Cílena uprava kola - zavod do vrchu

35 nepřečtených
  • nox159

    Zdravim,

    tak se mi pomalu blizi posledni zavod v sezone ( mistni hnojak :)

    samozrejme ambice jsou velke ( na bednu to ale nevidim) a s fyzickou uz toho moc nenadělám… tak premyšlím jak vytunit kolo abych byl rychlejsi :)

    chtel bych se zeptat jestli si myslite ze ma cenu nejak bastlit kolo, menit posed, vymenit odpruzenou za pevnou dat niz riditka… nebo radeji nechat osvedceny posed a nastaveni kola ?

    spis me zajima jestli takto nekdo kolo upravuje nebo jestli to zkousel… a s jakym vysledkem… jestli to nebylo spis na skodu → nezvyk… ( upravy by me nestaly nic krome casu, mam dost dilu doma…)

    diky :)

    0 0
    • Daf  

      Raději ten čas věnuj tréninku. Určitě tě to posune dál, než odlehčený bike ;) Navíc si myslím, že kvůli místnímu hnojáku je zbytečné utrácet tisíce.

      0 0
      • nox159  

        vic nez tedka trenovat nehodlam…

        jinak ( upravy by me nestaly nic krome casu, mam dost dilu doma…)

        jestli je to mistni zavod nebo neco velkeho je celkem jedno divam se na to stejne… :)

        0 0
        • Deathwing  

          posed bych asi nemenil takle narychlo, leda bys mel ozkousenej posed co ti sedi do kopce a normalni a jen mezi nima prehazovat nastaveni, pak normalni udrzba kola ale tu na zavod dela kazdej

          vyhazet vsechny odrazky, kryt retezu a jiny zavazi co na kole najdes, ale to tam asi mit nebudes

          jeste me napada pokud je vetsina zavodu do kopce vymenit prevodniky za mensi a kazetu za vetsi (pokud nejakou jinou mas a ted vozis tezsi prevody

          0 0
          • nox159  

            tedka nevim jestli si to myslel jako vtip nebo ne :D

            0 0
            • Richi  

              Tak odrazky a kryt řetězu je určitě zbytečnej.

              Ještě zahodit zvonek, blatníky, dynamo a hlavně ten nosič no, pak to už bude raketa celkem. :-)

              0 0
              • Reggie  

                taky bych si asi do Camelu nelil celé 3 litry ionťáku :)

                0 0
    • pižmoň  

      nechapu proc resis takove p*coviny…,tak si tam dej silnicni plaste nebo kola (jestli to vubec na mtb jde napasovat,pevnou vidli,oddelej brzdy (do vrchu je prece nebudes potrebovat),smyk dolu,jeden prevodnik,vicko od hlavka a nepotrebne sroubky nahradit hlinou nebo je vysroubovat:)…Ale nevim jestli ti za to ta namaha stoji,ale aspon stlacis vahu dolu:-D

      0 0
    • malamala  

      Tady místní kopco-chrti používají tyto sestavy:

      pevná vidle

      1 placku, občas 2

      vzadu cca 3–5 koleček

      brzdy „V“

      A mastí to do kopce vcelku slušně, např.

      Maria Alm – Hundstein

      chlapy 1:01 hod.

      ženy 1:16 hod.

      0 0
      • Biker jak Pes  

        Bez brzd úplně, však ty do kopce nepotřebuješ…

        Leda, že by jel takovou hranu, až by musel v serpentinách přibržďovat, aby se tam vešel…

        0 0
    • Kubiczech  

      Zkusil bych dopředu 160ku vidlici a teleskop dolů. I pevňáku to bude slušet. (:

      0 0
    • vasek80  

      Chystám se na něco podobného. Kolo budu mít možná o dobré 4kg těžší, něž HTčka těch co dojedou kus přede mnou. Fouknu víc tlumič a spolu s vidlí jej locknu. Pláště ztvrdnou také o nějakého toho psa. Kolo těžko odlehčím, chvilku jsem spekuloval, že bych vyhodil zadní brzdu:-) jinam mě nic nepotřebného nenapadá.

      Každopádně ale jakmile jedu do delšího a ostřejšího kopce kde je převýšení dejme tomu 100 metrů, tak posedávám na sedle jak Contador při časovce. Sunu se postupně dopředu a šlapu ze špičky sedla a rukama se chytám rohů. Tak asi posunu sedlo o trochu vpřed a sklopím špičku dolů.

      0 0
      • Quik  

        Neni od věci dát sedlo víc nahoru… :)ty pláště zase moc nepřefoukej – hůř by tě podržely. Nemá smysl vymejšlet nějaky odlehčování. Co nemáš natrénováno 500gramama nedohoníš. Mimo to nižší váhu o moc mimo rotující součástky nepoznáš.

        0 0
        • vasek80  

          Pro mne to bude jen do kopce takřka bez zatáček a terén 80% různě kvalitní asfalt a zbytek zpevněná cesta, tak budu foukat dost.

          0 0
    • Joseph de Sax  

      zkus aspoň dva měsíce před závodem tooning, měň každý den výšku sedla, vidlice z pevné na houpací a opačně, a všechno ostatní s tím spojené a na fyzičku se vybodni, ta je ti akurát na obtíž a přidej na ventilky svíticí a blikací diody a uvidíš, že o dvě sekundy to zmákneš líp, než vloni…avotomtoje.

      0 0
      • nox159  

        kdybys mi pujcil ty svoje kola tak bych byl jiste o 23,56% rychlejsi

        neches mi je teda pujcit? :)

        0 0
    • prvniodkonce  

      Jestli je to opravdu v terénu, tak dozadu drapák a dopředu klidně nedrapák.

      Jinak nic.

      0 0
    • l-e-t-o  

      co za hnoják máš na mysli?

      0 0
    • hony007  

      Hlavně se nezapomeň vyčurat a vykakat, to ti ubere víc než čáry máry s kolem.

      0 0
      • nox159  

        2kg hovno to jsi frajer, na tohle nema mentalne ani moje prdel :D

        0 0
        • Deathwing  

          nahodou kdyz to prepocitas podle kosiku tak normalni normalni kosik 50g za 100,– a karbonovej kosik 30g za 800,– ti da u 400g hovna usporu 14 000,–

          a nez se nekdo zepta, ano nudim se :D

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.