Ahoj,
nemáte někdo zkušenosti s „napřímením“ kola – úpravy hlavového úhle na strmější? Myslíte, že budou fungovat extentrické vložky do tlumiče stejně dobře jako fungují pro snížení/položení kola? Znáte ještě nějaké jiné varianty?
Díky.
Ahoj,
nemáte někdo zkušenosti s „napřímením“ kola – úpravy hlavového úhle na strmější? Myslíte, že budou fungovat extentrické vložky do tlumiče stejně dobře jako fungují pro snížení/položení kola? Znáte ještě nějaké jiné varianty?
Díky.
Angleset hlávko otočit opačně, menší zdvih vidlice, delší rozteč tlumiče, jinej rám.
jen pro uplnost – teoreticky by podobny efekt mohla zaridit i zmena offsetu vidlice neco malo zde ...... V tvem pripade jeho zvetseni (coz ovsem neni uplne typicke) .. a to pouze v pripade, ze u ted mas vidli s offsetem 44,42 nebo min. Pokud mas nejakych 51 pak asi touhle cestou asi nelze …
ceho tim chces dosahnout?
Jde mi především o alespoň částečné zvýšení středu a strmějšího úhle sedlové trubky (psal jsem hlavového úhle, aby bylo pochopitelné co zamýšlím). Angle hlavové složení prý nemá přílišný vliv na výšku středu a nižší zdvih vidle je taky bohužel pase. Nic lepšího než ty excentrický vložky jsem nevymyslel, proto sem tu …
Co nafoukat tlumič na větší tlak ať máš menší SAG?
Pokud ti jde o zvýšení středu, zkus vyšší zdvih vidlice, objemnější pláště (pokud se vlezou).
Co máš vlastně za kolo, ideálně v jakém sestupu?
Mam Norco Sight, takze asi nejaka varianta DW-linku. Vpredu 140, vzadu 130 zdvih. 2.3 plaste na rafcich 29 mm.
Spíš horstlinku.
Zkus vidli zvednout na 150.
Plus jemně kratší kliky?
Jinak pokud je to kolo v sériovém osazení, pravděpodobně bude chyba mezi řídítkama a sedlem. Nastavení sagu, jízdní styl?
Na geo nevidím nic extrémního, takže na na 90% jezdecký problém. Místa, kde jde kolo do zdvihu, ale nutně musí být klika ve spodní úvrati, jsou raritní.
Určitě nevylučuju mojí chybu – nemám žádný vytříbený jezdecký styl, ale podezříval jsem právě dost nízký střed. 337 mm se mi zdá na allmountain/trail bike opravdu dost nízký (můj předchozí enduro bike se 160 vidlí ho měl o 4 mm výš). Navíc napřímení sedlové trubky by se mi taky hodilo, proto jsem se ptal na ty excentrický vložky…
Vzhledem k tomu, že enduro na 160mm půjde při nasednutí trochu víc do zdvihu než trailbike, tak reálně ten střed bude cca stejně vysoko. Pokud tedy předpokládám adekvátně nafoukáno jak v tlumiči tak ve vidli.