• White2146

    Zdravím,

    Uvažuji o tom že bych si poskládal kolo na tomdle rámu.

    http://www.global-sport.cz/…rc-world-cup

    Docela se mi i zamlouvá možnost volby barvy rámů.

    Co si o tom rámu myslíte vyplatí se to? Bude ta stavba aspon nejak účinná v terénu?

    A co říkáte na tuto vidlici:

    http://www.global-sport.cz/…m-super-2010

    Používal bych ji maximálne půl roku.

    A jaký máte všeobecný názor na levné vidlice tohodle typu:

    http://www.global-sport.cz/…e-kingpin-ta

    http://www.global-sport.cz/…kingpin-qrta

    http://www.global-sport.cz/…1-super-2010

    Díky

    0 0
    • Luk02  

      AHoj, hele rám v pohodě za ty peníze…ale, šel na to blbě dát napínák(ne každej tam posuje), a ta geometrie je už trochu staršího data – vysoká koza..

      Aktuálně bych si asi z dostupných rámů vybral DirtParade Extaze – pořídíš za destítku bez tlumiče a podle prvních ohlasů a dojmů to rozhodně není špatný rám…

      S těma vidlice – pokud na tom chceš pojezdit půl roku, tak vem co nejlevnější nebo bazar. Nadruhou stranu za slušné peníze se dá pořídit už funkční vidlcie MZ 66, RS DOMAIN ani Suntour Duro FR a RST STORM nebudou špatný…

      0 0
      • White2146  

        Zdravím,

        Rám pěkný asi do něho půjdu.

        Jinak de na rám nasadit vidlice se zdvihem 200mm? a jestli popřípadně bude pasovat „pohon“ ze mého stávajicího kola krom předních talířů.

        Jinak vidlice 140mm by vypadala na tom asi blbě co? :)

        0 0
        • goofy  

          Nejenom by vypadala blbe, ale hlavne by byla geometrie na houby

          0 0
          • White2146  

            To myslíš tu 140mm vidlici? A ta 200mm tam pujde aniž by narušila nejak zavratně geometrii?

            0 0
        • kesu  

          200mm dvoukorunka je téměř stejně vysoká jako 180mm jednokorunka, tzn rozdíl třeba mezi totemem a boxxerem neni žádnej.

          Takže co se geometrie týká, když zaměníš 180 za 200, nic se nestane..

          0 0
          • White2146  

            Ok pecka diky moc hoši. Jo a ohledne toho pohonu bude pasovat na ten rám:

            http://e-shop.dirtparade.cz/…1000101.aspx

            Přehazovačka sram x-9 co mam na stavajícím kole?

            0 0
            • mr.antik  

              heleď, v klidu si sední a spočti, co všecko musíš koupit. Jestli by nebylo to co máš prodat a koupit nějakej komplettřeba toho Ninju nebo něco podobnýho. Nebo bazar, nějakýho postavenýho držáka typu Norco Six nebo Spec SX.

              0 0
              • White2146  

                Mám v plánu koupit ten dirt paradise a ktomu vidlici s bazaru co sem koukal tak za cca 7tisic a nejaký zadní tlumič se dá sehnat do 4000kč

                Spíš bych potřeboval doporučit nejaké hlavové složení (nebo jak se tomu říká u rámů) a jestli můžu na začítek použít dvojpřevodník bez přední prehazky než bude jednoplacka.

                A jaké náboje na pevnou osu.

                0 0
                • White2146  

                  Zdravím,

                  Tak sem ješte koukal na ten A-gang ninja 2.0 a nevypadá špatně jen mně zajímá jestli tam pujde vidlice s 200mm zdvihem nejspiše je podle přispěvku výše :)

                  0 0
          • lenochod  

            Boxxer WC je lehčí :o)

            0 0
            • kesu  

              tjn ale nefunguje jako tohle:

              http://www.bike-forum.cz/…l-32833.html

              :-))

              0 0
              • gazman  

                Myslíš marketingově? :-))))

                0 0
                • kesu  

                  prosimtě, na marketing to nejezdí, ale na design jo! :)

                  0 0
                  • pítrs  

                    taky o tom uvažuju. zatim si to ještě moc neprojel, aby si to nějak popsal

                    0 0
                    • kesu  

                      má to za sebou asi tři dny v parku, takže na větší soudy je brzo. Nicméně chodí to úžasně, je to krásně citlivý a působí to bezedně. Hydraulickej doraz tlumení TPC plus to pustí tam, kam to nastavíš.

                      Nicméně je to strašně měkký do krutu

                      0 0
                      • Blackbiker  

                        kámo sorry, ale tahle vidle fakt není vhodným tipem na DH vidli, ta musí být hlavně stabilní v krutu. Chtěl bych vidět co to udělá když dopadneš transferově nebo prostě když poděláš dopad(styl kolo šikmo), to se musí děsně zkroutit. Raděj tupější fox 40 ale mít stoprocentní jistotu bezpečnosti… x krát jsem dopadl fakt špatně a vždy mne vytáhla z průseru, nechčije, 2 roky bez problému…

                        0 0
                        • Mr.Duck  

                          Ty hele, a to je to fakt tak znát?

                          Jako je pravda, že když jedu na kole se suntour XCM, tak kdekoliv to neni rovný, sem dost nejistej. Ale třeba dopadnout křivě se mi daří celkem pravidelně, SX nemělo pevnou osu, a necejtil sem, že by mě ten zadek nějak plaval..Totem vepředu nebyl problém, ale o zadku sem taky nevěděl..

                          0 0
                          • Manas  

                            Pevnejsi vidle je znat ********. Teda osobne na dopadech to neresim, ale zatacky v kameni, nebo hodne rozbity useky s kolejema. To je hnus.

                            0 0
                            • Mr.Duck  

                              No je pravda, že v bordelu asi rozdíl mezi XCM a Totemem znám, ale to asi nebude jenom tuhost :D

                              0 0
                        • pítrs  

                          věřim tomu, že se to šíleně kroutí. Je to znám i na mym dj3 bez pevný osy.

                          Ten chod dorada bych si rád zkusil jestli stojí, vyměnit to za pevnost

                          0 0
                        • kesu  

                          je to jen o zvyk, při dopadech je to jedno, nejvíc je to znát když to ve větší rychlosti kormidluješ mezi velkejma šutrama.

                          0 0
                        • Luk02  

                          Já myslím že jestli Kešu dopadne v spdčkách do boku tak mu bude uplně jedno že se mu kroutí vidle..:-D

                          0 0
    • ice  

      bejt tebou bych vzal cely novy kolo a to bud ctm nebo zminovanej DP. Vidlice kingpin je odpad, RST taky.

      0 0
      • kesu  

        přesně tak, čas od času se dá na ebay či na crc koupit kolem 8tis. Kč základní osmičky, který fungujou

        0 0
    • cat  

      Urcite pres inzerat. Mrkni na dolekop, je tam levnych pritom relativne novych sjezdaku dost.

      0 0
      • Luk02  

        akorát je potřeba dávat bacha na totálně doprasený kola…není jich málo

        0 0
        • cat  

          no chce to vzdycky omrknout osobne.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • mr.antik  

      záleží jestli máš nějaký komponenty, ale třeba agang ninja 3.0 je za slušný peníze. Komponenty nic moc, ale máš to v záruce.

      0 0
    • La Piér  

      Pokud začínáš, kolo si kup celé. Ušetříš hromadu starostí, omylů a potažmo i peněz.

      Sleduj dolekop.com a kolo běž okouknout s někým, kdo tomu rozumí.

      0 0
    • Baba-Ji  

      trosku OT, ale jak na tom jsou M. 66 180mm, např. RCV, když už se tu motáme kolem těch vidlic?

      0 0
      • Baba-Ji  

        kuva, pekne debilne jsem to zaradil :/

        0 0
      • kesu  

        M66, nevím jak modely 2012, ale do té doby chodily slušně, krom air verzí. Nicméně s totemama s dh tlumením se to srovnat nedá

        0 0
        • Baba-Ji  

          Lyrik uz bude s 66-kou srovnatelnejsi?

          0 0
          • logoman  

            Vzhledem k tomu ze lyrik je 160 mm a 35mm nohy + MiCo jako totem , 66 je 38mm a 180mm rcv tak asi moc srovnatelny nebudou … podobna vidle k 66 bude 180mm domain MoCo

            0 0
            • Baba-Ji  

              Lyrik je i 170mm, mel jsem na mysli spíš tu, asi jsem to měl zmínit.

              0 0
              • logoman  

                Delka zdvihu neni to nejpodstatnejsi, prave u totema lyrika foxu platis za ty „high tech“ tlumici jednotky jako MiCo, u foxu fit, maruna RC3 (u nekterych navic HS expanze) diky, kterejm si muzes prizpusobit vidli a dostat z ni virtualne vetsi zdvih nez z vidle, ktera ho ma fyzicky vetsi, ale tlumeni nefunguje tak fajnove jak u tehle a treba budes chodit po dorazech vic nez s nizsi vidli. (tohle asi nebude problem u maruny u ktere se udajne tezko vyuziva celej zdvih) Treba na mtbr bylo nejaky vlakno kde byli vsichni hotovi z MiCo DH na lyriku jak krasne to chodi

                0 0
                • cat  

                  Me prijde ze na mtbr jsou hotovi ze vseho:) Tim ale nechcu rict, ze bych to rad nevyzkousel.

                  0 0
    • hctr  

      chces novy? A jaky mas limit na celkove kolo? Ja si slozil celkem slusne kolo a hlavne za super peniz vicemene z dolekopu.

      0 0
      • White2146  

        Ono já bych se rád zbavil toho stavajícího a co sem to tak počítal tak by se dalo prodat za cca 25000kč (v profilu sou staré fotky) a zbytek bych na toho ninju došetřil. Kdybych kupoval ten paradise ram tak kolo rozprodám po částek takže nevím nevím a ješte by to bylo složitější s koly. takže se ted víc přiklánim k tomu a gangu pokud tam půjde 200mm vidlice.

        0 0
        • mr.antik  

          proč tak nutně trváš na 200mm dvojkorunce?

          0 0
          • Kubas.1  

            protože chce být hustokrutopřísnej sjezdař :-D

            0 0
            • mr.antik  

              tak v tom případě bych to nedával na FR kolo…

              0 0
              • White2146  

                Tak jaký rám bys mi doporučil? :)

                0 0
                • mr.antik  

                  na závodní DH tratě nebo na ježdění po lese z kopce? Vim že většinou lidi píšou DH ale myslej jen parky a skoky, tak proto doporučuju toho Ninju, novýho… A komplet, samotný rámy cenově prostě nevycházej.

                  0 0
                  • White2146  

                    No ono zase nejaký převratný brutal to nebude chci si ted koupit neco na začátek a po prázdninách budu mít všechny nové komponenty a po zimně budu kupovat nový rám. Tak nějak bych to viděl takže si myslím že ten rám tu 2korunku ten rok přežije nebo se mýlím?

                    0 0
                    • Kubas.1  

                      před pár týdnama si tady řešil kolo do 15000, a najednou máš na dva sjezďáky ročně…:-D

                      0 0
                    • Mr.Duck  

                      Přežije, 200mm dvoubrejle sou dost podobný vejškou jako 180mm jednobrejl.

                      Větší rozdíl je v tom namáhání rámu, dvoubrejle přece jenom v krku moc nezapruží, zatimco jednokorunka tam pružit může, čimž pobere část namáhání rámu u hlavovky..ale moc bych se toho nebál.

                      0 0
                    • mr.antik  

                      rám to přežije. Jen upozorňuju, že to není čistokrevný DH rám… a proto nechápu dávat tam dvojkorunku. Počkal bych až se ta RST rozsype a neuznají ti záruku. Jakou bys tam chtěl dát vidli? Myslíš že tě 2cm omezí v tvém DH skillu?

                      0 0
          • Mr.Duck  

            Ty vole, to je jasný ne. Já třeba Boxxera naprosto potřebuju, protože ten Renthal direct mount představec je naprosto hezkej. Nevymění někdo Boxxera za Totem?

            0 0
            • mr.antik  

              … a jak pak budeš dělat x-upy na sídlišti pře bábovkama?

              0 0
              • Mr.Duck  

                Nebude potřeba, když to kolo bude vypadat cool.

                (nedělám si prdel, až budou love, chci ten představec, a vidli k němu jako doplněk)

                0 0
        • goofy  

          25? Mno nechci ti brat iluze, ale 25 bych nedal ani za nove…

          0 0
          • logoman  

            Sak nove stoji 21k :))) Docela jsem zvedavej cim to potunil, ze si ho ceni na 25k :))) jestli tam dal nejakou nabusenou foxku za 20k++ tak by to mozna tech 25k jako komplet cenu mit mohlo :)))

            0 0
    • John Tequila Lemon  

      Jestli chces jezdit DH, potrebujes DH kolo, ne nejakou slataninu. DH je masakr jak na organismus, ale to asi resit nechces, tak masakr na kolo. Chce to zarucene vyzkouseny a kvalitni ram, nejlepe se zarukou ze to bez kecu vymeni … ver m i, budes to urcite nekolikrat delat … vzdycky najdes skok, na kerym to praskne … pocitej s tim, ze vetsina komponentu toho moc neprezije a budes to casto menit … Pokud hodlas jezdit DH. takze si kup komplet kolo a to pouze od vyrobce, co ti da hodne slusnou zaruku. A ver, ze vim co pisu. Neni nic, co by neupadlo :-)

      0 0
      • goofy  

        IMHo reklamovat ram, po zprasenym skoku je dle me svinarna, ale chapu, ze jsme v CR, a na tomhle tu vsichni ulitaj…

        0 0
        • Luk02  

          Já bych zase netrpěl přehnaným strachem, kolik prasklejch Bighitu, Screamů apod poctivejch starejch FR mašin si vyděl popraskanejch po spraseným skolu – praskej hlavně ultralehký DHčka co jsou teď v modě…ikdyž netvrdím že nikdy nic nemůže prasknout, prasknout samozřejmě může všechno, otázka je kdy…

          0 0
        • John Tequila Lemon  

          To neni reklamace ramu po to, co ho prejeltank … je proste normalni ze X neco nedoskocis … a ram proste dostava jednu ranu za druhou … az jednou zjisits, ze je porusenej … to ne ze nedoskocis jednou neco velkyho a je po nem … chapes? Nejde o to, ze to kolo prejede tank a ty jdes reklamovat. Kdyz budes jezdit XC a budes tomu kolu davat cocku z kopce, taky tam casem neco praskne … nebo budes jako Abro, budes vazit trochu vic nez cyklisti v prumeru vazi a taky to praskne … A ani nemusis „narazit“.

          0 0
    • John Tequila Lemon  

      Jo a mimochodem … odpoved, ze na zacatek to nepotrebujes, ta je celkem vadna. Nejvic sem prasil kola na zacatku DH jezdeni. Vono nedoskocit dlouhej dvojak co ma hranu za parezu da kolu zabrat :-) a dropovani v priposrane rychlosti kolu taky moc neprida. Po dvou letech se ti uz takovy veci stavat nebudou a muzes prejit na neco min odolnyho nez na zacatku … Doufam, ze se bavime skutecne o DH a ne jen o „drncani“ z kopecka v lesiku za brakem. DH, je proste DH :-).

      0 0
    • Sherwood  

      Ja mam na zaciatok UMF freddy a nestazujem sa. Radsej by som kupoval nieco od overenych znaciek, ale ak sa chces dobre naucit skus toto HT na ktore naperes aj 888 aj boxxeru:http://www.dw-cycles.com/index.php…

      Na to skus nahodit trebars tu stormu a mas pekny bike na zaciatok :)

      0 0
      • White2146  

        Ne ne pevné nechci :) Vidím to na toho niju + dvojkorunku.

        0 0
        • Blackbiker  

          2 brejle a 180ková Ninja je blbost, kdyby to blbost nebyla, tak by Agang nevyvíjel Ninju DH (na dvoubrejli).

          0 0
          • pítrs  

            to si nemyslím, jen nechtěj mít vzadu 180

            0 0
            • White2146  

              To je to takový „defekt“ mít vzadu 180mm na začátek? zatim bych nejezdil nejaký extreme na to ješte nemám takže nejaké lehké dropy a jumpy a sjezdík na doubravě :)

              0 0
              • Blackbiker  

                Ninja na takový těžší enduro a FR v českém stylu je velmi dobrým kolem, až budeš chtít třeba jednou jezdit DH tak k Ninje pořídíš DH bajk-jednoduchý…

                0 0
              • mr.antik  

                Není- v tvým případě na začátek je lepší pevňák. DH kolo z tebe sjezďáka neudělá, ježdění z kopce za barákem taky ne.

                0 0
                • White2146  

                  Myslíš třeba ten Devil works co doporučuje nahoře? a k tomu nejakou 180–200mm vidlici? :) To by aji šlo a cenově by to bylo výhodne a po prázdninách DH kolo.

                  0 0
                  • mr.antik  

                    Ja moc nechapu smysl takovyho zdvihu na pevnaka, dal bych 150mm max, aby to slo treba na 4×, dirty, skoky. Imho ciste na DH se moc nenaucis…

                    0 0
                  • l.smetana  

                    To spíš už bych bral nějaké jeté HT + po prázdninách full. Ale ne teďkom skládat HT a pak skládat Fulla, to je dle mě imho zbytečnost.

                    Zkus se podívat na dolekopcom, tam většinou něco bývá, a nebo mám já skládaného pevnáka loni v dubnu se 150kou Marzocchi – Itala (Rám se sériově prodává se 180) Nechci se to pokusit nějak vehemntě udat,ale fakt je, že bych to rád udal, jelikož jsem v US a kolo v ČR :))

                    Každopádně, ozvi se mi prosím Tě na mail.

                    0 0
                  • goofy  

                    Tak vysokou vidli rvat na pevnaka je IMHO kravina

                    0 0
                    • l.smetana  

                      Myslíš 150? To mi moc jako kravina naepřijde. S geočkou to nic neudělá a to kolo stejně není stavěný na nějaké delší vyjíždky, tak proč by to měla být kravina??

                      0 0
            • Blackbiker  

              Z některých kol DH vidlí DH bajk neuděláš:-) Doba Santy Cruz VP free skončila, kdy se tam dávala 160ková Fox Van a lidi v USA z toho měli enduro kolo, se 6kama to byl dobrej freeride bajk a s dvoubrejlí DH machina…prostě klasická Ninja bude jen a pouze lehkej FR stroj-nic víc nic míň:-)

              0 0
              • Mr.Duck  

                No lehkej, měl sem teď chvíli ten nižší model, a lehkej bych tomu neřikal :D

                0 0
          • White2146  

            Ten moongose se mi po vzhledu moc nelíbí no..

            0 0
            • Blackbiker  

              jasná věc-jak se ti něco nelíbí tak to prostě nekoupíš-tomu naprosto rozumím a schvaluju-co do funkce a chodu Mongoose super, jinak na pohled nic moc-naprostej souhlas. Steve Romaniuk ale na Mongoose BootR lítá neskutečnou…blbej bajk to fakt není:-) mít pár peněz cca 30, rozhodně vemu tohle(lehce jetý) než Ninju, každopádně tohle je DH bajk, Ninja není:-)

              0 0
      • White2146  

        Jaké máš skušenosti s tímhle rámem? Máš nejaké foto?

        0 0
    • Petrcech  

      Jak to čtu, tak zatím nemáš vůbec ponětí o tym co se týče komponentů atd.

      1, Nejdřív než koupíš kolo, tak si ujasni co vlastně chceš jezdit. Budeš objíždět závody a kolo bude prostě jen na sjezd nebo budeš objíždět lokální dh tratě a občas někde polítáš na dirtech? Znám pár lidí co koupili kolo, protože byli chvilkově omámení a teď toho litují. Čistokrevný sjezďák nebo kolo 180 na 180? 2 Než koupíš kolo, tak si přečti články o technice třebas na PinkBike, ať víš co koupit, co praská,jaký systém ti bude vyhovovat. 3, popřemýšlej co je pro tebe lepší jestli koupit bazarovku nebo nové. 4, Rozmysli se jestli si koupíš sračku za pár peněz nebo koupíš rovnou pořádný kolo, protože se ti može stát,že budeš furt strkat peníze do umírajícího šrotu a budeš se ho snažit udržet při životě. Při výběru dej hlavně na rám,vidlici pak třeba na brzdy a kola, protože rám nebo novou vidlu si nekoupíš jen tak, zatímco rozdíl v přehazovačce x5 a x0 nepoznáš.

      Jinak jak říkáš že trváš na dvoukorunce, tak na většinu tratí v čr ti postačí i 180mm dobře fungujícího využívaného zdvihu.

      0 0
      • John Tequila Lemon  

        No to jsem rad, ze konecne nekdo s rozumnym nazorem na vec :-). Ja sejm vychazel z toho, ze chce neco na DH. A na to jsou zapotrebi skutecne dablovi vidle ;-). Protoze Dh, to je neco, co je ve Spindlu, na Klinovci, v Geissu … To je DH. Jen malokdo tusi, jakej mordor na kolo to je. Z pohledu cyklistiky, neni DH kolo ani kolem …

        0 0
        • Mr.Duck  

          Já ti nevim, jezdil sem v Leogangu s Totemem SA a Boxxerem WC, a nepřišlo mi to o moc jiný…ale to asi bude tim, že moc plužim :-(

          0 0
          • Blackbiker  

            Kachna, až na to, že jezdíš moc bezhlavě tak cajk:-) PS:co budeš mít za bajk? SX je prodaný ne?

            0 0
            • Mr.Duck  

              Prodal sem jenom rám, koupil pár buržoazních drobností (hlavně ty červený řídítka, žejo), a čekám na Status…a už mi z toho hrabe :-(

              0 0
          • John Tequila Lemon  

            Nejak nevim co se mi snazis rict … A to mam karbonovou helmu a myslel jsem si, ze mozek je tedy v klidku … hm.

            0 0
            • Blackbiker  

              TEquila:Kachnu znám, prostě chtěl jen říct, že na svým bajku co měl – SX trail s totem – jezdil DH tratě v cizině a nějaký velký rozdíl Totem versus Boxxer mu nepřišel..asi tolik…Kachna je mladá puška oproti nám-vono mu je vpodstatě jedno na čem to sjede hehe…já už třeba potřebuju pohodlí zdvihu a nestydím se za to…

              0 0
              • John Tequila Lemon  

                Aha … no jo, mlade pruzne telo – u me mladi v haj*lu a tak to musim dohanet chuti experimentovat :-) … tak tomu mladymu „pruznymu“ SX trail staci … ale precijen, znal jsem jednoho … taky byl mladej pruznej a SX trail dojezdil na Doni Morave :-) … SX kaput

                0 0
                • logoman  

                  Tyhle praskaly, proto taky dalsi rok zmenili zadni stavbu :)

                  0 0
                • Mr.Duck  

                  Jojo, tady SXka odcházely, měl sem taky tohle…ale šlo do světa než sem mu stih ublížit :)

                  0 0
                  • logoman  

                    Nemel jsi to novejsi uz s prepracovanou zadni stavou? Tam prasakala hlava kdyz tam dal nejakej specialista jinou vidli nez byla zamyslena :)) http://www.pinkbike.com/photo/5428691/

                    0 0
                    • John Tequila Lemon  

                      Tak s tou vidlou to muselo prasknout i pri jizde na nakup … chopper guma hadra …

                      0 0
                      • Mr.Duck  

                        Héle ta 888 neni o nic vyšší jak Totem žejo..ale to namáhání rámu větší bude, o tom žádná, jenom si nemyslim, že to bude hlavní příčina..nedolítlej velkej gap bude ten hlavní myslim :-)

                        0 0
                        • John Tequila Lemon  

                          No za sebe nemuzu az tak souhlasit. Zmena o par stupnu na hlave muze rozhodnout o zivote a smrti ramu. Kdyz se neco nedolitne, tak to taky muze rozhodnout. A voboje dohromady, to je jista smrt pro SX.

                          0 0
                          • Atilla  

                            Tam je rozdíl o stupeň s vysokou korunkou na max, takže tím to nebude.

                            0 0
                            • John Tequila Lemon  

                              A meril jsi to kalibrovanym uhlomerem? Jen jeden stupen to urcite nebude ;-)

                              0 0
                              • Mr.Duck  

                                Hele já fakt myslim, že to moc nebude. Mezi Boxxerem(s nízkou) a Totemem je rozdál vejšky 3mm, to ti dá úhel nula nic. tak 0,2° max. A když na obou budeš vozit stejnej sag (v %), tak ta jednokorunka bude položenější..

                                Nicméně furt ta dvoubrejle nepruží v krku, takže rám dostává víc hlavně z tohohle důvodu.

                                To je teda teorie, já mám najeto velký hovno, takže tak :)

                                0 0
                                • ice  

                                  teorie,kterou jsem videl na par slow motion v praxi

                                  0 0
                                  • Mr.Duck  

                                    Pravda, taky sem viděl videa, co se jak kde kroutí i jenom při brždění na rovince, a čuměl sem jak péro z gauče jak je ten matroš živej…

                                    0 0
            • Mr.Duck  

              No Black popsal mojí myšlenku asi líp, než já v životě dokážu vyjádřit :) Takže tak.

              0 0
        • Blackbiker  

          přesně, taky beru to, když se řekne DH bajk tak je to prostě DH se vším všudy. Každopádně k těm tratím co jsi jmenoval. Geiss mi přijde mnohem zábavnější než Klínovec. Geiss je „postavenej“, Klíňák je vybržděnej. DH bajk není kolo, DH bajk je „Fun equipment“

          0 0
          • John Tequila Lemon  

            Ale nikdo se tu nikoho neptal, jaky DH je nejzabavnejsi ;-). Vzhledem k moji pocitove statistice znicenych soucastek a navstev u doktora je Klinak absolutne nejdrsnejsi trat :-).

            0 0
            • Blackbiker  

              Ok:-) prostě asi tak-až tu zas někdo napíše, že chce DH bajk tak ať si jede zkusit co to je DH na Klínovec a pak pochopí, že DH bajk vlastně nechce:-)

              0 0
              • John Tequila Lemon  

                Jako DH je fakt specificky, taky jsem se prvni rok jen divil … pak uz jsem se nedivil, ale z uzasu nevychazim stale. Neveril bys, co vsecko muze vypadnout z prehazovacky a vona furt funguje … fakt divny veci clovek zazije. Taky je zajimavy, jak hodne oleje je ve vidli, kdyz ti to vychcije prorazenym hornim vickem do ksichtu, prevodnik do pravyho uhlu, rafek rozsekanej na X ruznejch zpusobu, pretrzeny hadice uz clovek nepocita, nekolikero ohnutejch riditek, jedna zlomena vidla … a dalo by se jeste lecos napsat. By me zajimalo, kerej idiot vymyslel DH :-).

                0 0
                • gazman  

                  Co s tím děláš, tolik fatálních závad. Asi mám štěstí, nebo jezdím jak ********. Občas něco upadne, nebo prochčije, ale toto?

                  0 0
    • Blackbiker  

      Mrkni na Mongoose BootR, občas bývají dobré nabídky v bazarech, rozhodně chodí velmi dobře a s Ninjou fakt neporovnatelné, BootR je prostě DH bajk, Ninju bych bral tak na těžší enduro/lehkej FR, až bude Ninja DH pak to je o jiné konverzaci-tu bych se nebál vzít…PS: vše je o tom, kde, co a jak budeš jezdit…

      0 0
    • pitos  

      Tak jsem si to tady v rychlosti prošel.Vidím že jsi z Dětmarovic a chceš DH bike,lokalitu kde ho chceš začít používat je tebou zmíněná Doubrava.

      Pokud si takové kolo pořídíš,tak bys měl mít možnost ho také plně využít.Těch opravdových DH tratí tady v okolí zase tak moc není a v plno případech bude vhodnější nějaké FR kolo(třeba ten Ninja by nemusel být alespoň pro začátek špatný).Nejbližší DH tratě se nacházejí desítky km daleko a je třeba mít auto a peníze na lanovky.

      Zvážil jsi všechny varianty a opravdu potřebuješ/chceš čistokrevného sjezďáka?

      0 0
      • gazman  

        Jak to tu čtu, tak mám trochu obavy, že je pro něj hlavním kritériem dvoukoruna, potažmo cool faktor, což je samo špatně.

        0 0
      • White2146  

        Jenže ja nejsem sám. Sme 3 ja, bracha a kamos auta mame 2 a penize na benal taky :) Ta doubrava je jen tak na začátek nachytáni nejakých skušeností.

        0 0
        • Atilla  

          Připočti ještě 400kč za lano a další peníze za pití, jídlo…

          0 0
          • hctr  

            Me spis pripada, ze ho od toho chcete odradit, kazdej nejak zacinal a pokud jezdil treba delsi dobu na xc tak proc to nezkusit, nikdo jak zacinal nebyl borec a prave proto existujou bike parky, kde je vice trati a kazdy si nalozi na co ma, treba se bude ucit rychle zacne na freeride tratich, ale sem tam zkusi i nejake dh a tim se podle me do toho dostane. Nove kolo bych za sebe na rozjezd neresil, na dolekopu se vyskytuji fakt pekne kousky okolo 30tis.

            0 0
    • Atilla  

      Zajímavé jeden týden chceš AM kolo a koupíš si pevné XC( které prodáš, tak za 15tis.) a najednou jsi chceš pořídit DH bike.

      Otázka: Byl jsi někdy v bikeparku na DH trati? Třeba na zmíněném Klínovci, Moninci, nebo ve Špindlu?

      Na to musíš mít morálně, né se jen rozhodnou, že chceš krutopřísný bajk. Ono pouštět to, tak aby to mělo smysl není úplně sranda( U nás si týpek pořídil DH a když zjistil, že tenhle sport bolí a musíš jet rychle, aby to mělo smysl, tak se na to radši vyprd.)

      Doporučil bych ti do jara šetřit. Pak vzít do kapsy 2tis. a vyrazit do bikeparku s DH tratí a půjčovnou. Půjčit si DH kolo ,nechat si ho nastavit a jít si vyzkoušet pořádně rozsekané DH.

      Zjistíš jaké to je jezdit na DH, jak vypadají DH tratě a kolik to stojí. (mám 4 bikeparky do 50 km a návštěva mě stojí něco okolo 800kč za výlet a to se nesmím rozšoupnout a nic zničit.) A když se ti to zalíbí, tak si vyzkoušet pár biků a na čem se budeš cítit dobře to koupit. Předejdeš, tak zbytečnému zklamaní, protože DH bike není univerzální. Je to DH.

      0 0
      • l.smetana  

        +1

        0 0
      • White2146  

        No jo taky dobrý nápad byl sem se podívat ve špindlu a velmi dobré :) Nevim co si o mne myslíte „jezdit rychle“ a že to „bolí“ to mne je jasné :) A právě kvulí toho si chci koupit DH kolo nevím koho baví jezdit pomalu ale mně teda ne :) Stavající vidlice je low na to co chci jezdit stacilo jak sem byl na doubrave tam dostala pekně nažrat…

        Jinak s tim vyskoušením kolem je to taky dobré ale zbytečne 2litry a to už bych moh mít neco potuneného za dvojku.

        0 0
        • Atilla  

          Za 800 si kolo půjčíš, něco na dopravu a lano a seš skoro na 2tis. Ve špindlu jsi jezdil, nebo ses jenom díval?

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • gixo  

          hele ta doubrava je fakt takova malinka…oproti nejakemu plnohodnotnemu DH… zaznamenal jsem, ze jsi tady psal pred svatkama, ze jsi tam byl zajezdit… skoky jsi radsi vynechal atd…chapu..nemas na to ani kolo, ani koule ( ja je taky jeste nemam)…ale podepisuju se pod to, co tady psali kluci…nechce to brat takhle od rany… chce to trosku s rozvahou…vyz­kouset si to a to… a hlavne trosku lepsi lokality… hory…atd…bydlim v porube, tak vim o cem mluvim. Je tady u nas toho malo…spis tak max na nejake AMko…takze vikendove vyjezdy te neminou, ale aby to nebyly vyhozene penize za kolo atd. az zjistis, ze to neni vonco…ja mel taky chut koupit sjezdaka…ale zvitezil rozum a nechavam tomu cas a nejdrvim bude nejake endurko… a to podotykam, ze na horach jsme casto a az tam jsem poznal kde jsou moje hranice a hranice kola…ruku na srdce u nas se to nikde moc odhadnout neda ;-)

          tot ma rada…

          ale kdyz na to mas…ja mam rodinu, dalsi konicky…takze ja uz jednam rozvazneji…

          ale jsi v podstate soused…takze muzem nekdy zajezdit…anebo si dat i tu doubravu…ptal ses minule, jestli nema treba nekdo zajem zase maknout na doubrave, nejsem proti(ikyz vsechno zalezi na faktorech prace-rodina-volny cas)… protoze ja tam byl tesne po vanocich…a jezditelne to tam je uz celkem obtizne…

          0 0
          • White2146  

            Jo jo do starého támatu sem psal jestli se nekdo nechce pustit do rekonstrukce že by sme pomohli jak finančne tak fyzicky a nikdo se neozval :( Jinak tam sem nikoho nepotkal.

            Probral sem to s kámošm a bráchou a asi koupim toho ninju a za mesíc na to hodím nejakou fr 180mm vidlici. A po prázdninách se rozhodnu jestli koupit „čistokrevneho sjezdáka“ nebo zůstat u FR kola.

            0 0
      • Pedro404  

        Já jezdil DH trať v Geissu na pevňáku se 140kou vidlí, asi né úplně rychle, a bavilo mě to… Jestli to mělo smysl, to nevim:)

        0 0
        • John Tequila Lemon  

          Sam sis odpovedel … kdyz te to bavilo, tak to smysl melo. To je prece jediny meritko.

          0 0
          • Pedro404  

            Já si taky myslim, ale Atilla řiká, že to má smysl jenom když se jede rychle:)

            Mně příde že v tomhle threadu děláte z DH nějakou strašně hustou disciplínu, při který každou jízdu odcházej komponenty a umíraj lidi… Jasně, na vysoký úrovni se jede rychle a je to vo hubu a kolo dostane nehorázně nažrat, ale dá se jet i na pevňáku a pomalejc a víceméně něžně a stále to může bejt sranda. Pokud si je člověk s 200/200 zdvihama jistější, i když z kopce jezdí pomalu, tak proč ne, pokud na to má.

            Čimž teda neřikam, že zakladatel vlákna dělá dobře, očividně chce prostě dvoukorunku, aby měl hustej motokros. Já osobně sem do začátku na DH zastáncem pevňáka, na kterym si člověk trochu osvojí techniku, s přesedlánim na fulla ve chvíli, kdy už má pocit, že mu full dá něco, čim ho pevňák omezuje, ať už je to pohodlí nebo jistota ve větší rychlosti nebo v horšim terénu. Ale neni to objektivní, takhle sem to prostě měl já a sem za to ježdění na pevňáku rád.

            0 0
            • John Tequila Lemon  

              Da se to rict i jinak … zacni s pevnakem, az praskne kup si full :-). DH je hodne husta disciplina … ne kazdej co jede na lyze do Alp a jezdi tam z kopce (je furt rec o lyzich) muze o sobe rict ze je sjezdar … asi tak nejak. Nicmene dobrej pocit z jizdy urcite maji i ti, co tam snerujou jeden obloucek za druhym …

              0 0
              • Pedro404  

                A jak řikáš těm, co sou pod tou pomyslnou hranicí sjezdu? XC? Turisti? Každopádně je to jenom o tom, co si pod jakym pojmem kdo představí:)

                0 0
                • John Tequila Lemon  

                  Ale ja jsem to nikdy pojmenovavat nechtel … a nerikam jim nijak … pro me to jsou vsecko bikeri … a hold nekdo jede hranu a nekdo se vozi … ale tohle bylo vlakno o DH a to je ortodoxni zalezitost … furt v cervenym … jasne ze kazdej nejak zacinal … ale ne kazdej se snazi jet dalsi jizdu rychlejc a dela i ruzny sprostocviky, ktery nemaji zdanlive s kolem nic spolecnyho, ale dela je proto, aby byl rychlejsi … to mas jak se vsim … jedno zda budes XC zavodnik, sjezdar, hokejista, nebo krasblruslar … vsecko se da delat jen tak pro potechu, nebo na hrane moznyho … ale to nijak nesnizuje ty co to delaji pro potechu a nijak to ty hranare nestavi do vysostnyho postaveni … Ale tohle vlakno zacalo o DH a ne o tom, kolik bikeparku kdo vymetl na enduro kole kery poziva i na jizdu na rande nebo na vejlet se psem … Proste proto uz plnokrevny DH nedelam … je to jizda na hrane a uz sem se rozbil tolikrat, ze pro me to je jen obcasna zabava … ale tazatel to polozil jasne … DH a s dvoukorunkou.

                  0 0
            • mr.antik  

              asi tak, když jedu na DH trať, pomaličku na enduro kole, tak ale nejedu DH, aspoň bych to teda netvrdil. DH beru jako že mi jde o rychlost…

              0 0
              • Pedro404  

                To je dilema, no, a asi jenom o tom, jakou má kdo představu o jednotlivejch pojmech… Já beru jako DH všechno, kde jde hlavně o tu cestu dolů, a nahoru se tlačí nebo vyváží, protože vyjet by to stejně nešlo. I když to dělám na enduro kole, protože u endura jako disciplíny si představuju významnej podíl i jízdy do kopce nebo po rovině. Ale ostatní to můžou vnímat jinak (chybně:D).

                0 0
            • pitos  

              DH beru jako závodní disciplínu ke které potřebuješ odpovídající vybavení a sjezďák je v takových případech nutnost.

              Pokud se budeš vozit na DH trati jenom tak pro radost a budeš to kombinovat i s jinými tratěmi v parku,tak DH kolo už nutnost není.Tam ti plně postačí dobré FR kolo se kterým jezdec nebude výrazně i na DH trati ztrácet a všude jinde bude naopak ve výhodě.

              Pokud to tedy ještě nemá v hlavě srovnané,tak si myslím že vhodnější bike bude FR.Jestli už dnes ví, že bude chtít drtit převážně DH tratě a bude se zajímat o závodění,ať jde klidně rovnou do DHčka.

              0 0
              • goofy  

                Tak tak :-)

                Jenom teda dodam, ze za nasich dob bylo Dh i na pevnacich celkem beznou zalezitosti, a typci si davali mnohdy lepe nez nejaci hobici na fullech :o)

                0 0
              • Mr.Duck  

                To máš takle, DH poznáš podle toho, že tam máš stopky a mlíko. Jak nejsou stopky, jasný FR. Nebo něco takovýho.

                0 0
                • goofy  

                  Tak ono i DH se musi trenovat, a malo kdy mas u toho stopky… Proste kdyz to dolu drtis na cas, ruzne stopy a najezdy, jde ti o to cim nejrychleji a nejefektivneji se dostat dolu, to je podle me DH. Samozrejme, ze kdyz se clovek jde na DH trati jenom sklouznout, tak je to o necem jinem

                  0 0
                • gazman  

                  Já myslím že DH trať se od FR trati často liší, stejně jako způsob jízdy. DH trať je téměř bez kudrlinek jako vymazlené klopky, hladké skoky, o dřevu atd. ani nemluvě, jasne že nelze brát doslova. Ten styl jakým se jede s kopce je u DH přísně účelový, to znamená co nejrychleji, nejefektivněji překonat trať, bez kudrlin jako skákání věcí, které je rychlejší potlumit, nebo objet atd. Jinak ale neřeším co zrovna jedu, trať buď baví hodně nebo méně.

                  0 0
    • Petrcech  

      Jste sráči, že ho od toho odrazujete:D :D :D…Věty stylu že je to masakr pro kolo jsou pochybné. Časy Bendera a podobných už sou dávno pryč. Jasně je to trochu kouř na tělo,ale to asi každý sport kor když se dělá na úrovni? Trenovat musí jak na xc tak na dh.

      Jinak koupit si sjezďáka jen tak,že se ze dne na den rozhodnu je hovadina. Skoro každý začínal tak že si koupil sračku pevňáka za 8t a postupně zjišťoval co ho baví.

      0 0
      • White2146  

        No ja sem si koupil pevnáka a teda zjistil sem co mně baví.. nejezdit po rovině a pomalu :) A taky zapomínáte na to že nebudu hned jezdit jako nejaky ultrabrutální sjezdař na brutálních závodech…

        Takže jak sem už psal nahoře vidiím to na začátek na toho ninju + lebší 180mm vidlice popřípadně i tlumič.

        0 0
        • l.smetana  

          To je fakt…bez tlumiče to toiž špatně jede. :D Promiň,ale tohle mi nedalo..

          0 0
        • Luk02  

          No a nechceš vzít toho Leadra spíš? Ta Ninja se tím výběrem vidlice dost prodraží…Na tý Extazy je Domain a to je poměrně solidně fungujicí vidle na začátek. Kvalitativně rámově bude Ninja + Leader nastejno s tím že bych viděl u Leadra tu výhodu normálních ložisek oproti kluznejm u Ninji…A stím rozhodováním FR/DH to máš uplně jedno stejně pravděpodobně zjistíš že tě třeba baví rychlejší tratě se skokama a na to využiješ spíš FR kolo, když už je to třeba potřeba rozeznávat od sebe…

          0 0
          • Atilla  

            Tady to DP úplně libově vybavené:http://frbikes.cz/index.php…

            0 0
            • White2146  

              Tak už mám jasno.. Beru toho ninju ale nevím jestli vzít model 2011 nebo 2012 protože 2011 je černé pěkné a 2012 je zluté taky pěkné ale ne tak jako ta černá :D

              www.agang.eu/…cifikace.htm

              www.agang.eu/…cifikace.htm

              kámoš mi přes známeho sehnal totema za 10litru v libovém stavu žadné oděrky atd.. třičtvrtě roku stará.

              Za 4dny ji má doma :)

              Takže díky všem co mi poradili a až nebude –30 :D zajdem na tu doubravu pojezdit :)

              0 0
              • gazman  

                Tak jo, myslím že dobrá volba, jinač s tím totemem, oděrky neoděrky na to sral pes, hlavně aby byly v poho střeva.

                0 0
              • mr.antik  

                no škoda, Ninja se starým Totemem za 40 a ten DP Extaze PRO s novým Totemem (a o 4 třídy lepší výbavou) za 44 je rozdíl ve výbavě jako prase…

                0 0
              • logoman  

                Jeste tohle je levny dolekop kolo http://www.bikemania.cz/…e-fr-30–2011 pripadne http://www.bikemania.cz/…e-fr-20–2011 ale cena/vybava nejak extra neni.

                0 0
                • White2146  

                  Ty krávo tak to neeeee… takové pěkne kolo a poslali ste mi ho až ted? :D :D :D Bilááá miluju bilou :D Co sem se dival tak by na to šla dvojkorunka bezezměny geometrie a totem taky :) Přehazky bych moc neřešil to zas nejsou nejake ultradrahe komponenty které se daji dokoupit.

                  Jak to hodnotíte s ninjou? Je to nastejno? Co ma šlapavější geometrii a lebší zadní tlumič? :)

                  0 0
                  • Atilla  

                    Vždiť je to *****, nehorší osazení co snad na bike můžeš dát. Tlumič na prd, vidle na prd, prostě všechno. Kup si DP za 44tis a máš nejlíp poladěný bike za tu cenu a nevymýšlej.

                    0 0
                    • White2146  

                      Ale ten DP se mi po vzhledu moc nelíbí, líbí se mi uchycení toho tlumiče jako je u tohodle kola a taky jako u ninjy. Jinak ten zadní tlumič není zas tak horký v bazaru se dá sehnat da 4k dobrý tlumič.. a kámoš mi ho zrepasuje.

                      0 0
                      • Atilla  

                        A to dáš za kolo 30tis jen pro to, že se ti líbí?

                        Pak k němu koupíš jetej tlumič a vidli a budeš mít stejně drahé kolo s se starou vidlí a tlumičem a zbytek bude shit. Tvoje uvažování mi nepříjde moc logické.

                        0 0
                        • White2146  

                          Jenže po prázkách bych ho bud vytunil nebo koupil sjezdáka podle toho jestli se mi bude vic zamlouvat fr nebo dh.

                          0 0
                          • Atilla  

                            No koukám, že máš peněz na rozhazování mraky, tak si dělaj co chceš, ale takhle přemýšlet je podle mě nesmyl.

                            0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
                          • Luk02  

                            Co tu řešíš při nezávodním pojetí, nebo ještě lépe při ježdění pro zábavu je jedno jestli jezdíš na sjezďáku nebo na freečku…V 3DH cupu jezdí dost borců na Ninjach FR a zároveñ jsou tam DEMA a podobný mašiny…Věř tomu že kolo nebude to co tě ze začátku bude omezovat…

                            0 0
                            • White2146  

                              Přesně :) takže pro to si koupim kolo které se mi líbí vic i když ma horší komponenty :)

                              0 0
                              • Atilla  

                                Když máš tolik peněz, tak si rovnou kup tu našláplou na foxu. A ne ten rst shit

                                0 0
                              • Luk02  

                                Takhle jsem to ale nemyslel…:-)

                                0 0
                          • logoman  

                            Ale jo kup si scotta nebo ninju, ten DP mozna ma dobry osazeni, ale ram je jakejsi vysokej, dlouha zadni stavba … i v recenzi psal, ze by mohl byt stred niz a polozenejsi hlava (a to kdyz pisou v recenzi tak uz to musi byt citit, protoze vetsinou se jen chvali aby jim neco na projeti pujcili :)) ) Geometrie je to nejdulezitejsi tu poznas hned jak se jede, ale jestli mas prehazovacku x4 nebo saint je celkem fuk …

                            0 0
                            • Atilla  

                              Stavba je dlouhá jako normálně, hlava 66 stup´mů je standart. a když bude mít první kolo na FR a nikdy na ničem neseděl, tak stejně pozná prd.

                              0 0
                            • White2146  

                              Jinak co říkáte na přední vidlici Rock Shox Domain RC je to použitelná vidlice nebo je to totalní odpad.

                              A ještě se chci zeptat na rozteče tlumiče.

                              240mm = 200mm zdvih?

                              200mm= 180mm zdvih?

                              Nebo jak to přesně je, nebo se rozteče/zdvih mnění podle určitého výrobce?

                              Dík

                              0 0
                              •  
                                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                0 0
              • Atilla  

                To bych šel radši do toho DP, ta výbava je prostě boží. Na ninje je všechno low-end a cena je stejná. Totema jakýho motion, nebo mision?

                0 0
              • Luk02  

                Ještě jedna alternativa je tady: http://www.ctm.sk/…/boxxer-1–0/

                Ale osobně bych vzal taky DirtParade pokud ho chceš s Totemem tak tu dražší verzi a jseš na ± stejnejch pěnzích jako s tím jetým Totemem…a máš na všechno záruku. A jseš si jistej že se ještě někde dá koupit loňskej model Ninji? Já mám pocit že už na konci léte nikde nebyly..

                0 0
            • mr.antik  

              Souhlas, ta Ninja je asi nejlevnější co se dá koupit, ale pokud už teď uvažuje o upgradu, tak to nemá smysl a určitě bych šel do tohodle.

              0 0
            • gixo  

              ja taky hlasuju pro DP…

              no ja chcu taky uprgadovat na jaro…takze se v doubrave na rozjezd mozna potkame ;-)

              0 0
    • logoman  

      A nebo kdyz mas tech 30k na scotta tak jeste trochu posetri a kup toto http://www.lyze-kola.cz/…likosts.html + http://www.global-sport.cz/…1-super-2010 ostatni tam das ze svyho a budes mit sjezdak, kterej siroko daleko nikdo nema :)))))

      0 0
      • Atilla  

        Ještě mu takhle blbě poraď:)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.