Nevite nekdo o nejakym overenym zpusobu, jak potunit zadni naboj na crossmaxu pro upnuti do zadni stavby 150*12 ? Zachovani alespon „pouzitelne“ tuhosti podminkou.
Nevite nekdo o nejakym overenym zpusobu, jak potunit zadni naboj na crossmaxu pro upnuti do zadni stavby 150*12 ? Zachovani alespon „pouzitelne“ tuhosti podminkou.
Dost tězko.
Máš tam ještě problém s vystřeďením ráfku a kotoučem.
Jednoduše :-( nijak
myslis ze by nesla naka redukce? ja myslim ze jo, samo kazeta a kotouc budou jinde nez se pocita, tzn by to asi vyzadovalo"custom" i redukci na brzdic a dos mozna zahejbat s predni pilou… to bude asi i dost o konkretnim ramu…
myslim ze resitelny to je, ale kdyz vsechny potrebny neseriovy dily neudela nekdo znamej tak jejich vyroba bude balik za kterej pujdou poridit i jiny kola…
tak řešit jde spousta věcí, ale nevím jak ložiskem s vnitřním průměrem 8mm budeš protahovat 12mm osu.
pokud se jedná o standardní C-Maxi těch verzí je víc.
Brzdu nějak naprasit pude, ale kazeta posunutá o 7,5mm bude taky dost peklo
SLR, ST, SX???:) nejaky duvod proc to cpat na DH? vaha?
SX na lehký DH sou využitelný dobře. Ale na použití v pořádným DH rámu brání osa. Ta je u 2010ky jen 135×12.
taky jsem premyslel co dat na reigna, jestli ST vydrzej… a kupodivu drzej, tak mozna na hodne lhky DH i ty SXka by mohly vydrzet, ale porad si rikam proc… proc nevzit vylozene odolnejsi DH kola…
nejde o to proč, ale jde o to že do 150mm rámu prostě 135mm nábu nedáš
to mi je samozrejme jasny:)
Ze strany Mavicu to je prostě marketing. SX a DeeMax si nemají konkurovat. Pokud člověk na DM nemá naji DeeTrax nebo jak se to menuje.
Redukce sice neni nemožna jen by ale nešlořadit v plným rozsahu.
tak pak mas deemaxy ultimate ktery jai stejne siroky rafky jako maxy SX..
Vyrobit si redukci by nemělo být tak složité. Když i přímo Mavic dodává redukci pro SX na X-12 osu, která má 143mm a ta redukce je dobře funční a velmi jednoduchá.
Pro 150mm osu by ta redukce mohla být úplně stejná jen oba ty díly o pár mm delší.
S tím řazením co zmínil Tomcat je to možné, netuším na jaké straně by musela být o kolik prodloužená a kam je posunutá kazeta u rámů se 150mm osou.
takle to nefunguje,X12 osa má sice 142 mm ale 3,5mm na každé straně zapadne do rámu takže rozteč zadní stavby je pořád 135mm proto to tam jde..
Bohužel se mýlíš. Je to rozteč patek ne celková délka osy. krom 150ky ještě je snad i 165mm
no nevím :-)
Es handelt sich um handelsübliche Naben mit 135 mm Einbaubreite, welche lediglich mit 3.5 mm breiteren Endkappen je Seite versehen sind. (Tatsächliche Einbaubreite 135 mm + 7 mm)
ale kolik je rozměr mezi patkama nevím, pravdou je že je nába vložená v zadní stavbě :-) a má jen prodloužené konce
U 150 mm osy je telo sirsi (roztec mezi draty), a zbytek zustava stejne od kraju jak na 135 mm
ja myslim ze to nepujde:( resil jsem to kvuli 135/12 a problem je rozmer lozisek. Novy crossmaxy maji uolne jnej orech