Jak poznam ze sem u tlumice fox dhx air 4.0 sel na doraz?
Protoze kdyz ho nafoukam na 190psi tak chodi jak je na fotce a to se mi zda ze je uz trosku moc. vazim 74kg +bagl asi 5kg
Jak poznam ze sem u tlumice fox dhx air 4.0 sel na doraz?
Protoze kdyz ho nafoukam na 190psi tak chodi jak je na fotce a to se mi zda ze je uz trosku moc. vazim 74kg +bagl asi 5kg
No mi se doraz povedl a to šel ještě kousek dál,jaký tlak máš v expanzce?
ona se da nafoukat?
Já nevím jak je to u 4,ale 5 kterou mám se fouká v rozmezí 50–200psi,má z boku ventil na stejné straně jako hlavní komora.
Já si to odměřil na vyfouknutém tlumiči. Při tlaku 190psi jde na doraz docela měkce – třeba při poskakování. Ale za jízdy se drží nad dorazem. Hustím na 230–240psi (rozhodně ne pod 200), vážím 85kg i s baglem a na dorazu jsem už dlouho nebyl. Přesněji – na šlapavé trasy dávám spíš 230–240, na sjezdové cca 200. Tlak 190psi je na delší tlumič …
Jaké chystáš úpravy ? Vidli jsem dal 36ku, ale trvalo skoro rok, než se rozchodila z té její počáteční zatvrdlosti. Chtěl jsem i širší ráf dopředu (Singletrack), ale nakonec mi doma leží nevyužitý. Zato zadní nábu s 10mm osou ještě hledám.
No takze ty jejich tabulky na doporuceny tlak nesedi:)
Vidle s pevnou osou Pike dual air454(mozna uturn) kola mi zustaly z reigna (dtswiss ex5,1d+ringle+dt alpine 3) takze tyhle pudou do sveta
jinak mi to kolo zatim sedi takze nebudu menit asi nic jineho
Jo malem sem zapomel to sedlo pujde protoze na tom odjet neco delsiho je nemozne
pika vem airuturn,uz se to tu resilo v n diskuzich ohledne progresivity tech dualair verzi bez uturnu a povazoval sem to za naprostou blbost,ale pak sem si to poradne vyzkousel a musim rici ze mezi verzi airuturn a dualair je dost podstatnej rozdil.durazne doporucuju verzi airuturn
jaky rozdil? ktery je vic progresivnejsi?
Řešilo se to tu pořád dokola pro Reby, kde U-Turn verze je o hodně méně progresivní (a ta verze bez U-Turnu je progresivní opravdu hodně). Jak píše kesu, tak to tedy platí i pro ostatní RS vidle, což je logické.
ok dik ja ted nejsem moc na netu tak nestiham;)
Hele uz ti vytek tlumic nebo stuck down?
imho až dáš doraz, poznáš to.
ten kroužek máš na dorazu
Na kolik ho tlacis ty ten tlumic?
Uplne stejne chodej 3 dalsi endura u nas v parte jedine reseni… prifouknout hlavni komoru ale snizi se citlivot
no proti reignovi je to i takhle luxus:)
já jsem foukal kolem 170ti ale měl jsem ten vyžší model takže jsem si zmenšil komoru..taky byl o něco delší ale stejně jsem ho vyměnil za 5th element pružinovej…nedá se to pořádně seštělovat, nevím jestli je to tím že od spešlu je v něm nějakej tlak kterej zrovna mě nevyhovoval nebo proč ale s tou pružinou to chodí líp.
no na strankach speslu jsem si stahnul manual k tlumici a tam na moji vahu pisou 175psi a sag by mel byt 14 – 17mm ale pak to chodi prave tak jak je to na obrazku no prifouknem a budu snizovat;)
Ted me tak napadlo nesel by tam ten ventilek pro dofouknuti expanzky dodelat?