• krk

    Zdravím, máte někdo zkušenosti s brzdami Formula MEGA?

    http://malyobchod.cz/…

    Vím, že se tady řešily brzdy na DH, tyto by měly sloužit na enduro/freeride.

    Díky všem.

    0 0
    • Mobidyk1  

      jezdím oro k24 už třetí sezonu. Brzdí skvěle a bez zánady :) Formulky jsou OK.

      0 0
    • Lone1  

      Hlavním a tím podstatným rysem,čím se mega liší od od the one je,že třmen je půlený.Není z jednoho kusu,ač to tak nemělo být,je lepší.Třmen se lépe servisuje,pokud je třeba.Mínus,o ty šrouby,kterýmy je třmen spojený,je těžší.

      0 0
      • gazman  

        To jsou nesmysly, třmen v kuse se servisuje minimálně stejně snadno(rozebereš ho pomocí jediné matky).Třmen z jednoho kusu je taky podstatně tužší při zachování,nebo dokonce snížení hmotnosti.

        0 0
        • Mobidyk1  

          ano tak se všude píše :) ale máš praudu

          0 0
          • krk  

            A zkušenost s funkcí ? Výkon, vadnutí, dávkování, zavzdušňování…

            0 0
            • Mobidyk1  

              no po třech letech jsem je ještě neodvzdušňoval. Zruba po roce začaly mýt trochu delší krok. Oddálil jsem si páky by mi nechodily blíže ke gripu. Zbylé dava roky to zůstalo stejné. Výkon? Stále stejný bez změny tzn. velmi dobrý! písty choděj stejně a rovnoměrně, nezůstávaj vyset. U nás v klubu je jezdí asi čtyři lidi a nikdo nikdy nic neřešil! Jem měníme desky :) Spokojenost.

              0 0
              • Mobidyk1  

                tak mne napadá že to je jediná značka brzd kde jsem nikdy neviděl žádnou komplikaci :)))) tak a teď mě tu ukamenujou

                0 0
                • McBlacky  

                  tak to znáš málo :)

                  ORO byly první formule který se nesraly. Nebo ne moc. Namátkou, zasekávání pák u ORO24 a komplikace výměny desek 18 i 24

                  0 0
              • jIrI___  

                Čryři lidi ma Megách, to bude zřejmě slušný oddíl :)

                0 0
                • DaSnail  

                  o megách je len vlákno. oddíl má k24. 8o)

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Aha :-X. A já čekal, že se ve vláknu o Megách řeší Megy. Holt nová doba… :)

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Ono je to individuální. Vozím K24 už dlouho na všech svojich kolech, ale o Megách, které jsem v ruce neměl bych si nedovolil říct vůbec nic.

                      0 0
            • gazman  

              Mám the one je to power maximální a bezproblémový a hlavně minimální servis.

              0 0
              • krk  

                O the One jsem taky uvažoval, u MEGA je lákavá cena. Asi by to mělo být funkčně podobné.

                0 0
          • gazman  

            Jestli se to píše nevím mám vlastní zkušenos jak na kole tak na motorce a váha je jasná,tam není o čem.

            0 0
    • Honzyn  

      Mam ted na svem hlavnim biku Formuly Oro K18.Zatim tedy spise zajizdim,ale zdaji se mi skvele.Ted v tom mrazu a snehu hodne pisti,rvou,ale to je asi normalni a po par sekundach brzdeni pazvuky ustanou.S Megami nemam zatim zkusenost,ale myslim,ze Formuly vseobecne patri spolu s Magurou a Hope k tomu nej co lze na kolo vubec dat.Treba Avidy,mel jsem Juicy carbon,7,5 i 3 jsou jednoznacne horsi.

      0 0
      • Lone1  

        U některých starších typů formul,se nevracely páčky lajdákům.Lidi,kteří 2 roky neměnily kapalinu,se pak divili,když začal špatně chodit pístek.Plno bordelu v kapalině,nemá ráda žádná brzda.

        Gazmane,není to nesmysl.Mám 105kg a věř,že vím,o čem píšu.Třmen z jednoho kusu,byl původně konstruován jako tužší,než půlený.Ale v praxi,tomu tak není!Mega je znatelně tvrdší na roztažení.Podívej se,kolik tam zbylo „masa“,u půleného třmenu.Minimum­.Ocelové šrouby,na rozdíl od tohoto zbytečku materiálu,jsou podstatně tvrdší na ohnutí.Gazmane, napsat,že třmen v kuse se servisuje dobře,znamená,že jsi nikdy takovou brzdu nedělal.Jednou za čas,může potřebovat brzda těsnění okolo válečků a jsi v prdeli.Pokud nemáš originál klíč na víčko,jsi nahranej.A ty ho nemáš.A i pro člověka,který ho má,je to potrat!Hrozná prá­ce.

        0 0
        • kali222  

          nema ho, protoze si vyrobil :)

          0 0
          • gazman  

            O tom už jsem mu nechtěl psát protože vyrobit si klíč by mohl pochopit jako věc z kosmu:-) Ten TORX alr funguje taky v pohodě.

            0 0
        • gazman  

          Tak rozebíral jsem je asi před dvěma měsícema,dával jsem eloxovat některé díly,je to na pohodu,to co říkáš může tvrdit jedině hodně levý mechoš.Origo klíč jde nahradit TORXem 70 tuším,který stojí 80 kč.Nesmíš být levý a hlupy:-) The One brzdí jak hovado jsou to hodně tuhé třmeny a ty šrouby co tak vychvaluješ se natahují jak špagety.Půlené třmeny se při stejné hmotnosti nemůžou na ty v kuse nikdy lepit.Když uděláš půlený třmen velký a těžký jak kopyto tak tam ta tuhost bude,to jo.

          0 0
          • Lone1  

            Jsi mě rozveselil.Nikde jsem nepsal,že the one,brzdí špatně.Jen že mega brzdí líp.Stačí porovnat!Zdá se ti mega,jako kopyto?Další věc,víčko,musí být přitaženo takovou silou,že nějakou náhražkou bez destrukce,to není možné.Kam jsi to dával eloxovat?Budu řešit to samé.Bohužel,mají mega barvu,která se mi nelíbí.Nějak to musím vytunit.

            0 0
            • gazman  

              Další věc,víčko,musí být přitaženo takovou silou,že nějakou náhražkou bez destrukce,to není možné. Muhehe to je švanda,to ti řekli kluci z autorizovaného servisu,aby měli práci ne? Víčko se dotahuje 40Nm takže žádná obrovská síla:-)Ale i tak nevím proč tam chcou tolik,těsní to na okroužku.Dotáhl jsem to 30Nm a zatím nema problema.Ty tvoje brzdy bude možná problém naeloxovat,myslím že to bude odlitek.The one budou lehčí tak o třetinu,jak jsem se díval na různé zdroje,to je dost.Jinač věřím že mega brzdí výborně o tom žádná.Elox dělal bikehazard.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.