Zdravím poradili by jste nějaké celo odpružené kolo do 30 ? Dík
Zdravím poradili by jste nějaké celo odpružené kolo do 30 ? Dík
Celopéro do 30, je tak akorát pěkná blbost.
A to protože…můžeš pokračovat aby měl tvůj příspěvěk nějakej smysl.
Na stezce se za tebou neotočí žádnej pozér ani žádná holka, co si myslí, že jedeš na drahým kole :)
Bavíme-li se o novým kole, tak celopéro za 30 je těžký, neohrabaný ****** s nefunkčním pružením a ve většině případů i s nefunkčníma brzdama. Po zkušenostech s bazary, bazarovku už nikomu v životě nedoporučím. Absolutně nezáleží na značce, ale použitelný celopéra vidím až tak od 40.
Se podívej ke mě do profilu, taky jsem se s tímhle vešel do 30 a tím pádem s bazarem zatím super zkušenost.
moje merajda vyšla na 26k, investoval jsem do ní něco, ale absolutně nelituju. že nejsi schopný sehnat slušné kolo do 30k už je tvoje věc :)
tak tak
casem koupit novy ram a je to super kolo :)
Ale hovno, funguje to dobře a je to český, víc bych neřešil.
sice to obcas rupne, ale to je fuk:)
kazdopadne ma nekdo zmapovano, jestli praska i „maly“ IQ nebo jenom 6ka?
Tak řeč byla o malým, tedy stodváce a nevím zatím o nikom komu by rupla.
tam se to asi tolik nenamaha…
kazdopadne kamarad ji ma a kdyz jsem to potezkaval v ruce, tak i na rozumne lehkejch vecech to bylo tezitko…:(
Ted jsem nedavno videl nazivo to 27,5 IQ a moc peknej stroj!
Rám IQ (120mm), velikost „M“, v barvě (ne brutal), tlumič Fox RP23, misky hlavka, patka přehazky = 2,8kg.
mas zvazeno, nebo je to katalogovy udaj? diky..
Stavěl jsem na kámošově Mku kolo, tlumák taky rp23 a navížil jsem 2.9kg.
27,5ka nebo 29?
Je tu řeč o 26ce ne?
já už se ztratil. víš jak vymytej mozek marketingem, už radši na kolo ani nechodím, vyjet na 26" je v podstatě sportovní sebevražda :)
je to celkem těžítko 2,9kg za 26" 120mm rám to je spíš na horní hranici a to je jednoduchý jednočep, kdyby to byla sofistikovanější zadní stavba bude to mít 3,5.
tak je treba si uvedomit, ze koncepcne je ten ram uz pomerne stary… Myslim, ze IQ6ka nebude o moc tezsi… tipnul bych + cca 300g?
Včetně tlumiče 2.8–2.9 kg není nic hornýho na 120mm právě. Vždyť třeba Cube AMS se 100mm měl s tlumičem asi 3.2kg.
GT Sensor měl bez tlumáku 2.9kg. Takže podle mě žádnej extrém IQ rohodně není.
Taky GTcka jsou tezky jak prase, starej ReignX vazil stejne jako i-drive 5
AMS je levný rám a podle toho je i váha.
Stumpy a Treky ve 120 u 26" mají v Mku do 2,7 co si pamatuju z hlavy
No a to je jako nějakej mega rozdíl? :) Jestli má Trek 2.7 a IQ 2.8 nebo 2.9? :)
Nedělejme tady přátele z komára velblouda…
Tak nebudeme si nic nalhávat, 2OO gramů je prostě hroznej provar. Když si vezmeš že za tu katalogovou čínu vyplázneš takový prachy, jestli se nepletu je to aspoň 50 litrů za rám s tlumičem, měli by se víc snažit.
tak vzhledem k tomu, že za –200gr carbonu už si třeba taky připlatíš 100% ceny (Giant Advanced a Advanced SL, Spešl Fact 9 a Fact 10,…).
ale uznávám že to je min rozdíl a u hliníků dneska už nikdo víc řad nedělá, nastřílí jednu a odchod…
S tlumičem mi ta váha přijde v průměru, žádná tragédie..
já jen, že když se řešilo že 96 má v Mku 2,84 tak bylo haló jaká to je těžká kráva a najednou 2,9 nevadí :)
rozdíl mezi 100mm a 120mm je materiálově minimální, pokud jsou obě na xc určení
Tak IQ je bych řekl trochu jiná kategorie kola než 96 :) Ježiš, to je zas debata vo houně :)
Jo Merida tam ma navic jeste prepakovani.
Nepsal jsem nic o systému pružení.
Váženo doma, čínský digitální mincíř. Na fotce to nemám, ale vážil jsem hned, jak rám přišel.
Kamosovi nedavno rupla zadna stavba na jednej z prvych IQ, nicmene RB potvrdilo svoju prozakaznicku orientaciu a zadnu stavbu mu vymenili za novu mimo zaruky a zadaco. Naviac sa mu zacal olupovat priehladny lak z Brutal finishu a oxidovat horny uchyt tlmica na rame, tak mu ten ram obrusili a prelakovali.
přístup fajn, ale přeci jen hlavní funkce kola je jezdit a ne fixovat bugy výrobce, který to na tobě testuje.
No, to je ale přístup všech výrobců. Tedy všech, kteří skutečně rámy vyrábějí, kvalita značky se pak pozná podle následného přístupu k těm bugům..
přesně tak, myslím si totež a že něco projde postupným vývojem a vylepšuje se to mi nepříjde jako nic negativního (mám na mysli to, že první řady IQček praskaly a tedkom dělají zadní stavbu pevnější) to není podle mne testování na lidech, to je prostě zkušenost, tak někomu to prdne, tak v RB vymění a jezdí se dál, žádná trága. Vím o jednom prasklém Scalpelovi, poslala se na reklamaci zadní stavba, neuznali reklamaci – po půl roce a chtějí poslat celej rám, takže maník bude zase půl roku čekat než to vyřídí. Věřím, že Cannondale mu to vyreklamuji a možná mu dají celý nový rám, ale majitel je rok bez kola… a to se tedy vracíme k jádru pudla, u RB ti to prdne, pošleš to tam a oni ti bez řečí obratem pošlou nové díly to mi příjde přinejmenším výhodnější, nežli čekat půl roku na schválení třeba z US
Tohle vyšlo na cca 25…:)
Já byl s mým bývalým Cube taky pod 30ti. A dovolím si skromě tvrdit, že odpružení fungovalo.
za ty prachy super
+1. Rozpočet minimálně zdvojnásobit a pak už se dá i vybírat.
To už dávno není pravda…
na to že se nazýváš Pohodář máš dost vyhraněné názory :))
ja koupil meridu ninety nine 900 za 30 litru, a jsem maximalne spokojeny, teda proti svemu 13 let staremu HT s 80 mm vidli :-) Takze koupit se da, a vyznam to urcite ma taky. Chce to hledat vyprodeje, ale je uz to dost prebrane.
lapierre x-control 210 se dá sehnat kolem 25k a za zbytek si ho můžeš poladit ;)
dokonce za 23k
Na prd vidle, brzdy, kola, dokonce snad ani kevlar pláště tam nejsou, tam by se muselo vyměnit pomalu vše aby to byl slušný full.
jo to vim, ale za těch zbylejch 7k si může koupit vidli a půlku věcí vyměnit za slx a pláště nejsou aspon papírová slupka na duši :D
To by šlo :)
To nepojede, nestojí to 40k
tohle je fajn, za ty prachy ideální, koupil bych SLX brzdy a hotovo. Vidle funguje a i tlumič se dá jezdit.
To kolo je ale extrémně ošklivý.
Tojo, s tvými skvosty se to vůbec nedá srovnat.
to asi všecky full 29ky
ono v reály ty barevný kreace modrý na anthemech vypadají dobře. Sice teda varianta se stříbrnou líp než s bílou, ale i ta je v pohodě.
Možná nějaké testovací kolo ve slevě. Je po sezóně, něco by se někde mohlo najít.
něco už se za to najít dá, ale já pořád radši doporučuju stavět. Rám nový z německa, nebo bazar, důležité komponenty nové, kliky řazení smyk atd klidně bazar, do 30k se vlezeš v pohodě a nebude to ani nijak zvlášť těžké.
no, mám pár tipů:
http://www.cykloworld.eu/…rco-phaser-3
není tam sice vzduchová vidle, ale tlumič ano a za ty prachy to má neskutečnou výbavu..zadní stavba stejná jako má Spešl, na rámech je to napsáno..Norco bylo totiž první, kdo ji takto vytvořilo, ale nepatentovali si to..teď mají výjimku v používání od spešlu
nebo http://cyklobazar.cz/…3-sleva-33-/
nebo obojí na vzduchu:
http://cyklobazar.cz/…2-sleva-34-/
Kola jsou nová se zárukou a vším, jak to má být..
Do třicceti neskutečná kola!
Skladem ale jen pár kusů od velikosti..
Enjoy
Za ty prachy jsou vybavena slušně, hlavně to první norco, ale za neskutečná bych je teda nepovažoval.
Tak mi ukaž jiného fulla s reconem ve předu, CTD Foxem vzadu, Elixirama brzdama a hazkou a řazením SLX 3×10..zbytek alespoň na úrovni Deorečka..
A ještě k tomu takovou značku, jako je Norco..
Jako ma spesl? To jako, ze to ma Horst link, ktery pouziva spesl, tak to automaticky musi byt dobry?
Za ty penize je to uchazejici, ale zadnej zazrak. Designove se mi to nelibi.
to, že se ti to nelíbí designově, to beru a respektuju, ten zbytek jen znamená, že čteš moc velo a bike forum a dáš až příliš hodně na marketing:)
Ale začít se hádat jen kvůli jiného názoru nemá význam..myslím si, že norco oproti spešlu udělalo pro cyklistiku z historického hlediska daleko více..
jen abys neudělal z norca nějakou nadznačku. podobné záměry už tu někdo měl z originálně německy handmade ultra top rámy ghost.
tak něco takového vůbec nemám v plánu..
můj názor je, že do určité ceny je to stejně jedno, záleží na výbavě..a nad určitou cenu je to dost o image daného člověka..
každopádně já a dost lidí okolo mě od norca máme fully a mě to kolo docela přesvědčilo..nikomu jej ale nenutím..každopádně poměr cena/výkon/výbava je tam super..
Norca mám rád, ale jejich historii moc neznám. Klidně to trochu rozveď…
Velo nectu a na B-F jen tlacham o hovne.
O prinosu norca se nehodlam nijak dohadovat, i kdyz si to az tak nemyslim.
Jinak na tom z cyklowordu neni opravdu nic zazracneho, zakladni pouzitelny pruzeni od RS, zbytek taky zaklad.
No a ten fluid z cyklobazaru, ten bylo mozna najit na tech stejnejch strankach co jsi odkazoval, tj na cykloworldu, za stejnou cenu.
Ten uz mi prijde sluisnejsi i koukatelnejsi.
No já měl tou na mysli tou výbavou primárně toho fluida.
Tj, ten se mi libi, za ty penize myslim slusny kup.
Do 30 let věku celopéro nepotřebuješ a pak už snad na něj nějak ušetříš :)
To jsou vždycky teorie tohleto :)
RB IQ Team je nyní za 31 240 Kč ;-) Doporučuji otestovat.
Jak vidis odkazu se tu sesla pekna radka, takze nemozny to neni, taky prihodim jeden odkaz na zajimavej kousek a jeste ti zbyde slusna financni rezerva.
Ten popis je dobrej :-)
Bože tam ale píšou sračky, pardon!
Takže tak:
Recon Solo Air Silver, Xfusion E1
Komplet Sram X7 a Avid Elixir 1
Kola jsou na průmyslech (nějaké OEM náby, tyhle jsem rozdělané neměl takže nevím)
recenze staršího modelu tu: http://www.bikeradar.com/…-1–12–45756/ geo a princip pružení se nemění, dřív to jen nebylo na Sramu
Osobně si myslím, že je to srovnatelné se sériovkami za 30k. Po lehkém poprodejním tuningu (vyměnil bych brzdy, pokud někomu nevadí Elixiry tak určitě kola) a dorovnání ceny na 30 tisíc
moc jsem nepochopil toto:
„Doživotní záruka : B’TWIN poskytuje doživotní záruku na rám, představec a řídítka tohoto kola.
Záruka 5letá záruka na rám a 2 roky na díly (kromě opotřebitelných dílů, např. řetěz, pláště,…)“
Pravděpodobně se tam třískají dva různé texty z databáze. Platí samozřejmě ta doživotní záruka :) Předám to dál, ať to opraví.
Ten web běží teprve týden, takže nesmyslů tam pár bude.
S popisem je to tak – překládají to slečny, které sice možná umí skvěle francouzsky, ale bajkerky to zrovna nejsou… Ale už je to nějak pomalu v řešení.
chápu li to dobře tak v tom shopu děláš?
jop
Ale nedělám v Polygonu :D Je mi úplně buřt kde si kdo koupí kolo, pokud ho to ježdění na něm bude bavit.
Rozhodně to neberte jako pokus o reklamu, nebo tak něco. Pokud vím, že za ty prachy se někde sežene lepší kolo, enemám problém s tím tam ty lidi prostě poslat. Strategie „prodej to za každou cenu“ už je dneska k ničemu…
chtěl koupit kolo ne vyhodit prachy za něčí pokus o nalakování low end číny.
Ha, ha..
tak je jasný, že jako prodejce se tomu musíš jenom zasmát…
ale svoje prachy bys za plnou cenu nedal co :)
Jasně že bych za tu cenu radši 26 HT od Scotta s pružinovkou a na Aliviu, určitě…
Měl jsem v ruce ten vyšší model za 34 a ten rám mi vůbev špatný nepřišel. Nemůžu ale soudit, v terénu jsem na tom nejel.
Ty jsi to ale viděl na obrázku, takže všechno víš?
Za mě já bych si ho nekoupil – neříkám, že je špatnej nebo dobrej, ale prostě nekoupil.
Já asi taky ne. Za ty prachy super, ale na můj vkus hrozný těžítko (ne že by to za 25k mohlo být o moc lehčí :D)
Každopádně je to ale odpověď na otázku „full do 25“. „Zdvojnásob rozpočet“ jak tu padlo od některých borců určitě odpovědí není…
Jen ještě mimochodem co špatný na vidlici s klasickou pružinou :-)
Pokud člověk váží 50 kg nebo 100 kg a nechce hned měnit pružinu, tak úplně všechno :)
Pokud je to vidlice, tak nic.
Pokud je to ale jen držák předního kola, tak všechno.
já netvrdím, že všechno vím. Jen mě z principu sere, když tady někdo cpe libovolnou značku hlava/nehlava. Historie hovoří proto tomu, že by low cost supermarketový kola byla ´to samý co od konkurence, akorát ne tak hnusně předražený´.
Ve finále na tom budete mít stejnou % marži jako konkurence a díly rozhodně nebudete kupovat levněji. Takže si spočítáš kolik ti zbyde na rám no a i na straně dodavatele rámu platí, že nebude prodávat nic na čem nevydělá. A bohužel kvalita stále dost závisí na ceně.
S tou marží si dovolím nesouhlasit, ale to je tak asi jediný co k tomu můžu napsat..
Vypadá to snad, jako bych něco cpal hlava nehlava? Jak jsem psal výš – nemám problém s tím poslat lidi jinam, pokud za svoje peníze dostanou něco lepšího.
No nákupka je většinou úměrná odběru. Když prodáš tři miliony kol ročně, dostaneš se cenově určitě trochu jinam.
Samozřejmě ale do vývoje rámů nejde tolik peněz jako u Treku, Spešlu… To ale neznamená, že by se ty rámy jen vybírali z katalogů. Nad spoustou věcí (ne jen kol) tam ty lidi přemýšlejí. K tomuhle systému nemůžu moct říct, když jsem to nejezdil. Bikeradar ho ale nijak nehanil, je to podobný třeba s Yeti SB-66.
každý na to máme svůj názor.
Já nepokládám za vaši konkurenci prémiové značky, ale levné značky, specializující se na kola do 30–40tkč, kde dražší modely jsou jen aby jsme je měli ale netáhnout prodeje. Bavíme se o apache, dema, kellys, 4ever, galaxy a takových. U jejich modelů za podobnou cenu co tady padla, tedy 30tkč, budete mít marži podobnou. Respektive díky přetlaku na trhu v tomto segmentu to všichni tlačí hodě nízko a věřím, že se dostanete klidně na třetinu marže co má třeba zmiňovaný Trek nebo Spešl, na druhou stranu za méně než 15% to prodávat asi nebudete, pokud nepácháte sebevraždu.
a s tím odběrem kol v řádu milionů určitě nebudete jediná značka, spešl nebo trek jich taky prodá miliony, jen máte jinou politiku -jdete brutálně po ceně, což se samozřejmě někde projeví. Navíc to číslo nic neříká o tom, kolik prodáte konkrétně těchto fullů. Ono sice dostaneš slevu za odběr celku, ale cena za jednotlivé modely se určuje podle velikosti serie, ale to si asi nemusíme vysvětlovat. Pak i marže může být různá pro různé modely/serie jak to je třeba u spešlu, kde malé serie Sworks jsou v jiném režimu než ´obyč´ řady.
co se týče recenzí, věřím jen tomu co jsem projel osobně. Po letech práce v marketingu to ani jinak nejde. Když to někdo bere hodně na hulváta může to vypadat i viz přiložené foto. Což už i mě přijde hodně přes čáru. Ale jen ti chci ukázat, že i zavedené značky prasí kde se dá…
Jen co se tyka ramu tohohle kola, tak to neni zadna horka novinka, je to ram ktery Decathlon pouziva uz par let, jen na kazdou sezonu to nahodi do jiny barvy, cili naklady na „vyvoj“ a podobny serepeticky muze drzet hodne nizko, a vyroba takovyho ramu bude levna.
za méně než 15% to prodávat asi nebudete, pokud nepácháte sebevraždu.
To určitě nepácháme, ale zase neprodávají jen kola ;-). Víc k číslům ani slovo.
Nemam rad zvaneni tohohle typu. Mam nejake BMC speedfox za asi trojnasobnou cenu, na stangli to ma hrde svycarskou vlajecku, ale zespoda u stredu je stitek s napisem made in taiwan. No a co, pokud si vyrobce hlida kvalitu, nevidim v tom problem. Kdybych mel rozpocet jako ma zakladetel tohohle vlakna a chtel si koupit fulla, tak bych do tohohle klidne sel, a myslim ze bych na tom uplne spokojene jezdil i tak jak je to poskladany z fabriky.
cejtis tam ten rozdil? Blacky psal o levny cine, ty o taiwanu…:)
Ne, nevidim tam rozdil.
aha, tak to je potom jakakoliv debata asi zbytecna:)
No nejlepší rám by byl samozřejmě ten americkej! :)
ale kulovy:)
jasný oboje je kolo takže jaký dělat rozdíly.
A co je sakra tohle :D
co něco takového?
http://www.haibike.cz/…26–2013.html
nebo
http://www.bradsky.cz/…-p-4034.html
do těch 30 to až tak slavné nebude ale dá se určitě sehnat super kolo na normální ježdění, jako kdyby si už chtěl něco více a jezdil bys třeba každý den tak by se hodilo aspoň trochu přihodit pak kolo 35–40 se už dají sehnat lepší kousky a nebo se taky kouknout ještě na bazar…
celkem těžká volba mezi těmito dvěma. Spešl je hezčí kolo a camber je dobře funkční rám, akorát nevím jak ve spojení s Ario. Na druhou stranu Hai na Monarcha, ale zase bych se trochu bál geometrie, ta je u spešla dotažená.
záleží co komu sedne … koukni ke mě do profilu, jako první pořádné kolo a full jsem měl haibike scream sl, na začátek to byla super volba, pak ale za dva roky jsem šel do nového a nakonec cenou a výbavou zvítězil zase haibike tentokrát už sleek sl a jsem s ním spokojen a nemám důvod jej měnit, vše funguje jak má, geo sedí, jel jsem i dost jiných kol a tak takže záleží komu co sedne, ale určo bych se toho nebál…
a když bych měl ty dvě kola porovnat tak to prostě nejde, sleek je někde jinde, ale jde o to na co to kolo chceš…
Camber s Ariem chodí celkem nicmoc, ať jsme dělal co jsem dělal nepodařilo se mi dostat tlumič víc jak do 2/3 zdvihu. To jedině při sagu tak 50%.
Takže šel honem rychle pryč. Ale když někdo chce aby full jezdil HT a moc nepracoval, tak tam to Ario může klidně nechat :)
Další věc, že zadní stavba je u camberu poměrně měkká, alespoň oproti ostatním fullům co jsem jezdil mi to přišlo.
No a pokud tady někdo mlel o těžkým IQ rámu, tak camber je na tom cca uplně stejně, myslím že s tlumákem je i snad o něco těžší.
Oživím vlákno:
Zvažuju nákup Giant Anthem X3 2013 za 30 000. http://www.giant-bicycles.com/…11553/56123/#…
Je to smysluplná koupě? Nemám závodní ambice, převážné použití je v týdnu kolem Brna a o víkendech celodenní akce 100+ km.
Jakou velikost zvolit? Mám 179 cm, u současného HT má horní trubka efektivní délku 595 mm a dával jsem kratší představec (80 mm), což by u Anthema odpovídalo velikosti M, kde je stejná efektivní délka.
Původně jsem chtěl ještě 1–2 sezóny odjezdit na starém kole (Pells Razzer Elite 2010), ale horší terén a delší vyjížďky jsou na něm leckdy utrpení, protože vidlice už to má dávno za sebou. Bohužel sehnat něco rozumného na véčka je neřešitelný problém hoši, a přestavba na kotouče je finančně nesmyslná, i když by to vyšlo výrazně levněji než ten Anthem a na nějaký čas bych koupi nového stroje nemusel řešit.
Na Gianta bych z původního kola mohl použít řazení, smyk a přehazku SLX/XT, které bez problému fungují. Staré kolo bych nechal jako zimáka a současného zimáka za pár šupů prodal nebo zahodil :)
jestli se ti líbí a máš na něj, tak do něj jdi…Taky nejsem zrovna závodní jezdec (občas jen nějaký ty hobby závody) a kolo Anthema jsem pořídil taky…Jsem s ním spokojenej a neměnil bych.
Čaute, máte někdo zkušenost s koly z Decathlonu,konkrétně s Rockrider 700 S
http://www.decathlon.cz/…8289292.html
nebo Rockrider 9.1
Test na Bikeradaru:
Tak jsem dnes prolezl par cyklo obchodu a v jednom me prodavac dost odrazoval od celopera do 30-ti tis. a doporucoval mi v te cene pevne s 29" koly,konkretne Pells Razzer 329 (moc hezke kolo) a podle nej bude lepe „zehlit“ diry nez levne celopero,ktere pry naopak muze kopat a navic muzou prijit brzy problemy se zadni stavbou =caste reklamace.Tak jsem ted s rozhodovanim zase na zacatku.
Co si o tom myslite?
I to levny celopero, bude v pohodli mnohem, mnohem lepsi nez ten 29 HT.
Proste chtel prodat.
sel bych cestou bazaru, ted se tam vali 26er celoper do 30k mraky, kdyz ted vsichni prechazi na 29…
Prosel bych vyprodeje, 26 fullu je ted spousta – treba http://www.axit.cz/…-0–2011.html
Tak tohohle karbonoveho Authora,ale A-Ray 3.0 jsem dnes v jinem obchode videl slevneneho ze 45tis. na 25tis.
Vypadal dobre,ale mam trochu strach z toho karbonoveho ramu,protoze jsem tady foru prave o nem cetl,jak nekomu kratce po zakoupeni praskla zadni stavba kolem nejakeho loziska.Tak nevim …
za 25 bych ho vzal, koupil bazarově RP23 nebo RP2 tlumák dva roky to drtil a po záruce tam dal to Ario a za 19 prodal.
To byl jen priklad, daji se najit i jine, hlinikove :-)
Z těch bazarových mám trochu strach,protože je to podobné jako s auty.Nikdy nemám jistotu,kolik to najelo a jakým stylem.Dát 20 – 30 tisíc a pak zjistit,že je to skoro na odpis se mi moc nechce.;-)
Kola na rozdíl od aut mají tu výhody, že to jsou primitivní mechanismy a skutečný stav je jednoduše identifikovatelný. Chce to pravidelně sledovat bazary, čas od času se tam objeví zánovní biky za velice pěkné ceny.
Jinak souhlasím s prodavačem, že rozumný full za 30k se bude hledat horko těžko, ale už nesouhlasím s tím, že HT 29" je pohodlnější než levný full :)
Pokud jde o 29" je nutne si je sam vyzkouset, a to vic nez jednu, a nenechat se zblbnout zastanci a odpurci 29". Co se tyce fullu do 30K, tak pokud jde o novy/neskladany, tak prodavac mel castecne pravdu, v teto cene se nic solidniho neda poridit.
Full se najit da, ale bude to 26 palcovka. Jen musi vic hledat.
Jo,na netu jsem nasel celkem dost slevnenych 26", ale problem je v tom,ze je maji obchody kolem Prahy,Usti nad Labem apod. coz je pro me asi +/-500 km,kdyz jsem z Ostravy a rad bych to kolo videl nazivo,pripadne aspon trochu vyzkousel,nez abych naslepo objednaval z netu.Navic nevim,jak bych v takovem pripade resil garancku atd.
A poskladat by se dal nejaky rozumny do tech 30-ti?
Asi pred patnacti lety jsem si ze stare favoritky sam postupne poskladal „zavodnicku“, ale dnes uz se v tech soucastkach neorientuji a navic uz ani nemam na vsechno naradi.
Prodam ti set IQ6 s Foxem DHX s hlavou, smykem XT, vidli RS RVL RLT Ti Dual Position Air 120–150 a kolama Hope II + Mavic EX721 + Fat Albert
http://www.rb-bike.cz/…9/78/iq-base#…
cca 33 000 Kč
To vypada zajimave.
Zdravím místní BF osazenstvo :-). Témat k celopérům je tu hafo a tak jsem se „přifařil“ k již založenému příspěvku, který s mým požadavkem souvisí…
Již delší dobu jsem uvažoval o koupi odpruženého stroje, ale až nedávná operace kolene mne definitivně přesvědčila, že bych do něj měl jít. Jednak si teď více uvědomuji, že se nemá smysl zbytečně honit za časem a spíše se snažím kochat se, bavit se a jezdit třeba trasy s nájezdem cca 80 km. Toto bylo a je v případě mého chrtího HT nepředstavitelné a i bolestivé (záda, sedinka apod.)… HT bych si chtěl ponechat na závody, kterých jsem absolvoval (a nadále chci) kolem 12/rok. Ovšem na víkendy, blbnutí a větší štreky bych si rád dopřál trochu toho pohodlí a houpání :-).
Mé parametry: 187 cm, jezdec + oblečení ± 80 kg
Představa o kolu: v téhle cenové kategorii, pokud chci funkční odpružení, což chci, tak je mi jasné, že se bavíme o bazarovkách a s tím také počítám. Předpokládám, že na výlety a účel, pro který by bylo kolo určeno je ideální volba odpružení 120, popř. 140 (to už mi přijde, ale zbytečné). Velikost kola by měla být L (19) a jednoznačně 26 palců popř. 27,5 (29 nechci). Na výrobci mi až tak nezáleží, hlavně aby byl systém odpružení funkční a kolo v dobrém stavu.
Cena: max. 35 tis. Kč
Můžete mi nějaké konkrétní kolo doporučit? Dík moc :-)
Doporučil bych Trek Fuel EX nebo Giant Trance.
Sehnat ne moc olítaný bude dost problém, tyhle kola kromě toho, že umí jet si nechají i dost naložit. Když je někdo prodává s platformama a teleskopem byl bych dvakrát opatrnej.
Staršího Scota spíš nedoporučuju, Spešl Stumpjumper FSR nebo Camber je taky možnost, jede o kus hůř ale zase výborná geo a žehlení v terénu.
Obavam se, ze takovy jety kolo bude chtit hned investici v radech tisicu… A hlavne, pokud ma nekdo limit 35 na fula, mozna by se mel ohlizet opravdu po necem hur vybavenem, aby pak i pri servisu nemenil zbytecne drahe komponenty (kazeta, retez, desticky, servis odpruzeni,…)
Giant Trance v profilu mě vyšel na 29, jenom jsem dokoupil kola protože jsem chtěl a předělal na bezduše, jinak nebylo třeba měnit nic :)
když si dobře vybereš tak ne. Jedinej problém je odpružení -ideálně kupovat po doloženém servisu- a stav zadní kyvky.
desky+kazeta+řetěz když jsi ultra šetřílek tak pořídíš za 1200kč to je nic. Daleko důležitější je sledovat i stav pístků a pák brzd a pokud to někdo prodává s plášti po smrti to jsou další peníze do hned sypeš.
Znám dost lidí co mají 2 a víc bajků a na každým dají tisíc, dva ročně protože většinu najedou na silnici.
Kupovat kolo od někoho kdo má jedno kolo a jezdí hodně je jasně riziko.
Já najedu na kole tak 500–1000 a většinou letí z domu, takže je vždycky skoro jako nový :)
ale novější model s takovým nájezdem zase za 30 v bazarový ceně není taková pecka.
starší můžeš koupit za tuhle cenu i na XTR/X0, carbon kokpit a top kola
No asi 3 tejdy dozadu jsem prodával Pells F9, full 29, s Reconem Gold 15mm, Fox RP3 tlumákem, Osazení SLX, kliky Deore, zapletený kola Frequency + Novatec, najeto cca 1000–1500km za 28 tisíc, to si myslím taky nebylo špatný :) Ale jasný, obzvlášť starší 26ky se válej na bazaru dlouho s top osazením, než lidi pochopěj, že za to ty peníze nedostanou.
Zadna slava, ale nejhorsi to taky neni:
http://www.bike-discount.de/…96/wg_id-802 …jo aha, 29" nechces… :)
pokud ti nevadi 26ka, pak je dobry cas na nakup… Obcas se pekny kousky daji sehnat diky prumeru kol vylozene za hubicku… Bohuzel ted taky prodavam TranceXe po pritelkyni a ikdyz je vybavenej fakt hezky, vyborne funguje a za stav dam ruku do ohne, prodejni cena bude uplne smesna… Oproti te porizovaci…
Šárčina 96 XT/Reba/RM3 taky šla za zlomek ceny vzhledem k nájezdu 5–6t
to je život, na kolech proděláš víc jak na autě