V poslední době zde vyvolal veliký zájem dění okolo citlivosti vidlic a jejich řešení, kde se málokdo dokázal shodnout. Tohle je pokus, zda je příčina v rozdílném pohledu na věc a nebo je někde docela jinde.
Každý, kdo se zůčastnil předchozích threadů by měl sem napsat svůj pohled na věc, definici, která z jeho pohledu a zkušeností bude vyčerpávající a kde vlastně každý přispívatel bude hovořit k jezdcům s menší zkušeností.
Musí být použity hlavně vlastní slova a vlastní pohled na věc. Teprve v takovémto materiálu je možné vybírat a rozhodovat se pro kohokoliv, kdo bude mít zájem. Počet příspěvků nebude zřejmě vysoký a tak si bude moci každý čtenář následně vybrat to, co se mu zdá pro něho jako vhodné a nebude se mustet probírat spousto nesmyslných hádavých balastů. Zkusíme zcela jiný přístup. Každý má stejný prostor a nikdo nikomu nebude překážet. Jak toho dosáhnout? Jednoduše omezením vsupu právě a jenom na jediný příspěvek. Bude tedy jenom na každém a jeho svobodném rozhodnutí, k čemu ten příspěvekl využije, nejsou prostě dovoleny vstupy dva a více, pouze jeden jediný. Tedy záleží jenom na autorovi, jak mnoho informací do něho dá ale měl by to být prostě jeho zcela vyčerpávající pohled na věc. Hovořit a vysvětlovat bude vždy méně zkušeným. Žádné doplňky není dovoleno přidávat, tohle jsou podmínky zásadní a stanovené již na počátku. právě tohle spolehlivě zabrání nesmyslným hádkám. Nejlepší by samozřejmě bylo, kdyby každý mohl vidět jenom svůj příspěvek ale to nejde. Zkusíme toho dosáhnout jinak. Tento thread bude zamčen do zítra 10 hod. a poté odemčen proto aby každý mohl vložit svůj připravený příspěvek a to co nejdříve, bez ovlivnění ostatními. Nikdo nebude vstupovat tak, že někdo za něho napsal něco tak dokonale, že může jenom souhlasit, jde jednoznačně o získání vlastních názorů a ne jenom souhlasu s někým jiným.
Thread bude znovu zamčen pouze v případě, že nebudou respektována pravidla. Příčina bude jemenovitě viditelná. Sám nebudu přispívat, svůj příspěvek jsem již vyčerpal právě tímhle vstupem a založením tohoto threadu.
Otázka tedy zní, co je to citlivost vidlice, jak se dá zjistit jízdou, případně definovat tak aby šla vyjádřit měřením, pocitem, či jakoukoliv výpočetní operací, nebo grafickým zobrazením a jak to může pomoci jezdcům méně zkušeným, případně neznalým. Berte to hlavně tak, že předáváte svůj pohled na věc a radíte těm méně zkušeným. Do thredu patří pouze téma citlivosti vidlic a odpružení, nic jiného. Takže tohle vše zítra 27.11. po 10 hod.