Zdarec, vozím DHX Air 2011 a docela mě trápí jeho citlivost. Vzduchovou pružinu mám nafoukanou na 220PSI (na mé kg to hodí asi 20% a něco SAG) a pozičněsenzitivní ventil na 160 a poté utažený o 2 kroužky (cca polovina rozsahu). Co se týče progrese, tu mám vychytanou, ale trápí mě jeho citlivost.
Při jízdě z kopce (v Beskydech, takže šutry a šutry a bordel) moc nebere, nežehlí jako vidle (Totem Solo Air, žádná supr žehlička). Jakoby byla utažená komprese (samozřejmě při zapnutí ProPedalu se utlumí, jak má). Na necelých 180mm zdvihu jednočepu je to docela tvrdé, předchozí 150ka virtuál brala mnohem lépe. Taky při drobných dropech ála patník dává po dopadu docela zabrat rámu, hlína se docela ozývá. Jinak kontrolně při propružení jde do zdvihu dobře, není suchý (stále nepatrně kroužkuje). Co s tím? Zkoušel jsem i vyšší tlak na expanzce, a nejmenší omezení Bottom Out, ale už to bylo moc lineární. Vím, že Fox má na tomto typu znatelný ProPedal i při otevření, ale přece to nemůže být takový koza, když už má ty zdvihy.
Má s tímto tlumičem někdo tyhle zkušenosti? Snažím se jít cestou nejmenšího odporu, tj. napřed to zkusit upravit, než vyměnit. Hodně jezdím i traily a s pružinou bych se v kombinaci s jednočepem a hmotností biku pos.al. (bike v profilu)
Uvažoval jsem aspoň o testu pružiny pro vyloučení geometrie rámu, ale sehnat v tom rozměru na půjčení tlumič co by měl pružinu na 90kg jezdce bez bagáže není med. Navíc Bullit by měl žehlit dobře.
Uvítám praktické rady, teorie jsem si vyčetl dost.