Ahoj,
zvažuji koupi silničního/cyklokrosového kola na dojíždění do práce (25km po horších silnicích), cenově do 20k s tím že bych lehce preferoval cyklokrosku.
Co myslíte na toto:
http://www.cyklobazar.cz/…der-zanovni/
díky
O.
Ahoj,
zvažuji koupi silničního/cyklokrosového kola na dojíždění do práce (25km po horších silnicích), cenově do 20k s tím že bych lehce preferoval cyklokrosku.
Co myslíte na toto:
http://www.cyklobazar.cz/…der-zanovni/
díky
O.
Na silnicnich plastich je cyklokroska co do pohodli totez co silnicka.
Ten Spyder vypadá pěkně. Asi bych volil taky CX.Časem můžeš pořídit druhý set kol s krosovými plášti a jen měnit podle potřeby :)
Kdybych už nekoupil na podzim bazarového Gianta TCX, toho Spydera bych si taky dokázal představit ve své stáji…
Tak to doho bych klidně šel (mít na to misto, peníze a hlavně výšku). Pořiď si k tomu druhou sadu kol na silnici a pak už budeš jen přehazovat kola podle potřeby a nálady (dělám to tak)… ;-)
V pohodě,kup ho.
Ahoj všem,
čas i rozhodnutí uzrálo a budu si kupovat CX kolo na dojíždění 40km do práce.
Prolezl jsem spoustu diskuzí, ale byl bych rád, pokud dáte nějaké vychytávky na:
Díky za každé info a přeji hezký víkend
Gratuluju! 40km dojíždění do práce je dost. Jsem zvědavej jak dlouho to vydržíš. Já taky jezdím do práce. Nejkratší cestou je to asi tak 14km. Snažím se každou cestu teď prodloužit na 40, ale je to celkem už dost. Každej den v každém počasí bych to nedal, nehledě na náročnost časovou. Jsem rád, že to můžu pokrátit na těch 14km, třeba když je špatný počasí, nebo lenost.
Jinak jezdím taky na cyklokrosce, mám 2 sady kol. Blatníky nemám.
Držím palce!
Budu ti držet palce. Počasí nám celkem přeje. Pracoviště mám z domu 20km. A čistě statisticky od 13. února jsem jinak než na kole do háku nešlapal. Před tím nějaké přetržky na školení v Hlavním městě, oprava kola po pádu na kruháči.
A i když optimální měsíční rozpočet na nutný nájezd říká cca 800km, tak do pondělka budu mít 2000 komfortně :) Takže: Do sedel!
PS vozím samolep záplaty, bombičku-pumpičku, náhradní duši a jezdím na nejlevnějších Hutchinsonech Equinox – silnička. Bez blatníků, ale na příští sezonu GIANT OCR něco dostane :)
Já jezdil několik let na kole do práce 60 km (Hranice – Valašská Polanka). Blatníky používám klasické plastové dlouhé oblouky se vzpěrami, není problém je připáskovat bzz páskama na jakýkoliv rám. Crossové Racing Ralphy jsou jak pila, na asfalt nic moc, lepší budou hladší gumy. Ochranu proti defektu zatím neřeším, na crossu jsem doposud snad nikdy nepíchl ani v terénu.
Děkuji všem za info.
Pláště ještě řeším jaké.
Blatníky tam vyřeším asi nějakými Fendery atd.
Zatím to vypadá na 3favorit(k)y :)
Který by jste brali?:)
Tak buď Kanón nebo Hajbajk…do konce týdne se snad rozhodnu. Na Haibike je parádní svezení a Cannondale otestuju snad ve čtvrtek, pak zřejmě padne definitivní rozhodnutí:)
Nějaké Vaše info k těmto kolům – plusy nebo mínusy?
Díky
já teda nemám uvedené, ale toto a maximální spokojenost
co se týče blatníků, koupil jsem tyto a žádná sláva to není. Už vím, proč tam mají maximální šíře 32 :-), 35 už tam moc dobře neprojde
jinak s kolem maximální spokojenost, CX byla dobrá volba a Focus taky. Chtěl jsem kotouče a nemůžu si stěžovat. trochu to omezuje při koupi druhých kol, na bazaru asi silniční s kotoučema nenajdeš, ale s tím jsem počítal. zatím přehazuju pláště, ale nakonec jsem skončil zpět u CX plášťů, protože s 28mm pláštěma a 7atm je pohodlí teda úplně v pr…i :-)
v terénu i na silnici používám Conti CX Race a vyjma omezenýho nájezdu (zadní tak 1000–1500km) nemají chybu
no blatníky z nějakého krose a přidělat to eska páskou – možná bude stačit jen ten butt/front fender. Vyzkouším.
Ten „nájezd“ toho Contika mě překvapil:/
Díky za info
ten nájezd souvisí s tím, že silnice/terén je 50/50. Přední vydrží o něco déle. Minulý rok cca 3500, ale posledních cca 1000 jsem jezdil vzadu s krosovým pláštěm 28mm, vepředu pořád Conti CX, ale už jako slick.
teď mám na vyzkoušení nějaký Schwalbe, ale s tím se zase nemůžu na válce :-), to je lepší ten krosový, počítám, že ho nasadím tak za měsíc
a rvát na nový kolo blatníky s páskou je na mě trochu divočina :-) … teda já už můžu, kolu už je něco málo přes rok :-)
Bohuzel najezd u uzkych CX plastu s ridsim vzorkem je realita. Mozna paradoxne Ralph dik hustsimu vzorku by vydrzel trochu dyl.
Ralpha vozím vepředu, skoro se neojíždí. Vzadu zatím nejdéle vydržel Smart Sam, to je v crossové šířce jeden z nejodolnějších plášťů.
Canona bych nechtel, tam platis jen za značku, sel bych do Haibike
Já bych je mohl mít za cca stejnou cenu…takže opravdu jsem na vážkách:) Zatím jsem nezjistil, jestli oba mají celokarbon vidlice(pochybuju)
Cannon plusy
Haibike plusy
…takže jsem zase tam, kde jsem:)
kamaráde, upřímně: ten cannon vypadá daleko pěkněji, fakt krásné kolo, ne vždy bych se díval jen na to „lepší“, design jezdí :-), už se těším až se svezu …:-)
nechci tě nějak nalomit, ale to kolo, co jsem postoval já má osazení +/- stejné, je to teda ročník 2013 a jde sehnat minimálně o 10 tis. Kč levněji, možná i o víc. A za rozdíl bych koupil druhý kola na silnici.
případně za ty prachy už by byl karbonový rám.
takže dojmy z cyklokrosky na ultegře – mám smíšené pocity, čekal jsem víc
takže sám nevím zda má cenu to mít nebo ne
je to jako se vsim. Musi byt vhodne vybrano pro konkretniho uzivatele a pouziti.
Co se tyka rychlosti proti silnicce, tam pomuze silnicni obuti. Pak je to porovnatelne
Brzdy – ano, cantilevery brzdi hur, alternativa jsou kotouce. Ja treba jsem uz na cantiky zvyklej a nevadi mi. Pravda nemam MTB s kotouci, pak by to asi bylo tezke zvykani.
K terenu: Cyklokroska je dobra volba na silnici a lehky teren, sutry ve vysoke rychlosti neni jeji domena. Pokud to chces jezdit, poohledni se jinde.
Ja jsem s cyklokrosovym kolem velmi spokojen, je to tim, ze plne vyhovuje mym pozadavkum a terenu kde jezdim.
Preju dobry vyber.
Prominte preklepy, datluju to na mobilu.
Ještě doporučím mnou tolik zmiňované mini V brzdy. Brzdí fakt dobře.
A o kterou konkretne jde? O ten kanon?
Stevens Vapor
A ty kotouče na něm nebrzdí jo? :-O
tak dnes znovu projížďka, názor na brzdy trochu změním, v tom terénu to zabrzdilo celkem, ale na silnici se to s klasikou nedá srovnat, nevím proč, jinak to fakt po louce, trávě, poli jede neskutečně krásně. řazení tam šlape jak na žádném kole co jsem jel,prostě paráda
tímto se čistě teoreticky ptám: co se stane když na klasickou silničku dáš cx pláště? půjde to brzy do sraček? vydrží to ten rám???
nevejdou se tam – na silniční rám max šíře 25.
CX kolo má oproti silnici:
výše střed
trošku jinak střihlou geometrii
větší prostor na pláště
atd
aha, dík, tak to mě nenapadlo
kolik jste dali dneska s vetrosema?
130km a průměr pres 32…;)
Byste měli přidat, v OL poslední čtvrtek v 6 lidech 130 km a 33,5km/h. :D
tam máte jenom rovinu…:P
Dobře Vy!:)
PS: Bavil jsem se s Čertem a popisoval Brno-Bíteš…takže pořád je se kde zlepšovat:D
Hlohovec i Bíteš jsem měl letos v plánu, bohužel na svazu si dávají načas a na licenci si asi počkám …
Samozřejmě, že je pořád se kde zlepšovat, ale i ti nejlepší cyklisti/sportovci jsou jenom lidi, které to bolí, když se jede rychle. :D
super na tom je, že když jedeš po silnici jako že to celkem jede (viz. jak píšu výše), tak kdykoli vjedeš do polí a fičíš dál, MTB nemá šanci tě uviset pokud Ti to trochu šlape
Já taky prahnu po CX kole ale na druhou stranu jsem v neděli zažil jak mne předjel na hrubozrnné cyklostezce borec na Fullu, já to za ním pral na max, odlehčoval vyhýbal se nerovnostem, jel jsem prostě hranu a on jen seděl jak na motorce a šlapal, pravda byl to asi závodník.
o tuhle
Tohle vsechno co popisujes je o technice a zvyku. Na silnici to samozrejme neni tak rychle jak silnicka ani se silnicnimi plasti, ale rozdil neni tak velky a pro bezne vyjizdky je to v pohode. V terenu je treba mit dobrou techiku. Sam dost casto predjizdim bikery i v technictejsich pasazich. Samozrejme velke sutry jsou problem, makadam je ale naprosto v klidu, mensi skoky i kratsi proskakatelne pasaze jsou bez problemu.
využíváš ji hodně tu cx?
Prakticky 80% casu na kole travim na CX.
takhle zradit KTM
tak pořád zůstanu u germánské větve..:P Prajzská je hold prajzská:)
Pláště asi vyzkouším Smart Sam – cca 70procent asfaltu na trase je přeci jen hodně.
takže bereš nakonec toho Haie? Protože ještě si mohl mít Stevense :-)
Mohl, ale Stevens vychází daleko dráž.
Navíc bych nechtěl dopadnout jako ty, že Stýveneček se nesmí zašpinit od bláta..:P
Si můj úplně nejvíc nejlepší cyklokrosový přítel a doktor to bude mít těžké aby Tě dohnal :-), ale on je zase můj úplně nejvíc nejlepší tatový přítel, ale to možná taky doženeš a máš po čtyřicetikilometrovém dojíždění do práce :-)
jo a silku nejedu
To bude forma na Silesii! :)
Tyhle jsem koupil v unoru mam na nich 1500 a zatim drzej dobrej pomer cena kvalita
Nechci zakládat nové vlákno…
Co říkáte na takovouhle sestavu na dojíždění do práce? Každý den cca 30km.
Dneska se na něj mám jít podívat a uvidím, zda mi bude velikostně…
do prace proc ne? Jenom ta cena je celkem mastná… Dal byhc za to tak max 3,5k
No tak pokud bude v pořádku a sedne mi velikost, tak těch 300 Kč mě nezabije :).
Díky za názor! já se trochu bojím té Sory, ale zase proč bych měl, když s tim nebudu jezdit nějakou pilu…
Proc Sory?
Sora je naprosto vpohodě prověřená sada, ps: pokud dobre vidím rozdíl není 300…
Jojo, není, už jsem s majitelem mluvil znovu a zvedl cenu pro případ, že bych si kolo nevzal… Ale jinak pro mě platí cena 3800 Kč ;-)
No tak pokud bude v pořádku a sedne mi velikost, tak těch 300 Kč mě nezabije :).
Díky za názor! já se trochu bojím té Sory, ale zase proč bych měl, když s tim nebudu jezdit nějakou pilu…
No tak pokud bude v pořádku a sedne mi velikost, tak těch 300 Kč mě nezabije :).
Díky za názor! já se trochu bojím té Sory, ale zase proč bych měl, když s tim nebudu jezdit nějakou pilu…
Tak Sory se neboj, není proč.
Sora vydrží dost a navíc na tom kole toho moc Sora není :-)
Přesmyk a hazka. Ale snad to zase bude takové neudolatelné :)
Je to tak na urovni toho deore, co je zbytek.
Neni z ceho mit obavy.
Pardon, blbne mi připojení a tak jsem klikl vícekrát a ono se to uložilo několikrát :(
Jestli je v dobrém stavu a bude vyhovovat velikostně a ta rovná řidítka, proč ne. Trvanlivé to bude. Ale 30km do práce je docela dost, asi bych radši koupil něco pro lepší pocit z jízdy.
Jezdím do práce a nejvíc lidí dojíždí na nejobyčejnějších kolech, většinou rozpadající se Favorit. Ti jezdí každý den, za každého počasí, asi najedou mraky a neřeší nic.
To výše uvedené kolo je o dost lepší :-)
Díky :),
jinak teď jsem si všiml, že cena byla zvýšená a to až po našem rozhovoru po telefonu. tak jsem zvědav, zda mě nechtějí natáhnout…