• tomoun

    Pánové,víte o nějakém celopéru na véčkách ?

    Chtěl bych předělat své HT na houpačku, nemám závodní ambice a „V“ mi postačují.Našel jsem jen No sainta http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?…

    Chtel jsem RB,KTM,Ghosta ale všechno na kotouče.

    Máte nějaké typy ?

    0 0
    • MJ24  

      třeba Epic 08, ale samostatný rámový set byl jen na kotouče, s véčkama se děla jen nejlevnější verze takže rám asi seženeš jen jetý

      0 0
    • Výběr z produktů
      Mondraker Chrono 29 kolo, desert grey/black Skladem 1 kus

      Black Friday -24% Mondraker Chrono 29 kolo, desert grey/black

      od 19 099 Kč -24% MOC 38 199 Kč

      SCOTT Spark 930 29 kolo, bílé Skladem 2 ks

      Novinka SCOTT Spark 930 29 kolo, bílé

      77 799 Kč MOC 109 999 Kč

      Přejít do shopu (Kola / Horská)
    • Evilcleaner  

      napiš do rb mail. u ht na přání navaří pivoty pro „V“, podle meho soudu by to mělo jit i u fullů

      a když si dal ten dotaz tak jsi mě donutil přemyšlet kdy jsem viděl full s večkama. byla to merida r.v.02, model na xt/xtr. mám pocit že dělali full rámy s pivoty docela dlouho

      0 0
    • mar_tin1  

      s véčkami bol aj giant trance 4, ročník 2006 alebo 2007… možno ho ešte niekde zoženieš.

      0 0
    • Ice-goofy  

      JAkou velikost schanis? kamarad prodava CUBE AMS PRO celopero s veckovejma navarkama

      0 0
    • Páník  

      Rock machine 20,5" tady

      0 0
    • KAPLIS  

      Na RB IQ už véčka nejdou.

      0 0
      • tomoun  

        Pravda,psal jsem jim, nedělají čepy ani na objednávku

        0 0
        • tim  

          Jak může v dnešní době někdo chtít fulla na V ??? :-)

          0 0
          • tomoun  

            0 0
            • mr.antik  

              bacha na to, zkus si radši pučit od někoho fulla od někoho a projet. Jinak se to takhle časem dost prodraží ;-) Ale ten No Saint vypadá pěkně na ten účel co píšeš.

              0 0
            • tim  

              Na konci příspěvku mám smajlíka…

              0 0
              • tomoun  

                mě se to nedotklo,jenom jsem se přiznal.

                Svým způsobem chápu že je to anachronismus,ale nikdy se mi nestalo že bych se neubrzdil.Navíc špalky,lanka ,bovdeny umím nastavit,opravit atd.Hydraulika je pro mě neznámá oblast,kde se neorientuju a nemím servis

                0 0
                • DaSnail  

                  BB7…

                  0 0
                • myval  

                  Vím sice jak to myslíš,ale ještě to zvaž. Teď sice vše ubrzdíš, ale s fullem pojedeš o dost rychleji a jistěji, tudíž V-brake by už nemusel stačit. Doporučuju aspoň pro začátek disc na předek.Ale zkus ze startu na véčkách a pak případně po probrždění ráfku dát disc. Jinak bratránek má NS s RS Monarch a pochvaluje si, docela mu dáva zabrat a vše drží a do kopce to jede jak čert(na fulla). Váha je taky slušná.

                  0 0
                  • tomoun  

                    zvažuji to pořád,letošní sezonu ještě odjedu na HT,přestvabun­chystám až zimu 2009–10

                    0 0
                    • tomoun  

                      jéžiš to je chyb,ucucávám Modrý portugal.To bude tím

                      0 0
                      • myval  

                        Jóóó, ten není špatný:-)Já chtěl z fin. důvodů 150 fulla na véčkách(na zadní stavbě ani nemám navářku na disc, starý ocelový rám), ale nakonec dám určitě na předek levnou hydrauliku a min. 180mm kotouč, ale u té levné hydrauliky bych nejraději dal 200mm. Záleží ještě co seženu za vidlici. Jinak BB7, jak radí výše, taky zvažuju. Hlavně kvůli tomu, že bych měl obě páky stejné.

                        0 0
                • Marccoo  

                  servis se naučíš,byl jsem zvyklej štelovat brzdy na silničce a dneska máme doma tři kola na hydrách a všechno si dělám sám.Dneska kolo na Včkách je krok zpět a fulla na V,to je celá procházka

                  0 0
                • tim  

                  Byl to trochu vtip – viz můj FS v profilu :). Jinak to vidím zhruba stejně jako ty, servis kotoučovek bych ale po zaučení asi zvládl…

                  0 0
              • Pebe  

                a taky se ptáš „jak“ a ne „kdo“ ;-)

                0 0
          • Nimrod  

            klucí, nepřeháníte to trošku? ony slušný véčka brzdí jak kráva a maj dokonale jemnej chod :-) jedinou nevýhodu vidim v nutnosti vycentrovanýho ráf­ku…

            0 0
            • goofy  

              I slusny vecka budou za zhorsenych podminek porad jenom vecka

              0 0
              • pavelr  

                Mám na fullu véčka a nemám s nimi nejmenší problém. Jestli neumíte jezdit na kole, tak vám ani dvoustovky kotouče nepomůžou.

                0 0
                • mr.antik  

                  Jasně, na XC a vejletění za hezkýho počasí a rozumným terénem proč ne.  Tam tě spíš limitujou třeba pláště a jiný věci než brzdy.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    I na XC vejletění za sucha bych se slušných hyder už nikdy nevzdal. Tím neříkám, že v-čka by to neubrzdila (taky jsem je hodně let vozil), ale ten komfort je u hyder úplně někde jinde.

                    Ještě si moc dobře pamatuju, jak mi občas v horách (a to tenkrát byly jen dlouhé prudčí sjezdy, nic moc technicky náročného) na konci sjezdu nechutně bolely ruce a to jsem občas musel na konci sjezdu přidat na přední brzdě i třetí prst (XT v-čka + různé lepší špalky). A kamarádovo bouchlá duše od přehrátého ráfku loni v Beskydech taky nepotěšila.

                    0 0
                    • Nimrod  

                      máš pravdu, do hor to neni, ale jinak pohoda a pokud máš fakt slušný véčka, tak jdou stisknout i menší silou jak většina hyder a brzdná sila je minimálně dostačující… mluvim z vlastní zkušenosti. akorát brody nemám vyzkoušený, o nich mlčim

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Menší silou stisknout jdou, ale brzdná síla je pak mnohem menší. Mně tedy při stejné síle na páce K24tky se 180 předním kotoučem a Koolstop destičkami brzdí o třídu lépe (tím myslím výkon brzdy při stejné síle na páce) než ty XT v-čka co jsem dříve hodně let vozil (a špalky jsem zkoušel všechny možné). U hyder beru v úvahu kvalitní brzdu + dostatečně velké kotouče + kvalitní destičky + vše dobře seřízené. Pokud tohle není splněno, tak i hydry mohou brzdit dost bídně.

                        A pak tu máme dávkování, pocit na páce, tohle se projeví vždy i mimo hory.

                        Manželka např. po přechodu z LX v-ček (opět s lepšími špalky) na XT hydry prohlásila, že ty brzdy byla největší změna k lepšímu na celém kole.

                        Prostě jezdit se na v-čkách normálně v pohodě dá, ale kvalitní hydry jsou o něčem jiném.

                        0 0
                        • Nimrod  

                          tak jasný, gustavy byly lepší kotvy jak brzda na trialu, ale pokud mě udrží zadní véčko na hraně zídky bez asflatování a s originál špalkama, tak to o něčem svědčí…

                          0 0
                          • Vilém  

                            … ze vecka umi dobre blokovat kolo:)

                            0 0
                          • MlokCZ  

                            Výkon zadní brzdy bych vůbec neřešil. U zadní brzdy výkonově stačí naprosto cokoliv, aby to zablokovalo zadní kolo na libovolném povrchu. U zadní brzdy je potřeba pouze perfektní dávkovatelnost. Velký výkon je potřeba u přední.

                            0 0
                            • Nimrod  

                              zkoušels někdy trial? víš, jak musí dokonale držet zadní brzda? ani hs 33 pořádně nezvládala to, co zvládá bezproblémů véčko a že hs 33 tu pár lidí nad véčka vynáší. krom toho moc kousavá neni, ale to je subjektivní

                              0 0
                              • Lišák  

                                Zajímavé. HS 33 je v podstatě ten samý princip brzdění jako „V“. Jen místo síly ruky přes pákový mechanismus je síla brzdové kapaliny přes písty. Proč by (při stejných špalcích neměla zvládnout kapalina to, co lanko?

                                0 0
                                • Nimrod  

                                  proč každá mechanická brzda na kotouč nebrzdí stejně? a proč nebrzdí stejně, jako hydry? a proč každá hydra brzdí jinak?

                                  0 0
                                  • goofy  

                                    A co na to jan Tleskač? :-)

                                     

                                    Jinak me rafkove Magury nikdy nejak nenadchly.. To uz fakt radeji kvalitni Vecka

                                    0 0
                                    • Vilém  

                                      Na magurach ocenuju hlavne buzudrzbovost, jinak zadny vyrazny plus nemaji.

                                      0 0
                                      • goofy  

                                        Na veckach jsem prakticky menil jenom spaliky, pokud jsem nerozhodil kolo, cili tak nejak..

                                        0 0
                                        • Vilém  

                                          S veckama pri kazdodennim, celorocnim provozu, jsem mel prace vic nez s magurama, ale zadne propastnej rozdil to neni. Vecka (mel jsem tam LX s paralelogramem) jsem musel semtam namazat, rozchodit tuhnouci cepy ap. Maguru jsem jednou seridil, coz je zdlouhava prace a pak uz jen menil spalky. Ale jejich fanatickym zastancem rozhodne nejsem:)

                                          0 0
                                  • Lišák  

                                    hs 33 pořádně nezvládala to, co zvládá bezproblémů véčko 

                                    Nespecifikoval jsi to „V“.

                                    0 0
                                    • Nimrod  

                                      avid ultimate s originál špalkama a nokonem

                                      0 0
                                      • Lišák  

                                        Fajnový véčko!

                                        0 0
                                        • tomoun  

                                          Já mám zatím vybraný Avid single digit,ale pro radost si možná koupím ty Ultimate

                                          0 0
                                          • Lišák  

                                            Za menší cenu, než ty Ultimate „V“, bych si udělal radost třeba s těmito. Ale když potřebuješ nutně „V“… ;-)

                                            0 0
                              • MlokCZ  

                                Ne, ale také snad neřešíme brzdy na trial, když jsme ve vláknu celopéro na „V“, tedy předpokládám, že se řeší brzdy na fulla.

                                0 0
                                • Nimrod  

                                  samozdřejmě že jo, ale ona brzda na trial může mít ty samý vlastnosti, jako brzda na celopéro, akorát na trialu potřebuješ mít slušnou brzdu i na zadku… o nic víc mi nešlo. ale tak nemá cenu se tady dohadovat.. oba jsme měli možnost vlastnit několik brzd, víme co nám vyhovuje a toho se držme… názory jsme tu již řekli, tak je zbytečný někomu vyvracet jeho názor, když každej máme svojí „pravdu“, založenou na našech zkušenostích a prioritách

                                  0 0
                      • goofy  

                        Nemuzes porovnavat sjezdy a jizdu v horach s trialovanim… Vecka pekne kousou, o tom zadna, ale to je tak vsechno, a to jeste musi byt sucho

                        0 0
                        • Nimrod  

                          však jsem napsal, že do hor to neni ( kvuli přehřívání ) a o mokru jsem taky psal… ale pokud někdo chce jezdit kolem prahy a nejezdí zrovna v brodech, tak bych véčka nezatracoval, pokud nemá chutě měnit za kotouče. a nevim, co všichni maj s tou dávkovatelností, mě vyhovujou jedovatější brzdy, ale to neznamená, že by se nedaly bez problémů dávkovat

                          0 0
    • Hejdik  

      Tady je" jeden":http://www.cyklostore.cz/…-db-823/,měl by to být stejnej rám,jako ten RM.

      0 0
      • Hejdik  

        Ještě jsem chtěl dodat,že je to totožný rám jako RM wildfire 2008/2009.U spyderu si případně můžeš zvoli barvu a potisk.

        0 0
        • tomoun  

          Diky schovávám jako tip.

          Sice ten No Saint je s tlumičem,ale je v černém matu,to se blbě meje,respektive je to špinavý i po umytí.

          Spyder by mohl být dobrá volba

          0 0
    • Ladap  

      Myslím že dozrál čas přejít na hydry, ne? Přece by ses toho nebál, naprostá většina lidí s tím má pozitivní zkušenost.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.