Zdravím. Kolega chce kupovat tohohle bika: http://www.merida-bike.cz/…ion-900-d-08 Merida Mission 900 D. Máte s ním někdo zkušenost, popř. jezdíte někdo tenhle systém? Jedná se mi o to, jak se chová, jízdní projev v terénu …
Zdravím. Kolega chce kupovat tohohle bika: http://www.merida-bike.cz/…ion-900-d-08 Merida Mission 900 D. Máte s ním někdo zkušenost, popř. jezdíte někdo tenhle systém? Jedná se mi o to, jak se chová, jízdní projev v terénu …
2× sem se svezl na merida trans mission 05, podobný systém,vlastně asi stejný, ale jiný komponenty…vzadu to trochu houpalo, ale nic dramatickýho, a to to nebylo na mojí váhu, žehlící fce dobrá, ve předu taky dobrý, ale myslím, že tam byl recon…a bylo to určitě těžší než typ, o píšeš…
co se týče tlumení,nemám žádný zkušenosti s tlumičem ale R7 pořád není nějaká komfortní žehlička, ale to tu bylo rozebíráno snad už 1000×…
řekl bych, že je to za tu cenu slušná volba, pokud to chce hnát nebo závodit, jinak se dá koupit za ty prachy pořídit asi i něco pohodlnějšího…
Jak sem si všiml,ten systém zadního pružení tu mnozí nechválili, jiní zase jo-většinou Ti, co ho na kole mají/měli…
O té vidlici jsem si to myslel také, že to nebude nic komfortního. Kolega má možnost tohoto bajka mít za cca 25 kkc – testovací model. Spíš jsem měl obavu, že to kolo bude spíš spartánské zdvihem zadní stavby, o které jsem četl, že není zrovna 2× citlivá. Že je to spíš něco mezi fullem a HT, takový kompromis.
Marapara…proč se nezeptáš mne? Dyk na něm přeci jezdím…
Kdyby chtěl, tak mu prodám to svoje za 35,–Je na něj ještě záruka přes rok, kola nový…:-)
Dík, jsem si nevzpoměl :)
kdybys měl nějaký otrázky, tak mí písni ´třeba na mobil…číslo má Grinch:-)
Do pondělka tady totiž nebudu…:-)
Já uvidím kolegu až v pondělí, tak spíš po neděli bych se ozval.
zadní stavba je klasickej jednočep v trochu jiným kabátu. Podle mě je to hlavně o tlumiči. Už sem někde psal…když sem to koupil, tak to nebylo vůbec citlivý…s postupem času se to zlepšovalo…Ten model, co se tady řeší má nešt¡astně řešenej lock na tlumiči…člověk se musí dost ohýbat…dozadu, takže při nečekaný díře v silnici je to o hubu.Zrovna včera sem na něj totiž koukal…a s váhou taky kecaj, tomu fakt nevěřím…
V terénu dost záleží na nastavení tlumiče(jak jinak) v nejcitlivějším nastavení to pobere dost, ale zas využije plnej rozsah.
na druhou stranu na rovince v trochu zavřenějčím nastavení se to chová při šlapání jako HT. a čeká to na větší ráz po kterým zas solidně tlumí
na delších trasách zjišťuju, že skoro vůdec nemusím ze sedla (kromě: velká díra, prudký sjezd, skok)
mám to kolo ale jen chvíli, je to prostě takový XCéčko no.....
skus napísať nalšie pozitíva alebo negatíva.