilo jak o zivot......mely/maji jedinou nevyhodu ze chrasteji…
Mám je taky – model 96, v krabici. Sloužily moc dobře, ale za ty roky už měly takový vakl, že nešly nastavit špalky na ráfek.
ale to maji snad od vyroby:) ja to serizuju s gumickou ono pak pri brzdeni stejne do ty polohy zklouznou… akorat mi to po mesici zpuchrelo…a az chrastilo
Vakl v paralelogramu jsem částečně odstranil trvalou deformací pomocí svěráku. Zůstala ale neodstranitelná vůle na čepech rámu a vidlice. Ale sloužily dlouho a dobře.
Mám je po bráchovi, jeté. Mají docela vakl. XT, ty staré, mohutné, hodnotím lépe. Najeto mají více a vůle minimální. Pokud za ně chtějí 2500Kč, tak se na ně vykašli a ber raději tohle: www.kupkolo.cz/…--V-_30/Akce
Ten odkaz platí pro XTR.