• jannk

    Mate nekdo prosim tip na nejake krosove kolo tak kolem 30000Kc?

    Zadny fitness, ale kolo na sotolinu, lehky teren apod – tam, kde uz se na karbonove silnicce trapim a HT MTB je porad jeste zbytecne pomale. Brzdy staci vecka – ale at snesou trochu blata, ne jako silnicni. Idealne s navarkami na nosic – pouzil bych ho i na delsi cesty, kdy potrebuji vezt tak 5–10kg veci (ale zadna expedice mimo civilizaci). Tj asi hlinikovy ram, max karbonova vidlice (neni nutne)

    dik

    0 0
    • Breakpain  

      Mám Giant TCX v Lku … kdyby Tě to zajímalo, napiš. Je to jeté necelou sezónu, najeto asi 2 tis ;) … Koupil jsem nejlevnější variantu na kotoučích co šla, abych si otestoval, jestli mě to bude bavit … baví ;) … Takže budu měnit za jiné.

      0 0
    • tromboonen  

      Cube Cross Race kolem 30tky se 105tkou, bud disky nebo mini Vcka podle preferenci, ma to nejake zakladni navarky na blatniky, takze i nosic by se tam mel pri trose bastleni dostat..

      0 0
    • Bohdáno  

      Felt F65X mod. 2015, má chycení na nosič a tubeless ready ráfky. Kupoval jsem ho před rokem za cca 27000Kč.

      0 0
    • jannk  

      Dival jsem se na Cube Cross 2015 … a ponekud me matou extra brzdove packy na riditkach – viz treba tady http://www.bezvakolo.cz/…_55083_8.jpg

      To se fakt pouziva tak, ze muzu brzdit klasickymi pakami s prehazovackou NEBO timhle (aspon tak to vypada)

      Ma to nejakou realnou vyhodu pri pouzivani?

      0 0
      • Vilém  

        Proste muzes brzdit i pri uchopu za rovnou cast riditek.

        0 0
        • jannk  

          jo, to z te fotky tusim – jen premyslim, jestli to je v CX fajt vyhoda … nebo jenom dalsi soucastka, ktera se opotrebuje/rozbije. Mate to nekdo?

          0 0
          • Vilém  

            ¨Tak kdyz se ti to nebude zamlouvat, tak je sundas, kde je problem?

            0 0
          • jIrI___  

            Ty přídavné páky jsou tak jednoduchý komponent, že se na něm nemá co rozbít. A kdyžtak není problém je sundat.

            0 0
            • jannk  

              no oni je na model 2016 uz ani nedali, takze je to jedno.

              Akorat Cube Cross Race 2016 je bilo-cervene, coz se mi hrozne nelibi …

              0 0
      • Bat_CB  

        Pribrzdujes si pred prekazkou pri hornim uchopu nez seskocis. Ficura spise na zavodni pouziti, kdyz ti budou vadit, nebo je nevyuzijes, jednoduse sundas:)

        0 0
        • jannk  

          jo, dik – prijde mi, ze mi to je nanic, prekazky, ktere neprejedu objedu, obejdu nebo prelezu, ale rozhodne nepreskakuji :)

          Nicmene ted se klonim spise k Felt F65× (2016) … aspon dokud nenarazim na neco lepsiho.

          0 0
          • Bat_CB  

            Mam Cube a dneska uz bych krosku (a kolo obecne) nekupoval, ale rovnou stavel podle sebe. Stejne po porizeni pulku veci menim :)) Ale ten Felt vypada pekne..

            0 0
          • tromboonen  

            Ty pridavne paky funguji tak, ze lanko jimi projde v kuse, bowden je preruseny, brzdis posunem bowdenu proti lanku.. muzes brzdit bud hlavnimi, nebo temito… a je to nahodou fajn, krome toho, ze na sobe maji stelovaci sroub (coz je plus u Vcek brzd, kdyz nemas nudle se sroubem), tak pri jezdeni treba na snehu, kdyz potrebujes odlehcit predek a pritom dosahnout na brzdu, nebo kdyz jedes z prudkeho kopce a prdel mas za sedlem, nebo kdyz jedes na turistu a drzis se nahore, nebo kdyz jedes dlouhej sjezd po sotoline a potrebujes zmenit uchop..

            Ja si je tam dal extra.. kazdopadne vazi nula nula hovno a daji se kdykoli sundat, musel bys jen vymenit bowdeny od pak k brzdam, nebo tam vlozit nejakou vychytavku kdyby se Ti nechtelo premotavat.. pri koupi kola bych to jako kriterium nebral..

            0 0
            • jannk  

              super, dik

              jeste me trochu zarazilo, ze v tehle kategorii maji CX kola casto mechanicke kotoucovky (jako TRP Spyre C) – mel jsem zafixovane, ze mechanicke kotoucovky jsou davno opustena slepa vyvojova vetev, ale zjevne tomu tak neni … mate s nimi prosim nekdo zkusenosti?

              V zasade nepotrebuji tak dobre brzdy jako na MTB, kde se proste clovek obcas fakt musi vyhnout blizicimu stromu – na CX kole predpokladam trochu mene drsne tereny (spise sotolina, lesni cesty apod), hlavne potrebuji odolnost proti blatu; klasicke silnicni brzdy byvaji po par metrech na poli uplne zalepene a nefunkcni.

              0 0
              • Dejv94  

                Mechanicme kotouce brzdi o hodne vic nez canti brzdy. Sam mam BB7 road a 105 5800 paky a brzdi to jak blazen. Pokud bych si mel vybrat, bral bych znova kotouce. Osobne bych to podle ucinku a davkovani srovnal:

                1. hydro kotouce
                2. mechanicke kotouce
                3. mini V
                4. canti/silnicni

                Je to takova fajn volba pokud nemas hydropaky. Navic vyhoda treba na zimaku je, ze tak netrpi rafky v marastu (probrzdeni) nebo kdyz to tuknes, vpodstate bez problemu dojedes a nemusi resit ze ti to neprojde brzdou.

                0 0
                • jannk  

                  dik, takze Felt F65× 2016 vypada jako definitivni volba na moje CX (a trochu jako zimak abych nemusel tahat do toho bordelu karbonovy ram)

                  0 0
              • kubad  

                Problém je že hydraulické dualy na kotoučový jsou zatím jen ve vyssich sadach takže v téhle ceně zatím smolik

                0 0
                • jannk  

                  jo jo, to vim – pocital jsem s nejakymi vecky, proto me prekvapilo, ze mechanicke kotouce maji pomerne slusne recenze a ze je nabizeji na ne uplne nejlevnejsi kola.

                  0 0
    • jannk  

      (presunuto)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    • detoxy  

      Zvažoval někdo zda by nešla na CX kolo namontovat odpružená vidlice? V současnosti jezdím na krosovém kole a pevná vidlice mě od CX kola trochu odrazuje. Mám cestou kousek polní cesty, kousek panelky a hodně nekvalitního nebo hrubého asfaltu, takže trocha odpružení se hodí. Je mi jasný, že to bude jak pěst na oko…

      0 0
      • jannk  

        Zvazoval, ale zkusenosti s tim, kolik energie ztratim i se zamknutou vidlici pri jizde do kopce me od toho odradilo.

        Navic to realne pomuze jen pri sjezdech, nejaky hruby asfalt je v pohode i tak

        0 0
      • orm  

        Urcite ji tam namontujes, ale rozhodis tim geometrii, ktera je stavena pro vidlice s nulovym zdvihem. Pokud by sis nechal ram stavet na miru, tak by to asi slo zohlednit. Osobne bych to resil vetsima plastema s nizsim tlakem nez odpruzenou vidlici.

        Mohu se zeptat, proc CX kolo, kdyz mas uz krosove kolo? Pokud chces nove, tak proc znovu neuvazovat o krosovem kole? Pokud nechces zavodit nebo netrvas na beranech, tak mne obe kola prijdou pro srovnatelne urceni.

        0 0
        • detoxy  

          Na stávajícím krosovém mám už takřka 30tkm, takže plánovaná výměna, proto i stejné určení. A do CX hlavně kvůli beranům, ty mi opravdu chybí.

          0 0
      • tromboonen  

        Karbon pevna vidle a hlavne zaplety a sirsi plaste na nizsim tlaku (pokud bys chtel co nejvetsi pohodli bezduse nebo galusky), plus gel pod omotavku a mas to vyreseny lip, nez nejaka tezitko vidlice co se davaj na cross kola a stejně moc nefungujou..

        0 0
      • oberleutnant Weiss  

        Já spíš zvažuju, že z expedičníka vyhodím to houpací těžítko a nahradím ho pevnou vidlí…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.