Zdravím,
mám prosbu, je tady na BF někdo, kdo jezdí pláště Continental Race King? Zajímá mě hlavně jestli aspoň trošku drží a taky jak moc rychle se sjíždí vzorek.
Vím že to jsou relativně nové pláště, ale snad se někdo najde. Díky
Zdravím,
mám prosbu, je tady na BF někdo, kdo jezdí pláště Continental Race King? Zajímá mě hlavně jestli aspoň trošku drží a taky jak moc rychle se sjíždí vzorek.
Vím že to jsou relativně nové pláště, ale snad se někdo najde. Díky
copak? cervicek hloda? :-)
Ja do nich pudu, uz jen ta duha… :-)
:-p hlodá už dlouho.....proto se ptám :-)
z jakého to je závodu?
Světovej pohár v Mariboru loni v září myslim.
a nevíš co měl vzadu?
to samy
:) co taky, že?
už máš ty s duhou? :-)
jo:-)
počkej, Michal, že je máš ty mi ani neříkej, já ci taky duhu, ale tadyty se mi vyhazovat nechce :-p
Měla, ona – Irina Kalentieva (Rus) Topeak Ergon Racing Team
Race Kinky neznam ale kupoval jsem Speed Kingy a docela me prekvapily – na strankach Continentalu je popisuji jako rychly plaste na maratony ale to fakt nejsou – maji dost vysoky vzorek i kdyz to tak na fotce nevypada a hlavne hooodne mekou smes – takze na asfaltu a na mekym povrchu ujizdeji i pri malym naklonu ale zase dobre drzi v blate… Zadni plast jsem po cca 120km sjel skoro o pulku…:(
Mám je taky a přijdou mi docela živí jen po 1200km je půlka vzorku vzadu v prdeli :O( což vidim jako hlavní nevýhodu :O(
Tak to jestli ti vydrzely 1200 km tak muzes byt docela spokojeny… tech 120km co sem psal neni preklep…:D
Mno to je potom děs :O(
Moje Speedkingi mají kolem 700 set z toho nebo i na silnici a skoro bez známky opotřebení. Odhaduji životnost zhruba jak RR a proti ním rychlost i stabilita lepší. Jo a mam stejnou verzi jak Roud Supersonic
Rychlost i stabilita lepsi nez u RR??? Kdyz srovnam rychlost s NN(1,8) tak NN jsou o doost rychlejsi a stabilita je u SK sice docela slusna v terenu, ale zase na silnici a pevnem povrchu jsou strasne moc nejiste v zatackach – pomerne dost vysoky vzorek a mekka smes…
Tady je vidět, jak subjektivní hodnocení má každý jiné a když nejsou velké rozdíly mezi plášti, tak se na něj nedá moc spolehnout.
Jak jsem dával v threadu u RR test plášťů, tak tam byla přímo ta verze Speedkingu o které je řeč (tedy 2,1 Supersonic). A dle měření má o malinko větší valivý odpor než RR 2,25 (a to jak než 07 RR, tak než 08 RR), zhruba téměř stejný jako SS (2,25) a skoro stejný jako NN (2,4). NN 2,25 UST na tom byl lépe. Za držení v zatáčkách (to už je subjektivní hodnocení bike magazinu) Speedking moc bodů nedostal, dopadl výrazně hůře než RR, v trakci dopadl dobře, jen o jednu hvězdičku méně než NN (i když pořád je to jen stejně jako RR).
K celkovému hodnocení jak ten plášť jede může přispívat jeho váha, protože je fakt lehký, výrazně lehčí než RR.
Těžko ale může být u Speedkingu rychlost pláště znatelně lepší než u RR.
RaceKing by na tom lae měl být lépe, neř RR 08, ne?
Ano, ten je na tom lépe. U Racekingu (2,2) naměřili o malinko menší valivý odpor (23,9W) než u RR (24,8W 08 2,25), vlastně téměř nejmenší ze všech testovaných plášťů. Jediný plášť, který měl menší valivý odpor než Raceking byl Furious F. 2,0 (19,9W). Ty čísla samozřejmě nejsou valivý odpor, ale výkon potřebný k jeho překonání.
FF 2,0"? Myslel jsem, že se děla jen 2,1" a 2,25".
jasny, měl jsem to nějak vsugerovaný, že Schwalbe nedělá 2,0"
nooo a jak je na tom třeba mich. XCR Dry II?
Nebyl v testu, ten test je v sousedním threadu.
Vim že v tom testu nebyl, ale jestli nevíš o nějakym jinym… ;-)
Mám tu ještě jeden starší test a máš štěstí, tam náhodou byl a to ve 2,0 šířce. A naměřili mu 25,1W, což je velmi pěkné.
Super, díky moc.
srovnání s RR starší model a za tím co píšu si stojím, hodně záleží na terénech které jezdíš a srovnáváš
Davide, prosimtě, co říkáš na ten Vredestein?
nic
ještě nejel
:-) aha
ze sou speed king na prd, to vim :-) ridkej vysokej mekkej vzorek :-) s mountain king jsem spokojnej, ale race king by měly být rychlý, měl jsem je v ruce ale neodhadnu jak sou na tom na kole…
na strankach Continentalu je popisuji jako rychly plaste na maratony ale to fakt nejsou – no to zalezi od toho co si clovek predstavuje pod pojmom mtb maraton. maratony typu Kelly's Malevil Cup (nic v zlom) kde ma vitaz priemerku pomaly 27km/h a desiaty je este furt cez 20 alebo napr. horal a pod. kde ked ma prvy okolo 19 tak je rad a desiaty ledva cez 15. chcem tym povedat - suchy rychly technicky nie moc narocny teren alebo mokry, casto blativy a technicky narocnejsi - nebyt mojej absolutnej antipatie ku continentalu tak na ten druhy typ su asi v pohode. (aspon chalani co to jazdia si ich docela pochvaluju).
sem to nepochopil
ze na nejaky super rychly maraton po suchom tvrdom technicky nenarocnom terene pomaly podobne xc preteku na okruhu sa mozu javit ako zbytocne profilovane a tym padom pomale ako dotycnemu na ktoreho som reagoval. na tech. narocnejsom terene kde je navyse aj blato mozu byt ok.
No rozhodne si nemyslim, ze Malevil je prototyp rychleho nenarocneho maratonu. Hruska tedka zajel i mtb trat na extremcupu sedmadvacitkou, mam takovej dojem ze nema problem zajet jakoukoliv trat sedmadvacitkou :))
A myslim si, že je jedno, jestli měl NN, RR, nebo RaceKingy :-)
těch 27 vztahuješ na Hrušku??? To si děláš srandu, ne?? To je pro tebe měřítko toho, že je Malevil lehký???:)))
som nepovedal ze je lahky kde si to videl? som povedal ze asi bol suchy rychly technicky nie moc narocny. o nicom lahkom som nic nepovedal
tak nebol !
maso :-D
ty seš fakt ememem :-DDD
si to pojed zkusit a uvidíš jaký to je lehký.
když je malevil na mokru tak to taky nebude 27. To srovnáváš nesrovnatelný.
asi byste meli na Slovensku vic trenovat:)
rychle plaste jedine…- Furious Fred a nebo Fast Fred :-D
svatá pravda…
no tak jsem si je zkusil sám, dobře udělanej plášť.
Hmm něco víc k němu nepovíš ?
něco víc je tu http://www.bike-forum.cz/…l-11448.html
když to shrnu- rozměrově balon jako monty PYTHON, je opravdu pohodlnej, váha je 487 gramů, do bahna není, na suchu jede dobře. bohužel nemám verzi s duhou :-( ..jde o to o kolik je ten LTD tenší než supersonic… včera jsem ho nasadil, dneska obejl malevil bez problémů.
Díkes :O)
nemáš zač
hehe jak se jelo dneska ? :-)
do Ojbína dobrý, pak už to bylo horší ;-)
sem te ani nenasel ve vysledkach ani na detsky ani na dospelacky ?
uz našel ;-)
Dneska jsem je nahodil na ht místo IRC mythos a je to paráda,jedou jako čert a jsou daleko pohodlnější než ty IRC,fakt super balony.
Mohl by jsi je prosím tě změřit kolik mají realnou šířku bez vzorku a s vzorkem.Díky
Takže šířka v nejširším bodě je 55mm a vzorek nepřesahuje okraje,takže má 50mm.
nevíte někdo kolik má NN ve 2,1"?
2,1 Schwalbe klasicka (dušové) mají kolem 49–50mm. 2,25ky mají kolem 52–53mm. UST 2,25 56–57mm.
Vše pro 19mm ráfek.
dik
Tak to jsou pořádne balony,díky moc.Jinak jsou širší než MountainKing 2,2 ty mají bez vzorku 50mm.
No ony jsou širší i než mountain king 2,4 ty mají bez vzorku 54mm,ale u nich vzorek přesahuje okraje takže s ním mají 58mm.
Ja nameril na drat MK 2.2 52mm (17mm rafek, 40psi).
Tych 50mm mají verze Supersonic a ráfky 17mm a tlak 2,5atm.
balony to jsou, viz foto …ale mám je rád :-)
uf to sou teda balony
S tebou jsem potřeboval mluvit mohl by jsi je srovnat s MK včem jsou lepší horší atd.díky.Vím že budou rychlejší hlavně mě zajímá jestli taky tak drží jak MK.
no já je jezdil zatím jen na suchu a tam držely solidně, na mokro bych je ale asi moc netahal, tam budou Mk držet urcite lépe…kazdopadne líp odvalujou...... Kazdopadne musim rict, ze kontinental je mi sympatickej- speed king jsem teda nezkousel a asi ani nemam duvod, mam MK, RK a grad prix 4000 a vsechny plaste spokojenost.. jedu je zase project kdyby neco piš to jsem na co budu moct odpovědět, odpovím
Díky jdu ničit MK než začne pršet:-)
ti skoro škrtaj o vidli, ne?
ani ho*** :-)
uuaaaa…to je pecka, to bych mohl pořídit na HT :-)
Ta šířka 55 mm je pro verzi supersonic, nebo jinou, nějak jsem to nepochopil. Jinak, mají tenké boky nebo nějaké vyztužené? Díky
Mělo by to být pro ten Supersonic..jinak stěnu tenkou maj, teprve verze ProTection má boky silnější…je to jako každej lehoučkej plášť no
tenký a lehký určitě je, ale s defektama žádnej problem! jednou sem defektil
souhlas, za celou sezonu jeden defekt (duše) naštěstí až po dojetí :-)
další důvod, proč do nich jít:-)…ale s tim NoFlatem to stejně zkusim
rekl bych ze stena u supersonic verze contiku je pocitove silnejsi nez treba u schwalbin…
zajímavej postřeh..otázka je, proč tmel prosakuje stěnou…u schwalbin se to neděje..leda, že by byla stěna spíš plátěná než gumová..
co říkáte na kombinaci „RR“ na bláto a „Kontíka RK“ na zbytek. CHtěl jsem koupit „RR“, ale Kontík bude asi lepší, ne?
RR nie je na blato. Ani RK. Obidve budu tenucke plaste ,ktore lahko pichnes pri agresivnej jazde po kamenoch.
A co bude lepsie netusim, kazdopadne RK bude na fotke na BF vyzerat lepsie :)
Ralfa jsem za dva a pul roku nepíchnul (jezdim výhradně duše) ťuk ťuk.
je teda možný že nejezdim dost agresivně jak píšeš ;-)
:-D ja jel Ralfa jen jednou v moste, prvni kolo ok, druhy kolo rozriznuty…tak sem se 15 km prosel :-D od tech dob jsou v komore a nikdy nebyli nazuty…
no hele pete já fakt nekecam, za tri poslední roky jsem nemel jedinej defekt, ale je pravda že jezdím jako bába s nůší tak to je asi tím :-)
v poho znam hodne lidi co meli na nich 0 defektu, ja po jednom zavode sem rekl ze je vozit nebudu – byli s tim trosku problemy, ale nakonec v poho…tenkrat to byli jediny plaste od Schwalbe co meli tak velky napis :-D
Ty voe Ty seš ale princezna :-DDD nejdřív velký nápisy na pláštích a pak jedině bílou vidli s červenejma polepama a s pop-lockem :-)))))
tak drive to byl zajem sponzora, ted uz to nemusim resit takze si ladim :-) ale taky to neresim, proste mam kolecko a vic me nebere…jedny plaste a je to :-)
Kdyť já vím, to měla bejt jako sranda :-) …a princezna zase není tak hanlivý pojenování neee? to na mě vytáhl jindra v českým ráji :-)
ok :-)
omlouvám se, mělo ty být :
co říkáte na kombinaci „NN“ na bláto a „Kontíka RK“ na zbytek. CHtěl jsem koupit „RR“, ale Kontík bude asi lepší, ne?
Myslel jsem to tak, že mám NN a chci k němu něco do sycha a rychla (RR x RK).
Tak dneska jsem je testnul 80km převážně po asfaltu a ani to na nich není vidět.
ještě aby bylo :-)
mam na nich cca 280 km vcetne Malevilu, na suchu jedou dobre, v bahne se chovaji previdatelne, na mokrejch kamenech a korenech klouzou tak nejak normalne… jak jsem dneska na zadni plast koukal, tak par spuntu je trosku vorvanejch, ale zatim nijak hrozne
Já už je nějaký čas vozím. Moje hodnocení je následující:
+ váha
– 180 tpi není znát – o trn jsem píchnul už dvakrát
3bary?! vozim 2bary předek, 2.3baru zadek a zatim žadný defekt ani procvaknuti. Mja za sebou přez 10 závodů (Most, XC pohar v Pardubicich a Teplicich, …)
jak jsi s nima spokojený po delší době??? má někdo delší zkušenost?
jezdil jsem je letos vozil od kvetna, objel na nich vsechny zavody a musim rict, ze jsem maximalne spokojenej. jsou sjetý tak z půlky a další pláště budou zase RK 2,2
máš ty supersonicy 180tpi?
presne ty supersonic 2,2"
tak to rád slyším, šel bych ale asi do 2,0 ve spojení s notubes
nevim jestli Ti nebude tmel prosakovat pres boky, nekomu to u MountainKinga delalo- nedrzelo to tlak… navic mi prijde ze ty 2,0" jsou o dost nepohodlnejsi a mibn drzi a pritom ty 2,2 jedou skoro stejne
Proc by tmel prosakoval ? ja ho testoval v tech 2,2" – trosku to bublinkovalo, ale po par otocenich kolem se zalepilo a bylo fpohode.
horší to bylo poprvé přes noc na trophy, že??:) ne ale vážně, neucházel ti tlak přes patky?? je ten plášť rychlý?? mužeš srovnat s karmou nebo nanoraptorem?
Na Trophy mi utekl Explorer :o) utikal kolem patky, nicmene po nafouknuti rano jsem na tom celou etapu odjel :) RK jsem s tmelem nasadil v patek, odtrenoval sobotu a prezul znova po par dnech, tak bych rekl, ze tlak neutikal. Na NN jsem nikdy nejezdil, ve srovnani s Pythonem je mozna RK o trosku pomalejsi, ale znatelne pohodlnejsi a vic drzi (na vsem). Na tom tmelu je pakarna, pokud clovek prehazuje plaste, coz jsem ted delal skoro na kazdej zavod… Ale cena SLRek zacina byt zajimava, tak si mozna poridim jeste jedny kola :)
:) tak to bude to nejlepší řešení:)
SLR je doprodej a koupi bych urychlil nez vypustej ty hnsuný a odporný SLR 09 ;-)
kolem 15 tis, ne?
porad jich maj kuci jeste dost :-)
kdyby měli naky navíc a nic za ně nechtěli tak se obětuju a vemu si je xD
hele už je z tebe celebrita, myslím tím časopis KPŽ:)
A to jsi ještě určitě nečetl nejnovější Velo :-)
jj taky jsem čuměl, na to že jede jeden závod KPŽ v roce :)
naprostá spokojenost, píchnul jsem jen 2× a to na Sudetech, ale měl jsem tam 25/30Psi, normálně duše, teda jednou píchl a jednou prorazil.
Drží a jedou, ale mám zkušenost jen s WC edicí.
WC edice neni o nic jiná než supersonic krom pár gramů ;-)
WC edice :-)
Zkousel nekdo uz verzi 2.0"? Zajimal by me hlavne skutecny rozmer…
je pouze verze 2,2"
sice web continentalu zatim mlci, ale koupit se da i "2.0"":http://www.bikesport.cz/detail.php?…
jestli tam ovšem nemá Tomáš chybu.....
doufam, ze nema, na uvodni strance je dokonce inzeruje skladem
ze by ji tam mel i Jakub?:)
tak pak je asi uz i 2,0" :-)
tak jak… uz nekdo videl verzi 2.0" na rafku?
na rafku ne, ale smotanou vedle smotane 2,2 a vypda jako 2 vedle 2,2 :)
uz jsem videl, je to az moc hubeny, pohodlny to nebude :-)
diky, tak nejak jsem to cekal…
Měřil jste nědo šířku 2,0 Race Kinga na ráfku? Díky.
Měřil :-)
Digitální šuplera na DX stojí pouze asi 17 USD :-)
Měřící odchylka ±1 mm? :-D
Udajně je vntřek všech šupler stejný (kromě Mitutoya). no nekup to…
Na domácí potřeby plně dostačující :-). Lepší než u nás dávat litr za obyčejnou nebo 3 litry za digitální. Bude na ní ale chybět ten nápis Mitutoyo, pro někoho důležitá věc :-D
Kurnik, jak kdyby bylo potřeba vědět šířku tej gumy s přesností na setinu milimetru :-).
Ne, to jenom že ju máš rezavou, tu šupleru. Tak kdybys třeba chtěl už koupit novou…:-)
prelesti a je jak nova ;-)
Ja jsi vzdycky myslel, ze to prvni cislo ERTRO (viz. nize je sire plaste) a neni.....
Tire ETRTO dimension color weight wire weight foldable rec. inflation, psi max. inflation, psi
Race King Supersonic 50–559 26 × 2,0 black/black Skin foldable - 430 50 65
to je jak na silničku :-( (navíc v kombinaci s tím ráfkem…)
To je přesný. Ty moje silniční Schwalbe Maraton Supreme mají taky 46mm.
Díky , ve finále jsem koupil Race King ve 2,2. Tak uvidím jaký budou, ale 2,0 je docela úzká.Zatím nemám kolo v kupě, ale zrovna na obutí jsem zvědavej. Naměřil jsem ve 2,2 šíři 55mm což je míň než např. u Schwalbe 2,25 a o něco víc než u CrossMarku 2,0.
nevíte nekdo jestly Rk fugujou s NO FLATS??? nekdo řika že ne tak nevím díky:-)
příští měsíc to budu zkoušet, tak si počkej…
tak co už jsi to skusil?
ne:-)
taky se na to chystám, ale asi začátkem března, až se oteplí…a zkusim něčím naimpregnovat vnitřní strany boků…plášti to neublíží a tý srágoře taky ne…
tak co RED ACE a Marku VNOUČKU:-)? už jste to skusily??
tak co už? :-)))
no tubes prosaknul…
Me taky hodne prosakoval, hlavne prvni nahusteni byl boj, po par dalsich nahusteni se ale plaste umoudrily a tlak drzi vpohode uz od srpna. Ted uz jsou na vymenu a popravde se mi do dalsi instalace s NO TUBES u techto plastu nechce,( ale stejne to udelam).
Kupil som Mountain Kingy supersonic 2,2 kevlarove, pojdu pouzit ako bezdusove?
Aky tmel pouzit? alebo ktory je najlepsi?
rafky mam na ust (zapletene xt), ale zatial pouzivam aj duse
na zahraničních forech kluci píšou, že používaj klasiku Stans No Tubes.já jdu do Speed King 2,1 SS, taky to dám na NoTubes, ale asi budou chvíli zlobit ty tenký stěny…chce si to vyhrát, ono se to třeba za 3 dny chytí, ale chce to fakt trpělivost…i když někteří tam psali, že jim šlo udělat UST i z Twister SS…a to je co říct, myslim… ještě jsem myslel, něčim naimpregnovat boky..aby to neprosakovalo..
Nj, ale cim? na tych supersonicoch a mi steny zdaju take ako pogumovane, a je tam aj dost vysoke tpi, mozno by to aj mohlo drzat :-)
Aky tmel je najlepsi, alebo co pouzivate najcastejsie?
Slime, Geax, Schwalbe, Joe´s?
No já mám nafasováno z teamu ještě DocBlue od Schwalbe, ale bejt tebou, tak koupim Joe´s, je hustší, myslim že mohl ty stěny zaplácnout dřív a líp.. no s tou impregnací uvidím..nejsprve to zkusim samostatně..ale věřim, že se to chytnw, i když to bude asi trochu boj..
Diky za info :-) vyskusam teda Joe´s
moc to presakuje? a da sa to lahko vyhodit z plasta? keby sa mi to nepozdavalo :-D
No někdo říká, že hodně, někomu se to chytlo líp, ale každej kus je trošku jinej..zkus to, v nejhorším to vyliješ zpátky no láhve…ale nejprv bych nechal plášť pár hodin nafouklej normálně s duší, aby se natvaroval a patky si sedly..a pak bych to zkusil nejprv jen samotný mýdlovou vodou bez tý sračky..až teprve pak, když uvidíš, jak moc je to složitý bych tam nalil to mlíko…aby se zatmelily všechny póry..
Diky za tip :-) plaste su nafukane uz par dni, normalne s dusou, len sa neda vybehnut von, hnusny cas je, prsi, snezi…tak to chvilu musi pockat
o dosadnutie patiek plasta nemam obavy, dosadnu perfektne, su dobre urobene :-)
ten tmel davas cez ventil, alebo nalejes do plasta?
Liju to přímo do pláště..to mi vyhovuje nejvíc
to vysoké TPi určitě není na boku pláště :-)
:-) napadlo ma to potom, ked som to napisal, ze bok nebude mat taku hustotu tpi :-D
Prosím Vás můžete mi někdo zjistit realnou šířku Race Kinga 2,0 .Díky
Už jsem to sem dával: http://www.bike-forum.cz/…1/forum.html#…
Lappiery se to tu začíná jen hemžit a tubeless Race King 2,2 na těchto kolech je taky hodně, proto bych se chtěl zeptat, jestli nevíte kolik má Race King 2,2 Tubeless gramů? Díky za odpověď
to se děla? to me taky hodne zajima!
Guuugl nasiel 2,2 maju 700g a 2,0 650g na stranke conti.
jo to mi guuugl našel taky, ale stejně díky :-) …jen by mě hold zajímala skutečná hmotnost… 700 gramů je uz dost :-/
Nebál bych se toho že by reálná váha byla nějak výrazně vyšší než katalogová :-)
Presne tak, mam MK supersonic 2,2 a vaha sedi s katalogovou, dokonca mne vaha ukazala asi 10g menej a to som vazil 4ks
prosíím – nemůžu pořádně nasadit tenhle plášt – pořád mi celkem dost hází zkusil jsem už mýdlovou vodu, nafouknout (hodně) vyfouknout, snažil jsem se ho i vytáhnout klasicky podle drážky u ráfku a pořád mi to hází – máte na to nějaký zaručený fígl jak nasadit kevlar? už mě nebaví s tím bojovat :-) raceking 2,2
hm, me pomaha nafoukat na nizkej tlak, objet barak a pak dohustit k vlastni libosti.
to jsem taky zkusil ;-) ani pod metrákem to není ono :-(
Ked nepomohla ani mydlova voda a prefukanie, je moznost ze je vadny plast, conti+ kevlar je ale dost zaruka kvality, ale moze sa stat aj to.
Da sa este pouzit praskovy grafit, na viac krat nafukat a rukami postupne zrovnavat podla ciary nad rafikom, alebo natri zmaknutym mydlom vnutornu stranu rafika a patku-bok plasta a postupne ho dofukuj a zrovnavaj
zkousel uz tady nekdo RaceKing s notubes tmelem?
doteď jsem jezdil kombinaci Mountain King 2.2'' vzadu a MK i vepředu, nyní už je zadní pneu sjeta.. A dostal se mi do rukou plášť Race King 2.2''.. Takže kam mi doporučíte ho vrazit? dopředu nebo dozadu? Zohlednit RK větší šířku a dát ho dopředu?? nebo dozadu kvůli většímu pohodlí? je fakt že jsem ho dal včera dozadu, následně se projel a prdka je jak v bavlnce :P a kupodivu i hodně zabíral.. A nebo mám možnost obou RK.. co radí, ó Velké BF?
Vozim MK na predku a RK vzadu a super. MK se mi na zadku hodne rychle sjizdel a hur se odvaloval.
Doporučuji na obě kola Race King, nemůžu si je vynachválit…budou určitě o něco rychlejší něž MK a záběr mají překvapivě slušnej (na to jak vypadaj), takže se nestratěj i na měkčím povrchu, jen to chce o něco víc opatrnosti.
Taky mě příjemně překvapila životnost, po cca 2 tis. km zatím bez výrazného opotřebení a to jsem dost i silnice, takže i po této stránce jsou OK
Hledám pro ženu co nejlehčí/nejrychlejší pláště s podmínkou, aby byly bezdušový. Netušíte, jak je to u těchto dvou? Tak nějak sem bral automaticky, že každej nově vyrobenej plášť je TR, ale u těchto to nikde nemůžu najít výslovně napsaný..