Jazdí niekto Canyon Strive 2015 ? Mam v plane kupu modelu Race 7.0 ale bojim sa zariadenia shapeshifter.Rozmýšlam preto nad spectralom.
Jazdí niekto Canyon Strive 2015 ? Mam v plane kupu modelu Race 7.0 ale bojim sa zariadenia shapeshifter.Rozmýšlam preto nad spectralom.
Zkus hodit tady do vyhledávání magické slovíčko Strive, i o tom letošním tu toho je plno.
I kdyby ho někdo jezdil, tak ti o dlouhodobé spolehlivosti nic nenapíše. Ohledně reklamace, repasu a podmínek výměny je tu toho už napsaného hodně.
Jestli nepotřebuješ ultimátní mašinu, tak bych volil Spectrala, který je v letošní verzi velmi dobře použitelným kolem.
PS: doufám že jseš si vědom rozdílu v geomterii Race vůči nonRace modelů?
No som si jej vedomí. Ale som pomerne začiatočník tak by si ma mohol poučiť.
Začátečníkovi bych Race model asi nedoporučil. To už chce hodně vyježděného jezdce, který se do toho bude umět položit. Nebo jedině, že máš dost krátké nohy a potřeboval bys co nejnižší rám, pak by dávalo smysl koupit menší velikost Race modelu.
Mám 192 cm. A doteraz som jazdil DH na GIANT GLORY myslel som to tak že som začiatočník do týchto geometrii a podobne ale z recenzii čo som čítal všetci uprednostňovali race model. Povec mi prosim ta tak lajtsky že v čom bude iný pri jazde. Mám v pláne na ňom občas skočiť aj do bikeparku na freeride trail preto som chcel race geometriu.
Tak v tom případě to je jiná situace. Tady bych bral Strive a tu Race geometrii. Pro tebe to bude výhoda, bude se to chovat podobně jako tvůj DH stroj, bude mít dlouhý rozvor, bude stabilní, do zatáček bude potřeba více pracovat s náklonem, ale na to musíš být z DH zvyklý.
Jasné. Strive volim z dovodu že mi odišlo moje staré HT a nemám na čom ísť ked idem slapat do kopca. Sľubujem si od neho že v tom xc mode budem na ňom schopný vyjsť aj niaky ten kopcek
Minulej ročník byl nepoužitelnej? :)
Pokud meziročně udělají soudruzi na rámu jedinou změnu a to natáhnoutí horní trubky o 15mm, tak je jasné, že jsou si vědomi, že bylo něco špatně. Pokud má někdo dlouhé nohy a krátké tělo (ale zase nesmí být moc vysoký, protože více než L snad loni nebylo???), tak si může dovolit jít do větší velikosti, jinak je to moc krátká koza.
Kolik tisíc km si na tom kole najezdil, že to hodnotíš? Já nejsem asi takovej borec, abych dokázal hodnotit podle tabulek. Jsem jenom amatér, který hodnotí kolo po odjeté sezoně, kdy na začátku nové sezony dal o 20 mm kratší představec ale zase širší řidítka.
Nemohu hodnotit, jak se jezdí na novým „prodlouženým“ Spectralu, ale rozhodně bych se neodvažoval tvrdit, že minulý ročník je byl kvůli kratší trubce nepoužitelný.
To je jen evoluce, kdy jim Barnes nebo Barel (nebo kdokoliv jiný z testovacích jezdců) navrhli, aby natáhli horní trubku. Ti samí, kteří navrhli pro rok 2014 trubku kratší. A to všechno za předpokladu toho, že montují na 2015-ky kratší představce. Nebo tak to alespoň zdůvodňovali.
Hele svobodný občane, slovo nepoužitelný jsi napsal ty, navíc sám ses ptal, co se mi nelíbí, tak co se najednou vztekáš?
Holt jsme se dotkl tvojí nové hračku, ale nastavení poměru délky a výšky bylo u loňské Spectralu prostě špatně a naštěstí už tomu tak není.
Máš pravdu, to si fakt nenapsal. Já si to domyslel, asi špatně z tohoto který je v letošní verzi velmi dobře použitelným kolem.
Vztekám nevztekám, napsal jsem co jsem napsal. Nedokážu hodnotit podle tabulek, dokážu hodnotit podle zkušeností a za sebe nemám pocit, že bych jakkoliv trpěl. Nikdy jsem na to nepomyslel. Kolo mi vyhovuje.
Ale máš pravdu, je to tvůj názor s kterým z různých důvodů nemohu souhlasit. Těžko říct, jestli je to zrovna tím, že jsem jedním z mnoha spokojených vlastníků krátkého Spectralu.
Ja zkousel AL-race a carbon-regular. Fajn kola, ve stoupacim modu to jede pekne do kopce, nijak se to nezveda. Je to dobry kolo.
Nazivo bych rekl, ze i vypadaji senzacne.
A ktorá geometria sa ti viac pozdávala ?
Vybral bych si race protoze na ni byl kratsi predstavec coz mi vic vyhovuje.
Rád bych ti o něm poreferoval. Ale bohužel na něj čekám už od začátku dubna a vypadá to, že si ještě dlouho nezajezdím :-( . Mají nějaké problémy s výrobou. Jinak jsem objednal model 6.0 Regular
Asi je to už pasé, ale pár dnů už mám doma právě Striva 7.0 al, Race a včera byla první seznamovačka v těžším terénu – mám „M“ a 181cm, a do výjezdu v XC módu se zavřeným Pikem a tlumičem to je víc, než schopný, mám sedlo trochu výš, než řidítka, tak jsem v pozici aby to odsýpalo a hlavně dolu v DH je to žehlička jak má být – porovnávám s již prodaným Spešlem Enduro Comp 29"…
Konečně jsem se taky naučil přepínat ShapeShifter – do DH jsem vždycky myslel, že musíš nohama hodně prohoupnout do zdvihu tlumiče, ale stačí akorát dozadu a vzít za řidítka, klap a je to tam…
Má ho kamoš od júla/augusta, neviem presne. Bike super, geoška paráda, ale už 2× reklamoval shapeshifter. Nedrží mu v XC móde a sám sa prepadne do DH. Jazdiť sa s tým dá bez problém, aj s tou položenou geometriou sa dá slušne šľapať do kopca. Len to serie keď máš nový bike a za ten čas 2× tá istá porucha.
A řekli mu čím to je, že se to dvakrát po..ere? Jde o to jak tomu předejít,nebo co se tam vlastně stane, , že to nejde.Máme tu stejný případ.proto se ptám.
Dôvod sa nedozvedel, vymenili a hotovo. Po druhej výmene ale už najazdil o dosť viac ako predtým a zatiaľ bez problémov. Tak hádam sa im to podarilo vychytať.
Jo tak to byl případ i Martina, který mi Striva o víkend pučil. Taktéž mu Shape nefunguje. Tímto mu ještě jednou děkuji za zápůjčku.
Já za sebe můžu říct, že s Shape Shifterem problém nadmíru spokojený a problém žádny, kolo mám od června a šlape jak hodinky
U 2016 ma Shape Shifter byt predelany, u 2015 mel nejake detske nemoci (ve velmi velke serii), ale Canyon je vymenoval. Asi bych to vic nepitval, jestli je vubec co :)
Jestli to vychytali tak ok. Prostě si ho nechá člověk vyměnit a bude to ok. Koncepčně to vůbec neni složitý komponent
tak defakto je to takovej vlastne dalsi teleskop:) pokud to vychytaj, pak ok…
Vidím, že to spešl kurvítko je větší kurvítko než se čekalo… :-)
jsi zly:))
Je blby, ze si delaji ze zakazniku testery … Zas tu geosku to upravuje citelne a prospesne, prijde mi to jako vetsi vychytavka nez 650B :-) …
v cem konkretne je 650b takova vychytavka?:) jen ze jizda je plynulejsi, coz na 29 je jeste vice… a na 36 uplne nejvic:)
Je zvlastni, ze pri honbe za tim spravnym prumerem kol, si malkdo uvedomuje, ze stejny kola jsou cca o pul kg tezsi a hlavne na rotacni casti kola… Neboli kdyz se udela spravna masirka, tak lidi obratej…
+1 :-)
konstruktivně k tématu , kdo se s tím pak má číst. diky :-d
Jen o půl kila? Já myslím, že alespoň tak o 3 :)
Pul kila? :-D U me 100g :-P – 50g kola, 27g predni plast, 20g zadni.
kola jsou tezsi, plaste jsou tezsi, draty taky o fous, tak mi prosim matematicky vysvetli, jak to muze byt 100g celkove..:)) vezmi stejny typy… dekuji…
Vahy hore vztahuju ke svymu kolu, tedy cmaxy, butcher, ardent :-P
Vsecko si muzes najit na mtb-news.
dobre, sice odbohame, ale znova to zopakuju…
„si malokdo uvedomuje, ze stejny kola jsou cca o pul kg tezsi“
Vyvetlim:)
Tzn. ze kdyz mas predtim tezkou herku 26 a koupis si treba novy plastovy 27,5 brko na top dilech, tak to se samozrejme neda srovnavat…:)
WTF?!
„si malokdo uvedomuje, ze stejny kola jsou cca o pul kg tezsi“
Ti teda pisu jakej je rozdil tohledle komba v 26 vs 27,5. Nevim co na tom nechapes.
pak se omlouvam, chyba v komunikaci, resp. na mym prijimaci, pochopil jsem to tak, ze tvoje stary kolo vs novy…
Btw. proc jsou dnesni AM/EN kola teda tak tezka? oproti 26? anebo jenom ja mam spis tak lehky kolo…:)
par kol u DT
26 – 1400g
27.5 – 1440g
29 – 1510g
maxxis pneu (stejny model, rozmer, smes)
26 – 840g (1680g)
27.5 – 875g (1750g)
29 – 920 (1840g)
duse
26 – 161g (322g)
27.5 – 191g (382g)
29 – 200g (400g)
komba
26 kombo – 3402g
27.5 kombo – 3572g
29 kombo – 3750g
Pul kila to nebude :)
řeště si kola jinde herdek
tak ze by bajky za posledni sezonu nejak vyrazne ztezkli?:)
0,5kg nemám zdaleka rozdíl ani 26" x 29" u toho co jezdím.
V jednom případě to mám např. kola 120g rozdíl + 2× 70g pláště, tedy dohromady 260g pro 26" x 29", kde je ten rozdíl největší.
Mě to taky funguje v pohodě. Malinko problém je při foukání,že ten spešl ventil trochu hapruje s tlakem a pak tam je málo . (vyřešeno přefouknutím na manometru)
Na druhým to ale nechce přepnout do xc modu a píst zůstane v pulce . zřejmě se to přetlačuje s olejem ,kterej je jinde než má být. Je někde nějaký manuál kolik oleje je uvnitř. nastavení při plnění atd. ??? nic jsem nikde nenašel .