Zdravím, poněvadž jsem dost nedůvěřiví člověk (negativní skušenosti) tak se radči na všechno ptám. Má někdo skušenosti s tímto obchodem http://cyklonemcik.cz? A máte skušenosti s obchody co sestavují kola na zakázku, popřípadě nějaký doporučit?
Zdravím, poněvadž jsem dost nedůvěřiví člověk (negativní skušenosti) tak se radči na všechno ptám. Má někdo skušenosti s tímto obchodem http://cyklonemcik.cz? A máte skušenosti s obchody co sestavují kola na zakázku, popřípadě nějaký doporučit?
Nedůvěřiví ? Skušenost ? Čárky v souvětích taky nic?
To je snad zlej sen…
Promiň mírná dislexie, mám s tím problémy, ale příště se radči vyjádři k tématu…
Houby dyslexie, radši si prober alespoň základy. :)
Nejdřív si něco přečti o dyslexii a pak říkej houby, já to v tom prostě nevidim i když někde v hlavě ty pravidla mám…
P.S. Můj vysokoškolskej profesor dělá stejné chyby a jak vzdělanej to je člověk…
Ale radči bych vyřešim zadané téma…
K tomuhle se snad radČi vyjadřovat nebudu…
To je alibismus, že to nevidíš chápu, ale naučit se to dá ;)
Kdo umí, umí
Kdo neumí, učí (:
K tématu máš už 30% příspjefků, takže jseš v B-F normňe.
ja bych ho nehrotil i když je fakt, že prace s pravidly ceskeho pravopisu by se taky vyplatila :)
Známej tam vloni koupil kolo s vidlí Raidon, ta nedržela tlak, poslal jí zpátky a dostal novou.
A to se vyplatí! :)
U jetý vidle výměna za novou místo opravy asi jo:)
mam už rok od něj kolo a teď mi odešla brzda tak sem mu ji posílal a jsou s tou reklamací samé problémy…
Jen dotaz na tebe. Proč nepošleš tu věc do autorizovaného servisu napřímo a řešíš to přes prostředníka ve formě obchodu. Já už kdysi dávno, když jsem poprve řešil reklamaci internetového zboží, tak jsem si zavolal do daného obchodu a rovnou jsme se domluvili, že bude nejjědnodužší, nejrychlejší a nejlevnější, když si to pošlu ne k nim, ale do autorizovaného servisu napřímo. A tak to praktikuji vždy a žádný problém.
jeden příklad za všechny. Kamarád z Brna měl notebook z eshopu z Prahy. Vznikla vada a tak ho poslal do Reklamaci do eshopu do Prahy, odkud to poslali do autorizovaného servisu do Brna. Z toho to šlo zpátky do Prahy a z té mu to poslali opět do Brna.
Nač si přidělávat práci a zbytečně prodlužovat reklamační řízení …
jo ale to by se museli chtít domluvit
Kdo se nechce domluvit? Myslíš teď servis s tebou coby zákazníkem? Já v tomto nikdy neměl problém. Vždyť je to kšeft pro servis, ne?
Já (klepu na dřevo) řešil jen 3 reklamačky zboží z netu – a to tam nakupuju všechno.
Úplně v reklamačním kolečku vynechávám obchod.
a poté zas vyzvednu. Když je dál, tak sepíšu průvodní dopis s popisem závady,
zabalím a pošlu – dělal jsem jen jednou a bez problémů. Doba řešení
záruční opravy nepřesáhla týden. Pokud to bylo déle, tak mojí vinou, protože jsem neměl cestu kolem a nechtělo se mi pro to jet schválně – nepotřeboval jsem to urgent.
To je důvod, proč mi zůstává rozum stát nad lidmi, co si v Černých ovcích brečí, že s jejich reklamací nějaký obchod vymrdává.
Autorizovaný servis má zájem se vám věnovat, protože je to jeho kšeft – servisovat. Obchod, respektive zaměstnanec obchodu, který svou práci hrotí jen do výše svého platu, to bere jen jako přítež, ze které nic nemá.
jo až na to že on to chtěl na obchod a kolo je z německa
Aha, tak to jsem nevěděl, že jsi s Němčíkem domluvený že to chce přes sebe.
Ale i tak já třeba s obchodem ani nediskutuju – než bych našel ve starých mailech info, kde že jsem to či ono vůbec kupoval, tak vygooglím servis a hotovo.
Co takto řešit pouze a jen tu brzdu, dle značky, nikoliv výrobce? Co je to za značku, třeba máš autorizovaný servis za humny?
měl magury ne shimana
u magury jsem to taky zkoušel udělat tak bokem ale řekli mi že to nemůžou že je to z německa že to musí jít přez prodejce …
Reklamaci je nutné řešit s prodávajícím, který reklamaci zároveň přímo uznává a zamítá. Pokud prodávájící prodává zboží z oficiální distribuce pro ČR, tak ti může (ale nemusí), umožnit obrátit se přímo na autorizovaný servis. Na ten tě odkáže v případě, že má s dovozcem smlouvu, že reklamace musí rozhodovat jeho autorizovaný servis, pokud ti ten reklamaci neoprávněně zamítne, tak spor povedeš opět přímo s prodejcem se kterým jsi uzavřel kupní smlouvu.
To že nedohledáváš kde jsi zboží koupil je samozřejmě z principu blbost, protože k reklamaci musíš doložit doklad o nákupu.
:)
A navíc ti ho prodal velký ;-)
Ahoj, mám z tama kolo a měl jsem problém s vidlicí rock shox. Domluvil jsem se s Němčíkém že nejrychlejší reklamace bude když si ji pošlu sám do autorizovaného servisu. A tam už to vyřešili rychle.
To je jedina zkušenost s tímto shopem, takže hodnotím kladně.
…Prostě já mám špatnou zkušenost…
Kolo mi přišlo v krabici, takže jsem musel složit. Všechno bylo fajn, dokud jsem pořádně nezmokl. Pak mi začalo v kole skřípat a zajel jsem s ním do servisu do Příbora. Tam mi borec říkal, že když to kolo rozmontovával, tak v některých případech nepotřeboval ani vercajk, že to šlo prstama… Bylo to moje první kolo, a tak jsem netušil, že jsem ho měl celé a všude dotáhnout. Takže pokud příjde z eshopu v krabici, je nutné udělat servis, což jsem myslel, že už je.
Kolo mi přišlo také v krabici…a po 1 km rupnul řetěz. :-)
Spíše smůla. Po komunikaci s prodejcem vyřešeno.
Kolo za 25k má najeto za rok a čtvrt 9000.
Odešel zadní náboj (SLX)
Věčné problémy se zadním ráfkem (Remerx Masterdisc) po prasknutí nutná výměna…
Jinak pouze měním řetěz a 1× zadní kazetu a jezdím :-).