V poslední době se tady rozmáhá stále větší aktivita chrtů s karbonovými vidlicemi, kteří se vysmívají tomu, jak je graficky nesmyslné měřit jejich vidlice. Ani neví, že tady otevírají jedno celkem zajímavé téma. Na definici samotné citlivosti vidlice se právě zde všichni shodli. Definice je zcela stručně – schopnost odpružení filtrovat nerovnosti terénu a nepřenášet je do rámu a tedy řídítek. Jestliže se vidlice pod zatížením opravdu ani nepohne, jak ukazují na grafu, tak kde se může brát ten komfort? S takovouhle vidlicí máme přeci zcela jasný převod 10 mm překážky bude zase jen 10 mm pohybu rámu. Tak kde se bere ten drahý komfort? Otázky jsou jasné Je pravda to, co tvrdí o svých vidlicích chrti v grafu? Nebo je chyba v samotné definici citlivosti? A nakonec jak moc asi funguje placebo efekt, že čím dražší a karbonovější, tím komfortnější?
Ptám se nebudu odpovídat, pevným vidlicím nerozumím.