Co by na dnešních 650B a jiných rámech mělo být již standardem ?
- lanka a hadičku zadní brzdy vnitřkem rámu ?
- tapered hlavu 1 1/8" – 1,5" ?
- kvalitní cnc patku na min. 3 šroubky ?
- smyk na návarek namísto objímky ?
- středovou závitovou BSA mufnu (u alu) oddělenou, plnou ?
- povrchovou úpravu pískování nebo tvrdý elox ?
- zahlazené svary (kromě karbon pochopitelně) ?
- pivoty na v-brake nahrazené návarkem na kotouče – is2000 ?
- sedlovou trubku 31,4–6mm, rozhodně ne 27,2mm apod. užovky. :)
- širší fólii proti kamínkům na spodní rámovce kestředové mufně.
- loga vypalované laserem namísto samolepek ?
Takže co je v dnešní době standard, ikdyž před pár lety pro vězšinu blbost, zbytečnost.
- naprosto rovně frézované dosedací plochy u hlavovky a středu.
- čitelné hluboko ražené číslo rámu s bezp. prvky. (+databanka)
- celková váha rámu v limitu do 1,7kg u HT a 2,6kg u fullu a 20".
- šířku stř. mufny 68mm namísto 73mm, tady budou zřejmě neshody.