• Ivoch

    Tak včera jsem psal problémy při reklamaci kol FSA a myslel jsem si, že mou druhou reklamovanou věc na silničce vyřeší Merida bez problémů. Jak jsem se mýlil!!!! Takže:

    Měl jsem hroznou vůli v uchycení přehazovačky Centaur na rám. Už jsem to tady dříve řešil. Tak milou přehazovačku Centaur model 2006 poslali k Šírerovi na reklamaci. Ten mi ji vyměnil, ale když jsem si připšel pro kolo, tak jsem zjistil, že mi dal sice model 2007, ale Veloce!!!!! Prý je to fukčně stejný, tak co, že? :-D To mě už namíchlo a tak jsem kolo z reklamace nepřevzal a přehazka Veloce jde zpět k Šírerovi a chci minimálně Centaur 2006. Když už nemá model 06, tak by mi měl dát odpovídající = minimálně Centaur 2007. Ale to se asi někomu nechtělo. Vždyť přece Campagnolo by to dovozci vyměnila. Jen jestli se někomu nelíbila ta nová přehazovačka Centaur 2007 s karbonem a nacpal mi model Veloce a ten někdo si dal prostě Centaur na svý kolo… Přece mi nemůžou dát za Centaur Veloce, který je těžší a levnější! Kde to jsme?!?! Opravdu se tady v republice ničemu nedivím. Rok starý kolo za 45000 a neuznali mi reklamaci ořechu FSA, ani přehazky Centaur. Najeto 6000km. Tady v tom státě snad umí prodávat jen nový věci a hned pak je pro ně zákazník nadbytečný a otravný. Tohle se může stát jen ve Východní Evropě…

    0 0
    • petebike  

      co tim chtel basnik rict ? :-)))

      0 0
    • Mnour  

      Zkus k Šírerovi zavolat, já jsem přes místní obchod kupoval v létě celou sadu Centaur a u Šírera ji neměli skladem!!! Takže to trvalo asi měsíc, než se sehnala, možná, že přehazku prostě nemají… .Fakt ale je, že distributor by snad aspoň nějaký náhradní díl měl mít… .

      0 0
      • Ivoch  

        No já to řešíms prodejcem. On ať to vyřeší s dovozcem. Ostatně nemusí mi dát Centaur. Je jejich problém, že ho nemají. Mně jako zákazníka to nemusí zajímat. Musí mi dát stejný, nebo lepší. Takže vyšší sadu, pokud jsou lempli a nemají navíc 1 pitomou přehazku. Pokud ji fakt nemají, tak to je prima zastoupení pro ČR, ne?

        0 0
        • omar  

          nereaguju na to jakou dali přehazovačku to je jina , ale je videt že nevis nic o tom jak funguje nejaky zastoupeni, to že jí šírer nema neznamena že je lempl ( a to jak ho znam opravdu není ) ale spíš to že italové klasicky nestihaj vyrabet a pak ty veci prostě nejsou,

          0 0
          • Rolei  

            Tady ale přeci vůbec nejde o to „jak funguje nejaky zastoupeni“ a jestli „italové klasicky nestihaj vyrabet“, ale o to, že měli zavolat a domluvit se jestli tam můžou dát komponent jiný a když by majitel nesouhlasit tak sehnat původní nebo se s ním domluvit jinak.

            0 0
            • omar  

              psal sem ze na tohlke nereaguji to je jasné , reagoval sem na lempla a zastoupení

              0 0
              • Ivoch  

                A ty víš, že jim Italové nedodávají díly? Jak víš, že Campagnolo nestíhá vyrábět?

                0 0
                • treatt  

                  Ja mel malicko podobny problem, i kdyz se to tykalo novych komponentu. Nemohl jsem nikde sehnat Chorus kliky 07. V Cechach je proste nikdo nemel, predevsim Sirer ne. Objednavku sice meli, ale Campa proste nedodala. Stvalo me to, tak jsem vzal telefon a pul dne na nem ztravil, az jsem se propracoval na cloveka z Campy, ktery ma na starosti rizeni sales do Stredni a Jizni Evropy. Potvrdil mi, ze Sirer ma objednavku, kterou ale pravdepodobne spotrebovali a dalsi prijde, jakmile se pro ne uvolni pristi zasilka… Takze u Sirera nekecali a neni to jejich lemplovitosti…

                  0 0
                  • Ivoch  

                    Taky hezký. Ale zákon jasně říká, že musí dát stejný, nebo lepší díl. V tomhle pochybili, aniž by cokoliv řešili.

                    0 0
                    • treatt  

                      Tak to bez diskuze. Ale ja jsem se vyjadroval jen k tomu, zda Campa dodava dily a jestli nestiha vyrabet…

                      Jinak by me to na***o na Tvem miste do bela…kdyby aspon pripojili nejaky „odpustek“…

                      0 0
              • Rolei  

                No jo, ale jak uvěřit tomu, kdo se chová jako lempl k zákazníkovi, že není lempl i v ostatních věcech? (jinak jasně chápu, že náš trh není největší a pozice dovozců tak není ani nijak silná, ale právě o to líp by se měli chovat k zákazníkům ne?)

                0 0
            • Ivoch  

              Přesně tak. Takhle nějak bych to možná napsal :-D Mně nezajímá kdo to zavinil. Já jsem koncák a mám mít svý práva. Ale vidím chybu u Šírera v tom, že mi dal horší přehazku a nic neřešil, uzavřel reklamaci. To je nefér. Kdyby byl fér, tak by se snažil to řešit. Zavolat, napsat, odmontovat z jinýho kola, nebo já nevím. Nevidím, jaký má vztahy s Italama. Usuzuju podle toho, jak se chovají jiní prodejci = končí sezona, tak proč mít nějaký starý zboží na skladě, když bude model 2008, tak proč na tom tratit. O tom to je.

              0 0
              • omar  

                v tom že udělal chybu mas pravdu to je fakt to nepopíram, to že v italii prostě ty díly občas nemaj je taky fakt ne všechno co se objedna a věř že dlouho dopředu jsou schopny dodat- samozřejmě to neplatí jen o italech a campe

                0 0
    • BH  

      z tveho popisu mne osobne neni jasna podstata problemu, ale tvuj prispevek na me pusobi hodne demagogicky. To proto, ze tu obvinujes Sirera , ktery vsak neni tvym partnerem pro reseni reklamce. Tim je obchod, kde jsi kolo zakoupil.Asi zde nemusim opakovat zname skutecnosti, ktere se tykaji reseni reklace v pripade obcan vs. prodavajici, jiz se to tu omilalo xkrat. jen upozornim, ze se jedna o vztah mezi prodavajicim (tedy maloobchdoni prodejna, kde jsi pravdepodobne to kolo koupil) a kupujicim, tedy tvou malickosti. Takze jakm zpusobem byla vyresena reklamace je ciste v kompetenci tveho obchodu a ne Sirera jako dovozce Campa. Tvuj obchod mel s tebou projednat zpusob reseni a ne Sirer!

      0 0
      • Ivoch  

        No můj obchod jen cituje, co mu řekla Merida, potažmo Šírer. On to jen tlumočí a stačí mu to. Zatím…

        0 0
    • Ivoch  

      Reakce Meridy na opětovnou reklamaci ořechu a přehazovačky:

      Dobrý den,

      Doporučuji důkladné prostudování návodu k obsluze kola. Na straně 69 nad plánem údržby je uvedeno „ V níže uvedené tabulce je uveden hrubý plán údržby pro cyklistu, který ujede ročně 1000 až 2000km. Jestliže má kolo pracnější údržbu nebo je počet ujetých kilometrů trvale vyšší, případně převážnou většinou jezdíte cross country nebo v náročném terénu, potom vaše kolo bude vyžadovat kratší servisní intervaly.“ Podle podkladů k reklamaci má kolo najeto přesně 5300km. Dále je v návodu uvedeno: Včasná a pravidelná údržba a výměna opotřebovaných částí je součástí používání jízdního kola a tudíž ovlivňuje záruku. Ve vyjádření od firmy ŠÍRER je uvedeno :výměna za přehazovačku VELOCE 2007 odpovídá modelu CENTAUR 2006. Tudíž byli splněny záruční podmínky uvedené v návodu k obsluze kola na straně 77 „ Jestliže vznikne nárok na uplatnění záruky, potom si MERIDA vyhrazuje právo poskytnout zákazníkovy aktuální model stejné kvalitativní úrovně v dostupném barevném provedení. Nicméně rozhodnutí reklamace vůči zákazníkovy je výhradně na Vás. Pokud máte dojem, že zákazník je v právu nic Vám nebrání rozhodnout reklamaci jinak a poškozené díly ze svých zdrojů nahradit.

      Za MERIDA CZECH s.r.o.

      Miroslav Bezák

      0 0
      • stihac  

        no ty koki, tak to chceli pani z Meridy akoze okrem ineho naznacit, ze funkcna zivotnost prehadzovacky Campagnolo Centaur je 5300 km??? Tak to hadam nie! Centaur, to byvala kedysi Athena? Teda je to prva rada pod Chorusom?

        0 0
        • Ivoch  

          Ano, je to řada pod Chorusem. Prostě se mnou vydrbali. Ale já se nedám. Tohle si nemůžou dovolit.

          0 0
      • treatt  

        Vůči zákazníkovY…hezkýýý

        0 0
      • Cllaude  

        No tohle je nehorázný. Jen selskou logikou pakliže by měly být Centaur 2006 a veloce 2007 stejný, neboli odpovídat si navzájem, je jejich cena stejná? Nemám přehled o cenách sil. komponentů, ale stejná myslím není. Takže jde o co? o prachy.....

        To je jako kdybys měnil rám a dali ti horší s tím, že ho inovovali…

        btw. kamarádovi prasknul trek 8500 starej asi 10 let a bretton mu to bez řečí vyměnil za funglovku 8500. A ten rám je teda rozhodně lepší než ten starej. Je to o přístupu k zákazníkovi

        C.

        0 0
        • Ivoch  

          No já zatím zjistil tyhle rozdíly:

          1. Hmotnost. Centaur měl v mém krátkém vodítku 223g a Veloce v tom středním má 259g.
          2. Označení Campagnolo. Centaur je označována jako závodní sada, kdežto Veloce jako sportovní.
          3. Cena. Centaur stál 2730,–Kč a Veloce stojí 1725,–Kč.
          4. Centaur je vyšší sada, než Veloce. To je neoddiskutovatelné.
          0 0
      • yetti  

        Pred par lety jsem reklamoval vazani Atomic 414Race. Paty na tomhle vazani mely konstrukcni vadu a tak v nich praskaly pruziny, takze mi dovozce Atomicu paty vymenil, ale kdyz jsem si pro lyze prisel, tak jsem misto pat 414Race mel obycejne 412. Nejenze to k sobe barevne vubec nepasovalo, protoze to melo uplne jiny design, ale ty vazani meli i jinou hmotnost a rozsah stupnice a take malickost a to cenovy rozdil asi 4000. Vzhledem k vyjadreni dovozce, ze vazani ma shodnou funkci i konstrukci se mi s tim nepodarilo vubec nic udelat. Proste se mnpou krasne vyjebali s tim, ze racove vazani se samostatne nedodava a tak neni k dispozici ani pro servis. Konzultoval jsem to tehdy i s pravnikem a jedina moznost byla soudni cesta a do toho se mi nechtelo. Takze drzim palce abys dopadl lepe :-)

        0 0
        • stihac  

          Klucova je asi tato veta z vyjadrenia firmy:

          Jestliže vznikne nárok na uplatnění záruky, potom si MERIDA vyhrazuje právo poskytnout zákazníkovy aktuální model stejné kvalitativní úrovně v dostupném barevném provedení.

          …a sice to slovne spojenie STEJNE KVALITATIVNI UROVNE

          Cize sotva mozno podla mojho skromneho nazoru povazovat za rovnaku kvalitativnu uroven vyssiu a nizsiu radu, bez ohladu na rocnik (jedine ze by to dolozili vycerpavajucim technickym zdovodnenim, ale to myslim nehrozi). Aj ked je pravda ze sa stava ze technicke riesenia prejdu casom k nizsim radam, ale i tak podla mna je toto nefer riesenie a hoci odhadujem, ze sa sudit nepojdes, tak cudujem sa ze to firme stoji za riskovanie ich dobreho mena. (Aj ked tie kilometre zas su uz celkom solidne za rok a vlastne ti daju novu prehadzovacku bez toho aby ta povodna vyslovene zlyhala – no tvoju namietku ze ma volu vlastne uznali za opravnenu a teda nie je to povazovane za bezne opotrebenie, ktore nema narok na nahradu…) Ak v technickom popise najdes napriklad rozdiely v hmotnosti alebo telo je u jedneho z ineho materialu a pod. tak to je dostatocny argument, sa nazdavam.

          0 0
          • Ivoch  

            No jak jsem psal o 2 příspěvky výš. Našel jsem zatím 4 rozdíly…

            0 0
        • Ivoch  

          To je taky pěkný bordel. Ale já snad do sporu půjdu. jednoznačně jsem v právu. A jsem schopný to doložit i parametrově, že jde o horší výrobek.

          0 0
      • vt  

        jediny pozitivum na tom vidim to, ze na p.Sirer narovinu vysvvetlil, ze kupovat Centaura je holy nessmysl, ze Veloce a tedy i vlastne Mirage je to same ;-) Takze priste bud Mirage nebo Recorda a je po vyberovych dilematech ;-)

        0 0
        • Ivoch  

          :-D Ale bacha, ať ti třeba těsně před vypršením 2 leté záruky nedá místo Recorda ten Centaur. Ono za 2 roky to bude vlastně to samé podle Šírera :-D

          0 0
    • Ivoch  

      Tak jsem vyměkl a domluvil se s prodejcem, že mi tam dá Centaur 2007, ale že doplatím 700,–Kč. Je to sice bordel, ale někde řešit nějaký tahanice, obvolávání, čas, ..... Ale aspoň budu o víkendu už jezdit. Ale příště si kolo v ČR už nekoupím. Tohle mě poučilo.

      Díky všem za podporu. Snad se nesetkáte taky s takovou neochotou.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.