brzdové třmeny FORCE DUAL CX mechanické

16 nepřečtených
  • odik

    Nemáte někdo zkušenost s brzdové třmeny FORCE DUAL CX mechanické??

    http://www.force.cz/…bal/d-83972/

    0 0
    • odik  

      ?????

      0 0
    • beranek666  

      Od značky force bych uz nekoupil ani sedlovku, natožpak brzdy. .

      0 0
      • petyn  

        Copak ? Máš špatné zkušenosti? Já od nich mám carbonové řidítka na HT 780 mm a naprostá spokojenost.

        0 0
        • beranek666  

          Na riditkach se toho fakt da zkazit

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • odik  

      Tak já je nakonec koupil.Z počátku zklamání – proti mini V horší brzdné vlastnosti.

      Po cca 200 km se zajely a brzdí stejně jako mini V.

      0 0
    • PatrikKalista  

      Má tedy někdo zkušenost?

      0 0
      • nitraq  

        https://www.bike-forum.cz/…el-jak-svina v komentářích.

        0 0
      • pz-km  

        poridil jsem si aktualne na generalkovaneho zimaka nikoliv verzi cx, ale mtb (stejne, jen delsi chod paky) – a musim konstatovat, ze by si v kck meli za tohle naliskat, ze to pustili do prodeje… na prvni pohled dobre a za ty penize pekne zpracovane, ale pak to zacalo:

        • zivotnost plastoveho kolecka nastaveni vnejsiho pistku (respektive zde se nenastavuje pistek, ale vysouva se ploska na pistku…) je nekolik otacek a pak se ty zuby na plastu servou (nevim proc to nenechali jen na sroub, jak je to u podobnych zoom hb-680…)
        • diky silne vrstve barvy nejde trmen poradne nacentrovat (proste klasicky vycentrovat ze brzdim a prisrubuju trmen nejde – sroub se zahryzne do barvy a trmen se pohne – a improvizovat pridanim jeste jedne podlozky nebo perovky neni bezpecne reseni, takze nezbyva nez se obrnit trpelivosti a hrat si, hrat, hrat…)
        • stejny problem s barvou pak zpusobuje proklouznuti lanka (lehke opilovani barvy v miste kontaktu pomohlo, ale pritlacny plisek je natolik forovy, ze to lanko proste drzi na heslo…)
        • paka trmenu je prilis dlouha a tak se lanko pri brzdeni silne dre o stelovaci sroub voditka
        • paka trmenu je navic z velmi tenkeho plechu a osy/srouby maji male prumery, takze pri brzdeni se to cele extremne deformuje

        takze to sice brzdi, ale hlavne z duvodu poslednich dvou bodu jsou tyhle brzdy urceny spise potencionalni zajemcum o navstevu urazovky…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.